G & D Management

Contactgegevens G & D Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data G & D Management: address, phone, fax, email, website, opening hours

G & D Management

Regio (region): Mechelen, België

Adres (address): Maurits Sabbestraat 4,2800, België

Telefoon (phone): 015 29 44 85 015 29 44 85

Fax (fax): 015 29 44 89 015 29 44 89

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) G & D Management: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "G & D Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "G & D Management"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van G & D Management, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen G & D Management. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of G & D Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees G & D Management. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti G & D Management
Products information G & D Management

BTW identificatienummer (tax): BE02623504638
Ondernemingsnummer: 7720886230
Hoofdstad (capital): 208,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 185,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1997
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in G & D Management zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor G & D Management
(Get full report from official database of BE for G & D Management)

Aanvulling soorten activiteiten voor G & D Management
Addition kinds of activities for G & D Management

30530104. Vetafdichtingen, asbest | Grease seals, asbestos
36690201. Snelheidssignalen, elektrisch | Highway signals, electric
51691004. Gom- en houtchemicaliën | Gum and wood chemicals
59610400. Postzegels, munten en andere verzamelobjecten, postorder | Stamps, coins, and other collectibles, mail order
59991302. Parfums en colognes | Perfumes and colognes

Werken bij G & D Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in G & D Management: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor G & D Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for G & D Management. Looking for open vacancies in other companies

  • Slager (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Go4Jobs Evergem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als slager ben je verantwoordelijk voor het bewerken en verwerken van vlees. Daarnaast bereid je ook kant-en-klare gerechten en salades. Je zorgt er voor dat de toonbank steeds aangevuld is. Je helpt bij het reinigen en schoonmaken van de materialen, de winkel en de keuken.

  • Grondwerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant uit de regio van Deerlijk zijn we momenteel actief op zoek naar een GRONDWERKER regio Waregem (m/v). Je staat in de afdeling RAIL in voor de nodige grondwerken. Sleuven graven, ondersteken aanleggen op het spoor behoren tot je hoofdtaken. Weekend of nachtwerk komt ook aan bod. Interesse? Bel ons op 055 20 82 94 / Mail je cv door naar [email protected]

  • Diagnosetechnieker (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Preventief onderhouden van het machinepark Storingen verhelpen en proactief meedenken voer langetermijnoplossingen Opstarten van nieuwe machines en installaties het opmaken van onderhoudsinstructies en het begeleiden van operatoren Veiligheidsvoorschriften bewaken en de correcte nalevering ervan opvolgen Uitgevoerde interventies correct rapporteren

  • Poetshulp Torhout voor directe opstart! (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: AMBY TORHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.

  • Student Tentenopbouw (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een stevige tentenbouwer. Hij/zij zal instaan voor de opbouw van tenten op verschillende locaties en evenementen.

  • JUNIOR SALES COACH (M/V) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: INTELECT

    Type: Vaste Job

    Altijd al geïnteresseerd om coachend te werk te gaan? Als team leader sta je in voor het begeleiden van een sales team. Bovendien beheer je ook je eigen klantenportefeuille. Daarnaast ga je langs bij key accounts om op strategisch niveau te onderhandelen.

  • Verkoopmedewerker - Oudenaarde (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: JYSK

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor: De verkoop in de store, je draagt bij aan de algehele prestaties van de store en het team Je eigen productgebied in de store, inclusief het aanvullen en ordenen van producten op zo’n manier dat het gebied er altijd netjes en inspirerend uitziet Het uitpakken van de goederen in het magazijn en het zorgen voor een voldoende voorraad Het overhandigen van producten aan klanten die hun bestelling komen ophalen Het opzetten van nieuwe acties en het maken van productpresentaties Kortom: Als enthousiaste verkoopmedewerker wil je elke dag het beste uit jezelf en uit je collega’s halen.

  • Commercieel medewerker binnendienst (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Commercieel medewerker binnendienst Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker; Beantwoorden van de telefoon; Alle werkzaamheden op het gebied van de volledige orderverwerking, facturatie en verkoopsadministratie ; Dienst sales service : opvolgen zendingen, beantwoorden vragen allerlei klanten; Communicatie met het verkoopteam; Overige algemene administratie werkzaamheden (memo's, offertes,...); Vertaalwerkzaamheden (NL/F - F/NL); Rapportages verzorgen.; Meetings voorbereiden; Presentaties uitwerken;

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Logopedist (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Cocon

    Type: Zelfstandige activiteit

    CoCon, een multidisciplinaire groepspraktijk in het hartje van Sint-Niklaas is op zoek naar een nieuwe collega logopedist. In onze groepspraktijk werken we met 4 kinder-en jeugdpsychologen, 3 psychologen voor volwassenen, 1 relatie-en gezinstherapeut en 1 logopedist. We zijn op zoek naar een logopedist met kennis van leerstoornissen (dyslexie, dyscalculie). Zowel diagnostiek als therapie is een belangrijk onderdeel van de job.

  • Architecte chef de projet (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Twyce Architects est un atelier d'architectes et d'ingénieurs comptant actuellement 8 personnes. Passionnés d'architecture, de design et d'enjeux sociétaux, chacun des collaborateurs met sa compétence spécifique au service de l'ensemble des projets. Twyce Architects a acquis une expertise particulière dans la construction de bâtiments passifs à haute valeur écologique et est à la pointe de la conception de bâtiments passifs et zéro-énergie. Twyce Architects propose également un service de création et d'accompagnement de projets d'habitat groupé à haute valeur humaine et environnementale.*******Tâches: Dans le respect des valeurs propres à Twyce Architects, le poste consiste à gérer de façon autonome des projets jusqu'à 1.000k EUR: - Faisabilité : Pouvoir faire des tableaux de simulations financières et des scénari/options et en déduire des tableaux de faisabilité financière. Représenter Twyce à des réunions clients. - Avant-projet : Faire la synthèse des enjeux et de l'ensemble des contraintes techniques et juridiques d'un projet. Participer aux réunions de conception et coordonner les dossiers de présentation au client. Produire des vues 3D réalistes avec sensibilité architecturale. Faire des propositions architecturales. Faire preuve de capacité d'analyse et anticiper la rentabilité interne du projet. - Permis : Elaborer et coordonner le dossier de façon globale et encadrer le travail d'un dessinateur. - Dossier de consultation des entreprises : Elaborer des cahiers de charges et métrés, vérifier les aspects normatifs et réglementaires. - Etude de marché travaux : Analyser les offres et questionner les entreprises. Préparer les bons de commande et contrats d'entreprise. - Exécution : Contrôler l'exécution. Rédiger les rapports de réunion et informer les associés des faits et phases critiques. Anticiper les problèmes et les conflits et inviter l'associé au chantier au bon moment. Evaluer la nécessité de produire des plans complémentaires ou correctifs et suivre la réalisation de ces tâches par les stagiaires selon les standards de qualité de Twyce Architects. - Coordonner les partenaires externes lors de l'ensemble de ces phases

  • Administratief Bediende (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: H & L PEOPLE

    Type: Werfreserve

    Voor een groot bedrijf in de Antwerpse haven zoeken wij een administratief bediende die er de administratieve taken zal overnemen. De functie zal er onder andere in bestaan de uren van werknemers bij te houden en de telefoon op te nemen, alsook zal u meehelpen om de dagdagelijkse taken van het bedrijf mee in goede banen te leiden.

Zoek naar antwoorden van G & D Management in sociale netwerken
Look for responds of G & D Management in social networks

Lees alle opmerkingen voor G & D Management. Laat een reactie achter voor G & D Management. G & D Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for G & D Management. Leave a respond for G & D Management. G & D Management on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie G & D Management op de google maps. Adres en contacten G & D Management
Location of G & D Management on the google maps. Address and contacts of G & D Management

Andere gerelateerde bedrijven als come G & D Management G & D Management: Veralco NV | Nabor A | BUROTEL BELGIUM SA | De Witte Winkel BVBA | Sicabel

Other related companies as G & D Management: Veralco NV | Nabor A | BUROTEL BELGIUM SA | De Witte Winkel BVBA | Sicabel

G & D Management is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio Mechelen, België. De volledige naam van het bedrijf is G & D Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02623504638. Het bedrijf G & D Management bevindt zich op het adres: Maurits Sabbestraat 4,2800. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 208,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 185,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in G & D Management zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van G & D Management is Landbouwproductie - Gewassen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van G & D Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van G & D Management, openstaande posities, locatie van G & D Management op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

G & D Management is a company, that was registered 1997 in Mechelen region, Belgium. Full name of company is G & D Management, company assigned to the tax number BE02623504638. The company G & D Management is located at the address: Maurits Sabbestraat 4,2800. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 208,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 185,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in G & D Management were not found.
The main activity of G & D Management is Agricultural Production - Crops, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of G & D Management is not available. You also can look at reviews of G & D Management, open positions, location of G & D Management on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over G & D Management, Mechelen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf G & D Management, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about G & D Management, Mechelen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company G & D Management, employees, financial statistics.