FEDERATION DES SYNDICATS

Contactgegevens FEDERATION DES SYNDICATS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FEDERATION DES SYNDICATS: address, phone, fax, email, website, opening hours

FEDERATION DES SYNDICATS

Regio (region): Charleroi, België

Adres (address): Rue Prunieau 5,6000, België

Telefoon (phone): 071 23 09 11 071 23 09 11

Fax (fax): 071 23 09 75 071 23 09 75

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FEDERATION DES SYNDICATS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FEDERATION DES SYNDICATS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FEDERATION DES SYNDICATS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FEDERATION DES SYNDICATS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FEDERATION DES SYNDICATS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FEDERATION DES SYNDICATS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FEDERATION DES SYNDICATS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FEDERATION DES SYNDICATS
Products information FEDERATION DES SYNDICATS

BTW identificatienummer (tax): BE09094726562
Ondernemingsnummer: 9025238037
Hoofdstad (capital): 139,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 308,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1997
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in FEDERATION DES SYNDICATS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FEDERATION DES SYNDICATS
(Get full report from official database of BE for FEDERATION DES SYNDICATS)

Aanvulling soorten activiteiten voor FEDERATION DES SYNDICATS
Addition kinds of activities for FEDERATION DES SYNDICATS

396503. Fasteners | Fasteners
23390300. Vrouwen en missen atletische kleding en sportkleding | Women's and misses' athletic clothing and sportswear
28249900. Organische vezels, noncellulosic, nec | Organic fibers, noncellulosic, nec
32720311. Palen en posten, beton | Poles and posts, concrete
38240210. Tally tellers | Tally counters
51980100. verven | Paints
76310100. Tijd reparatie diensten | Time piece repair services
76992200. Reparatie van vliegtuigen en zware apparatuur | Aircraft and heavy equipment repair services

Werken bij FEDERATION DES SYNDICATS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FEDERATION DES SYNDICATS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FEDERATION DES SYNDICATS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FEDERATION DES SYNDICATS. Looking for open vacancies in other companies

  • Machine operator dagwerk (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: ASAP SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal verantwoordelijk zijn voor volgende taken:    Bedienen van computergestuurde productiemachines    Opvolgen van automatisch gestuurde productieprocessen    Aan- en afvoer van grondstoffen en materialen    Uitvoeren van kwaliteitscontroles

  • Verzekering dossierbeheerder (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn voor een hooggewaardeerd automotive bedrijf te Bornem op zoek naar een Insurance, Maintenance & Remarketing Associate die hun team wil versterken. Als Insurance, Maintenance & Remarketing Associate sta je de verdere ontwikkeling van bestaande en toekomstige verzekerings- en onderhoudsactiviteiten, alsook verbetering van verkoop- en operationele processen via workshops en projecten. Jouw takenpakket: Projectactiviteiten opvolgen met de providers. Assisteren bij het opzetten van incentives voor verkopers/dealers en bonusregelingen. Implementeren van doelen voor verzekerings- en onderhoudsactiviteiten met specifieke KPI's alsook het proces van vernieuwing, CRM en cross-selling. Assisteren bij het opzetten van dealer- en interne trainingen voor verzekeringen en onderhoud. Je staat mee in voor het behalen van bedrijfsdoelstellingen voor verzekeringen, onderhoud en voor de lokale verzekeringssamenwerking op te ontwikkelen producten. Implementatie en onderhoud van verkoopprocessen voor verzekeringen en onderhoud, alsook marketing- communicatie en campagnevereisten. Regelmatig updates uitvoeren over de huidige marktverzekerings- en onderhoudsomgeving.

  • Elektromonteur Middenspanning (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP MAASMECHELEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Dilsen-Stokkem zijn wij op zoek naar een elektromonteur. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct uitvoeren van elektrische installaties conform de wettelijke reglementering en de eisen van de klant. Samen met je collega's werk je op verschillende werven en krijg je de kans om in te staan voor het trekken van kabels, het plaatsen van de kabels in de buizen en kabelgoten, het plaatsen en aansluiten van stopcontacten, schakelaars, ...   • Je staat in voor het onderhoud van bestaande installaties, het plaatsen van nieuwe installaties • Werken volgens de veiligheidsnormen (deelname aan toolboxmeetings, gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen, …) • Communicatie met werfleider en projectleider inzake werkprocedures en uit te voeren taken • Werken volgens de regels van het arbeidsreglement en het veiligheidsreglement alsook de geldende wetgeving • Samenwerken met collega’s en onderaannemers • Je werk is kwaliteits- en rendementsvol

  • Customer Service Representative (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Start People Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Het doel van de Customer Service Representative is om de klantenvredenheid te verhogen door het tegemoet komen van de noden en verwachtingen bij de klanten bij de orders en leveringen. Je bent het hoofdaanspreekpunt voor de klanten waarvoor je de nodige activiteiten coördineert tussen de verschillende afdelingen (vooral sales, contract desk, planning, transport, kwaliteit) om vervolgens het hoogst mogelijke service level te bereiken. De rol van de Customer Service Representative is om aanspreekbaar en toegankelijk te zijn voor de klanten. Jouw hoofdtaken: Je behandelt de bestellingen: - Je ontvangt en verwerkt de klantenorders, nieuwe orders en aanvullende orders. - Je bekijkt de orders (contractpositie, contractcondities) en bespreekt eventuele afwijkingen met sales en contractdesk. - Je geeft orders in in het ERP systeem. - Je bekijkt de beschikbaarheid met de planning en werkt alternatieven uit indien de leveringstijd niet kan gehaald worden. - Je verzendt orderbevestigingen naar de klanten. - Je controleert dagelijks de geblokkeerde bestellingen die niet verzonden zijn wegens betalingsproblemen en neemt de nodige acties om die bestellingen vrij te krijgen bij het financiële team. - Je volgt de status van de order van het maken tot de levering en informeert de klant zelf indien de status verandert. - Je verzekert een correcte factuur door het precieze geleverde gewicht in het ERP systeem te registreren. - Je beheert een efficiënt invulsysteem voor alle orders en levering gerelateerde documenten. - Je draagt bij tot het controleren van de maandafsluiting door te verzekeren dat alle orders in eindstatus zijn.

  • huishoudhulp die een luisterend oor aanbiedt (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ZORGBEDRIJF LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in de eerste plaats in voor het onderhoud van de woning van de cliënt: strijken, poetsen (koken en boodschappen behoort tot het takenpakket van de verzorgende) Je verplaatst je dagelijks naar de woningen van je cliënten Je wordt hun vertrouwensfiguur en biedt een luisterend oor Naast de poetstaken ben je dus ook bekommerd om het welzijn van onze cliënten Je signaleert problemen aan je leidinggevende Je cliënten zijn: ouderen, personen met fysieke of mentale klachten (bv. depressie, alcoholverslaving, palliatieven, personen met een handicap)

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Hasselt centrum (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Afwasser (SINT-MICHIELS)

    Regio: SINT-MICHIELS

    Bedrijf: DE TRUTSELAAR

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor de afwas en opkuis keuken, indien nodig help je mee met kleine keukentaken

  • Loketmedewerker - haven van Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als loketmedewerker sta je in voor de ontvangst van chauffeurs, dossierbeheer en de facturatie. Hulp bieden aan chauffeurs bij problemen aan het loket Administratieve afhandeling van lossing en lading vrachtwagens Voorbereiden van documenten (los-en laadorders, CMR’s) Voorbereiden werkbonnen voor facturatie. Heb je een eerste werkervaring in de logistieke/maritieme sector of heb je recent een logistieke opleiding afgerond? Aarzel dan niet om te solliciteren! Trefwoorden: loketbediende, medewerker loket, administratief bediende, logistiek bediende, logistiek medewerker

  • Schadebeheerder (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Voor een klant in de Antwerpse haven zijn we opzoek naar een schadebeheerder. Zo ben je verantwoordelijk voor de opvolging en afhandeling van alle materiële schadedossiers van aangifte tot definitieve afhandeling. Jouw taken · Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schadeaangiftes (aansprakelijkheid, schadevergoeding,…). · Je analyseert de ontvangen informatie en stelt waar nodig een expert aan. · Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie met verzekeraars, experten,… . · Je voert alle administratieve taken correct en tijdig uit. · Je berekent de te voorziene reserves op basis van de ontvangen informatie. · Je houdt de klanten gedurende het volledige proces op de hoogte van de evolutie van het schadegeval. · Je zorgt voor een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. Claims

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio NUKERKE (NUKERKE)

    Regio: NUKERKE

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • Freelance Financial Controller (JETTE)

    Regio: JETTE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opstellen en opvolgen van budgetten  Analyseren van de P&L en eventueel bijsturen  Meewerken aan bepaalde projecten binnen het bedrijf en binnen de afdeling, door het aanleveren van financiële gegevens en analyses Analyseren & controleren van financiële gegevens: Verifiëren van consistenties tussen actuals, budget en forecast Boeken van de maandelijkse afsluitingen Controleren van bepaalde domeinen van de boekhouding op consistentie Analyseren van de provisies, opmaken van kostprijsmodel voor verschillende activiteiten Profitability analyse van de segmenten, klanten en producten.

  • Akros Solutions - Process Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.

Zoek naar antwoorden van FEDERATION DES SYNDICATS in sociale netwerken
Look for responds of FEDERATION DES SYNDICATS in social networks

Lees alle opmerkingen voor FEDERATION DES SYNDICATS. Laat een reactie achter voor FEDERATION DES SYNDICATS. FEDERATION DES SYNDICATS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FEDERATION DES SYNDICATS. Leave a respond for FEDERATION DES SYNDICATS. FEDERATION DES SYNDICATS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FEDERATION DES SYNDICATS op de google maps. Adres en contacten FEDERATION DES SYNDICATS
Location of FEDERATION DES SYNDICATS on the google maps. Address and contacts of FEDERATION DES SYNDICATS

Andere gerelateerde bedrijven als come FEDERATION DES SYNDICATS FEDERATION DES SYNDICATS: SEDIP SPRL | DOMINIQUE MERTENS INTERIOR BVBA | Groupe Expert | John Rizzo | MMS bvba

Other related companies as FEDERATION DES SYNDICATS: SEDIP SPRL | DOMINIQUE MERTENS INTERIOR BVBA | Groupe Expert | John Rizzo | MMS bvba

FEDERATION DES SYNDICATS is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio Charleroi, België. De volledige naam van het bedrijf is FEDERATION DES SYNDICATS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09094726562. Het bedrijf FEDERATION DES SYNDICATS bevindt zich op het adres: Rue Prunieau 5,6000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 139,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 308,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in FEDERATION DES SYNDICATS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FEDERATION DES SYNDICATS is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FEDERATION DES SYNDICATS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FEDERATION DES SYNDICATS, openstaande posities, locatie van FEDERATION DES SYNDICATS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

FEDERATION DES SYNDICATS is a company, that was registered 1997 in Charleroi region, Belgium. Full name of company is FEDERATION DES SYNDICATS, company assigned to the tax number BE09094726562. The company FEDERATION DES SYNDICATS is located at the address: Rue Prunieau 5,6000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 139,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 308,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in FEDERATION DES SYNDICATS were not found.
The main activity of FEDERATION DES SYNDICATS is Printing, Publishing and Allied Industries, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FEDERATION DES SYNDICATS is not available. You also can look at reviews of FEDERATION DES SYNDICATS, open positions, location of FEDERATION DES SYNDICATS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over FEDERATION DES SYNDICATS, Charleroi: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FEDERATION DES SYNDICATS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FEDERATION DES SYNDICATS, Charleroi: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FEDERATION DES SYNDICATS, employees, financial statistics.