Villa Eugénie SA

Contactgegevens Villa Eugénie SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Villa Eugénie SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Villa Eugénie SA

Regio (region): Brussel (Vorst), België

Adres (address): Villalaan 101,1190, België

Telefoon (phone): 02 543 00 60 02 543 00 60

Fax (fax): 02 538 72 25 02 538 72 25

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Villa Eugénie SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Villa Eugénie SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Villa Eugénie SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Villa Eugénie SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Villa Eugénie SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Villa Eugénie SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Villa Eugénie SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Villa Eugénie SA
Products information Villa Eugénie SA

BTW identificatienummer (tax): BE05330261230
Ondernemingsnummer: 3579864501
Hoofdstad (capital): 913,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 282,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2017
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Villa Eugénie SA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Villa Eugénie SA
(Get full report from official database of BE for Villa Eugénie SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Villa Eugénie SA
Addition kinds of activities for Villa Eugénie SA

516908. Synthetische harsen, rubberen en plastic materialen | Synthetic resins, rubber, and plastic materials
754999. Automotive diensten, nec, nec | Automotive services, nec, nec
02710000. Varkensdraende dieren en konijnen | Fur-bearing animals and rabbits
20960200. Corn chips en andere snacks op basis van mais | Corn chips and other corn-based snacks
28699904. Camphor, synthetisch | Camphor, synthetic
59410600. Camping en backpacking apparatuur | Camping and backpacking equipment

Werken bij Villa Eugénie SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Villa Eugénie SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Villa Eugénie SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Villa Eugénie SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Project Administrator (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ADECCO MECHELEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant in Muizen is gespecialiseerd in elektrificatiewerken voor hoogspanningsnetten en spoorwegnetwerken in spoorwegseininrichting, in de bouw van metalen structuren en in de aanleg van industrieterreinen. In het kader van haar verdere ontwikkeling versterken zij het team met een Project Administrator: Een administratieve medewerker, die nauwkeurig en gestructureerd werkt en gedreven is door het behalen van deadlines. UW FUNCTIE: Als Project Administrator ben je het aanspreekpunt voor elke Projectleider / Werfleider Je doet de volledige dossieradministratie in samenwerking met de Projectleider / Werfleider Je staat in voor de kwaliteit en correcte inhoud van de laatste administratieve documenten Je zorgt voor een correcte invoer van de puntering Je bent de unieke administratieve contactpersoon naar externe instanties zoals de RSZ voor aangifte van de werf, de RSZ aangifte voor onderaannemers, Klip en Klim voor de aanvraag van liggingsplannen nutsleidingen, enz Je bent verantwoordelijk voor het correct samenvoegen en archiveren van de dossiers volgens bestaande ISO procedure Je doet bestellingen van materiaal op afroep

  • Operator voor instellen machine (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: FORUM JOBS TORHOUT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Spreekt een job als operator jou aan en is regio Kortemark voor jou haalbaar? Lees dan zeker verder want we hebben een job op lange termijn die we graag aan jou voorstellen. Als je aan de slag gaat bij deze firma krijg je eerst een interne opleiding. Je leert bij over hun productie, het productieproces, de verschillende lijnen, diverse instellingen, ... Vervolgens is het jouw job om een productielijn draaiende te houden. Hierbij komen volgende zaken kijken: - opvolgen van productieproces - instellen en bedienen van de machines - controleren en opvolgen van parameters - staalnamen en kwaliteitscontroles - algemene netheid binnen bedrijf (machine reinigen, vegen, etc.) Kortom, een gevarieerde job!

  • PIJPFITTER (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma regio EEKLO zijn wij op zoek naar een PIJPFITTERS. Je komt terecht in een firma met een ijzersterke reputatie als bouwer van drukapparaten en piping projecten. De firma staat voor garant voor hun open sfeer en communicatie. Er wordt gewerkt in firma\\\'s in de chemie-, energie- en voedingssector. Als pijpfitter sta je in voor het samenstellen en plaatsen van pijpleidingsystemen. Het maken van supports, alsook het monteren en demonteren van flensverbindingen behoort tot je takenpakket. Een eerste relevante ervaring is een pluspunt, maar niet noodzakelijk. Moest je in het bezit zijn van een VCA-attest is dit een extra troef.

  • Zaalmedewerker - restaurant Damme (géén weekends!) (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een gekend restaurant in Damme gaat Randstad momenteel op zoek naar een fulltime zaalmedewerker met optie vast. Je staat onder andere in voor het opnemen van de bestellingen, de bediening van de klanten en het afruimen van de tafels. Je werkt in een service coupé, waarbij de uren vaak lopen van 11u30 - 15u en 18u - 22u. Tijdens het weekend is het restaurant gesloten en moet je dus nooit werken.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) in St-Kruis 16u/week (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 2 gastgezinnen wonende in Sint-Kruis Brugge. Als huishoudhulp staat u voornamelijk in voor het huishouden: poetsen en ev. strijken en andere huishoudelijke taken. Uren verspreid over meerdere dagen. Gastgezin is op zoek naar een huishoudster die zelfstandig kan werken, het werk ziet en zichzelf kan organiseren. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Student with excellent knowledge of the Tajik language (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    For an international company in Ghent we are looking for someone who has excellent knowledge of the pronunciation of the Tajik language. The job requires to do data quality checks in Tajik. You have to be well aware of the specific pronunciation of that region because you will have to correct and control phonetic writings.

  • Mesena zoekt freelance tandarts assistent(e), tandjes en administratie zijn jouw passie (West-VL) (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: MESENA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij verwachten van jou dat: - Je praktijkassistentie aan de tandarts biedt en zijn administratie verzorgt. - Je gedreven en enthousiast bent. - Je ervoor zorgt dat onze zorgprofessional door jouw hulp een betere werk-privé balans krijgt. - Jouw positiviteit en enthousiasme ‘besmettelijk’ werkt. - Je een optimale tevredenheid en gemoedsrust creeërt bij je klant, clean desk bij het verlaten van de werkpost. - Je de activiteiten beheerst eigen aan een praktijk en deze met de glimlach vlot uitvoert. - Je coördineert en organiseert, je werkt aan een optimale workflow binnen de praktijk van de zorgverlener. - Je vingers zijn in staat om over het klavier te razen en je gebruikt moeiteloos de partituren van Office ( Word, Excel, Outlook, Powerpoint ) - Je kan goed overweg kan met sociale media. - Je hebt goeie kennis van de voornaamste softwareprogramma's voor tandartsen. - Je hebt al de nodige ervaring opgedaan want er wordt verwacht dat je direct aan de slag kan.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Luik)

    Regio: Regio Luik

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Consolidation Manager (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    The Consolidation Manager's key responsibilities will include: In charge of the consolidation of about 30 subsidiaries with a turnover of 400 Mio Eur Preparation of monthly consolidation in IFRS Preparation of the annual consolidated accounts and annexes in IFRS using Sigma software Preparation of the external audit Reporting to the Group Controller

  • ClearSource - Senior Windows System Engineer (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We're actively looking for a Senior Microsoft System Engineer for a freelance mission in Zaventem. You'll join the data center team with 6 Senior System Engineers and have a focus on System Center Configuration Manager. Please find the job description here bellow. Role Follow-up of service requests for digital workplace (Office365, SCCM and AD related assignments) Responsible for the optimization and maintenance of the Microsoft and VMware data center infrastructure. Responsible for the follow-up of third-line escalations. Involved from design to completion of data center projects. Profile Minimum 3 years of relevant and recent experience Very good knowledge of Windows Server (version 2012, 2016) and Windows Client (Windows 7 and 10) Very good knowledge of Client management platform and technology, SCCM, MDM, BitLocker Good knowledge of Active Directory (IDM, GPO) Knowledge of SQL Server infrastructure Knowledge of Cluster technologies Knowledge of VMware ESXi, vCenter, VEEAM backup Knowledge of McAfee ePO Enthusiastic, communicative and a real team player Fluent in Dutch + English .

  • Check-in bedienden (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ASAP

    Type: Werfreserve

    Takenpakket: * Op een klantvriendelijke en professionele manier passagiers verwelkomen en inchecken. * Zorgen dat de inscheping rustig verloopt zonder de on-time-departure en alle veiligheidsprocedures uit het oog te verliezen. * Alleenreizende kinderen naar of van hun vlucht begeleiden

Zoek naar antwoorden van Villa Eugénie SA in sociale netwerken
Look for responds of Villa Eugénie SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Villa Eugénie SA. Laat een reactie achter voor Villa Eugénie SA. Villa Eugénie SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Villa Eugénie SA. Leave a respond for Villa Eugénie SA. Villa Eugénie SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Villa Eugénie SA op de google maps. Adres en contacten Villa Eugénie SA
Location of Villa Eugénie SA on the google maps. Address and contacts of Villa Eugénie SA

Andere gerelateerde bedrijven als come Villa Eugénie SA Villa Eugénie SA: Kumps Ets | FINAUT ERIC BVBA | Cominotto NV | Den Ever (Gasthof) NV | VERANDAS CONFORT SC

Other related companies as Villa Eugénie SA: Kumps Ets | FINAUT ERIC BVBA | Cominotto NV | Den Ever (Gasthof) NV | VERANDAS CONFORT SC

Villa Eugénie SA is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio Brussel (Vorst), België. De volledige naam van het bedrijf is Villa Eugénie SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05330261230. Het bedrijf Villa Eugénie SA bevindt zich op het adres: Villalaan 101,1190. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 913,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 282,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Villa Eugénie SA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Villa Eugénie SA is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Villa Eugénie SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Villa Eugénie SA, openstaande posities, locatie van Villa Eugénie SA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Villa Eugénie SA is a company, that was registered 2017 in Brussel (Vorst) region, Belgium. Full name of company is Villa Eugénie SA, company assigned to the tax number BE05330261230. The company Villa Eugénie SA is located at the address: Villalaan 101,1190. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 913,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 282,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Villa Eugénie SA were not found.
The main activity of Villa Eugénie SA is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Villa Eugénie SA is not available. You also can look at reviews of Villa Eugénie SA, open positions, location of Villa Eugénie SA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Villa Eugénie SA, Brussel (Vorst): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Villa Eugénie SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Villa Eugénie SA, Brussel (Vorst): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Villa Eugénie SA, employees, financial statistics.