De Beer I
Contactgegevens De Beer I: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data De Beer I: address, phone, fax, email, website, opening hours
De Beer I
Regio (region): Antwerpen, België
Adres (address): Lange Noordstraat 38,2000, België
Telefoon (phone): 0475 66 51 78 0475 66 51 78
Fax (fax): 03 216 95 97 03 216 95 97
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) De Beer I: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "De Beer I"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "De Beer I"? - Contact us!
We found such data of De Beer I, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees De Beer I. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti De Beer I
Products information De Beer I
Producten die in De Beer I zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor De Beer I Addition kinds of activities for De Beer I
232500. Broek en broek van mannen en jongens | Men's and boy's trousers and slacks
553100. Auto en thuis leveringswinkels | Auto and home supply stores
10210103. Ondergrondse koperertsmijnbouw | Underground copper ore mining
20649900. Suikergoed en andere zoetwarenproducten, nec | Candy and other confectionery products, nec
22990600. Schuren en carboniseren van textielvezels | Scouring and carbonizing of textile fibers
25150202. Doosveren, samengesteld | Box springs, assembled
25190201. Rietstoelen | Cane chairs
35679900. Industriële ovens en ovens, nec | Industrial furnaces and ovens, nec
38610206. Drukapparatuur, fotografisch | Printing equipment, photographic
Werken bij De Beer I: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in De Beer I: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor De Beer I. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for De Beer I. Looking for open vacancies in other companies
-
Verkoopmedewerker Roeselare 38u kinderafdeling (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: AGO JOBS & HR - SHOPS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant regio Roeselare zijn we op zoek naar een gemotiveerde verkoopmedewerker (m/v) die fulltime wil werken in de kinderafdeling
-
Procurement Officer regio Wetteren (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Heb je ervaring als Procurement Officer ? Dan heb je zeker volgende taken uitgevoerd : Doel : Efficiënt en tijdig omzetten van aankoopaanvragen in orders met het in acht nemen van het aankoopbeleid en geldende procedures met support van de verantwoordelijke aankopers. 1. Orderverwerking : Toezien op het gebruik van juiste materiaalgroepen betalingscondities incoterms...bij opmaak van de aanvragen. Leveranciers contacteren ivm forecasts leveringstermijnen prijzen incoterms.. indien van toepassing. Zeker stellen van OTIF levering van materialen/diensten/projecten binnen de verantwoordelijke domeinen en hiervoor de nodige afstemmingen doen met interne klanten en leveranciers. Ondersteuning bij de selectie van de juiste leveranciers. Communiceren van richtlijnen (best practices) aan de interne klanten met betrekking tot prijsafspraken contracten bestelaanvragen... Spot buy voor beperkte spend / voorgedefinieerde zaken De bestellingen verder opvolgen : orderbevestigingen nakijken daar waar er afwijkingen zijn (prijs leveringsdatum..) de interne klanten op de hoogte brengen facturen controleren... 2. drijvende kracht voor het behalen van de vooropgestelde KPI's binnen de aankooporganisatie en hiervoor de nodige acties nemen binnen de dagelijkse verwerking van aanvragen.4 3. Helpdesk functie en support voor de processen en systemen binnen aankoop (Rectiquest P2P proces...) 4. Master databeheer (leveranciers catalogen artikelen inforecords contracten aankoopdatabase...) 5. Operationele rapportering /dataverwerking (analyses volumes opvolgen check/controle van richtlijnen jaarbonus..) 6. Category purchasers support geven en bijdragen tot optimalisatieprojecten.
-
ORDERPICKER DAGPLOEG - WOMMELGEM (WOMMELGEM)
Regio: WOMMELGEM
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een klant in Wommelgem zijn we op zoek naar gemotiveerde en ervaren orderpickers. Jouw taken zullen bestaan uit het klaarzetten van de bestellingen d.m.v. een scanner en een elektrische transpalet.
-
Monteur (DUFFEL)
Regio: DUFFEL
Bedrijf: Start People Herentals
Type: Interim met optie "vast werk"
• Je monteert, demonteert en voert preventief onderhoud uit aan walslagers en inbouwstukken op alle cilinders voor onze walserij-afdeling (vooral koudwals). Dit alles doe je volledig zelfstandig. • Je manipuleert hierbij gewichten tot 125 ton (met rolbrug of kraan). • Je voert zelfstandig walsenwissels uit. • Je maakt deel uit van een permanentie oproepsysteem waarbij je om de 4 weken gedurende 7 kalenderdagen de permanentie verzorgt.
-
STUDENT WIJNHANDEL OP WOENSDAG EN/OF ZATERDAG (OUDENAARDE)
Regio: OUDENAARDE
Bedrijf: FORUM JOBS AVELGEM
Type: Studentenjob
Voor een mooie wijnzaak in Oudenaarde zoeken wij een student die op woensdagnamiddag of op zaterdag kan bijspringen. Je takenpakket zal heel polyvalent zijn: - Verkoop en aanvullen - Geschenkverpakkingen maken - Voorraadbeheer, bestellingen klaarmaken, magazijn - Proper houden van de winkel
-
Student winkelbediende Houthalen (HOUTHALEN)
Regio: HOUTHALEN
Bedrijf: ADECCO BEVEREN-WAAS
Type: Studentenjob
Ben jij op zoek naar een leuke job als student winkelbediende voor een supermarkt te Houthalen? Je staat in voor de verkoop van vlees, vleeswaren, kaas en traiteurproducten in een supermarkt. Bereiden of voorverpakken van producten. Je voornaamste taak is het bedienen en adviseren van klanten. Voorbereiding van de toonbank en afsluitende werkzaamheden maken deel uit van de job.
-
Dynamische Project Assistant (m/v) (Regio Aalst)
Regio: Regio Aalst
Bedrijf: Secretary Plus Aalst
Type: Vaste Job
Als Project Assistant bij Secretary Plus werk je steeds voor minstens 3 tot 6 maanden op projectbasis bij een klant. Wanneer een project bijna afgerond is, kijken we uit naar een nieuwe boeiende uitdaging die je evenveel voldoening biedt als het vorige. Je kan zowel ingezet worden als Management Assistant, Department Assistant (Sales, Marketing, HR, …) of Allround Assistant. Je rolt naadloos van de ene opdracht in de andere.
-
Transport Coördinator (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Als Transport Coördinator behoort dit tot jouw takenpakket: Je verzorgt de planning van de interne chauffeurs en de externe transportbedrijven in functie van leveringen en afhalingen Je communiceert de planning doelgericht aan collega's, afdelingen en klanten Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs Je bent verantwoordelijk voor de bijhorende administratie Bedrijfsprofiel: Wij zijn op zoek naar een Transport Coördinator voor een firma gespecialiseerd in het verhuren, beheren en installeren van industriële gereedschappen en nutsvoorzieningen.
-
Senior dossierbeheerder boekhouding (Regio Aarschot-Diest-Haacht)
Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht
Bedrijf: RUN4TALENTS
Type: Vaste Job
Voor onze klant is Run4Talents op zoek naar een Jr. en Sr. dossierbeheerder. Als dossierbeheerder komt u terecht in een jong, dynamisch en sterk groeiend kantoor met een uitstekende reputatie en familiale sfeer. Uw takenpakket als dossierbeheerder: U bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging en voorbereiding van de aan u toegewezen dossiers (A tot Z). U staat in voor het opstellen van de balans, de jaarrekening en de bijhorende fiscale aangiften (personenbelasting, vennootschapsbelasting). U bent het aanspreekpunt voor de aan u toegewezen dossiers en staat hen op professionele wijze bij met (fiscaal) advies.
-
Onderhoudstechnieker Dagdienst - Regio Kempen (OLEN)
Regio: OLEN
Bedrijf: Progressive Recruitment
Type: Vaste Job
Ben jij op zoek naar een functie als Onderhoudstechnieker in dagdienst? Vind jij daarnaast persoonlijke en technische ontwikkeling zeer belangrijk? Dan ben je hier aan het goede adres! Het gebied waarbinnen jij zal uitblinken: Als onderhoudstechnieker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en aanpassen van het machinepark. Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud: geplande inspecties en herstellingen uitvoeren Je zal instaan voor de begeleiding van toegewezen contractoren Je neemt initiatief en je doet verbeteringsvoorstellen Met deze vaardigheden pas jij perfect in deze functie Bij voorkeur heb je een A2 Elektromechanica / Elektriciteit of je bent gelijkwaardig door ervaring Je hebt al 1 of 2 jaar ervaring als technieker achter de rug Of je bent een schoolverlater met een relevante stage Brede kennis op het gebied van mechanica en elektriciteit 3 redenen waarom je hier zou willen werken! Zeer aantrekkelijk salarispakket (bediendecontract) Leercultuur: interne en externe opleidingen Internationaal familiebedrijf Waar het allemaal gebeurt Je zal hier tewerkgesteld worden in een familiebedrijf dat een enorme groei heeft gekend en ondertussen vestigingen heeft over de hele wereld. In deze onderneming hecht men bovendien enorm veel belang aan persoonlijke ontwikkeling. Met andere woorden heerst er hier een leercultuur, waardoor je de mogelijkheid krijgt om jouw ambities waar te maken. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze functie van Technieker Dagdienst? Solliciteer nu CV naar Valérie Diesbecq via Als je meer informatie wilt over deze functie of vergelijkbare functies, bel dan Valérie Diesbecq via +32 3 613 31 13.
-
Chauffeur V/M Regionaal Afzetcontainers CE (GULLEGEM)
Regio: GULLEGEM
Bedrijf: DOOLAEGHE
Type: Vaste Job
Regionaal afzetcontainers metalen wisselen (soms met aanhangwagen)
-
Zelfstandig kantoorhouder in arrondissement Roeselare (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.? Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.
Zoek naar antwoorden van De Beer I in sociale netwerken
Look for responds of De Beer I in social networks
Lees alle opmerkingen voor De Beer I. Laat een reactie achter voor De Beer I. De Beer I bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for De Beer I. Leave a respond for De Beer I. De Beer I on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie De Beer I op de google maps. Adres en contacten De Beer I Location of De Beer I on the google maps. Address and contacts of De Beer I
Andere gerelateerde bedrijven als come De Beer I De Beer I: Koninckx Jan | Aircoservice BVBA | TAC Herentals NV | VT4 | comerce
Other related companies as De Beer I: Koninckx Jan | Aircoservice BVBA | TAC Herentals NV | VT4 | comerce
De Beer I is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is De Beer I, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08394897460. Het bedrijf De Beer I bevindt zich op het adres: Lange Noordstraat 38,2000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 145,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 776,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in De Beer I zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van De Beer I is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van De Beer I is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van De Beer I, openstaande posities, locatie van De Beer I op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
De Beer I is a company, that was registered 2003 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is De Beer I, company assigned to the tax number BE08394897460. The company De Beer I is located at the address: Lange Noordstraat 38,2000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 145,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 776,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in De Beer I were not found.
The main activity of De Beer I is Construction - Special Trade Contractors, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of De Beer I is not available. You also can look at reviews of De Beer I, open positions, location of De Beer I on the map. For more information, write us to email [email protected]