Bongartz SPRLU

Contactgegevens Bongartz SPRLU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bongartz SPRLU: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bongartz SPRLU

Regio (region): Amel (Heppenbach), België

Adres (address): Mirfeld 72,4771, België

Telefoon (phone): 080 34 92 90 080 34 92 90

Fax (fax): 080 34 92 90 080 34 92 90

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bongartz SPRLU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bongartz SPRLU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bongartz SPRLU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bongartz SPRLU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bongartz SPRLU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bongartz SPRLU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bongartz SPRLU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bongartz SPRLU
Products information Bongartz SPRLU

BTW identificatienummer (tax): BE09652008056
Ondernemingsnummer: 3365356445
Hoofdstad (capital): 219,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 469,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Bongartz SPRLU zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bongartz SPRLU
(Get full report from official database of BE for Bongartz SPRLU)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bongartz SPRLU
Addition kinds of activities for Bongartz SPRLU

254199. Houtplanken en armaturen, niet inbegrepen | Wood partitions and fixtures, nec
492299. Overbrenging van aardgas, anders | Natural gas transmission, nec
516200. Kunststofmaterialen en basisvormen | Plastics materials and basic shapes
733400. Fotokopieën en duplicatiediensten | Photocopying and duplicating services
34449909. Metalen specialiteiten, niet gestempeld | Sheet metal specialties, not stamped
37140302. Frames, motorvoertuig | Frames, motor vehicle
50630500. Elektrische alarmen en signaalapparatuur | Electric alarms and signaling equipment
51310200. Naaien leveringen en noties | Sewing supplies and notions
72990105. Zonnebank | Tanning salon
92290103. Openbare Veiligheidsstatistiekencentrum, Overheid | Public safety statistics center, government

Werken bij Bongartz SPRLU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bongartz SPRLU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bongartz SPRLU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bongartz SPRLU. Looking for open vacancies in other companies

  • Monteur op verplaatsing (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    -Voor onze klant, een bedrijf actief in de metaal- en inox sector (poorten, afsluitingen, ramen, deuren, trappen, balustrades,..), zijn wij op zoek naar een handige Harry om op verplaatsing te monteren.

  • Chauffeur CE - vervoer bloemen en planten (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het vervoer van bloemen en planten naar tuincentra en bloemisten in België, Nederland en Frankrijk (20% naar tuincentra, 80% naar bloemisten).. Je rijdt 's nachts van 20u tot ongeveer 14u en dit samen met een collega.

  • Technisch coördinator opleidingen (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je brengt alle technische opleidingsbehoeften binnen de bouwgroep in kaart en organiseert hiervoor de noodzakelijke opleidingen in samenspraak met de verschillende bedrijven. Je staat in voor de opvolging en de evaluatie van de door jou georganiseerde opleidingen. Je fungeert als aanspreekpunt t.b.v. het normbeheer en de Technische Bibliotheek. Je werkt nauw samen met de Administratief Coördinator en je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke. Takenpakket: - Je detecteert de technische opleidingsbehoeften voor zowel arbeiders als bedienden en organiseert hiervoor de gepaste opleidingen. - Je spreekt de opleidingsbehoeften, -inhoud en –planning door met de bedrijven. - Je stelt de inhoud van de technische opleidingen samen en werkt ze uit, al dan niet in samenwerking met externen. - Daar waar mogelijk/haalbaar, geef je zelf opleidingen. - Je communiceert met sectorinstellingen t.b.v. de financiële tussenkomsten voor opleidingen. - Je verricht de administratieve en financiële opvolging van de technische opleidingen. - Je evalueert de georganiseerde opleidingen en stuurt daar waar noodzakelijk bij. - Je evalueert de doeltreffendheid van de georganiseerde opleidingen in samenwerking met de bedrijven. - Je bereidt het periodiek intern werkoverleg voor. Je hebt een actieve inbreng in de continue optimalisatie van de interne werking, waarbij je focus ligt op kwaliteitsverbetering en toepassen van nieuwe opleidingsinhoud/uitvoeringsmethodes. - Je fungeert als aanspreekpunt ten behoeve van de technische wetgeving en het normbeheer. - Je ondersteunt de teamverantwoordelijke in zijn samenwerking met de onderwijsinstellingen. (begeleiding werf- en bedrijfsbezoeken, schoolopdrachten, geven van infosessies)

  • Assistent Key account met een hart voor marketing! (SPIERE-HELKIJN)

    Regio: SPIERE-HELKIJN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste accountmanager met een passie voor marketing. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en vertegenwoordigt het bedrijf in zijn winkels. Hierbij sta je in voor het dagelijks klantencontact. Jouw commerciële voeling en organisatietalent zorgen ervoor dat je de producten kan promoten. Als assistent key account benut je jouw commerciële vaardigheden om nieuwe kansen bij bestaande klanten te creëren, alsook het ontwikkelen van mogelijkheden bij prospecten. Samen met je team sta je in voor het verdelen van marketingmateriaal, maken van afspraken, opnemen van bestellingen en het opvolgen van je klantenbestand. Ook het organiseren van beurzen behoort tot jouw takenpakket. Kortom, wij zijn op zoek naar een commercieel en administratief talent.

  • Toonbankbediende (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: T-INTERIM SINT-NIKLAAS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als toonbankbediende ben je het aanspreekpunt voor de klanten in de sector bouw & industrie: Huurcontracten opstellen en advies verstrekken over diverse huurmachines Offertes aanmaken E-mailverkeer beantwoorden Telefoon voor productinformatie beantwoorden Huurcontracten afrekenen (geldmanipulatie) Onze klant werkt met wisselende uurroosters van 38 u/week waarbij je 1 zaterdag op 2 zal werken. In de week zijn er recuperatiedagen voorzien. Bedrijfsprofiel: Een verhuurbedrijf in Sint-Niklaas

  • Magazijnverantwoordelijke (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Heusden zijn we op zoek naar een magazijnverantwoordelijke.  Ben jij iemand die nauwgezet en met veel verantwoordelijkheidszin het magazijn coördineert en opvolgt? Kan je zelfstandig aan de slag gaan om alles op de juiste plaats te krijgen? Dan ben jij de persoon die ze zoeken! Functieomschrijving Coördineert de levering van het meubilair en de toestellen bij onze werven Coachend en organiseert de taken tussen de chauffeurs Volgt de volledige regelgeving en wetgeving op mbt transport en voert deze alzo uit Bepaalt het onderhoud en keuringen van de vrachtwagens, Bepaalt de laadschema's van de vrachtwagens Bepaalt de routeschema's van de vrachtwagens Organiseert het magazijn mbt klaarzetten en ontvangen van leveranciers Ontvangt de dagelijkse goederen en zet de dagelijkst bestelorders klaar Controleert volledig de uitgaande goederen ( zowel klanten als plaatsers) Je beheert het klein magazijn mbt hulpgoederen plaatsers en zorgt dat deze afgesloten is Beheert het machinepark van de plaatsers en pleegt overleg mbt aankopen Zorgt voor dagelijkse orde, netheid en structuur in het magazijn Heeft een up to date overzicht van de te leveren goederen en te ontvangen goederen Registreert de in en uitboekingen in het systeem van toepassing Beheert de aankoop van machines en hulpmiddelen ( min stock enz.) Heeft dagelijks overleg met magazijn coördinator  mbt de te ontvangen leveringen en aankopen

  • Ondernemende en enthousiaste Receptionist (m/v) NL/FR/ENG (MELSBROEK)

    Regio: MELSBROEK

    Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Rainbow Resources Group zoekt voor onze klant een Ondernemende Receptionist NL/FR/ENG Het bedrijf Onze klant is een Belgische familieonderneming actief binnen de sector van welness, thermae en schoonheidsverzorging. Deze onderneming heeft drie vestigingen in België, Vlaams-Brabant. Een enthousiast team, klantgericht en ondernemend werkt er in een open cultuur samen. Waarden zoals eerlijkheid, samenwerking en klantgerichtheid draagt men hoog in het vaandel. Voor medewerkers is er steeds een luisterend oor. Voor de versterking van hun team op receptie zoeken zij een Ondernemende Receptionist NL/FR/ENG voor de vestiging in Melsbroek en in Grimbergen.

  • Spelhost dinerspellen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: DINERSPEL.NL

    Type: Studentenjob

    Dinerspel.nl is een Nederlandse producent van dinerspellen zoals moorddiners. Wij zijn ook actief in Vlaanderen en zoeken met name in de steden Antwerpen, Gent, Leuven, Brussel en Brugge studenten om onze spellen te begeleiden.

  • Medewerker bakkerij (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij in De Panne zijn we op zoek naar jobstudenten voor weekends en schoolvakanties. Je werkt in de voormiddag van 7u30-13u30.

  • Administratief juridisch medewerk(st)er (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: WILLY NAESSENS GROUP

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de opmaak van juridische documenten (volmachten, dadingen, ingebrekestellingen,...) en je behandelt zelfstandig schade- en verzekeringsdossiers op vlak van liability -BA/ ABR. Je biedt administratieve assistentie en ondersteuning aan de juriste. (voorbereiding procedure, expertise,...) Je biedt de eerstelijnshulp van de juridische dienst: klassement, beheer agenda's, aanleveren juridische documentatie, administratieve opvolging dossiers.

  • Accountant/boekhouder met carrièreperspectieven - nieuw kantoor (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Voor een modern boekhoudkantoor in Oost-Vlaanderen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Het kantoor dat in 1999 is opgericht, is intussen toe aan een tweede vestiging in Zwijnaarde. Om deze uitbreiding in goede banen te leiden zoeken zij iemand die op korte termijn de kantoorverantwoordelijkheid op zich kan nemen. Dossierbeheerder- functie Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand en kan deze zelfstandig beheren en afsluiten. Je staat in nauw contact met klanten en kan deze niet alleen boekhoudkundig, maar ook fiscaal advies verlenen. Op korte termijn neem je de leiding over je eigen team van dossierbeheerders.

  • Tijdelijke HRO (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1670815-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze klant in Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een freelance HR Coordinator in het kader van een zwangerschapsvervanging. In deze rol zal je verantwoordelijke zijn voor: - de payroll verwerking van 150-tal bedienden  - R&S van verschillende profielen - Rapportering - opvolging van verschillende projecten - fungeren als gesprekspartner voor medewerkers in diverse cases

Zoek naar antwoorden van Bongartz SPRLU in sociale netwerken
Look for responds of Bongartz SPRLU in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bongartz SPRLU. Laat een reactie achter voor Bongartz SPRLU. Bongartz SPRLU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bongartz SPRLU. Leave a respond for Bongartz SPRLU. Bongartz SPRLU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bongartz SPRLU op de google maps. Adres en contacten Bongartz SPRLU
Location of Bongartz SPRLU on the google maps. Address and contacts of Bongartz SPRLU

Andere gerelateerde bedrijven als come Bongartz SPRLU Bongartz SPRLU: Centre de Revalidation pour Animaux Sauvages | Drukkerij De Muyter N.V. | DW Plastics N.V. | DICTUS, ROY | MARCONRUBENS

Other related companies as Bongartz SPRLU: Centre de Revalidation pour Animaux Sauvages | Drukkerij De Muyter N.V. | DW Plastics N.V. | DICTUS, ROY | MARCONRUBENS

Bongartz SPRLU is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Amel (Heppenbach), België. De volledige naam van het bedrijf is Bongartz SPRLU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09652008056. Het bedrijf Bongartz SPRLU bevindt zich op het adres: Mirfeld 72,4771. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 219,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 469,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Bongartz SPRLU zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bongartz SPRLU is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bongartz SPRLU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bongartz SPRLU, openstaande posities, locatie van Bongartz SPRLU op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Bongartz SPRLU is a company, that was registered 2016 in Amel (Heppenbach) region, Belgium. Full name of company is Bongartz SPRLU, company assigned to the tax number BE09652008056. The company Bongartz SPRLU is located at the address: Mirfeld 72,4771. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 219,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 469,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Bongartz SPRLU were not found.
The main activity of Bongartz SPRLU is Electric, Gas and Sanitary Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Bongartz SPRLU is not available. You also can look at reviews of Bongartz SPRLU, open positions, location of Bongartz SPRLU on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bongartz SPRLU, Amel (Heppenbach): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bongartz SPRLU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bongartz SPRLU, Amel (Heppenbach): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bongartz SPRLU, employees, financial statistics.