Business Festivities Organisation

Particuliere bedrijvenHuismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels • Business Festivities Organisation

Contactgegevens Business Festivities Organisation: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Business Festivities Organisation: address, phone, fax, email, website, opening hours

Business Festivities Organisation

Regio (region): Brussel (Ganshoren), België

Adres (address): Keizer Karellaan 124,1083, België

Telefoon (phone): 02 468 26 95; 02 468 24 30 02 468 26 95; 02 468 24 30

Fax (fax): 02 468 24 30 02 468 24 30

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Business Festivities Organisation: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Business Festivities Organisation"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Business Festivities Organisation"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Business Festivities Organisation, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Business Festivities Organisation. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Business Festivities Organisation, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Business Festivities Organisation. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Business Festivities Organisation
Products information Business Festivities Organisation

BTW identificatienummer (tax): BE09135925292
Ondernemingsnummer: 7701934814
Hoofdstad (capital): 728,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 233,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1998
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Business Festivities Organisation zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Business Festivities Organisation
(Get full report from official database of BE for Business Festivities Organisation)

Aanvulling soorten activiteiten voor Business Festivities Organisation
Addition kinds of activities for Business Festivities Organisation

072399. Crop voorbereiding diensten voor de markt, nec | Crop preparation services for market, nec
15429902. Ontwerp en oprigting, gecombineerd: niet-residentieel | Design and erection, combined: non-residential
32219906. Flesjes, glas | Vials, glass
47850200. Transport inspectie diensten | Transportation inspection services
50399901. Luchtkanalen, plaatmetaal | Air ducts, sheet metal
95319902. Behuisingsbureau, overheid | Housing agency, government

Werken bij Business Festivities Organisation: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Business Festivities Organisation: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Business Festivities Organisation. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Business Festivities Organisation. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer service medewerker (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een sterke communicator en bovendien klantgericht? Haal jij er energie uit om voor jou klant op zoek te gaan naar passende oplossingen? Dan ben jij misschien wel de kandidaat die wij zoeken om aan de slag te gaan als commercieel bediende. Op de afdeling Customer Service ben je het rechtstreekse aanspreekpunt voor de klant, en voor de ontvangst, voorbereiding en opvolging van orders. Als drijvende kracht reageer je snel en correct op al de praktische vragen van de klant met betrekking tot orders, leveringsmogelijkheden en -termijnen en eventuele klachten. Je houdt toezicht op leveringen, leveringsvoorwaarden en transporten en analyseert en optimaliseert de informatie en goederenstroom naar de klant. Je behandelt ook de retouraanvragen en werkt aan verbeteringsactiviteiten. Bij interesse in deze vacature, mail jouw CV naar [email protected] of neem voor meer info contact op 011-260022.

  • Schoonmaker(ster) (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een schoonmaker (M/V) met talent. Je werkt elke dag van 6u tot 10u. Je bent in het bezit van een rijbewijs B + eigen wagen

  • Recruiter (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Konvert Interim Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U maakt deel uit van de afdeling Human resources en rapporteer je aan de Recruitment Manager. Om te beantwoorden aan alle vacatures van de operationele managers zijn wij steeds op zoek naar medewerkers. Rekrutering gebeurt vanuit 5 jobcenters.

  • Technieker Buitendienst (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als technieker buitendienst ga je: indienststellen van nieuwe machines bij klanten. O.a.: walsen asfaltwerkmachines overslagkranen breek- en zeefmachines transportbanden thermocontainers verkleiningsmachines. preventief onderhoud uitvoeren op bovengenoemde machines opsporen en herstellen van storingen aan voorgenoemde machines

  • Huishoudhulpen - Melle (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Dringend gezocht - gemotiveerde huishoudhulp Het Poetsbureau staat gekend omwille van het uitstekende loon, leuke sfeer en correcte behandeling als werknemer en persoon. Voordelen die het Poetsbureau extra biedt aan haar werknemers (ten opzichte van andere dienstenchequebedrijven): stipte loonsbetaling, volledige inspraak van de huishoudhulp in eigen uurrrooster, leuke gezinnen om bij te gaan poetsen, aangename, ervaren kantoorverantwoordelijken en consulenten waar je met al je vragen en opmerkingen bij terecht kan, enz. Onze focus is, een uitzonderlijk kwalitatief personeelsbeleid en beheer aanbieden, waarin de werknemer centraal staat. We behandelen onze poetsdames met het grootste respect want zij zijn onze sterkste troef!

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Hasselt, 20 uur per week. (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 20 uren per week voor 2 gastgezinnen wonende te Hasselt. Deze zoeken hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, maandelijkse schoonmaak en wassen, strijken en eventueel voorbereiden van maaltijden en boodschappen. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp De Pinte (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: EASY LIFE SINT-MARTENS-LATEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Huishoudhulp die zelfstandig kan werken: poetsen, strijken, opruimen en het huis onderhouden. 14 à 16 uur te presteren bij 1 klant op maandag en dinsdag.

  • jobstudent nachtploeg (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: t-interim Sint-Truiden

    Type: Studentenjob

    Vooronze klant zoekt t- interim Sint- Truiden gemotiveerde postpakketsorteerdersvoor de nachtploeg voor onze depot te Sint-Truiden. In de pakketten zittenallerlei goederen verpakt: boeken, kleding, elektronica, kattenvoer,alcoholische dranken enz... Jewerkt tussen 2u en 10u. Onzeklant is een logistieke speler met een sterk B2C-netwerk. Dagelijks worden erdoor 365 medewerkers (m/v) meer dan 40.000 pakketten verwerkt en afgeleverd bijeindconsumenten thuis. Dit is slechts 6% van de totale hoeveelheid pakkettendie het bedrijf elke dag verwerkt. Dankzij de transparantie, kennis ine-commerce en hun (inter)nationaal netwerk, is het bedrijf de marktleider inpakketdistributie voor de hele Benelux

  • Key Account Manager | internationaal (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Voor ons verdere commerciële succes op internationaal vlak rekenen we op jou ! Onze klanten situeren zich voornamelijk in de retail, food service en industrie. Als Key Account Manager word je dé commerciële gesprekspartner van onze internationale klanten die jou worden toegewezen. Met bestaande klanten voer je commerciële onderhandelingen, bespreek je jaarcontracten en negotieer je prijzen en condities, steeds rekening houdend met lange termijn relaties en rendabiliteit. Daarnaast analyseer je de markt en prospecteer je naar nieuwe klanten. Je bent tevens onze ambassadeur op professionele beurzen en geen afstand is je te ver. Voor het leveren van een perfecte service aan je klanten sta je niet alleen. Je kan rekenen op de steun van het voltallige team.

  • Administratief juridisch medewerk(st)er (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: WILLY NAESSENS GROUP

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de opmaak van juridische documenten (volmachten, dadingen, ingebrekestellingen,...) en je behandelt zelfstandig schade- en verzekeringsdossiers op vlak van liability -BA/ ABR. Je biedt administratieve assistentie en ondersteuning aan de juriste. (voorbereiding procedure, expertise,...) Je biedt de eerstelijnshulp van de juridische dienst: klassement, beheer agenda's, aanleveren juridische documentatie, administratieve opvolging dossiers.

  • Account Manager Verzekeringen regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Ergon Recruitment Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als Account Manager sta je onder andere in voor: actief zoeken naar, benaderen en realiseren van doelgroepklanten met de nadruk op property en technische verzekeringen; uitbouwen van een sterk zakelijk netwerk; adviseren en optreden als contactpersoon voor een eigen portefeuille ondernemingsklanten (Dit met ondersteuning van en in team met de Account Advisors en Product Managers.); correct rapporteren van klantencontacten en andere commerciële activiteiten.

  • Technician Stralingsbescherming in dagdienst - Kerncentrale Doel (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: ELECTRABEL KERNCENTRALE DOEL

    Type: Vaste Job

    ENGIE Electrabel is de marktleider voor energie in België. De onderneming maakt deel uit van ENGIE, een wereldspeler op het vlak van elektriciteit, aardgas en energiediensten. Bij ENGIE Electrabel krijg je de kans om door te groeien en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Welke opleiding je ook hebt genoten, bij ons gaat een wereld van mogelijkheden voor je open. In België bekleedt ENGIE Electrabel een unieke positie omdat onze portefeuille uit alle energievormen bestaat: windenergie, bio-energie, aardgas, kernenergie, gecombineerde oplossingen,… Onze medewerkers in de productieactiviteiten zorgen ervoor dat ENGIE Electrabel haar sterke reputatie als elektriciteitsproducent behoudt. Dankzij hun talent, knowhow en inzet helpen ze de technische en technologische troeven van ons productiepark verder uit te bouwen. Kerncentrale Doel zoekt een Technician Stralingsbescherming Kerncentrale Doel. Jouw missie adviseren en controleren van alle betrokken partijen in de installaties op het vlak van veiligheidspreventie en stralingsbescherming. Verzekeren van het volledige toezicht van de gecontroleerde zones je implementeert operationele preventie- en beschermingsmaatregelen op de werven om de fysieke integriteit van de betrokken partijen te garanderen en hun blootstelling aan ioniserende straling te beperken je organiseert en voert toezichts- en controleprogramma's uit om de impact op personen, installaties en het leefmilieu te beperken je staat in voor de routine analyse voor het bepalen van fysische en chemische grootheden je voert technisch administratieve taken uit die verband houden met verantwoordelijkheden van de dienst

Zoek naar antwoorden van Business Festivities Organisation in sociale netwerken
Look for responds of Business Festivities Organisation in social networks

Lees alle opmerkingen voor Business Festivities Organisation. Laat een reactie achter voor Business Festivities Organisation. Business Festivities Organisation bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Business Festivities Organisation. Leave a respond for Business Festivities Organisation. Business Festivities Organisation on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Business Festivities Organisation op de google maps. Adres en contacten Business Festivities Organisation
Location of Business Festivities Organisation on the google maps. Address and contacts of Business Festivities Organisation

Andere gerelateerde bedrijven als come Business Festivities Organisation Business Festivities Organisation: Abtis | Naudts ENL BVBA | Christophe Mortier | Interactive sprl | fta

Other related companies as Business Festivities Organisation: Abtis | Naudts ENL BVBA | Christophe Mortier | Interactive sprl | fta

Business Festivities Organisation is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio Brussel (Ganshoren), België. De volledige naam van het bedrijf is Business Festivities Organisation, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09135925292. Het bedrijf Business Festivities Organisation bevindt zich op het adres: Keizer Karellaan 124,1083. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 728,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 233,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Business Festivities Organisation zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Business Festivities Organisation is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Business Festivities Organisation is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Business Festivities Organisation, openstaande posities, locatie van Business Festivities Organisation op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Business Festivities Organisation is a company, that was registered 1998 in Brussel (Ganshoren) region, Belgium. Full name of company is Business Festivities Organisation, company assigned to the tax number BE09135925292. The company Business Festivities Organisation is located at the address: Keizer Karellaan 124,1083. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 728,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 233,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Business Festivities Organisation were not found.
The main activity of Business Festivities Organisation is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Business Festivities Organisation is not available. You also can look at reviews of Business Festivities Organisation, open positions, location of Business Festivities Organisation on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Business Festivities Organisation, Brussel (Ganshoren): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Business Festivities Organisation, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Business Festivities Organisation, Brussel (Ganshoren): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Business Festivities Organisation, employees, financial statistics.