Informatique & Bible - I & B ASBL

Particuliere bedrijvenPersoonlijke Dienstverlening • Informatique & Bible - I & B ASBL
Private companiesPersonal Services • Informatique & Bible - I & B ASBL

Contactgegevens Informatique & Bible - I & B ASBL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Informatique & Bible - I & B ASBL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Informatique & Bible - I & B ASBL

Regio (region): Anhée (Denée), België

Adres (address): Rue de Maredsous 11,5537, België

Telefoon (phone): 082 69 96 47 082 69 96 47

Fax (fax): 082 22 32 69 082 22 32 69

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Informatique & Bible - I & B ASBL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Informatique & Bible - I & B ASBL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Informatique & Bible - I & B ASBL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Informatique & Bible - I & B ASBL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Informatique & Bible - I & B ASBL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Informatique & Bible - I & B ASBL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Informatique & Bible - I & B ASBL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Informatique & Bible - I & B ASBL
Products information Informatique & Bible - I & B ASBL

BTW identificatienummer (tax): BE04410705566
Ondernemingsnummer: 3235992431
Hoofdstad (capital): 479,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 618,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2004
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Informatique & Bible - I & B ASBL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Informatique & Bible - I & B ASBL
(Get full report from official database of BE for Informatique & Bible - I & B ASBL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Informatique & Bible - I & B ASBL
Addition kinds of activities for Informatique & Bible - I & B ASBL

106104. Tungstenmalmwinning | Tungsten ores mining
142901. Igneus rock, verpletterd en gebroken-steengroeven | Igneus rock, crushed and broken-quarrying
209202. Voorbereide vis of andere zeevruchtencakes en stokjes | Prepared fish or other seafood cakes and sticks
13899912. Olievelddiensten, nec | Oil field services, nec
20219905. Whey boter | Whey butter
20999919. Tortillas, vers of gekoeld | Tortillas, fresh or refrigerated
22739900. Tapijten en tapijten, nec | Carpets and rugs, nec
38260602. Elektrolytische geleidbaarheidsinstrumenten | Electrolytic conductivity instruments
50780100. Koel displayapparatuur | Refrigerated display equipment

Werken bij Informatique & Bible - I & B ASBL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Informatique & Bible - I & B ASBL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Informatique & Bible - I & B ASBL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Informatique & Bible - I & B ASBL. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier (m/v) dagploeg of 2 ploegen Temse - snelle opstart (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groot boekenmagazijn in Temse zijn we op zoek naar magazijnmedewerkers die in de dagploeg (8u-16u06) en/of 2-ploegen (6u-14u06 & 12u30-20u36) kunnen werken. Jouw taken bestaan oa uit: manueel orderpicken (fysiek werk) scanning ...

  • Assistent magazijnverantwoordelijke (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Synergie Schoten Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor de dagelijkse ondersteuning en uitvoering van het volledige logistieke proces en draagt mee bij tot de orde- en netheid van het magazijn. Je bent de rechterhand van de magazijnverantwoordelijke en fungeert als back-up indien deze afwezig is. Je staat rechtstreeks in contact met alle gerelateerde afdelingen en interne klanten. Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van chauffeurs en zal helpen bij het laden en lossen van allerhande voertuigen.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 36 u Regio Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp met dienstencheques Diest (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: ALM-DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Werk je graag in het huishouden en zorg je je graag dat klanten thuis komen in een net en proper huis dan is deze job perfect voor jou. In samenspraak kan je de dagen en uren waarop je werkt kiezen.

  • Supply Network Planner BNL (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    You are part of the Supply Network Planning Team. They are looking for students to support the development of casual modeling and bring the team to the next step in statistical forecasting. You will be working in a supply chain planning dept, but also close contact with the commercial supply team in the sales dept.

  • Management traineeship (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676577-inline.html?cid=Partner_VDAB Je zult als management trainee een intensief leertraject gedurende 24 maanden doorlopen. Je werkt aan innovatieve en strategische projecten in diverse domeinen zoals Sales, Operations en Techniek. Je verbetert je vaardigheden via uiteenlopende opdrachten in verschillende departementen. Je traineeprogramma bestaat uit inhoudelijke opleidingen en een opleiding die gericht is op persoonlijke ontwikkeling. Je wordt begeleid door een coach en een mentor, bij wie je met al je vragen terecht kunt. Je wordt op 2 jaar klaargestoomd voor een uitdagende functie.

  • Magazijnbediende voor mooie garage (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-HR

    Type: Vaste Job

    Voor een mooie garage, gelegen in de regio Lokeren, ben ik op zoek naar een Magazijnbediende. Als Magazijnbediende zal je een veelzijdig takenpakket voor jouw rekening nemen: Voorraadbeheer van auto-onderdelen Opmaak en opvolging van schadedossiers Tussenpersoon vormen tussen de klant en de verzekeringsmaatschappijen Receptie/onthaal ondersteunen ... Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Storingstechnieker (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: ACTUM SERVICES

    Type: Vaste Job

    Actum is een ambitieus en technisch georiënteerd bedrijf met uitvalsbasissen te Wetteren, Poperinge en Brugge. Onze expertise is enerzijds gericht op het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden bij productiebedrijven en anderzijds op het vervaardigen van staalconstructies. Je bent verantwoordelijk voor het mechanisch en elektrisch onderhoud van de industriële installaties bij onze klanten. Je staat in voor het opsporen en verhelpen van elektrische defecten van technische installaties en hun componenten zoals: motoren, beveiligingsborden, sensoren en actoren, stuur- en vermogenskringen, uitlezen plc-sturingen... Daarnaast ga je ook op zoek naar mogelijkheden om de machines of installaties efficiënter te laten werken. Tevens voer je de nodige mechanische werken uit en het preventief onderhoud behoort ook tot jouw takenpakket. Er zijn mogelijkheden in de regio Oost- en West-Vlaanderen, zowel in dagregime, 2-ploegenstelsel, 3-ploegenstelsel als weekendwerk.

  • Team Assistant Sales & Marketing departement (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Als Team Assistant van het Sales & Marketing Assistant ondersteun je de Business Unit General Medicines Belux. Dit team bestaat uit 8 managers en 20tal vertegenwoordigers. Samen met de Personal Assisstant - die tevens jouw opstart jouw mentor zal zijn - zal je administratieve ondersteuning bieden, voornamelijk op vlak van Sales en Marketing ondersteuning. Je takenpakket ziet er als volgt uit: - Je beantwoordt vragen en verzoeken en volgt deze ook op; - Je dient de onkostennota’s van de commerciële medewerkers in en volgt ze op; - Je bereidt mailings voor; - Je stelt de contracten op voor commerciële activiteiten en volgt deze op tot de facturatie; - Je verzamelt handtekeningen; - Je staat in voor een correct en nauwkeurig klassement; - Je onderhoudt contact met verschillende partijen zowel intern als extern; - Je verwerkt staalaanvragen en volgt deze op; - Je staat in voor de leveringen van materiaal aan de commerciële medewerkers; - Je voert bestellingen in en volgt deze op tot facturatie voor het marketing team; - Je voert vertalingen uit; - Je beheert de voorraad van het promotiemateriaal; - Je staat in voor de organisatie van vergaderingen.

  • Tweetalige (NL/FR) Management Assistant - Nossegem - DIRECT VAST CONTRACT (NOSSEGEM)

    Regio: NOSSEGEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Vaste Job

    Als HR Consultancy bedrijf, biedt onze klant diensten op maat aan in het kader van strategisch, organisatie- en HR advies, rekrutering, selectie en talentmanagement. De oplossingen die ze aanreiken, steunen op de nauwe samenwerking met onze klant, de kennis, de expertise en het teamwerk van onze consultants. Om tot een maximaal resultaat te komen, geloven ze in het samen investeren in een open en transparante lange termijn relatie, een partnership waarin wederzijds vertrouwen en verantwoordelijkheid de belangrijkste waarden zijn. Als geboren planner en organisator orkestreer je in het secretariaat de optimale werking van onze vestiging. Je staat in voor agendabeheer, regelt alle correspondentie en onderhoudt telefonische en rechtstreekse contacten met klanten en kandidaten. Je reageert alert op hun vragen en noden en zorgt voor een goede informatiedoorstroming naar de consultants. Je onthaalt dagelijks de kandidaten en begeleidt hen bij de opstart van hun testen. Meer concreet start je de testafname op en verzorg je de administratieve flow van afgewerkte rapporten naar onze opdrachtgevers. Verder beheer je de voorraad van kantoor- en onderhoudsmateriaal. Je werkt nauw samen met de Managing Consultant, alsook met het volledige team van consultants.

  • FREELANCE STUDIECOACH RECHT (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: RE-MIND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons Re-Mind team heeft versterking nodig om de groeiende vraag naar bijlessen & studiecoaching te kunnen invullen en dit op kantoor te Kortrijk. Heel specifiek zoeken wij momenteel iemand die boekhouden wil komen geven aan studenten van de derde graad middelbaar. Meer uren coachen kan uiteraard ook! Klinkt interessant? Dat is het zeker en vast!

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Informatique & Bible - I & B ASBL in sociale netwerken
Look for responds of Informatique & Bible - I & B ASBL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Informatique & Bible - I & B ASBL. Laat een reactie achter voor Informatique & Bible - I & B ASBL. Informatique & Bible - I & B ASBL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Informatique & Bible - I & B ASBL. Leave a respond for Informatique & Bible - I & B ASBL. Informatique & Bible - I & B ASBL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Informatique & Bible - I & B ASBL op de google maps. Adres en contacten Informatique & Bible - I & B ASBL
Location of Informatique & Bible - I & B ASBL on the google maps. Address and contacts of Informatique & Bible - I & B ASBL

Andere gerelateerde bedrijven als come Informatique & Bible - I & B ASBL Informatique & Bible - I & B ASBL: Velghe Takeldienst BVBA | Percula BVBA | Goffinet J-M | TIXIT/S.B.E.I.C. BVBA | Dehaeck Construct N.V.

Other related companies as Informatique & Bible - I & B ASBL: Velghe Takeldienst BVBA | Percula BVBA | Goffinet J-M | TIXIT/S.B.E.I.C. BVBA | Dehaeck Construct N.V.

Informatique & Bible - I & B ASBL is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio Anhée (Denée), België. De volledige naam van het bedrijf is Informatique & Bible - I & B ASBL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04410705566. Het bedrijf Informatique & Bible - I & B ASBL bevindt zich op het adres: Rue de Maredsous 11,5537. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 479,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 618,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Informatique & Bible - I & B ASBL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Informatique & Bible - I & B ASBL is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Informatique & Bible - I & B ASBL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Informatique & Bible - I & B ASBL, openstaande posities, locatie van Informatique & Bible - I & B ASBL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Informatique & Bible - I & B ASBL is a company, that was registered 2004 in Anhée (Denée) region, Belgium. Full name of company is Informatique & Bible - I & B ASBL, company assigned to the tax number BE04410705566. The company Informatique & Bible - I & B ASBL is located at the address: Rue de Maredsous 11,5537. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 479,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 618,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Informatique & Bible - I & B ASBL were not found.
The main activity of Informatique & Bible - I & B ASBL is Personal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Informatique & Bible - I & B ASBL is not available. You also can look at reviews of Informatique & Bible - I & B ASBL, open positions, location of Informatique & Bible - I & B ASBL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Informatique & Bible - I & B ASBL, Anhée (Denée): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Informatique & Bible - I & B ASBL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Informatique & Bible - I & B ASBL, Anhée (Denée): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Informatique & Bible - I & B ASBL, employees, financial statistics.