Nordic NV
Contactgegevens Nordic NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Nordic NV: address, phone, fax, email, website, opening hours
Nordic NV
Regio (region): Brussel, België
Adres (address): Vilvoordsesteenweg 13,1020, België
Telefoon (phone): 02 216 81 03 02 216 81 03
Fax (fax): 02 241 02 26 02 241 02 26
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Nordic NV: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Nordic NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Nordic NV"? - Contact us!
We found such data of Nordic NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Nordic NV. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Nordic NV
Products information Nordic NV
Producten die in Nordic NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Nordic NV Addition kinds of activities for Nordic NV
241103. Houten logs | Wooden logs
275900. Commercieel drukwerk, nec | Commercial printing, nec
951200. Land-, minerale- en wildlife conservation | Land, mineral, and wildlife conservation
14229905. Marl, verpletterd en gebroken-steengroeven | Marl, crushed and broken-quarrying
23960201. Bindings, vooroordeel: gemaakt van aangekochte materialen | Bindings, bias: made from purchased materials
30690400. Luchtgesteunde rubberen structuren | Air-supported rubber structures
35420103. Schaafmachines, kracht | Shearing machines, power
72130101. Tafelafdekking | Table cover supply
Werken bij Nordic NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Nordic NV: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Nordic NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Nordic NV. Looking for open vacancies in other companies
-
Stagiaire HR/Secretariaat/Personeelswerk (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: Start People Inhouse IPG
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben jij een administratieve krak? Ben jij graag in contact met mensen? Dan komt jouw talent héél goed van pas in ons Start People-kantorennet! Ons kantoor is bij de klant zelf gelegen in het Hasselt. Momenteel zijn wij op zoek naar een stagiaire om volgende taken te behandelen: - Administratieve taken afleggen (inschrijving van kandidaten in onze verschillende portaals, Sociale documenten opsturen, encodage, enzovoort,..) - Vacatures posten op verschillende kanalen - Je gaat op zoek naar kandidaten en je belt deze op om telefonische screenings met hen af te leggen - Je volgt de gespreken samen met de consulenten alsook infosessies
-
kwaliteitscontroleur (HEVERLEE)
Regio: HEVERLEE
Bedrijf: ASAP LEUVEN
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole van de stukken, inclusief fitting en optisch scannen. Je staat in voor de verpakking (inclusief labeling) en verzending met criteria die verschillen per klant. Je staat in voor het correct en volledig documenteren van alle activiteiten (via software, formulieren, ...), alsook opvolging van non-conformiteiten en incoming good inspection. Je bent (mede-) verantwoordelijk voor de orde en netheid. Je staat in voor het tijdig verwerken van de stukken en escaleert indien nodig aan de teamleader.
-
Projectleider interieur m/v (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je staat in voor de opvolging van de leads, maakt offertes op en je staat in voor de verkoop. Je doet de bestellingen aan de hand van de werkvoorbereiding. Je zorgt er ten allen tijde voor dat je projecten vlekkeloos opgeleverd worden. Je bent verantwoordelijk voor de verkochte projecten van A tot Z. De projecten bestaan uit volledige interieurinrichtingen, kantoorinrichtingen, maatkasten, binnendeuren en parketvloeren. Enige kennis hiervan is dus een grote troef! Je rapporteert wekelijks de opvolging van de offertes en de lopende projecten. (Trefwoorden: projectleider, werfleider, projectverantwoordelijke, hout,...)
-
HR Officer / Business Support medewerker (contract van 1 jaar) m/v (GROOT-BIJGAARDEN)
Regio: GROOT-BIJGAARDEN
Bedrijf: The Adecco Group
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als HR Officer/ medewerker Business Support lever je op administratief en logistiek vlak support aan het bedrijf om klanten- en medewerkers- tevredenheid te vergroten. Je zet jouw administratieve en cijfermatige skills in om een professionele dienstverlening te garanderen en bent verantwoordelijk voor: Contractadministratie: Je doet al het nodige om de administratie van de contracten van klanten, medewerkers en leveranciers (freelancers) correct en tijdig te laten verlopen. Verlenen van algemene support aan contractors, klanten, collega's en leveranciers: Als vaste contactpersoon zal je algemene vragen van klanten, interne stafmedewerkers en contractors beantwoorden en/of doorverwijzen naar het betreffende departement. Facturatie (aan- en verkoopfacturen) Rapporteringen: opmaken basisrapporteringen, support bij financiële analyses, beheer provisies contractors HR support (incl. voorbereiden loons- & personeelsadministratie) waaronder opvolgen arbeidsongevallen, opvragen en nakijken timesheets, sociale documenten en vakantieattesten, verblijfs- en werkvergunningen beheren, administratieve ondersteuning opleidingen. Je werkt hiervoor nauw samen met de collega's binnen de betreffende Business Units van Professional Staffing.
-
ERP-administrator (MALDEGEM)
Regio: MALDEGEM
Bedrijf: Go4jobs Meetjesland
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant zoeken wij een ERP-administrator. Ze werken met een ERP-pakket voor het opmaken van offertes én het produceren van ramen en deuren in PVC & Aluminium. Je zorgt voor de verdere ontwikkeling en de goede werking van het pakket om zo een maximale ondersteuning te kunnen bieden aan medewerkers en klanten. Je analyseert hierbij verschillende noden en je bedenkt structurele oplossingen. Je ontwikkelt waar nodig zelf maatwerk en je werkt hierbij nauw samen met de leverancier die het programma ontwikkeld heeft. Deze samenwerking gebeurd in het Duits of Engels.
-
Huishoudhelden regio Jabbeke gewenst! Snelle opstart mogelijk! (JABBEKE)
Regio: JABBEKE
Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP
Type: Dienstenchequebaan
Easy Life zoekt nieuwe superhelden voor het huishouden! Easy Life is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor klanten in de regio Groot-Jabbeke! We breiden graag uit in de regio Jabbeke en zoeken daarvoor een gemotiveerde superheld in het huishouden! Snelle opstart! Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easy Life zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken van de woning.
-
huishoudhulp dienstencheques (m/v) regio Aalst & Vlaamse Ardennen (GERAARDSBERGEN)
Regio: GERAARDSBERGEN
Bedrijf: THUISHULP vzw - Regio Oost-Vlaanderen
Type: Dienstenchequebaan
Je bent een onmisbare schakel in het huishouden bij onze klanten thuis. Wat doe je? Je voornaamste taak bestaat uit het onderhoud van de woning. Eventueel aangevuld met strijken, koken en/of boodschappen doen.
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in Boortmeerbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BOORTMEERBEEK)
Regio: BOORTMEERBEEK
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Wij laten jou schitteren! Ga je aan de slag bij Het Poetsbureau, dan kom je terecht bij een stabiele, betrouwbare en ondernemende werkgever die absoluut geen eendagsvlieg is. Ons onafhankelijke dienstenchequebedrijf is een van de grootste in Vlaanderen en heeft de afgelopen 10 jaar een uitstekende reputatie opgebouwd. Ons motto is ‘Anders en beter’ en dat geldt zowel voor onze klanten als onze medewerkers. Wij zetten alles op alles om ons personeel te laten schitteren in een familiale, menselijke en respectvolle sfeer. Zo kunnen zij op hun beurt de ster in huis zijn bij de klant en stralend proper werk afleveren . Wij soigneren je als een echte ster: nergens in de sector krijg je betere loonvoorwaarden. Je ontvangt maaltijdcheques vanaf je eerste werkdag, een toffe werkoutfit styled bij JBC, een gsm met belwaarde, enz. En wat dacht je van een ELEKTRISCHE FIETS OF BEDRIJFSWAGEN om uit te blinken bij je klanten? Benieuwd naar deze en andere voordelen die Het Poetsbureau voor jou in petto hebben? Ontdek alle troeven op onze website: www.poetsbureau.be Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Schoonmaken, strijken, boodschappen doen, maaltijden bereiden, kleine naaiwerkjes verrichten: jij bent van alle markten thuis. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een ‘bright and shiny’ toekomst bij Het Poetsbureau. Heb jij een passie voor orde, netheid en poetsen? Houd je ervan om zelfstandig te werken en initiatief te nemen? Ben je positief ingesteld, discreet en betrouwbaar? En bovendien leergierig, flexibel en stressbestendig? Dan pas jij perfect bij Het Poetsbureau! (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman).
-
Elektricien (KASTERLEE)
Regio: KASTERLEE
Bedrijf: IMPACT
Type: Vaste Job
Elektricien Voor onze klant te Lichtaart zijn we op zoek naar een elektricien gebouwen
-
Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)
Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE
Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP
Type: Vaste Job
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.
-
BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Wetteren/Wichelen) - Zelfstandige basis (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: X-Care
Type: Zelfstandige activiteit
X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven. Voor onze klanten, verscheidene woon- en zorgcentra, zoeken wij verpleegkundigen die willen bijwerken op interimbasis. Vroegdiensten, laatdiensten, nachten,... Aan jou om ons door te geven wat jou interesseert. Heb jij tijd en zin om af en toe in te springen? Stuur alvast je cv door en we nemen snel contact met je op zodat je in onze pool terechtkomt!
-
Zaalmedewerker (flexi) (ICHTEGEM)
Regio: ICHTEGEM
Bedrijf: VALUMAT
Type: Flexijob
U werkt mee tijdens de service of bij een feestelijke gelegenheid (huwelijk, babyborrel, jubileum, enz.) Tot uw takenpakket behoren: het opstellen van de tafels en tafelschikking, het begeleiden van gasten bij het menu, de bediening van gasten, e.d.
Zoek naar antwoorden van Nordic NV in sociale netwerken
Look for responds of Nordic NV in social networks
Lees alle opmerkingen voor Nordic NV. Laat een reactie achter voor Nordic NV. Nordic NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Nordic NV. Leave a respond for Nordic NV. Nordic NV on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Nordic NV op de google maps. Adres en contacten Nordic NV Location of Nordic NV on the google maps. Address and contacts of Nordic NV
Andere gerelateerde bedrijven als come Nordic NV Nordic NV: Advocatenassociatie Daenen, Bijnens, Cox, Lenaerts | J.C. Home Styling BVBA | Expert/M - Software | Multi Masters | B. On the Net
Other related companies as Nordic NV: Advocatenassociatie Daenen, Bijnens, Cox, Lenaerts | J.C. Home Styling BVBA | Expert/M - Software | Multi Masters | B. On the Net
Nordic NV is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio Brussel, België. De volledige naam van het bedrijf is Nordic NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03617218017. Het bedrijf Nordic NV bevindt zich op het adres: Vilvoordsesteenweg 13,1020. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 982,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 675,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Nordic NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Nordic NV is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Nordic NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Nordic NV, openstaande posities, locatie van Nordic NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Nordic NV is a company, that was registered 1992 in Brussel region, Belgium. Full name of company is Nordic NV, company assigned to the tax number BE03617218017. The company Nordic NV is located at the address: Vilvoordsesteenweg 13,1020. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 982,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 675,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Nordic NV were not found.
The main activity of Nordic NV is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Nordic NV is not available. You also can look at reviews of Nordic NV, open positions, location of Nordic NV on the map. For more information, write us to email [email protected]