Solirent

Contactgegevens Solirent: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Solirent: address, phone, fax, email, website, opening hours

Solirent

Regio (region): Brecht (Sint-Lenaarts), België

Adres (address): Klein Veerle 115,2960, België

Telefoon (phone): 03 313 50 56 03 313 50 56

Fax (fax): +32 (61) 962-71-15 +32 (61) 962-71-15

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Solirent: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Solirent"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Solirent"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Solirent, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Solirent. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Solirent, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Solirent. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Solirent
Products information Solirent

BTW identificatienummer (tax): BE07094390869
Ondernemingsnummer: 3796020507
Hoofdstad (capital): 818,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 404,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1993
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Solirent zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Solirent
(Get full report from official database of BE for Solirent)

Aanvulling soorten activiteiten voor Solirent
Addition kinds of activities for Solirent

20230000. Droge, gecondenseerde en verdampte zuivelproducten | Dry, condensed and evaporated dairy products
20799906. Olijfolie | Olive oil
28690310. Oleïnezuuresters | Oleic acid esters
35550402. Photoengraving machines | Photoengraving machines
35590201. Boot maken en repareren van machines | Boot making and repairing machinery
38430114. Ovens, laboratorium, tandheelkunde | Furnaces, laboratory, dental
39491300. Team sportuitrusting | Team sports equipment
50820100. Wegenbouwmachines | Road construction equipment

Werken bij Solirent: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Solirent: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Solirent. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Solirent. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator liquid filling (M/V), regio Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Operator Liquid Filling ben je vooral verantwoordelijk voor het afvullen van eindproducten in de correcte verpakking en correcte hoeveelheid. Alsook voor het laden van orders, dit alles in volcontinu systeem.

  • Transportplanner (SCHELLE)

    Regio: SCHELLE

    Bedrijf: ASAP BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    • Je plant, organiseert en volgt transportopdrachten op • Je bepaalt de werkverdeling van de vrachtwagenchauffeurs • Je geeft vrachtwagenchauffeurs de nodige instructies • Je staat in voor de controle op de ritten

  • Shopmanager fashion m/v 38u (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: ADECCO ZOTTEGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij een gedreven verkoper/verkoopster? Ben je een geboren people manager en leider en wil je je leidinggevende vaardigheden verder ontwikkelen? Heb je een passie voor fashion? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken. Voor onze klant, een op en top Belgisch modebedrijf, zijn we op zoek naar een Shopmanager 38u om het team te Zottegem te versterken. Als Shopmanager ben je de sturende en motiverende leider in je winkel. Je garandeert de klant een warm welkom en een uitmuntende service. Tegelijk verfijn je de inspirerende uitstraling van de winkel. Met originele visual merchandising-ideeën geef je iedere klant een thuisgevoel dat hij altijd opnieuw wil beleven. Dát is meteen jouw grootste voldoening die je de drive geeft om nog verder te gaan. Doe de winkelomzet stijgen en hou het personeelsbudget onder controle. Analyseer de cijfers, ontwikkel de juiste actiepunten en bepaal dé prioriteiten: organiseer je team en help jouw collega's (pro)actief om de salesdoelstellingen te realiseren. Ontpop je tot een échte people manager die medewerkers gemotiveerd inplant en (administratief) opvolgt. In een aangename werksfeer geef je hen opleiding, coaching en begeleiding zodat hun salesvaardigheden nog verbeteren.

  • Orderpicker - metaalsector (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: MOVE INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je gaat aan de slag in het magazijn van het bedrijf. orderpicken van stukken. Aangezien het over metaalindustrie gaat kunnen het wel zwaardere stukken zijn. de nodige stukken op pallet leggen en zorgen dat deze correct staan voor verzending. Ambitie? top! net wat zij nodig hebben, op termijn doorgroei naar volwaardige medewerker verzending = ook heftruckopleiding, PC ? ... DAGUREN juli tot april: 45 uren-week. april tot juni: 4/5de werken = compensatie van zomer.

  • Calculator (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als calculator elektrotechniek sta je in (na een grondige interne opleiding) voor de studie en ontwerp tot en met de prijscalculatie van nieuwe projecten dit omvat o.a.: ? analyseren en uitwerken van dossiers op technisch en prijsmatig vlak om tot volledig voorbereide uitgewerkte prijsvoorstellen te komen ? contacten met prospecten en klanten naar uitwerking van voorstellen toe ? contacten en prijsvragen bij leveranciers De projecten omvatten (hoofdzakelijk): algemene elektriciteit datanetwerken brand- & inbraakbeveiliging midden- & hoogspanning oproep- & zorgsystemen KNX-systemen De projecten spelen zich hoofdzakelijk af in volgende domeinen: rust- & verzorgingstehuizen winkelcentra kantoorcomplexen industrie

  • Huishoudhulp in Oostakker-Gent (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij meteen aan de slag als thuishulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden collega poetshulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei taken in de schoonmaak uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken, dat zijn je taken als poetshulp. Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om te poetsen. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt als thuishulp telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk als thuishulp makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar poetshulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega huishoudhulpen!

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Commerciële klantenmedewerker (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Mediq Medeco

    Type: Vaste Job

    Jouw rol bij ons De commercieel klantenmedewerker is verantwoordelijk voor een optimale klantendienst en ondersteuning aan de accountmanagers binnen de dynamische setting van onze commerciële organisatie. Je bent het aanspreekpunt voor klanten, relaties, accountmanagers en andere interne niet lokale afdelingen en bedrijfsonderdelen. Je bent verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de processen, diensten en ondersteunende middelen. Tevens lever je, naast de operationele werkzaamheden, een grote bijdrage aan het realiseren van de bedrijfsdoelen door stuurinformatie te analyseren en presenteren, het signaleren van afwijkingen of / en kansen en het coördineren / organiseren van projecten, evenementen en vergaderingen. Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden Je behandelt de telefonische, schriftelijke en digitale klantaanvragen en aanvragen van buitendienstcollega’s. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de opvolging en de registratie en werkt nauw samen met collega’s. Zo stel je offertes en documenten ten behoeve van aanbestedingen op. Je verricht hiertoe administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Ook verstrek je informatie aan de klant over assortiment en producten, beschikbaarheid, levertijd, eventueel alternatieve producten en de aflevering van producten. Proactief zie je toe op het nakomen van de gemaakte commerciële afspraken, op de beschikbaarheid van producten en ondersteunende middelen (logistiek). Vanuit jouw werkzaamheden en stuurinformatie signaleer je knelpunten en mogelijkheden tot verbetering. Vanuit de analyse van deze knelpunten stel je verbeterplannen voor die je ook implementeert. We staan ook open voor schoolverlaters!

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Psychiater (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: PRAKTIJK DORP 3

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt als psychiater binnen onze multidisciplinaire praktijk, Praktijk Dorp 3. Momenteel werken er in onze praktijk een diëtiste, twee psycholgen (volwassenen en kinderen), twee auticoaches (volwassenen en kinderen) en een psychiater (volwassenen). We zijn op zoek naar een psychiater om ons ambulant werkend team te versterken. Het aantal uren en dagen waarop u binnen onze praktijk kan werken, worden in onderling overleg bepaald.

  • Freelanc Vertegenwoordiger Zonnepanelen (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: WSA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een gerenomeerde firma in de sector zijn wij op zoek naar freelance vertegenwoordigers. Afspraken worden voor u ingepland, mooie verloning per verkocht project. Meer info? [email protected]

  • Freelance Corporate Opdrachten | TriFinance (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1670134-inline.html?cid=Partner_VDAB Ben je een expert in Finance? Heb je een analytische geest en denk je oplossingsgericht? Dan willen we je graag ontmoeten! Om onze verdere groei te waarborgen, zijn wij via deze vacature op zoek naar freelance professionals voor hands-on en operationele projecten. Ben je een expert in Finance? Heb je een analytische geest en denk je oplossingsgericht? Dan willen we je graag ontmoeten! Om onze verdere groei te waarborgen, zijn wij via deze vacature op zoek naar freelance professionals voor hands-on en operationele projecten. Je hebt een Economische opleiding Je hebt 5 tot 10 jaar Finance ervaring (in boekhouding, controlling, treasury) Je bent kritisch ingesteld en toont zin voor initiatief Je bent een team player die ook onafhankelijk kan werken Je bent communicatief en commercieel ingesteld Je beheerst het Nederlands, Frans en/of  Engels Je hebt een goede kennis van ERP en MS Excel Je kan je vinden in onze bedrijfsfilosofie en bent bereid deze waarden (open communicatie, transparantie, ...) als een TriFinance ambassadeur uit te stralen naar onze klanten  Je vindt feedback geven en feedback krijgen waardevol en bent bereid om ons mentoring proces te volgen

Zoek naar antwoorden van Solirent in sociale netwerken
Look for responds of Solirent in social networks

Lees alle opmerkingen voor Solirent. Laat een reactie achter voor Solirent. Solirent bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Solirent. Leave a respond for Solirent. Solirent on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Solirent op de google maps. Adres en contacten Solirent
Location of Solirent on the google maps. Address and contacts of Solirent

Andere gerelateerde bedrijven als come Solirent Solirent: Adam B | KANTOORINRICHTING PLATEVOET NV | Degueldre SA | Kesteman B | Verviers Sport Nautique

Other related companies as Solirent: Adam B | KANTOORINRICHTING PLATEVOET NV | Degueldre SA | Kesteman B | Verviers Sport Nautique

Solirent is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio Brecht (Sint-Lenaarts), België. De volledige naam van het bedrijf is Solirent, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07094390869. Het bedrijf Solirent bevindt zich op het adres: Klein Veerle 115,2960. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 818,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 404,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Solirent zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Solirent is Food and Kindred Products, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Solirent is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Solirent, openstaande posities, locatie van Solirent op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Solirent is a company, that was registered 1993 in Brecht (Sint-Lenaarts) region, Belgium. Full name of company is Solirent, company assigned to the tax number BE07094390869. The company Solirent is located at the address: Klein Veerle 115,2960. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 818,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 404,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Solirent were not found.
The main activity of Solirent is Food and Kindred Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Solirent is not available. You also can look at reviews of Solirent, open positions, location of Solirent on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Solirent, Brecht (Sint-Lenaarts): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Solirent, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Solirent, Brecht (Sint-Lenaarts): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Solirent, employees, financial statistics.