ALMANIJ NV

Contactgegevens ALMANIJ NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALMANIJ NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALMANIJ NV

Regio (region): Antwerpen, België

Adres (address): Keizerstraat 8,2000, België

Telefoon (phone): 03 202 87 00 03 202 87 00

Fax (fax): 03 202 87 05 03 202 87 05

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALMANIJ NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALMANIJ NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALMANIJ NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALMANIJ NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALMANIJ NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALMANIJ NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALMANIJ NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALMANIJ NV
Products information ALMANIJ NV

BTW identificatienummer (tax): BE04306610107
Ondernemingsnummer: 3339538574
Hoofdstad (capital): 575,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 429,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2002
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in ALMANIJ NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALMANIJ NV
(Get full report from official database of BE for ALMANIJ NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALMANIJ NV
Addition kinds of activities for ALMANIJ NV

599400. Nieuwsverkopers en krantenkiosken | News dealers and newsstands
35230104. Maaltijdplukken en shellers | Corn pickers and shellers
38250216. Lab standaarden, elektrisch: weerstand, inductie, capaciteit | Lab standards, electric: resistance, inductance, capacitance
59949900. Nieuwsverkopers en krantenkiosken, nec | News dealers and newsstands, nec
80110400. Psychiaters en psychoanalytici | Psychiatrists and psychoanalysts

Werken bij ALMANIJ NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALMANIJ NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALMANIJ NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALMANIJ NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Torenkraanmachinist (HOESELT)

    Regio: HOESELT

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Hoeselt zijn we op zoek naar een ervaren torenkraanmachinist

  • Magazijnier (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Gemotiveerde medewerker die zelfstandig het magazijn kan beheren. Functies: - Het maken van bestelbonnen - Bestellingen klaarzetten voor collega's en klanten - Controleren van uitgaande en terugkomende bestellingen.

  • CHAUFFEUR CE NACHT (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Chauffeur CE met ervaring Wonend in de regio Voor leveringen in heel Vlaanderen Kennis van het Nederlands of het Frans is een vereiste

  • Technische profielen regio Tielt 2 ploegen optie vast (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Deinze

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een textielbedrijf regio Tielt zoeken we allerlei technische profielen. Heb je al een werkervaring achter de rug als technieker, onderhoudstechnieker, mechanieker of een studie gedaan in die richting? Contacteer ons op [email protected] en we bekijken samen de mogelijkheden.

  • HUISHOUDHULP REGIO HERENTHOUT (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: GF DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij een krak in huishoudelijke taken en zou je dit graag professioneel willen uitvoeren? Begrijp jij dat je als huishoudhulp gezinnen ondersteunt in hun dagdagelijks leven? Reageer snel want dan ben jij de geschikte kandidaat om in ons bedrijf aan de slag te gaan! Zowel voltijds als deeltijds mogelijk, planningen worden opgesteld in samenspraak met de poetsdame alsook de klant. Werk in UW regio ! Graag in het bezit van een eigen wagen www.group-f.be

  • Poetshulp Houthalen - Helchteren (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren.ombineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Jobstudent Technische Dienst (E-plan) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Studentenjob

    Konvert office kijkt uit naar een jobstudent met goede kennis van E-Plan ter ondersteuning van de technische dienst bij een voedingsbedrijf in de regio. Ben je onmiddellijk vrij en heb je zin in een last-minute vakantiejob? Solliciteer dan snel! [email protected] of bel 051/ 24 16 96

  • Student bakkerij Gentbrugge (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij, regio Gentbrugge, zoeken wij een enthousiaste student(e)/ weekendwerker die op zoek is naar een leuke bijverdienste. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de bakkerij en de opkuis aan het einde van de dag. Je zal in het weekend worden ingeschakeld en eventueel op weekdagen ook indien je beschikbaar bent.  Er is ook kans op een langere tewerkstelling tijdens schoolvakanties. Bij voorkeur kan je in het weekend afwisselen tussen werken op zaterdag en werken op zondag. 

  • Management traineeship (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676577-inline.html?cid=Partner_VDAB Je zult als management trainee een intensief leertraject gedurende 24 maanden doorlopen. Je werkt aan innovatieve en strategische projecten in diverse domeinen zoals Sales, Operations en Techniek. Je verbetert je vaardigheden via uiteenlopende opdrachten in verschillende departementen. Je traineeprogramma bestaat uit inhoudelijke opleidingen en een opleiding die gericht is op persoonlijke ontwikkeling. Je wordt begeleid door een coach en een mentor, bij wie je met al je vragen terecht kunt. Je wordt op 2 jaar klaargestoomd voor een uitdagende functie.

  • SHOPMANAGER JACK & JONES Wijnegem (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Vaste Job

    JACK & JONES WIJNEGEM IS LOOKING FOR A SHOPMANAGER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van JACK & JONES? Solliciteer dan nu voor de functie van shopmanager! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: Service is bij JACK & JONES prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden. Je maakt de klanten wegwijs in de verschillende collecties, je geeft hen styling advies op maat en informeert hen over de verschillende producten, fittings en materialen; Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor alles wat van de winkel een succes maakt, zoals: Product & Merchandising Aanwerving, opleiding, ontwikkeling en planning van het personeel Budgetten/resultaten Administratie en stockopvolging Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • FLEXIJOB Winkelbediende FroYo & Pasta - Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MAXIS INVEST

    Type: Flexijob

    !! OPGELET !! HET GAAT HIER OM EEN FLEXIJOB STATUUT; KANDIDATEN MOETEN MINSTENS AL 9 MAANDEN WERKEN IN EEN ANDER BEDRIJF ALS VOLTIJDS OF 4/5 OM IN AANMERKING TE KOMEN, HET BETREFT HIER DUS EEN EXTRA ACTIVITEIT NAAST JE HOOFDTEWERKSTELLING BIJ JE HUIDIGE WERKGEVER Voor onze vestiging in Gent zijn wij op zoek naar extra personeel om ons jong team aan te vullen! De job: Openen en/of sluiten van de winkel, hygiëne en netheid bewaken, kassa beheren en afsluiten. Klanten bedienen: Pasta's bereiden, FroYo bereiden, producten aanvullen en bestellen, supervisie geven aan j-o-b-studenten. Samen met de shopmanager bewaak je de kwaliteit van de service en de producten, de aansturing van de j-o-b-studenten is hierbij heel belangrijk. We zijn voornamelijk opzoek naar kandidaten die, als aanvulling op huidig personeel, op doordeweekse dagen kunnen werken: NIET in het WEEKEND Extra beschikbaarheid tijdens de kerstperiode is een plus! Afspraken voor sollicitaties via mail met bijgevoegd CV en/of contactgegevens

Zoek naar antwoorden van ALMANIJ NV in sociale netwerken
Look for responds of ALMANIJ NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALMANIJ NV. Laat een reactie achter voor ALMANIJ NV. ALMANIJ NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALMANIJ NV. Leave a respond for ALMANIJ NV. ALMANIJ NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALMANIJ NV op de google maps. Adres en contacten ALMANIJ NV
Location of ALMANIJ NV on the google maps. Address and contacts of ALMANIJ NV

Andere gerelateerde bedrijven als come ALMANIJ NV ALMANIJ NV: VROONEN STANY | Vandewalle NV | Cartobox BVBA | Van Der Vliet bvba | skywines

Other related companies as ALMANIJ NV: VROONEN STANY | Vandewalle NV | Cartobox BVBA | Van Der Vliet bvba | skywines

ALMANIJ NV is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is ALMANIJ NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04306610107. Het bedrijf ALMANIJ NV bevindt zich op het adres: Keizerstraat 8,2000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 575,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 429,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in ALMANIJ NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALMANIJ NV is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALMANIJ NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALMANIJ NV, openstaande posities, locatie van ALMANIJ NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

ALMANIJ NV is a company, that was registered 2002 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is ALMANIJ NV, company assigned to the tax number BE04306610107. The company ALMANIJ NV is located at the address: Keizerstraat 8,2000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 575,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 429,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in ALMANIJ NV were not found.
The main activity of ALMANIJ NV is Electric, Gas and Sanitary Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ALMANIJ NV is not available. You also can look at reviews of ALMANIJ NV, open positions, location of ALMANIJ NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALMANIJ NV, Antwerpen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALMANIJ NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALMANIJ NV, Antwerpen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALMANIJ NV, employees, financial statistics.