4-Events int BVBA

Contactgegevens 4-Events int BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data 4-Events int BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

4-Events int BVBA

Regio (region): Antwerpen, België

Adres (address): Verviersstraat 2,2000, België

Telefoon (phone): 03 227 00 82; 0496 22 11 02 03 227 00 82; 0496 22 11 02

Fax (fax): 03 227 00 82 03 227 00 82

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) 4-Events int BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "4-Events int BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "4-Events int BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van 4-Events int BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen 4-Events int BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of 4-Events int BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees 4-Events int BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti 4-Events int BVBA
Products information 4-Events int BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE01719604492
Ondernemingsnummer: 5794158935
Hoofdstad (capital): 826,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 188,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 1993
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in 4-Events int BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor 4-Events int BVBA
(Get full report from official database of BE for 4-Events int BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor 4-Events int BVBA
Addition kinds of activities for 4-Events int BVBA

238599. Waterdichte buitenkleding, inkl | Waterproof outerwear, nec
321100. Vlakglas | Flat glass
25140300. Metalen kindermeubilair | Metal children's furniture
30889906. Tubs (bad, douche en was), kunststof | Tubs (bath, shower, and laundry), plastics
37430206. Trolley retrievers | Trolley retrievers
51449901. eieren | Eggs
75399906. Aanhangwagen reparatie | Trailer repair

Werken bij 4-Events int BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in 4-Events int BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor 4-Events int BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for 4-Events int BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoper (GIJZEGEM)

    Regio: GIJZEGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken verkoopspersoneel voor een winkelketen in groot-Aalst. babyartikelen, computers, tuinmeubelen, schrijf- en schoolgerief, decoratie, .... Aanvullen van artikelen, kassa, prijzen van artikelen, helpen van klanten, voorraadbeheer, enz....

  • Technisch commercieel medewerker binnendienst (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bloeiende firma regio Kortrijk is Forum Office op zoek naar een technisch commercieel medewerker voor de binnendienst. Je bent het aanspreekpunt van de klanten alsook intern. Takenpakket: Je bezorgt de klant telefonisch advies op gebied van sluitsystemen, toegangscontroles en automatisatie. Je analyseert wat de klant zoekt en probeert op maat een totaaloplossing aan te bieden op basis van het productgamma. Daarnaast sta je in voor de administratieve opvolging daarvan zoals de orderverwerking en het opmaken van offertes.

  • Stabiliteitsingenieur (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de vacature als stabiliteitsingenieur ben je verantwoordelijk voor de opmaak van stabiliteitsstudies voor gebouwen. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: Technisch en bouwkundig advies geven tijdens elke fase (voorontwerp aanbesteding en uitvoering); Ontwerpen en dimensioneren van zowel staal- beton- als houtstructuren; Bestekken en meetstaten opmaken; Bouwkundige tekenaars begeleiden bij de opmaak van wapenings- en detailplannen; Samen met de projectmanager de werven opvolgen.

  • HUISHOUDHULP VOLTIJDS NAZARETH/ EKE (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Nazareth/Eke zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Student kassier / aanvuller herfstvakantie (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: ADECCO VEURNE

    Type: Studentenjob

    Ben je student en zoek je een job als aanvuller of kassier? Ben je vrij in de herfstvakantie? Je werkt in een supermarkt regio Oostduinkerke. Je taken in deze functie: De toonbank aanvullen De winkel op orde houden Klanten met vragen wegwijs maken in de winkel Uitpakken en etiketteren van goederen Klanten verwelkomen in de winkel Kassawerk: producten inscannen en afrekenen

  • FRITUURMEDEWERKER (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Studentenjob

    Voor een frituur in Oostrozebeke zijn we op zoek naar een student of flexi medewerker die kan bijspringen. Dit kan zowel in het weekend als in de week zijn. Wij zijn op zoek naar mensen die op lange termijn een bijverdienste willen uitoefenen.

  • Kelner student (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE JACOB

    Type: Studentenjob

    Bedienen en adviseren van klanten.

  • Klantenbeheerder Syndicus (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: IMMO MARINA - BELAMCO

    Type: Vaste Job

    Je maakt deel uit van een team van 10 mensen verantwoordelijk voor het beheer van mede-eigendom. Binnen dit team bent jij het aanspreekpunt en eindverantwoordelijke naar de vereniging van mede-eigenaars toe; Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de gemeenschappelijke delen van een groep gebouwen in jouw portefeuille; Je geeft de opdracht om nodige en/of dringende herstellingen uit te voeren en doet pro actief voorstellen tot renovaties en herstellingen; Je overlegt voortdurend met de technische coördinatie en de boekhouding; Je bereidt voor en leidt de algemene vergadering en raad van mede-eigendom; Je verzorgt de verslaggeving en rapportering naar de mede-eigenaars toe; Je ontwikkelt, in het kader van de Henri Homes filosofie, een lange termijn visie voor de residenties in je beheer;

  • SOFTWARE TESTER (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Liantis talent services

    Type: Vaste Job

    Liantis ondersteunt al wie onderneemt en/of mensen tewerkstelt. Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een HR- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op hun twee oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken. Voor meer informatie: Liantis.be. Ter versterking van het IT-team van Liantis in Brugge zijn we op zoek naar een enthousiaste (m/v) SOFTWARE TESTER FUNCTIE Je komt terecht in een snel groeiende en uitdagende omgeving, het is hierbij jouw missie de kwaliteit van de gebouwde software (interne toepassingen, web applicaties, mobiele apps) te bewaken. Je zorgt voor de functionele en technische testing van de applicaties. Je bent actief lid van het SCRUM team dat bestaat uit analisten en ontwikkelaars. Je rapporteert aan de team lead development. Je zorgt voor het opsporen van mogelijke problemen en bugs en ontpopt je als kwaliteitsbewaker van de teststrategie (aanpak, methodologieën en tools). Vanuit een grondig begrip van de business vereisten, stel je testcases en scenario’s op en verzorgt de uitvoering ervan. Je volgt de testresultaten op en geeft actief feedback naar collega’s. Je werkt nauw samen met testers uit andere teams en bent een cruciale schakel in het verbeteren en implementeren van de teststrategie. Je zet het test- en kwaliteitsproces op de kaart in jouw domein en werkt mee aan de uitbouw van het test proces binnen onze organisatie. Je streeft naar continue optimalisatie en uitbreiding van de testsets en verankert de verdere change naar automated testing.

  • Commercieel service technieker (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: RD TECHNIEK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een onderhoudstechnieker ! Ben jij een jonge gemotiveerde technieker (m/v) met een commerciële touch ? Heb jij genoten van een opleiding in de sanitair en cv ? Ben jij een leergierig persoon ? Kun je zelfstandig werken ? Heb jij interesse in een vaste job in een jong en dynamisch bedrijf dat zich verspreid over heel Vlaanderen ? Stuur dan jouw cv door naar [email protected] of maak een afspraak op 012/210203 en misschien word jij onze nieuwe collega !!!

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

  • KAPPER-KAPSTER LEERCONTRACT in HEUSDEN (HEUSDEN)

    Regio: HEUSDEN

    Bedrijf: HAIRCLUB

    Type: Leercontract

    Je komt in dienst als leercontract of stage kapper/kapster bij Kreatos in Heusdenl. Je kan vlot met klanten omgaan, en je hebt een goed, verzorgd voorkomen. Je bent geboeid door het kappersberoep en je droomt ervan allround kapper/ster te worden. Je bent gemotiveerd om bij te leren.

Zoek naar antwoorden van 4-Events int BVBA in sociale netwerken
Look for responds of 4-Events int BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor 4-Events int BVBA. Laat een reactie achter voor 4-Events int BVBA. 4-Events int BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for 4-Events int BVBA. Leave a respond for 4-Events int BVBA. 4-Events int BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie 4-Events int BVBA op de google maps. Adres en contacten 4-Events int BVBA
Location of 4-Events int BVBA on the google maps. Address and contacts of 4-Events int BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come 4-Events int BVBA 4-Events int BVBA: Excel Management & Quality Consultants BVBA | Proost SA | Feys-Pattyn | Kluit, Jan-Friso | steinkreativ AG

Other related companies as 4-Events int BVBA: Excel Management & Quality Consultants BVBA | Proost SA | Feys-Pattyn | Kluit, Jan-Friso | steinkreativ AG

4-Events int BVBA is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is 4-Events int BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01719604492. Het bedrijf 4-Events int BVBA bevindt zich op het adres: Verviersstraat 2,2000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 826,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 188,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in 4-Events int BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van 4-Events int BVBA is Hotels, Kamerhuizen, Camps en andere accommodaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van 4-Events int BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van 4-Events int BVBA, openstaande posities, locatie van 4-Events int BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

4-Events int BVBA is a company, that was registered 1993 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is 4-Events int BVBA, company assigned to the tax number BE01719604492. The company 4-Events int BVBA is located at the address: Verviersstraat 2,2000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 826,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 188,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in 4-Events int BVBA were not found.
The main activity of 4-Events int BVBA is Hotels, Rooming Houses, Camps, and Other Lodging Places, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of 4-Events int BVBA is not available. You also can look at reviews of 4-Events int BVBA, open positions, location of 4-Events int BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over 4-Events int BVBA, Antwerpen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf 4-Events int BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about 4-Events int BVBA, Antwerpen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company 4-Events int BVBA, employees, financial statistics.