Fairnica NV

Particuliere bedrijvenBosbouw • Fairnica NV
Private companiesForestry • Fairnica NV

Contactgegevens Fairnica NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Fairnica NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Fairnica NV

Regio (region): Antwerpen, België

Adres (address): Lange Lozanastraat 228-230,2018, België

Telefoon (phone): 03 238 65 64 03 238 65 64

Fax (fax): 03 242 80 58 03 242 80 58

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Fairnica NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Fairnica NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Fairnica NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Fairnica NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Fairnica NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Fairnica NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Fairnica NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Fairnica NV
Products information Fairnica NV

BTW identificatienummer (tax): BE02854492187
Ondernemingsnummer: 4261566162
Hoofdstad (capital): 773,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 879,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1999
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Fairnica NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Fairnica NV
(Get full report from official database of BE for Fairnica NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Fairnica NV
Addition kinds of activities for Fairnica NV

22210307. Satins | Satins
22410106. Linten, nec | Ribbons, nec
23930100. Canvas tassen | Canvas bags
28420101. Ammoniak, huishouden | Ammonia, household
28690401. Raketmotor brandstof, organisch | Rocket engine fuel, organic
38250103. Batterij testers, elektrisch | Battery testers, electrical
50850400. Bevestigingsmiddelen en bevestigingsapparatuur | Fasteners and fastening equipment
73239901. Commercieel (Mercantile) Credit Reporting Bureau | Commercial (mercantile) credit reporting bureau

Werken bij Fairnica NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Fairnica NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Fairnica NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Fairnica NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker klantendienst (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Momenteel wordt de klantendienst bemand door een team administratieve octopussen, dat wel wat extra tentakels kan gebruiken. Je communicatieve skills zijn van een ongekend niveau; je belt, mailt of chat zoals geen ander en je bent een virtuoos op een toetsenbord. Jij vormt samen met het team HET aanspreekpunt van de klanten. Vragen over levertermijnen, klachten, productvragen, maar ook de complimentjes… alles komt bij jou terecht. Elke moeilijkheid is voor jou een uitdaging, waardoor je een ontevreden klant zonder enige moeite kan ombuigen naar een happy klant. Diplomacy is your middle name…

  • Bediende Facturatie Brandweerzone Centrum Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als medewerker facturatie kom je terecht in een team van 5 personen: - Jouw kerntaak ligt op de facturatie wespenverdelging en andere administratieve taken (vb datacontrole, telefoons beantwoorden) - Debiteurnummers opvragen in WEBBV (bevolkingstoepassing) en via interface opmaak facturen. - Uitrollen uit SAP en versturen naar de burger.

  • Employé Logistique (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de marktleider in de parkeersector zijn wij op zoek naar een CONTROL ROOM OPERATOR voor de parkings te centrum Brussel. Wat houdt de functie in? Als operator in de Control Room zal je via telefoon/interfonie fungeren als het aanspreekpunt voor de klanten in de parkings. Dat houdt in dat je op vraag van de klant de nodige informatie versterkt (vb. openingsuren, tarieven, productinformatie, ...)  Daarnaast geef je ook de nodige ondersteuning aan klanten bij incidenten/probleemmeldingen en, indien mogelijk, los je het probleem vanop afstand op. Als het probleem echter niet vanop afstand opgelost kan worden, dan stuur jij een team van collega's ter plaaste om de klant te helpen. Achteraf maak je een duidelijke analyse van het vastgestelde probleem en stel je de juiste prioriteiten.  Tot slot sta je eveneens in voor de registratie van iedere ontvangen oproep en de ondernomen actie(s) in het logboek. 

  • Elektricien (HALEN)

    Regio: HALEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma te Halen zijn we op zoek naar gemotiveerde schoolverlaters Elektriciteit voor verschillende projecten: Als hulpelektricien sta je in voor de elektrische montage van apparatuur voornamelijk op onze werven bij de spoorwegen, luchthaven en metro. Takenpakket verschillend van project:  Plaatsen van elektrische toestellen in het spoor, aansluiten van seinen, aansluitingen kasten aan het spoor Glasvezelkabels aan elkaar lassen, glasvezelmetingen doen Plaatsen van kabelgoten en racks, trekken van data- en voedingsbekabeling Fouten opsporen en correcties uitvoeren, toestellen in spoor monteren  

  • Operator 3 ploegen (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: ADECCO NINOVE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in de productie? Voor een voedingsbedrijf in Erembodegem zijn we op zoek naar voltijds operatoren in een 3 ploegenstelsel. Je moet zorgen dat je de machines juist instelt op basis van de verschillende recepturen en je volgt het volledige productieproces nauwlettend op.

  • Bediende dienst na verkoop | Voltijds | Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is op zoek naar een bediende dienst na verkoop. In deze functie zal je instaan voor de klanten zowel fysiek als telefonisch te woord te staan voor alles wat na de aankoop van een wagen kan plaatsvinden. Je taken; onderhoud plannen; bestellen van onderdelen, accessoires, ... klantendossiers up-to-date houden; werkplanningen opmaken; verkoop van diensten en accessoires; facturatie; onthaal klanten, hun vraag achterhalen en indien nodig doorverwijzen

  • HUISHOUDHULP MARIAKERKE (VINDERHOUTE)

    Regio: VINDERHOUTE

    Bedrijf: HOME & CONSULTANCY

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zoeken betrouwbare, gemotiveerde medewerkers die wensen te werken in het kader van dienstencheques in de regio Mariakerke. U voert huishoudelijke taken uit bij particulieren oa poetswerk, strijken, wassen en af en toe boodschappen doen. Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging en een toffe sfeer dan hebben wij de gepaste vacature voor u! Bezoek ook eens onze website: www.HuisHoudHulpHaek.be

  • DRINGEND STUDENT - Administratie (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf uit Kruishoutem zijn we op zoek naar een student die gedurende het 1ste semester 1 à 2 dagen per week kan werken. Je staat in voor het aanvullen van de artikelen-database in Excel, in functie van de ontwikkeling van een webshop. Omschrijvingen moeten uit het ERP-pakket worden gehaald (in Nl, Fr, En) De 5 belangrijkste hoofdkenmerken van het product moeten uit handleidingen en brochures worden gehaald (in Nl, Fr, En) Andere belangrijke kenmerken van het product moeten worden aangevuld (vb. dimensies, gewicht, kleur, etc.) Passende meta-data moet gelinkt worden aan het product zodat het makkelijk terug te vinden is in Google & de webshop Foto's moeten worden genomen van het product, indien nog niet beschikbaar.

  • Jobstudent bij Panos Gent Veldstraat (2 of meer dagen per week) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DELI VELDSTRAAT

    Type: Studentenjob

    Voor de uitbreiding van ons team zijn we dringend op zoek naar een gemotiveerde jobstudent voor 2 of meer dagen per week. Je werkt als verkoper in de Panos te Veldstraat Gent en staat in voor het bedienen van klanten, bereiden van verse producten, en bemannen van de kassa. Je zorgt voor een uitstekende service en bent zeer klantvriendelijk. Je ziet toe op HACCP, je helpt bij de dagelijkse schoonmaak van de winkel, en je waakt over prima kwaliteit van alle producten.

  • online platform expert (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAVENBEDRIJF ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Samen met de online & CRM manager vertaal je de online strategie en de online roadmap van het Havenbedrijf Antwerpen naar een plan van aanpak voor IT. Je spreekt de taal van de business en vertaalt deze naar development. Bij dit alles zet je de gebruiker centraal en vertrek je vanuit zijn/haar noden en wensen. Je ontwikkelt en optimaliseert verschillende platformen (van websites, applicaties, analysetools…). Je behoudt het overzicht over deze platformen en daarnaast waak je erover dat ze voldoen aan de nieuwste, relevante updates en technologieën. Je vertrekt hierbij vanuit de vaststellingen via verschillende analysetools en zet deze om in pro-actieve adviezen voor de collega’s binnen het communicatie en marketing team en daarbuiten. Je houdt hierbij steeds rekening met de jou toegekende middelen en je rapporteert aan de online manager. In je rol van online platform expert: - Je maakt business analyses voor verschillende online projecten gaande van websites tot applicaties, tot direct mailing platformen of monitoring tools enz... Je benoemt in deze analyses de functionaliteiten die je vervolgens uitschrijft in high level use cases - Je vormt de schakel met de IT-afdeling met wie je nauw samenwerkt om development op te volgen en testings te begeleiden - Je zorgt ervoor dat de user experience binnen de platformen gerespecteerd en gevolgd wordt, vertrekkende vanuit de online strategie en de daaruit afgeleide customer journeys - Je weet wat een goed webdesign inhoudt zowel naar user interfaces toe als naar heldere en moderne webpagina’s - Je beheerst Google Analytics en je zet dashboards op voor je collega’s binnen het online & CRM team en daarbuiten. Je kan de dashboards omzetten naar relevante adviezen zoals quick wins maar ook lange termijn ingrepen - Je begrijpt CMS-systemen en -platformen, kennis over marketing automation tools is een plus - Je coördineert ...

  • HEAD OF TECHNICAL DESIGN (BE762604) (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: ALUVISION

    Type: Vaste Job

    Aluvision nv is een jonge, dynamische en sterk groeiende Belgische onderneming met internationale uitstraling, gespecialiseerd in hoogwaardige aluminium designoplossingen voor standenbouw, showrooms en displays. Dankzij de expertise, de professionele aanpak en het enthousiasme van zijn zeventigtal medewerkers levert Aluvision topprestaties bij klanten wereldwijd. De hoofdzetel bevindt zich vandaag in Deinze, maar naar aanleiding van verdere groeiplannen is een verhuis gepland naar het Evolis Business Park in Kortrijk. In het kader van hun continue groei is Aluvision momenteel op zoek naar een ambitieuze (m/v): HEAD OF TECHNICAL DESIGN Ervaren technisch tekenaar met sterke coachingvaardigheden en commerciële feeling Functie Als Head of Technical Design ben je verantwoordelijk voor een team van een vijftiental tekenaars die offerteaanvragen vertalen naar werkbare technische tekeningen en concrete offertes. Je ondersteunt je teamleden met technische begeleiding en advies en volgt projecten nauwgezet op van A tot Z. Je ziet toe op de technische correctheid en haalbaarheid van offertes en zorgt dat deze productieklaar zijn. Om een vlotte interne werking te garanderen, overleg je dagelijks met de Customer Service Manager, Productiemanager en R&D Manager. Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie en brengt verbeteringen aan om zo efficiënt doch kwaliteitsvol werk af te leveren met het team. Je houdt de vinger aan de pols wat betreft technische vernieuwingen en geeft actief input aan het R&D team. Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten met klanten wereldwijd, ten einde een optimale service te garanderen. Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerders.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Fairnica NV in sociale netwerken
Look for responds of Fairnica NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Fairnica NV. Laat een reactie achter voor Fairnica NV. Fairnica NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Fairnica NV. Leave a respond for Fairnica NV. Fairnica NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Fairnica NV op de google maps. Adres en contacten Fairnica NV
Location of Fairnica NV on the google maps. Address and contacts of Fairnica NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Fairnica NV Fairnica NV: DIERCKX-EUGENE | Eline BVBA | HUWAERT WERKHUIZEN NV | VAN WAMBEKE VERZEKERINGS BVBA | ECO-TOILET NV

Other related companies as Fairnica NV: DIERCKX-EUGENE | Eline BVBA | HUWAERT WERKHUIZEN NV | VAN WAMBEKE VERZEKERINGS BVBA | ECO-TOILET NV

Fairnica NV is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is Fairnica NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02854492187. Het bedrijf Fairnica NV bevindt zich op het adres: Lange Lozanastraat 228-230,2018. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 773,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 879,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Fairnica NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Fairnica NV is Bosbouw, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Fairnica NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Fairnica NV, openstaande posities, locatie van Fairnica NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Fairnica NV is a company, that was registered 1999 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is Fairnica NV, company assigned to the tax number BE02854492187. The company Fairnica NV is located at the address: Lange Lozanastraat 228-230,2018. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 773,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 879,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Fairnica NV were not found.
The main activity of Fairnica NV is Forestry, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Fairnica NV is not available. You also can look at reviews of Fairnica NV, open positions, location of Fairnica NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Fairnica NV, Antwerpen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Fairnica NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Fairnica NV, Antwerpen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Fairnica NV, employees, financial statistics.