ACB Interieurbouw BVBA

Particuliere bedrijvenDiverse reparatiediensten • ACB Interieurbouw BVBA
Private companiesMiscellaneous Repair Services • ACB Interieurbouw BVBA

Contactgegevens ACB Interieurbouw BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ACB Interieurbouw BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

ACB Interieurbouw BVBA

Regio (region): Nijlen, België

Adres (address): Kramosstraat 12,2560, België

Telefoon (phone): 03 385 49 50 03 385 49 50

Fax (fax): 03 385 49 51 03 385 49 51

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ACB Interieurbouw BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ACB Interieurbouw BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ACB Interieurbouw BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ACB Interieurbouw BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ACB Interieurbouw BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ACB Interieurbouw BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ACB Interieurbouw BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ACB Interieurbouw BVBA
Products information ACB Interieurbouw BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE08388580322
Ondernemingsnummer: 7946655273
Hoofdstad (capital): 163,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 109,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 2014
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in ACB Interieurbouw BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ACB Interieurbouw BVBA
(Get full report from official database of BE for ACB Interieurbouw BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor ACB Interieurbouw BVBA
Addition kinds of activities for ACB Interieurbouw BVBA

0213. Hogs | Hogs
396100. Kostuum juwelen | Costume jewelry
15420101. Commercieel en kantoorgebouw, nieuwbouw | Commercial and office building, new construction
24990504. Levensbeschermers, kurk | Life preservers, cork
35799911. Ticket tellen machines | Ticket counting machines
39499915. Trampolines en apparatuur | Trampolines and equipment
50939909. Timmerhoutschroot | Lumber scrap
51999922. Bladmuziek | Sheet music
73190201. Circulaire en handbill distributie | Circular and handbill distribution

Werken bij ACB Interieurbouw BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ACB Interieurbouw BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ACB Interieurbouw BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ACB Interieurbouw BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.

  • Ondersteunende aankoper tijdelijk (HEMIKSEM)

    Regio: HEMIKSEM

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een petrochemisch bedrijf zijn we momenteel opzoek naar een tijdelijke aankoper (m/v), dit vanaf heden tot einde 2018. Verlenging of verandering naar optie vast is mogelijk. Taken: je zal voornamelijk administratieve ondersteuning bieden aan de collega's aankopers je zal meestreven naar het behalen van goede resultaten

  • Operator (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een voedingsbedrijf groot Gent , zijn we op zoek naar een productie / operator  Je krijgt van de productieverantwoordelijke een planning op basis daarvan bereidt u recepten voor Je wordt intern opgeleid tot operator Je krijgt op voorhand een afwerkte lijst waardoor je niet voor verassingen , strees gaat staan / hebben. Het is een soort checklist. Indien er afwijkingen zijn op de productkwaliteit vb. een grond dan meld je dit aan de verantwoordelijke Je vult enkele kwaliteitsformuleren in : bv : Je noteert dagelijks de temperatuur van de koeling. ( heel basic ) 

  • Huishoudhulp Dienstencheques Oud-Heverlee (M/V) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Leuven

    Type: Dienstenchequebaan

    Momenteel zijn we op zoek naar huishoudelijke hulpen in het kader van de dienstencheques voor de regio Overijse - Leuven - Je staat in voor huishoudelijke taken bij mensen thuis; - Jouw taken kunnen zijn: poetsen, strijken, wassen, koken, kleine boodschappen doen; - Er wordt voor jou een rooster op maat gemaakt, rekening houdend met uren en dagen die voor jou passen.

  • HUISHOUDHULP (M/V) ICHTEGEM (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Bertem, 20 uur per week (BERTEM)

    Regio: BERTEM

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 20 uren per week, voor 2 gastgezinnen wonende te Bertem. Deze zoeken hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, strijk en koken. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Houthalen (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: vzw IN-Z regio Midden-Oost Limburg

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben JIJ de persoon die we zoeken ! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in Houthalen en omgeving.

  • Jobstudenten Catering (M/V) (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: SUNPARKS LEISURE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar energieke, enthousiaste studenten om ons team te versterken. Gastvriendelijkheid is een must. Gerechten en dranken opdienen in de zaal. Klaarmaken van bestellingen aan de bar. Je maakt de rekening en rekent af. Je hebt een verzorgd voorkomen, bent flexibel en vindt het niet erg om in het weekend te werken

  • Assistant Storemanager - Wemmel (WEMMEL)

    Regio: WEMMEL

    Bedrijf: Lidl Belgium

    Type: Vaste Job

    Je steekt graag de handen uit de mouwen, zoekt een actieve job en durft je verantwoordelijkheid nemen. Dan is een job als assistant store manager bij Lidl een echte uitdaging! Met je team sta je in voor het dagelijks winkelbeheer. Samen met je store manager ben je verantwoordelijk voor je winkel. Taken: Help elke klant vriendelijk en met de glimlach verder. Motiveer je team door je eigen enthousiasme. Spring in aan de kassa wanneer het te druk wordt. Waak samen met je team over de versheid van de producten. Vul mee de rekken aan wanneer er producten ontbreken. Sta mee in voor het voorraadbeheer: voer bestellingen uit en volg op. Waak over de orde en winkelpresentatie in je supermarkt. Monitor en begeleid je team. Werk samen met je manager de werkverdeling uit en voer controle. Geef je team feedback over hun prestaties. Stuur bij waar nodig.

  • WERFLEIDER WEGENISWERKEN - Regio Mechelen (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: SERTEC nv

    Type: Vaste Job

    Als werfleider heb je de dagelijkse leiding van 1 of meerdere werven waar je, onder meer, volgende taken zal uitvoeren: inplannen van de werken opvolging en controle van de uitgevoerde werken beheer van het materiaal op de werf bijwonen van de werfvergaderingen rapportering aan de werfleider sturen en motiveren van eigen werknemers en onderaannemers dagrapporten en dagboeken bijhouden organisatie van de werf

  • Freelance projectverpleegkundige (VL-B) (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van ACB Interieurbouw BVBA in sociale netwerken
Look for responds of ACB Interieurbouw BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor ACB Interieurbouw BVBA. Laat een reactie achter voor ACB Interieurbouw BVBA. ACB Interieurbouw BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ACB Interieurbouw BVBA. Leave a respond for ACB Interieurbouw BVBA. ACB Interieurbouw BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ACB Interieurbouw BVBA op de google maps. Adres en contacten ACB Interieurbouw BVBA
Location of ACB Interieurbouw BVBA on the google maps. Address and contacts of ACB Interieurbouw BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come ACB Interieurbouw BVBA ACB Interieurbouw BVBA: GARAGE LEKENNE BVBA | ROELANTS | De Merode | RED CELL SA | Engels Renovatie N.V.

Other related companies as ACB Interieurbouw BVBA: GARAGE LEKENNE BVBA | ROELANTS | De Merode | RED CELL SA | Engels Renovatie N.V.

ACB Interieurbouw BVBA is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio Nijlen, België. De volledige naam van het bedrijf is ACB Interieurbouw BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08388580322. Het bedrijf ACB Interieurbouw BVBA bevindt zich op het adres: Kramosstraat 12,2560. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 163,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 109,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in ACB Interieurbouw BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ACB Interieurbouw BVBA is Diverse reparatiediensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ACB Interieurbouw BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ACB Interieurbouw BVBA, openstaande posities, locatie van ACB Interieurbouw BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

ACB Interieurbouw BVBA is a company, that was registered 2014 in Nijlen region, Belgium. Full name of company is ACB Interieurbouw BVBA, company assigned to the tax number BE08388580322. The company ACB Interieurbouw BVBA is located at the address: Kramosstraat 12,2560. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 163,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 109,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in ACB Interieurbouw BVBA were not found.
The main activity of ACB Interieurbouw BVBA is Miscellaneous Repair Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ACB Interieurbouw BVBA is not available. You also can look at reviews of ACB Interieurbouw BVBA, open positions, location of ACB Interieurbouw BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over ACB Interieurbouw BVBA, Nijlen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ACB Interieurbouw BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ACB Interieurbouw BVBA, Nijlen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ACB Interieurbouw BVBA, employees, financial statistics.