FONDATION DES ADMINISTRATEURS

Particuliere bedrijvenVerzekeringsmaatschappijen • FONDATION DES ADMINISTRATEURS
Private companiesInsurance Carriers • FONDATION DES ADMINISTRATEURS

Contactgegevens FONDATION DES ADMINISTRATEURS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FONDATION DES ADMINISTRATEURS: address, phone, fax, email, website, opening hours

FONDATION DES ADMINISTRATEURS

Regio (region): Brussel (Elsene), België

Adres (address): Franklin Rooseveltlaan 244,1050, België

Telefoon (phone): 02 663 49 00 02 663 49 00

Fax (fax): 02 663 49 09 02 663 49 09

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FONDATION DES ADMINISTRATEURS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FONDATION DES ADMINISTRATEURS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FONDATION DES ADMINISTRATEURS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FONDATION DES ADMINISTRATEURS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FONDATION DES ADMINISTRATEURS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FONDATION DES ADMINISTRATEURS
Products information FONDATION DES ADMINISTRATEURS

BTW identificatienummer (tax): BE01874511718
Ondernemingsnummer: 7658538818
Hoofdstad (capital): 195,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 898,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in FONDATION DES ADMINISTRATEURS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FONDATION DES ADMINISTRATEURS
(Get full report from official database of BE for FONDATION DES ADMINISTRATEURS)

Aanvulling soorten activiteiten voor FONDATION DES ADMINISTRATEURS
Addition kinds of activities for FONDATION DES ADMINISTRATEURS

0921. Vissuikerijen en conserven | Fish hatcheries and preserves
07510400. Reproductie van veeteelt | Livestock reproduction services
25190101. Tuinmeubelen, behalve hout, metaal, steen of beton | Garden furniture, except wood, metal, stone, or concrete
28999940. Plating verbindingen | Plating compounds
36340312. Radiatoren, elektrisch | Radiators, electric
38449904. Stralingsbestralingsapparatuur | Gamma ray irradiation equipment
79991407. Badmeester service | Lifeguard service
80699904. Kraamkliniek | Maternity hospital

Werken bij FONDATION DES ADMINISTRATEURS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FONDATION DES ADMINISTRATEURS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Looking for open vacancies in other companies

  • Werfleider bouw (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Actief Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als werfleider ben je verantwoordelijk voor een kwalitatieve en efficiënte uitvoering van 1 of 2 bouwprojecten, en dit vanaf de voorbereiding van de werf tot en met de definitieve oplevering van het gebouw. Als werfleider sta je in voor het aansturen, coördineren, opvolgen en bijsturen van alle werkzaamheden voor het realiseren van een project. Je werkt hiervoor nauw samen met de ploegbazen en arbeiders. Je ondersteunt de projectleider in de administratieve aspecten van de werf : - Opstellen en bewaken van de uitvoeringsplanning - In samenspraak met de projectleider het onderhouden van contacten met opdrachtgever, architect, studiebureau,… en deelnemen aan de werfvergaderingen - Waken over de kwaliteit en veiligheid op de werf - Dagelijkse leiding van het werfteam waarin je streeft naar gezond evenwicht tussen de technische en relationele aspecten op de werf

  • Assistent Elektrisch Verantwoordelijke (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: ASAP DENDERMONDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze topklanten te Zele zijn we op zoek naar een Assisten Elektrisch Verantwoordelijke. Da's een hele mondvol. Wat houdt dat nu precies in? Je zal samen met het hoofd van de elektrische dienst werken en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de elektrische installaties ter plaatse. Het takenpakket is heel gevarieerd, je zal namelijk deels op de werkvloer staan en verantwoordelijk zijn voor een aantal administratieve taken. Je zal het voortouw nemen bij technische projecten en werkvoorbereidingen, de elektriciens begeleiden in het preventief en curatief onderhoud. Verder bewaak je de voortgang, volgt het proces op en staat in voor de communicatie met leveranciers en stakeholders.

  • Carrossier- (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U zal tewerkgesteld worden in de carrosserie afdeling.

  • Medewerker laadkaai in vaste middapost (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Konvert Interim Genk

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een medewerker op de laadkaar. Dit is een functie in vaste middagpost. Je voert vooral handenarbeid uit, maar soms werk je ook met de stapelaar. De gepickte goederen op de juiste plaats (op de laadkaai) zetten. Ben jij de kandidaat die we zoeken? Stuur snel je cv naar [email protected]

  • Kraanman autolaadkraan verlichtingspalen (regio Dendermonde/Wetteren) (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: K. Verstraete & Zoon nv

    Type: Vaste Job

    Verstraete Enterprises is actief in de elektrotechnische sector. Tot de activiteiten behoren het plaatsen van verlichtingspalen, werken aan openbare verlichting, verlichting van sportvelden, het plaatsen van sfeerverlichting, het voorzien van nutsleidingen,... Om als bedrijf verder te kunnen groeien, zijn we op zoek naar een kraanman om (verlichtings)palen te plaatsen/weg te halen/te rechten. Dit gebeurt met behulp van een autolaadkraan.

  • Chauffeur CE (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Ben jij de chauffeur CE die wij zoeken? Binnen deze vacature sta je in voor het transport van palletgoederen met de vrachtwagen, binnen België. Je staat ook in voor het laden en lossen van de goederen.

  • Dakwerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ISO - 2020

    Type: Vaste Job

    Opzoek naar een dakwerker voor: Hellende daken , Platte daken , Timmerwerken , gevel bekleding , isolatiewerken , zink werken. We zoeken iemand die al ervaring heeft als dakwerker. Rijbewijs B , BE + punt Vroeg kunnen opstaan. Inzicht hebben in werk. Leer gierig zijn. Isolatiematerialen verwijderen en plaatsen (glaswol, rotswol, afdichtingslagen, contralatten, …) Dakbedekkingselementen plaatsen: Leisteen De locatie van dragers bepalen en ze plaatsen (panlatten, roeflatten, daklatten) De werf inrichten en beveiligen door het installeren van steigers, valbescherming, veiligheidslijnen en opslagplaatsen voor materiaal Dakbedekkingselementen plaatsen: Dakpannen Dakpannen, leistenen, staalplaten, … op maat brengen en plaatsen Dakbedekkingselementen plaatsen: Hout Dakgoten en afvoerpijpen vervaardigen en plaatsen Dakbedekkingselementen plaatsen: Metaal (zink, aluminium, titanium, ...) Het dak volledig of gedeeltelijk verwijderen en de spanten vervangen Asbestdaken verwijderen Draagstructuren monteren (steiger, schoren, platform, ...) Schrijnwerkelementen in het dak plaatsen en afdichten Samenwerken als hecht team Zelfstandig werken Creatief denken (Inventiviteit) Zin voor nauwkeurigheid hebben Regels en afspraken nakomen Resultaatgerichtheid Leervermogen hebben Goede verloning

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Sales (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: UPGRADE ESTATE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je adviseert onze prospecten op een professionele manier en doet voorstellen die tegemoetkomen aan hun specifieke investeringsbehoeftes. Je ontpopt je tot specialist inzake het adviseren van roerende en onroerende vastgoedinvesteringen met een focus op het DNA van ons bedrijf. Je speelt een actieve rol tijdens onze salesevents. Je organiseert en begeleidt bezoeken met onze prospecten aan gerealiseerde projecten. Je maakt deel uit van een team van gedreven specialisten en werkt in een gemoedelijke sfeer. Je bouwt een lange termijnrelatie op met onze klanten.

  • Freelance docent 'vastgoedbediende' campus Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar gedreven vastgoedexpert! Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Als docent ken je de kneepjes van jouw vak en sta je te popelen om deze door te geven aan onze gemotiveerde studenten. Je leert hen alles over vastgoedaministratie, verkoop- en verhuurcontracten, etc.

  • Huisarts (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: HEILIG HART DIENSTVERLENINGSCENTRUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bent u een erkend geaccrediteerd arts met een hart voor bijzondere zorg? Wij willen graag ons team van 4 huisartsen uitbreiden met een 5de enthousiaste, dynamische huisarts. Als huisarts binnen ons DVC zijn jouw taken in hoofdzaak gericht op - het verrichten van medische consultaties binnen het DVC. Naar frequentie richten we ons op 3 maal anderhalf tot 2 uren per week - het samen met de collega-huisartsen de continuïteit ind e huisartsengeneeskundige hulpverlening verzorgen - het opnemen van week- en weekendwachten binnen de georganiseerde lokale wachtdienst. - het deelnemen aan intern overleg (anderhald à 2u elke 3 maand) - het mee nadenken over het medisch beleid van het DVC

  • Buffetmedewerker - Kasteel de Plaisance (Ieper) (ZILLEBEKE)

    Regio: ZILLEBEKE

    Bedrijf: COREX

    Type: Flexijob

    “ Het mooie aan in stijl genieten, dat Eccellenza gevoel “ Eccellenza, met ondertussen al méér dan 35 jaar ervaring, laat mensen lekker eten en genieten in stijl. Onze geselecteerde restaurants en feestzalen hebben een uniek en eigen karakter waar u sfeervol en gezellig tafelt. Deze culinaire beleving kunnen we waarmaken dankzij gepassioneerde medewerkers en een neus voor efficiëntie en kwaliteit. Wij zijn op zoek naar enthousiaste buffetmedewerkers die zich tijdens het weekend en/of tijdens de week kunnen vrijmaken om te werken ! Taken: meehelpen aan het buffet : je bent verantwoordelijk voor het verzorgen / opstellen van de gerechten. Je zet de gerechten uit en zorgt voor een mooie decoratie ervan. Je zult de artikelen ook verwerken : afdekken / in de frigo's plaatsen / bijwerken voor de voglende dag. Je werkt op zaterdagavond en/of zondagmiddag.

Zoek naar antwoorden van FONDATION DES ADMINISTRATEURS in sociale netwerken
Look for responds of FONDATION DES ADMINISTRATEURS in social networks

Lees alle opmerkingen voor FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Laat een reactie achter voor FONDATION DES ADMINISTRATEURS. FONDATION DES ADMINISTRATEURS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FONDATION DES ADMINISTRATEURS. Leave a respond for FONDATION DES ADMINISTRATEURS. FONDATION DES ADMINISTRATEURS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FONDATION DES ADMINISTRATEURS op de google maps. Adres en contacten FONDATION DES ADMINISTRATEURS
Location of FONDATION DES ADMINISTRATEURS on the google maps. Address and contacts of FONDATION DES ADMINISTRATEURS

Andere gerelateerde bedrijven als come FONDATION DES ADMINISTRATEURS FONDATION DES ADMINISTRATEURS: Advocatenkantoor Simoens A | DYNACONSULT SA | Leroy BVBA | TTAS | Xavier Massaut

Other related companies as FONDATION DES ADMINISTRATEURS: Advocatenkantoor Simoens A | DYNACONSULT SA | Leroy BVBA | TTAS | Xavier Massaut

FONDATION DES ADMINISTRATEURS is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Brussel (Elsene), België. De volledige naam van het bedrijf is FONDATION DES ADMINISTRATEURS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01874511718. Het bedrijf FONDATION DES ADMINISTRATEURS bevindt zich op het adres: Franklin Rooseveltlaan 244,1050. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 195,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 898,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in FONDATION DES ADMINISTRATEURS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FONDATION DES ADMINISTRATEURS is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FONDATION DES ADMINISTRATEURS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FONDATION DES ADMINISTRATEURS, openstaande posities, locatie van FONDATION DES ADMINISTRATEURS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

FONDATION DES ADMINISTRATEURS is a company, that was registered 2016 in Brussel (Elsene) region, Belgium. Full name of company is FONDATION DES ADMINISTRATEURS, company assigned to the tax number BE01874511718. The company FONDATION DES ADMINISTRATEURS is located at the address: Franklin Rooseveltlaan 244,1050. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 195,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 898,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in FONDATION DES ADMINISTRATEURS were not found.
The main activity of FONDATION DES ADMINISTRATEURS is Insurance Carriers, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FONDATION DES ADMINISTRATEURS is not available. You also can look at reviews of FONDATION DES ADMINISTRATEURS, open positions, location of FONDATION DES ADMINISTRATEURS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over FONDATION DES ADMINISTRATEURS, Brussel (Elsene): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FONDATION DES ADMINISTRATEURS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FONDATION DES ADMINISTRATEURS, Brussel (Elsene): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FONDATION DES ADMINISTRATEURS, employees, financial statistics.