Music Office
Contactgegevens Music Office: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Music Office: address, phone, fax, email, website, opening hours
Music Office
Regio (region): Brussel, België
Adres (address): Zuidstraat 156,1000, België
Telefoon (phone): 02 502 38 70 02 502 38 70
Fax (fax): 02 502 65 98 02 502 65 98
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Music Office: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Music Office"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Music Office"? - Contact us!
We found such data of Music Office, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Music Office. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Music Office
Products information Music Office
Producten die in Music Office zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Music Office Addition kinds of activities for Music Office
411901. Lokale huurvervoer | Local rental transportation
20139907. Hoofdkaas, uit gekochte vleesproducten | Head cheese, from purchased meat products
23920302. Dekens: gemaakt van aangekochte materialen | Blankets: made from purchased materials
38430212. Tanden, kunstmatig (niet gemaakt in tandheelkundige laboratoria) | Teeth, artificial (not made in dental laboratories)
83610102. Kinderhuisje | Children's boarding home
Werken bij Music Office: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Music Office: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Music Office. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Music Office. Looking for open vacancies in other companies
-
Dringend chauffeur C takeldienst gezocht met kennis automechanica (EREMBODEGEM)
Regio: EREMBODEGEM
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant, een takeldienst in Erembodegem, zijn we zeer dringend op zoek naar een chauffeur C met kenins van automechanica. Deze vacature is optie vast.
-
Chauffeur CE (KALMTHOUT)
Regio: KALMTHOUT
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant in Kalmthout zijn we op zoek naar een chauffeur met rijbewijs CE voor het vervoeren van afzetcontainers. Je zal instaan voor het transport van afzetcontainers, met camion-remorque, in gans het land. Je zal eveneens instaan voor het onderhouden van je container. Ons aanbod : Vast werk na interim periode Aangename & familiale werksfeer Voornamelijk nationaal transport Flexibele uren in overeenstemming Interne & externe opleidingen Recent wagenpark
-
administratief bediende (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: Konvert Interim Vilvoorde
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voert courante administratieve taken uit (controleren van documenten, verwerken van gegevens in het computersysteem, opvolgen van administratieve dossiers, ...). Werkt volgens de richtlijnen van de organisatie of de dienst. Een bijkomende activiteit kan zijn: kopieer- en archiveringswerk verrichten en instaan voor het onthaal.
-
Nazichter-kwaliteitscontroleur - Idustriële voertuigen (m/v) (KONINGSHOOIKT)
Regio: KONINGSHOOIKT
Bedrijf: Actief Interim Westmalle
Type: Interim met optie "vast werk"
Je taak bestaat erin onderdelen van wagens of volledige wagens te controleren op de kwaliteit van het uitgevoerde werk; Je duidt gemaakte fouten aan, herstelt ze eventueel zelf of laat ze herstellen; Je doet voorstellen of stelt maatregelen voor aan de productieverantwoordelijken om deze fouten in de toekomst te vermijden.
-
Ervaren schrijnwerker (m/v) (HOOGSTRATEN)
Regio: HOOGSTRATEN
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
We zijn nog op zoek naar een ervaren buitenschrijnwerker Uw taken: - Onderhoud en plaatsing van ramen en deuren (nooddeuren, branddeuren, akoestische deuren,...) - Demonteren en hermonteren van deuren
-
Poetshulp Vosselaar (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: PUUUR TURNHOUT
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen
-
Huishoudhulp regio Sijsele (M/V) (SIJSELE)
Regio: SIJSELE
Bedrijf: DAOUST BRUGGE
Type: Dienstenchequebaan
Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgisch HR-bedrijf. Welkom bij Daoust, Welcome to the Family! Beschrijving van de functie - U bent verantwoordelijk voor het opruimen van de woning - U bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de woning - U strijkt het wasgoed - U wast de ramen - U doet de afwas en bergt de vaat op - U doet de huishoudelijke inkopen - U bereidt de maaltijden - U voert kleine naaiwerken uit - U bergt het materiaal en de producten op - U voert de informatieoverdracht uit voor de particulieren
-
Student JBC Boortmeerbeek (BOORTMEERBEEK)
Regio: BOORTMEERBEEK
Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen
Type: Studentenjob
Als enthousiaste Jobstudent sta je in voor onderstaande taken verwerken van de levering op orde houden van winkel, paskamers en magazijn algemeen onderhoud van de winkel
-
Projectleider/Werfvoorbereider (grond- en betonwerken) (OEKENE)
Regio: OEKENE
Bedrijf: Konvert Office Roeselare
Type: Vaste Job
Voor een bouwbedrijf regio Roeselare zijn we dringend op zoek naar een projectleider/werfvoorbereider (m/v). Deze firma is gespecialiseerd in grond- en betonwerken Takenpakket: - Uitvoeren van kostprijsberekeningen (ifv offertes en aanbestedingsdossiers) - Verdiepen in lastenboeken, grondplannen, meetstaten ifv een uitstekende dossierkennis - Prijzen opvragen en vergelijken bij leveranciers - Opstart van nieuwe werven, aansturen van mensen en controle - Opvolging van werven
-
Kapper/Kapster Scherpenheuvel (SCHERPENHEUVEL-ZICHEM)
Regio: SCHERPENHEUVEL-ZICHEM
Bedrijf: VISA VERSA
Type: Vaste Job
je kan zelfstandig alle voorkomende taken in een kapsalon uitoefenen: wassen, knippen, permanent, kleuren,.. en dit zowel voor dames, heren als kinderen Je bent flexibel, dynamisch en je houdt van je job.
-
Trainer Engels (Regio Vilvoorde-Zaventem)
Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem
Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES
Type: Zelfstandige activiteit
Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.
-
Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance. Responsibilities Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives. Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.
Zoek naar antwoorden van Music Office in sociale netwerken
Look for responds of Music Office in social networks
Lees alle opmerkingen voor Music Office. Laat een reactie achter voor Music Office. Music Office bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Music Office. Leave a respond for Music Office. Music Office on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Music Office op de google maps. Adres en contacten Music Office Location of Music Office on the google maps. Address and contacts of Music Office
Andere gerelateerde bedrijven als come Music Office Music Office: Friane BVBA | R.V.G.D. | Idee Fiks BVBA | BOEDING NV-SA | Michel Regnier S.A.
Other related companies as Music Office: Friane BVBA | R.V.G.D. | Idee Fiks BVBA | BOEDING NV-SA | Michel Regnier S.A.
Music Office is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio Brussel, België. De volledige naam van het bedrijf is Music Office, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05558502197. Het bedrijf Music Office bevindt zich op het adres: Zuidstraat 156,1000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 899,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 233,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Music Office zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Music Office is Voedingswinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Music Office is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Music Office, openstaande posities, locatie van Music Office op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Music Office is a company, that was registered 1989 in Brussel region, Belgium. Full name of company is Music Office, company assigned to the tax number BE05558502197. The company Music Office is located at the address: Zuidstraat 156,1000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 899,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 233,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Music Office were not found.
The main activity of Music Office is Food Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Music Office is not available. You also can look at reviews of Music Office, open positions, location of Music Office on the map. For more information, write us to email [email protected]