AHREND FURNITURE NV

Particuliere bedrijvenMaatschappelijke dienstverlening • AHREND FURNITURE NV
Private companiesSocial Services • AHREND FURNITURE NV

Contactgegevens AHREND FURNITURE NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AHREND FURNITURE NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

AHREND FURNITURE NV

Regio (region): Zaventem (Sint-Stevens-Woluwe), België

Adres (address): Romboutsstraat 9,1932, België

Telefoon (phone): 02 716 22 00 02 716 22 00

Fax (fax): 02 716 22 01 02 716 22 01

E-Mail: [email protected]; [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AHREND FURNITURE NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AHREND FURNITURE NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AHREND FURNITURE NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AHREND FURNITURE NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AHREND FURNITURE NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AHREND FURNITURE NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AHREND FURNITURE NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AHREND FURNITURE NV
Products information AHREND FURNITURE NV

BTW identificatienummer (tax): BE07558013916
Ondernemingsnummer: 6184448242
Hoofdstad (capital): 496,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 154,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 1993
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in AHREND FURNITURE NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AHREND FURNITURE NV
(Get full report from official database of BE for AHREND FURNITURE NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor AHREND FURNITURE NV
Addition kinds of activities for AHREND FURNITURE NV

348400. Handvuurwapens | Small arms
501202. Commerciële voertuigen | Commercial vehicles
27890303. Tijdschriften, bindend | Magazines, binding
36299902. Huidige collector wielen, voor trolley rigging | Current collector wheels, for trolley rigging
37430202. Snelle doorvoerauto's en uitrusting | Rapid transit cars and equipment
37619904. Raketten, ruimte en militaire, compleet | Rockets, space and military, complete
54619900. Retail bakkerijen, nec | Retail bakeries, nec
57199908. Rieten, rotan of riethuisinrichting | Wicker, rattan, or reed home furnishings

Werken bij AHREND FURNITURE NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AHREND FURNITURE NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AHREND FURNITURE NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AHREND FURNITURE NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige Heelkunde D3 (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5709 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: D3 Heelkunde Jobtime: 80% (30.4 uur/week) of 90/100% bespreekbaar Contract: bepaalde duur (1 jaar) Heelkunde D3 biedt zorg aan o.a. patiënten van de disciplines: longziekten, TBC, HIV, thoraxchirurgie, endocrinologie. Wil je werken met een multiculturele populatie in een dynamisch team? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je verleent individuele, totale en planmatige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit, eventueel met de steun van ziekenhuis- en verzorgingsassistenten. Je verzekert de continuïteit van de zorgverlening via mondelinge besprekingen, schriftelijke registraties in het verpleegdossier en verpleegkundige transfertnota’s. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. Je staat onder leiding van de (vervangend) hoofdverpleegkundige en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij, o.a. door mee te werken aan opgelegde taken door de instelling of overheid (bv. registratie, minimale verpleegkundige gegevens, …). De opvang, begeleiding en evaluatie van stagiair(e)s is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist, op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer dan Maricel Vasquez Gomez, Verpleegkundig afdelingshoofd ZNA Stuivenberg, tel. 03 217 70 22. Heb jij er 100% zin in?

  • inpakker/productiemedewerkers (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: AGO Inhouse Vandemoortele Eeklo

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    voor onze klant, een gerenomeerd voedingsbedrijf, regio meetjesland, zoeken we gemotiveerde INPAKKERS/PRODUCTIEMEDEWERKERS. Je wordt opgenomen binnen de actieve poollijst van kandidaten en wordt in functie van de planning ingeschakeld in diverse afdelingen binnen de productie aan de hand van dagcontracten.

  • verkoper/verkoopster (m/v) slagerij (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: ASAP TERNAT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, regio Ternat, zijn wij op zoek naar een gedreven verkoper/verkoopster (m/v) Je staat de klanten te woord en helpt hen verder met hun bestellingen. Je zorgt voor het op orde zetten van de producten. Je vult de producten aan. Je bent verantwoordelijk voor het op orde zetten van de winkel.

  • Verko(o)p(st)er interieurzaak m/v (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: SKILLFLEX

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een gevestigde waarde in de verkoop van interieur- en decoratie materialen voor particuliere en professionele klanten. Om de verdere groei in het bedrijf en de ondersteuning van hun filiaal te garanderen zijn ze op zoek naar een verkoopsmedewerker. Als verkoper ben je verantwoordelijk voor een uitgebreid takenpakket: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en stapt (vrijblijvend) naar klanten toe. Op basis van behoeften adviseer je klanten en bied je verschillende technische en decoratieve oplossingen. Het is aan jou om klanten op ideeën te brengen en ervoor te zorgen dat ze met een goed gevoel naar huis gaan. Je bewaakt de orde en netheid in de winkel en verzorgt de etalages en showroom. Klanten moeten te allen tijden beschikking hebben over de vooropgestelde producten. Je vult de stock aan en doet bestellingen.

  • Technisch medewerker (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    VACATURE MEDEWERKER AFDELING VOORBEREIDING Om het team in onze afdeling Vleugels te versterken, zijn we op zoek naar een TECHNISCHE MEDEWERKER: Verwachtingen: • Je voert voorbereidende werken (bekabeling spots, bevestigingsstukken, verstevigingen, rubbers aanbrengen, etc….) uit aan de profielen rekening houdend met de technische specificaties van ieder afzonderlijk technisch plan • Je controleert de stukken, profielen op kwaliteit • Je werkt met handgereedschap (boor- en vijsmachine) • Je voert de nodige bewerkingen secuur uit met oog voor detail • Klantgerichtheid, kwaliteit, respect en betrokkenheid staan voor jou voorop. • Je bent verantwoordelijk voor het stipt, correct en efficiënt uitvoeren van de jouw toegewezen taken. • Vanuit jouw motivatie werk je mee aan en stimuleer je een constructieve en oplossingsgerichte ondernemingscultuur en –attitude.

  • Vliegende Huishoudhulp (m/v) - Direct vast contract én maaltijdcheques (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, wassen en strijken. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een (deeltijdse) job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op jouw maat. Je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Als Vliegende Huishoudhulp, werk je niet bij vaste klanten. Jij staat in voor vervangingen of voor klanten waar we dringend korte hulp moeten bieden. Zo help je steeds mensen uit de nood. De job is daardoor zeer afwisselend: behalve de grote variatie aan taken, ontmoet je elke week weer nieuwe mensen. Wil je toch liever bij vaste klanten werken, dan kan dat: 't Gerief zoekt in alle regio's naar vaste huishoudhulpen. Je wordt steeds ondersteund door een jobcoach. Hij of zij maakt tijd voor een uitgebreid onthaal zodat je een goede start kan maken. Maar ook later in de tewerkstelling heb je regelmatig contact met je coach en kan je er steeds terecht met al je vragen. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg)

  • Jobstudent administratie (M/V) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Studentenjob

    Wegens sterke groei zijn wij op zoek naar een Jobstudent (m/v)met de juiste waarden, en passie voor de job!   Je zorgt voor de administratieve ondersteuning bij financiële dossiers.

  • Call medewerker - bespreekbaar uurregime (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Als Call medewerker zal je van op kantoor afspraken inplannen met klanten en prospecten voor de account managers. Jij maakt de afspraken, de account managers doen de rest. Je beheert de agenda van de account managers en bewerkt gegevens waar nodig. 

  • Klantenadviseur - Sint-Niklaas (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Wil je graag werken bij een internationale speler binnen de banksector? Hou je van klantencontact? Dan is een job als klantenadviseur zeker iets voor jou! We zijn op zoek naar een klantenadviseur voor ons kantoor in Sint-Niklaas. Je ontwikkelt en beheert een klantenportefeuille op een proactieve manier, in samenwerking met het hele team en onder toezicht van de kantoordirecteur, en in overeenstemming met de doelstellingen en de strategie van de bank en de doelstellingen van het agentschap. Jouw taken zien er als volgt uit: Portefeuilles op een proactieve en autonome manier met de klanten beheren. De opvolging van het commerciële actieplan voor particuliere klanten waarborgen, en dit in samenwerking met de kantoordirecteur. Het commerciële actieplan omzetten in concrete acties, en de uitvoering, het verloop, de opvolging en de communicatie ervan waarborgen. Steeds een professionele houding hebben tegenover de klanten en prospecten die met de bank in contact treden, zowel per telefoon, per e-mail als face-to-face. Klantenbinding opbouwen door regelmatige proactieve contacten en een bepaald aantal afspraken per werkdag maken. Verkoopopportuniteiten bij klanten optimaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen. Aan het rotatiesysteem voor het beheer van de kassa en de GAB deelnemen (indien verkooppunt met kassa en geen commerciële medewerker). De interne en externe referrals (klanten), de marketingcontacten en andere contacten (leads) actief gebruiken. Andere taken: specifieke taken uitvoeren om bij te dragen aan de goede werking van het agentschap en/of van de sector.

  • Chauffeur B - distributie (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: Konvert Interim Mechelen

    Type: Vaste Job

    Voor een voedingsbedrijf in regio Sint-Katelijne-Waver, zijn we dringend op zoek naar een distributiechauffeur B. Hierbij is het belangrijk dat je reeds ervaring hebt opgedaan in de distributie of als B2B-vertegenwoordiger. Verder spreek je vloeiend Nederlands en behoorlijk Frans of omgekeerd: Vloeiend Frans en behoorlijk Nederlands. Op termijn krijg je de mogelijkheid om intern je rijbewijs C te behalen. Indien je bezig bent met je C te behalen, krijg je ook de mogelijkheid om stages via dit bedrijf te te lopen Kun je je zelf hierin terugvinden en beschik je over een stabiel CV? Solliciteer vandaag nog via [email protected] of via de website.

  • Capaciteit Planner Ingenieur (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Experis Belgium

    Type: Vaste Job

    INTRODUCTIE Onze klant is 's wereld grootste biofarmaceutisch bedrijf met een productaanbod voor alle fasen in een mensenleven, een sterke productenpijplijn en toonaangevend research- en productiecapaciteiten. Hun missie: samen werken aan een gezondere wereld. Binnen de afdeling Operation Excellence - Plant Performance zijn ze op zoek naar een Long Range Capacity Planner; een spilfiguur in het analyseren van de capaciteit. FUNCTIE - Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van de beschikbare capaciteit van equipment op middellange en lange termijn - Je neemt zowel bestaande volumes als voorstellen voor nieuwe producten mee op in de analyses - Je voert deze analyses proactief uit zodat capaciteitstekorten tijdig kunnen vermeden worden - Je maakt voorstellen om deze capaciteitstekorten op te vangen: business cases opstellen voor nieuw equipment, organisatorische aanpassingen of projecten voorstellen om efficiëntie te verhogen - Op een eenvoudige en pragmatische manier visualiseren en presenteren - Je presentatie is de basis voor de strategische beslissingen die de site moet nemen PROFIEL - Hogere technische opleiding of gelijk door ervaring - Aantal jaren projectervaring in een productie omgeving - Ervaring met het implementeren van optimalisaties (DMAIC, six sigma, lean) - Yellow & Green belt certifiëring is een plus - Goed zelfstandig en in team kunnen werken - Goede communicatieve en sociale vaardigheden - Taalvaardigheden: Nederlands en Engels OFFERTE Onze klant biedt u een aantrekkelijk salaris binnen een dynamisch bedrijf. Wilt u er meer over weten? Of is dit nog niet helemaal wat u zoekt? Contacteer Charlotte Vincentelli;

  • Tijdelijke Technieker Klimaatkamer - Haven van Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SIRRIS

    Type: Flexijob

    Als collectief onderzoeks- en innovatiecentrum van de technologische industrie in België, helpen we, elk jaar, 1500 bedrijven om de juiste technologische keuzes te maken en bij het realiseren van hun innovatieprojecten. Onze 150 gepassioneerde experts werken concreet aan de business, de producten en de fabrieken van morgen, met als doel de succesvolle toekomst van de technologische industrie te verzekeren. Meer info op www.sirris.be. Het Sirris OWI Lab, gesitueerd in de haven van Antwerpen, zoekt een Test Technieker voor de klimaatkamer, op tijdelijke basis, om zo snel mogelijk op te starten. Lees meer over het OWI-lab op onze blog: https://www.sirris.be/wind-industry-today-and-tomorrow Takenpakket: - Aansturen en opvolgen van de klimaatkamer tijdens de testen - Sensoren selecteren, calibreren en aansluiten op de data-acquisitie - Organiseren en uitvoeren van het laden en lossen van de testobjecten - Montage/demontage test van opstellingen - Verantwoordelijk voor de orde, netheid en veiligheid in het lab - Administratieve taken: Inventaris beheer, aanmelden bezoekers, plaatsen en opvolgen van bestellingen.

Zoek naar antwoorden van AHREND FURNITURE NV in sociale netwerken
Look for responds of AHREND FURNITURE NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor AHREND FURNITURE NV. Laat een reactie achter voor AHREND FURNITURE NV. AHREND FURNITURE NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AHREND FURNITURE NV. Leave a respond for AHREND FURNITURE NV. AHREND FURNITURE NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AHREND FURNITURE NV op de google maps. Adres en contacten AHREND FURNITURE NV
Location of AHREND FURNITURE NV on the google maps. Address and contacts of AHREND FURNITURE NV

Andere gerelateerde bedrijven als come AHREND FURNITURE NV AHREND FURNITURE NV: Parc du Tapis SA | Algra Print VDS NV | Cromphout SPRL | Malico NV | Linders Advertising

Other related companies as AHREND FURNITURE NV: Parc du Tapis SA | Algra Print VDS NV | Cromphout SPRL | Malico NV | Linders Advertising

AHREND FURNITURE NV is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio Zaventem (Sint-Stevens-Woluwe), België. De volledige naam van het bedrijf is AHREND FURNITURE NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07558013916. Het bedrijf AHREND FURNITURE NV bevindt zich op het adres: Romboutsstraat 9,1932. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 496,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 154,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in AHREND FURNITURE NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van AHREND FURNITURE NV is Maatschappelijke dienstverlening, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AHREND FURNITURE NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AHREND FURNITURE NV, openstaande posities, locatie van AHREND FURNITURE NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]; [email protected]

AHREND FURNITURE NV is a company, that was registered 1993 in Zaventem (Sint-Stevens-Woluwe) region, Belgium. Full name of company is AHREND FURNITURE NV, company assigned to the tax number BE07558013916. The company AHREND FURNITURE NV is located at the address: Romboutsstraat 9,1932. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 496,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 154,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in AHREND FURNITURE NV were not found.
The main activity of AHREND FURNITURE NV is Social Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of AHREND FURNITURE NV is not available. You also can look at reviews of AHREND FURNITURE NV, open positions, location of AHREND FURNITURE NV on the map. For more information, write us to email [email protected]; [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over AHREND FURNITURE NV, Zaventem (Sint-Stevens-Woluwe): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AHREND FURNITURE NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AHREND FURNITURE NV, Zaventem (Sint-Stevens-Woluwe): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AHREND FURNITURE NV, employees, financial statistics.