MIO KUST

Contactgegevens MIO KUST: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MIO KUST: address, phone, fax, email, website, opening hours

MIO KUST

Regio (region): Torhout (Wijnendale), België

Adres (address): Alberic Deleustraat 58,8820, België

Telefoon (phone): 050 21 66 77 050 21 66 77

Fax (fax): 050 22 07 11 050 22 07 11

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MIO KUST: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MIO KUST"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MIO KUST"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MIO KUST, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MIO KUST. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MIO KUST, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MIO KUST. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MIO KUST
Products information MIO KUST

BTW identificatienummer (tax): BE08034820556
Ondernemingsnummer: 2029418945
Hoofdstad (capital): 255,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 425,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2006
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in MIO KUST zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MIO KUST
(Get full report from official database of BE for MIO KUST)

Aanvulling soorten activiteiten voor MIO KUST
Addition kinds of activities for MIO KUST

3143. Heren schoeisel, behalve atletisch | Men's footwear, except athletic
152101. Eengezinswoning remodeling, toevoegingen en reparaties | Single-family home remodeling, additions, and repairs
22590400. Gordels en gordel blanks, breien | Girdles and girdle blanks, knit
25110201. Ontbijtsets (meubels): hout | Breakfast sets (furniture): wood
32719903. Blokken, beton: akoestisch | Blocks, concrete: acoustical
35310605. Bulldozers, trekker gemonteerd: materiaal beweegt | Dozers, tractor mounted: material moving
50319906. Millwork | Millwork
51220300. Drugs en drugsgebruikers | Drugs and drug proprietaries
54110101. Supermarkten, keten | Supermarkets, chain
89990102. Kunstenaars studio | Artist's studio

Werken bij MIO KUST: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MIO KUST: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MIO KUST. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MIO KUST. Looking for open vacancies in other companies

  • Metaalmedewerker - Dagwerk (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een zaak regio Waregem zijn we op zoek naar een metaalbewerker voor in het atelier.

  • Flexibele accountant (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: FORUM JOBS KONTICH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een consultancy bedrijf die zich specialiseert in accountancy en fiscaliteit zoekt flexibele boekhoudkundigen. Je wordt ingezet als consultant op heel diverse accountancy projecten in diverse sectoren; je staat in voor diverse boekhoudkundige taken (AP, AR en GL), je assisteert bij de opmaak van afsluitingen; je helpt mee aan de opmaak van vooruitzichten en rapporteringen; je staat in voor betalingen en controles; je weet uw klant te adviseren en te begeleiden.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Alken (met dienstencheques) (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: t-interim Mechelen

    Type: Dienstenchequebaan

    Als poetshulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen. Bedrijfsprofiel: Op zoek naar een flexibele job met aandacht voor jouw persoonlijke situatie? Bied je nu aan als huishoudhulp bij t-interim. En profiteer van een degelijke opleiding en begeleiding.

  • Studentenjob op vrijdagavond - schoonmaak grootwarenhuis regio Gent (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    Voor onze afdeling "Cleaning" zijn we op zoek naar een gemotiveerde jobstudent voor elke vrijdagavond van 16u - 20u. Je staat in voor de permanentie, onderhoud en schoonmaak in een restaurant van een grootwarenhuis regio Sint-Denijs-Westrem (Gent).

  • Bijverdienste/studentenjob - afwasser gezocht tijdens weekdagen! (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Go4jobs

    Type: Studentenjob

    Bij grote drukte in het restaurant spring je bij aan de afwas. Het gaat om een industriële vaatwas. Eentje met een mand die je er in- en uit kan rollen. We zoeken mensen in de vroege en/of late shift: 8u - 12u en/of 18u - 23u. Af en toe is er ook een shift van 16u tot 23u.

  • Studentenjob Marketing 1-2 dgn/week (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Studentenjob

    Ben je student Marketing op zoek naar een job voor 1 of 2 dagen per week regio Beringen? Dan hebben wij een leuke opdracht voor jou! We zoeken een student Marketing bij een leuk bedrijf in Paal-Beringen voor ondersteunende Marketing taken. Sfeer zit goed weten wij van bestaande werknemers. Jouw taken als Marketing Student kunnen er als volgt uitzien: plaatsen van nieuwsberichten op social media (LinkedIn, etc.). creëren en updaten van brochures voorbereiden van de maandelijkse newsletter updaten van de website ondersteunen van de Marketing & Communication Manager in alle operationele werkzaamheden

  • WERFLEIDER AUTOMATISERING (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: MENTALITEIT

    Type: Vaste Job

    Als werfleider word je ingezet om industriële projecten te organiseren en te coördineren. Je werkt actief mee en kan een team van 2 tot 10 medewerkers leiden. Je zorgt ervoor dat het materiaal op tijd besteld wordt. Je onderhoudt de contacten met collega’s, klanten, aannemers en je staat in voor de vooruitgang op en de planning van de werf. Veiligheidsvoorschriften en reglementeringen worden door jou stipt nageleefd.

  • Junior dossierbeheerder accountancy (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Sterke begeleiding Alle kansen Nauwe band met de klant Kwaliteit Work-life-balance Is dit de ideale samenvatting van jouw droomjob? Perfect! Onze klant is een groeiend en modern accountantskantoor in Aalst met een interessant en uiteenlopend cliënteel. Het kantoor plaatst een nauwe band met de cliënten op de eerste plaats. Het kantoor werd onlangs volledig vernieuwd waardoor er plaats is vrijgekomen om jou met open armen te ontvangen. Dit doe je: Als junior word je ingezet voor een aantal verschillende dossiers: kmo's, éénmanszaken, vrije beroepers,… . Je beheert dossiers van A-Y. Daarmee bedoelen wij: Algemene boekhoudkundige taken (inboeken van AKF & VKF, voorbereiden van de balansen) Fiscale aangiftes (PB, BTW, VENN.B) Indien jij er klaar voor bent, krijg je steeds meer taken toevertrouwd. In de toekomst kan je volledig zelfstandig je eigen dossiers beheren! Daarbij behoort uiteraard ook het klantenadvies.

  • JUNIOR SUPPLY PLANNER (TIJDELIJK) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1673445-inline.html?cid=Partner_VDAB Junior Supply Planner (freelance) Analytisch Regio Gent Voor een grote speler in de chemische sector regio Gent zijn wij vanuit Hays Purchasing & Logistics Gent omwille van interne doorgroei op zoek naar een tijdelijk medewerker voor Supply Planning. Als Junior Supply Planner ben je verantwoordelijk voor de kortetermijnplanning (3 maanden) van de producten geproduceerd in Gent, waarbij je de langetermijnplanning in het achterhoofd houdt. Bij bottle necks schiet jij in actie en voorzie je op een snelle en efficiënte manier de beste oplossing. Je registreert hierbij de incidenten en bekijkt mogelijkheden om dit in de toekomst te voorkomen. Op basis van de vraag van de markt, waarvan jou een rapport voorzien wordt door de distributieplanners, stel je de productieplanning op. Hierbij hou je rekening met het beschikbaar personeel, de machines en het materiaal. Je stemt regelmatig af met de productieplanner of de vooropgestelde planning een haalbare kaart is en stuurt bij waar nodig. Je streeft tevens naar een correctheid van de masterdatagegevens om zo een degelijke productieplanning te kunnen opmaken. In deze rol rapporteer je aan de senior planner en team leader supply planning.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

  • Junior IT Business Analyst (m/w) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Project People provides complete talent acquisition and management solutions at a global level whilst maintaining a flexible and localised approach. Founded in 1995 as a specialist information technology and telecommunications recruitment company, we have evolved into a leading provider of global recruitment service programmes. We work in partnership with 200 of the world¿s most respected organisations including Fujitsu, Ericsson, Huawei, Three, GSMA, Nokia and many others.*******We are currently looking for a Junior IT Business Analyst for one of our client in the private sector based in Brussels Tasks: ¿ Analysis of Business requirements ¿ Business cases analysis and functional requirements ¿ Business processes modelling, especially with a focus on the integration of IT systems needed for the implementation of the ESC portal ¿ Process analysis and analysis of the integration of different information systems ¿ Risk and impact analysis ¿ Participation in technical working groups, progress meetings and meetings with the users ¿ Coordination and collaboration with the project teams and stakeholders at various levels ¿ Contribute to documentation of user requirements and functional requirements ¿ Identification of key processes used in successful movements ¿ Regular liaison between user services and development teams to ensure requirements are properly implemented; ¿ Follow-up of service quality.

Zoek naar antwoorden van MIO KUST in sociale netwerken
Look for responds of MIO KUST in social networks

Lees alle opmerkingen voor MIO KUST. Laat een reactie achter voor MIO KUST. MIO KUST bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MIO KUST. Leave a respond for MIO KUST. MIO KUST on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MIO KUST op de google maps. Adres en contacten MIO KUST
Location of MIO KUST on the google maps. Address and contacts of MIO KUST

Andere gerelateerde bedrijven als come MIO KUST MIO KUST: Danneels-Interieur BVBA | 't Hieltje | De Backer Hubert NV | Bureau Technique José Coumont SPRL | Mewa Servibel S.A. / N.V.

Other related companies as MIO KUST: Danneels-Interieur BVBA | 't Hieltje | De Backer Hubert NV | Bureau Technique José Coumont SPRL | Mewa Servibel S.A. / N.V.

MIO KUST is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio Torhout (Wijnendale), België. De volledige naam van het bedrijf is MIO KUST, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08034820556. Het bedrijf MIO KUST bevindt zich op het adres: Alberic Deleustraat 58,8820. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 255,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 425,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in MIO KUST zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MIO KUST is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MIO KUST is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MIO KUST, openstaande posities, locatie van MIO KUST op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

MIO KUST is a company, that was registered 2006 in Torhout (Wijnendale) region, Belgium. Full name of company is MIO KUST, company assigned to the tax number BE08034820556. The company MIO KUST is located at the address: Alberic Deleustraat 58,8820. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 255,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 425,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in MIO KUST were not found.
The main activity of MIO KUST is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of MIO KUST is not available. You also can look at reviews of MIO KUST, open positions, location of MIO KUST on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over MIO KUST, Torhout (Wijnendale): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MIO KUST, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MIO KUST, Torhout (Wijnendale): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MIO KUST, employees, financial statistics.