Vadro BVBA
Contactgegevens Vadro BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Vadro BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
Vadro BVBA
Regio (region): Keerbergen, België
Adres (address): Lindenstraat 7,3140, België
Telefoon (phone): 015 51 41 31 015 51 41 31
Fax (fax): 015 51 41 31 015 51 41 31
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Vadro BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Vadro BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Vadro BVBA"? - Contact us!
We found such data of Vadro BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Vadro BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Vadro BVBA
Products information Vadro BVBA
Producten die in Vadro BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Vadro BVBA Addition kinds of activities for Vadro BVBA
20320300. Soepen en bouillon, ingeblikte, jarred, enz. | Soups and broths, canned, jarred, etc.
20640104. Vruchten gekandeld, gekristalliseerd of geglazuurd | Fruits candied, crystallized, or glazed
26210403. Lithografie papier | Lithograph paper
27599916. Klaar afdrukken | Ready prints
34950102. Gunveren, precisie | Gun springs, precision
50210304. waterbedden | Waterbeds
50450100. Computer randapparatuur | Computer peripheral equipment
75199901. Aanhangwagen verhuur | Trailer rental
83310000. Job training en aanverwante diensten | Job training and related services
Werken bij Vadro BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Vadro BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Vadro BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Vadro BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
PLC Technieker (ARENDONK)
Regio: ARENDONK
Bedrijf: FLEXPOINT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf uit Arendonk zijn we op zoek naar een PLC Technieker. Vanuit je passie voor techniek ga je aan de slag met storingen, oplossingen bedenken en deze vervolgens ook uitvoeren. Verder denk je mee met het bedrijf en doe je voorstellen tot verbetering en optimalisatie.
-
Passie voor ICT én klantencontact? Lees zeker verder! (BORGERHOUT)
Regio: BORGERHOUT
Bedrijf: Start People Call Antwerpen
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Heb jij een passie voor ICT en wil je in een internationaal bedrijf werken? Dan is dit dé job voor jou! Voor onze klant in Antwerpen zoeken wij een medewerker IT. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze eindgebruikers en verantwoordelijk om de problemen in eigen handen te nemen. Er wordt van je verwacht dat je een hoog niveau klantgerichtheid aanbiedt en de eindgebruikers assisteert met hun IT problemen (hardware, netwerk, applicaties, …). Je werkt met ons ticketsysteem en kan prioriteiten correct inschatten. Je volgt jouw tickets op en zorgt ervoor dat de problemen tijdig opgelost geraken. Je staat in verbinding met ons hoofdkantoor in Duitsland om samen problemen op te lossen. Je bent in staat jouw werkprocedure en probleemoplossingen in onze Wiki tool te documenteren. Je volgt stocks op en zal bestellingen aanvragen om onze voorraad op peil te houden. Je kan ons netwerk monitoren en indien nodig problemen (helpen) oplossen. Informatiebeveiliging, servers, PC’s, laptops en smartphones hebben geen geheimen voor jou. Je denkt ook proactief mee met het team en de manager en je doet voorstellen ter optimalisatie van de dienstverlening.
-
TECHNISCH TEKENAAR (ADEGEM)
Regio: ADEGEM
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant, gespecialiseerd in het maken van kranen, zijn wij op zoek naar een TEKENAAR. Bij de aanvang van een project pas je het 3D-model aan naar de wensen van de klant. Hierbij sta je in voor het implementeren van zowel hydraulische als elektrische aspecten. Nadien ben je verantwoordelijk voor het maken van productie tekeningen en lasplannen. Als technisch tekenaar denk je actief mee met de klanten en dit doe je door oplossingen te creëren. Van zodra de componenten klaar zijn, dienen deze toegevoegd te worden aan de database voor de aankoopdienst.
-
Technical Assistant in Grimbergen (GRIMBERGEN)
Regio: GRIMBERGEN
Bedrijf: OFFICE TEAM
Type: Interim met optie "vast werk"
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Technical Assistant in Grimbergen. Onze klant is een grote KMO, die actief is in de technische sector, gelegen in Grimbergen. Ze zijn dringend op zoek naar een Technical Assistant (M/V) met min. 5 jaar relevante ervaring, in het bezit van een Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Technical Assistant (M/V) zijn: Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de Projectmanager, Sustainable Manager en de Facility Manager; Je biedt administratieve ondersteuning gedurende het volledige verloop van projecten; Je beheert het overzicht van milieuvergunningen in overleg met de projectmanagers en derden; Je verleent administratieve ondersteuning bij bouw- en renovatieprojecten (verzekeringen, milieuvergunningen, verklaringen inzake sociale zekerheid, contracten), alsook voor de raamovereenkomsten; Je beheert de administratie van acceptatiecertificaten, bankgaranties, as-built en PID-bestanden; Je staat in voor een uniform archiveringssysteem, overzicht van alle bestanden, sites, projecten; Je bouwt het digitale en technische archief op; Je verleent administratieve ondersteuning bij het opstellen van structurele WDP-rapportage/sjablonen; Je organiseert formele en informele vergaderingen (driemaandelijks DEV teamoverleg, CTO consultatie); Je beheert de maandelijkse planning van de externe Projectmanagers; Je plant een tweewekelijkse overlegvergadering met de CTO met het oog op het rapporteren over de stand van zaken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
-
Horecahulp in een gezondheidscomplex ( 4/5 of full-time) (WELLEN)
Regio: WELLEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Je staat in voor de voorbereidingen van de keuken Je staat in voor de orde en netheid van het horecagedeelte Je doet de afwas Je werkt all-round in de horeca (bediening en keuken) Je ontvangt de klanten op een vriendelijke manier Je bedient de klanten Je werkt als keukenmedewerker en maakt kleine gerechten klaar Je zal gesprekken voeren met de klanten om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken Je maakt bestellingen klaar Je controleert de stock en vult aan waar nodig
-
STUDENT job tot midden december - Haacht (HAACHT)
Regio: HAACHT
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Voor een bedrijf in Haacht zijn we op zoek naar een student die een bedrijf in Haacht kan ondersteunen. Je zal 1 à 2 halve dagen per week (niet in de weekends) werken, tot midden december. Jouw takenpakket bestaat eruit software te kopiëren. Je moet hierbij precies te werk kunnen gaan, alsook nadien de gekopiëerde software controleren op fouten.
-
Bijlesgever fysica (AARTSELAAR)
Regio: AARTSELAAR
Bedrijf: HET BIJLESBUREAU
Type: Studentenjob
Je geeft privé-bijlessen voor fysica aan leerlingen van de hogeschool en/of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.
-
Recruitment Assistant - student job (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Cross International
Type: Studentenjob
Cross International Are you interested in learning more about recruitment and other aspects of HR? CrossInternational is now looking for a recruitment assistant to join its operational team 2 days a week. Our company is a growing HR consultancy agency, offering a wide spectrum of HR services. Function Research/sourcing: thorough analysis of the vacancy and conducting effective search strategies to find qualified candidates; Telephone (screening) interviews; Scheduling appointments between candidates and your internal customers; Manage advertisement in offline/online media (company webpage, job boards…); HR administrative work Profile A natural interest in business (cross-industry) and the value of human capital. Language skills: Dutch. Good knowledge of MS Office. Confident, articulate and persuasive communicator (indifferent of the media being used) and a professional attitude enabling to deal with business professionals at all levels. Self-responsible, eager to learn and flexible. Minimum 2 days/week available.
-
Service Technieker Automotive (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Vaste Job
Service Technieker Automotive Voor onze klant te Turnhout zijn we op zoek naar een service technieker automotive; Onderhoud en herstellingen van personenwagens volgens de procedure van onze klant; Diagnose en opvolging interventies en campagnes ; Klaarmaken nieuwe voertuigen; Onderhoud werkzones en gereedschappen en beheren opslagzones; Na uw opleiding als volwaardig service technieker sta je in voor het inboeken van de planning en servicebeurten, inclusief stukken bestellen, werken in teamverband, klanten ontvangen en afhandelen en communiceren;
-
Mixerchauffeurs C / CE (HAMME)
Regio: HAMME
Bedrijf: YVAGA
Type: Vaste Job
Je staat in voor het leveren van beton op bouwwerven met de betonmixer voor onze klanten en betoncentrales. Ref. Servicepunt T&L Transport C
-
Meetings and Events Consultant (Regio Hasselt)
Regio: Regio Hasselt
Bedrijf: HELMSBRISCOE
Type: Zelfstandige activiteit
HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]
-
Natuurlijk gezond consulent (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)
Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst
Bedrijf: NATUURLIJK GEZOND
Type: Zelfstandige activiteit
Natuurlijk gezond is klaar om uit te breiden! Wilt u graag een eigen bedrijf in de gezondheidssector beginnen of uw bestaande activiteit uitbreiden? Natuurlijk gezond zoekt iemand die graag met therapeutische etherische oliën aan de slag gaat. Voorkennis over etherische oliën is niet noodzakelijk. U wordt door ons begeleid en we leren u alles wat nodig is om uw eigen gezondheidsbedrijf succesvol op te starten. Ik heb momenteel plaats in mijn agenda om 2 personen intensief te begeleiden, dus ik kies uit de geïnteresseerden de meest gemotiveerde personen uit om intensief te begeleiden. Uiteraard kan u ook mee op de kar springen indien u niet bij deze hoort of het wat rustiger aan wil doen, maar dan zal u op een aan uw tempo en inzet aangepast schema begeleid worden. Laat dit u dus niet afschrikken. Uw inkomsten hangen volledig van uw eigen inspanningen af. Uiteraard doen we er samen alles aan om u succesvol te maken, wat ook zeker gaat lukken als u zich voluit hierachter zet. Heeft u interesse,? Stuur dan geheel vrijblijvend een mailtje met wat informatie over jezelf en je motivatie naar [email protected] bel me op het nummer 0479 812 892 Ken je iemand die volledig in dit profiel past? Stuur deze vacature door. Alvast bedankt! Lindsey
Zoek naar antwoorden van Vadro BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Vadro BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor Vadro BVBA. Laat een reactie achter voor Vadro BVBA. Vadro BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Vadro BVBA. Leave a respond for Vadro BVBA. Vadro BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Vadro BVBA op de google maps. Adres en contacten Vadro BVBA Location of Vadro BVBA on the google maps. Address and contacts of Vadro BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come Vadro BVBA Vadro BVBA: ABS NV | Dauginet Victor | BELLOY & ZN BVBA | Isochim SPRL | A.T.C. SPRL
Other related companies as Vadro BVBA: ABS NV | Dauginet Victor | BELLOY & ZN BVBA | Isochim SPRL | A.T.C. SPRL
Vadro BVBA is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio Keerbergen, België. De volledige naam van het bedrijf is Vadro BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09471557617. Het bedrijf Vadro BVBA bevindt zich op het adres: Lindenstraat 7,3140. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 412,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 302,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Vadro BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Vadro BVBA is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Vadro BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Vadro BVBA, openstaande posities, locatie van Vadro BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Vadro BVBA is a company, that was registered 2001 in Keerbergen region, Belgium. Full name of company is Vadro BVBA, company assigned to the tax number BE09471557617. The company Vadro BVBA is located at the address: Lindenstraat 7,3140. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 412,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 302,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Vadro BVBA were not found.
The main activity of Vadro BVBA is Personal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Vadro BVBA is not available. You also can look at reviews of Vadro BVBA, open positions, location of Vadro BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]