TTI BVBA

Contactgegevens TTI BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TTI BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

TTI BVBA

Regio (region): Brussel 1030 - Belgium, België

Adres (address): Distelsstraat 44/6, België

Telefoon (phone): +32 477301596 +32 477301596

Fax (fax): +32 +32

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TTI BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TTI BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TTI BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TTI BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TTI BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TTI BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TTI BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TTI BVBA
Products information TTI BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE01264770507
Ondernemingsnummer: 2043426513
Hoofdstad (capital): 301,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 251,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2013
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in TTI BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TTI BVBA
(Get full report from official database of BE for TTI BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor TTI BVBA
Addition kinds of activities for TTI BVBA

354902. Coiling machines | Coiling machinery
355505. Type en type machines en uitrusting maken | Type and type making machinery and equipment
737401. Computerverwerking | Computer processing services
20770200. Marine vetten, oliën en maaltijden | Marine fats, oils, and meals
25910103. Venster schaduwrollen en toebehoren | Window shade rollers and fittings
35520106. Combinatie machines, textiel | Combing machines, textile
39429900. Dolls en gevulde speelgoed, nec | Dolls and stuffed toys, nec
47850100. Tolverrichtingen | Toll operations
58120600. Pizza restaurants | Pizza restaurants

Werken bij TTI BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TTI BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TTI BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TTI BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Back Office Medewerker (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Back Office Medewerker in Brussel ben je het eerste aanspreekpunt voor de dealers en eindgebruikers in de BeLux. Het is een echte allround functie op het gebied van klantenservice met een commercieel randje: Jij bent naast de administratieve orderverwerking verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen omtrent onze producten de orderstatus het maken van offertes het signaleren van klantbehoeften en het informeren en adviseren van klanten. Service staat hoog in het vaandel. De Customer Service plant de routes voor de monteurs en informeert de klanten over de gemaakte afspraken. Daarnaast is het in deze functie ook erg belangrijk verkoopkansen te bemerken en te benutten. Hiermee assisteert de Customer Service de Sales Afdeling in de BeLux.

  • Brandertechnieker (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    • U bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van het preventief onderhoud, voor de depannages en herstellingen aan verwarmings-, koel- en luchttechnische installaties in gebouwen en industrieën. • U stelt duidelijke service rapporten op en laat deze tekenen door de klant. • U bent verantwoordelijk voor de administratie zoals het updaten van logboeken en technische plannen. • U rapporteert commerciële opportuniteiten aan uw leidinggevende. • U neemt deel aan een beurtrol voor het verzekeren van de 24/24 permanentie.

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Middelkerke (MIDDELKERKE)

    Regio: MIDDELKERKE

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • Stagiair(e) Azure AD migratie met implementatie security voor Azure AD (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ORBID

    Type: Studentenjob

    Meer en meer bedrijven verwachten een always-on infrastructuur waarbij men denkt aan een migratie naar Azure AD. Onderzoeksvraag: Hoe kan je op de meest efficiënte manier een bestaande IT omgeving migreren naar Azure AD met aandacht voor security en de implementatie ervan? Doel: Het opzetten van een migratie pad voor onze testomgeving en de uitvoering van de huidige AD omgeving naar Azure AD. Tevens de implementatie van bijkomende security zoals conditional access, MFA, etc. alsook de implementatie van group policies met betrekking op security en updates. Effectieve testen uitvoeren om op basis hiervan gegronde beslissingen te kunnen nemen voor de klanten en hun behoeftes.

  • VERANTWOORDELIJKE AANKOOP / CONTROLLER F&B (VAST) (ADINKERKE)

    Regio: ADINKERKE

    Bedrijf: PLOPSALAND

    Type: Vaste Job

    Aankopen van kleine en grote volumes in F&B voor de diverse parken van de Plopsa groep, in direct overleg met de F&B Director. De markt onderzoeken en een selectie van leveranciers voorstellen. Tenders opstellen. Opstellen en opvolgen van dossiers (prijzen, aanbod, partnerships) voor nieuwe samenwerkingen. Bijstaan van de F&B Director bij specifieke noden en vragen rond een productengamma. Analyseren en opvolgen van de cijfergegevens binnen F&B. Rapportering van diverse cijfergegevens naar de Directors en de CEO. Beoordelen en evalueren van het verkoop- en leveringproces samengaand met controle op stockniveau. Leiden van het team voor de dagdagelijkse bestellingen en facturatiecontrole. Opmaken, kritisch bekijken en adviseren van de menu-communicatie (menuborden) binnen alle parken in de 3 talen van de Plopsa Groep.

  • Adviseur BIM/Revit (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: GEO-IT

    Type: Vaste Job

    Als BIM specialist sta je in voor de dienstverlening aan onze klanten die gebruik maken van onze BIM-producten (Revit, NavisWorks, BIM360 en Geo-IT LastenboekLink ). Dit omvat BIM consultancy, begeleiding, support en opleidingen. Takenpakket: Na het volgen van interne opleidingen en bijscholing behoren volgende taken tot je takenpakket: Je begeleidt klanten bij het gebruik van de software en geeft support. Je geeft opleidingen op kantoor of bij de klant. Als productspecialist ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de evoluties van de software.

  • Onderhoudstechnieker (SPIERE-HELKIJN)

    Regio: SPIERE-HELKIJN

    Bedrijf: AVS SPINNING

    Type: Vaste Job

    Je komt onder de hoede van de Maintenance Manager die alle facetten van de job zal tonen en de nodige ondersteuning zal bieden. Je rapporteert rechtstreeks aan hem Je voert preventieve en curatieve mechanische onderhoudsopdrachten uit Je leert omgaan met het machinepark en op korte termijn kan je interventies uitvoeren Je werkt overdag maar kan de nodige flexibiliteit opbrengen bij dringende interventies Je staat in voor veilig werken en volgt hiervoor de nodige opleidingen (Ba4-Ba5)

  • Recruitment Consultant (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM

    Bedrijf: RANDSTAD SOURCERIGHT

    Type: Vaste Job

    Randstad Sourceright is de divisie van de Randstad Groep die bedrijven ondersteunt door hun HR-processen geheel of gedeeltelijk over te nemen. Dit gaat hoofdzakelijk over rekrutering en selectie, maar breidt vaak uit naar communicatie, employer branding, training, workshop's. De collega's van Randstad Sourceright werken ter plaatse bij de klant om zich volledig te integreren in het bedrijf en permanent te kunnen inspelen op de noden en opportuniteiten. Om onze groei te ondersteunen zoeken we een Recruitment Consultant Functie Als Recruitment consultant / Talent Acquisition Specialist ben je verantwoordelijk voor de opmaak van een recruitment plan voor de aan jouw toevertrouwde (technische) vacatures. In samenwerking met je team sta je in voor de kwalitatieve invulling van deze vacatures. Als sourcing expert adviseer je de Hiring Managers en HR business partners inzake de aanwerving van de voorgestelde kandidaten. Samen met hen en je team implementeer je de door jouw opgestelde recruitment strategie. Daarbuiten sta je ook in voor de optimalisatie van het wervings- en selectieproces. Taken actieve search via applicant tracking databases (Linkedin, eigen talent pool en andere databases) actieve search via search engines verdere ontwikkeling en onderhoud van een actieve talentpool netwerk uitbouwen in de technische sector screening van de kandidaten (van cv screening tot interview met testbatterij) onderhouden van het ATS systeem (carerix en connexys) opmaken van een interviewrapport dagelijkse contacten met hiring managers & HR business partners opmaken van een aantrekkelijke jobdescription finalisering aanwerving (opmaak contract + onthaal) Om deze baan optimaal en op een professioneel niveau uit te kunnen voeren zal je beschikken over de nodige tools zoals oa een LinkedIn recruiter seat. Tevens kan je ook rekenen op de ervaring en expertise van onze senior consultants en de kennis die binnen onze organisatie aanwezig is. Tot slot maak je deel uit van een team van meerdere collega’s, aangestuurd door een manager die de finale verantwoordelijkheid draagt van het project. Ben je geïnteresseerd? Laat ons weten!

  • Assistent monteur liften (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: VEROLIFT

    Type: Vaste Job

    Als assistent monteur mechanische montage help je de monteur bij de installatie van nieuwe liften. Je bent een belangrijke schakel in de montage van liften, samen met de monteur zorg je ervoor dat de liften tijdig en kwalitatief geïnstalleerd worden. Na voldoende kennis van je job en ervaring zal je op termijn kunnen doorgroeien als monteur voor de montage van liften.

  • Zelfstandige electromechanieker gezocht !! (HELDERGEM)

    Regio: HELDERGEM

    Bedrijf: B & A

    Type: Zelfstandige activiteit

    B&A is een outsourcingbedrijf die technische ondersteuning biedt aan bedrijven . Momenteel kijken we uit naar een Electromechanieker op zelfstandige basis . Heb je er altijd van gedroomd om zelfstandig op te starten maar toch werkzekerheid te hebben? Kom gerust eens luitsteren bij ons .

  • .Net Developer Sharepoint 2013 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: TECH TRONICX

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are urgently looking for someone who can start from 1st of Dec 2018. 1.Context of the mission Next to our business applications, we use SharePoint for our public site, our intranet andcollaboration sites. We are looking for a developer with experience in SharePoint 2013 tostrengthen the team. He/She will be responsible of the technical design, theimplementation and the delivery of projects/sites with success. 2.Mission period Start date: ASAP Duration: 12 months (Depending on project evolution, extension is possible) 3.*Dutch and French, one fluent, second one basic, second language has to be English(sound knowledge). 4.Localisation Belgium, Brussels centre. ( This is only for EU nationals or for people who have rights to work in Belgium , Please note we do not provide any work permit or sponsership) 5.Level of education required A Bachelor or Master Degree in Information Technology 6. Required Knowledge and Experience Personal Skills Good analytical skills • Work in an organized and structured way • Team player • Able to work in a large complex organisation • Flexible • Problem solving attitude • Good coaching and communication skills Business experience required Mandatory: (3 Years) Professional experience in an IT Services environment Preferable: (3 Years)Knowledge of the Insurance industry is a plus Technical experience required (3-5 Years) • Advanced knowledge of SharePoint Standard edition 3 2013 (Content management, Publishing features, Collaboration, Search) • Advanced knowledge of ASP.NET and C# technologies • Visual studio • JQuery • Experience with websites and applications design (css) • Understanding of relevant technologies and development life cycles • Experienced user of MS Office tools • Experience with SharePoint 2010 • Knowledge of the future evolution in the SharePoint Area Functional experience required (3 Years) Experience of client-server web based applications 7. Objective of the job • Develop web applications based on functional input documents • Developer new web projects in SharePoint 2013 • Provide work estimations • Write technical design documents and/or technical analyses for other developers • Perform pre-integration testing • Offer coaching and/or technical support in the team

  • Formateur en aromathérapie (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Le Centre de Formation à Distance (www.formationadistance.be) fait partie du groupe Ondernemersschool et est aujourd'hui le principal fournisseur de formations à distance en Belgique. Notre groupe est aussi présent en France, aux Pays-Bas, en Bulgarie et propose plus de 400 cours qui préparent les étudiants à une nouvelle carrière dans différents secteurs d'activité. Dans cette lancée, Le Centre de Qualification Professionnelle ASBL a été créé afin d'organiser des cours intensifs en soirées. Ces cours donnés par des professionnels du secteur, offrent la possibilité à tout un chacun de se former en un rien de temps et à un nouveau métier. *******Fonction: Le Centre de Qualification Professionnelle est actuellement à la recherche d'un professeur par région motivé pour donner des cours du soir d'aromathérapie. Les cours sont donnés à Mons (18h30 - 21h30).

Zoek naar antwoorden van TTI BVBA in sociale netwerken
Look for responds of TTI BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor TTI BVBA. Laat een reactie achter voor TTI BVBA. TTI BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TTI BVBA. Leave a respond for TTI BVBA. TTI BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TTI BVBA op de google maps. Adres en contacten TTI BVBA
Location of TTI BVBA on the google maps. Address and contacts of TTI BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come TTI BVBA TTI BVBA: DESCAMPS (FIDUCIAIRE) | PEUGEOT NV | ZEEFDRUK GERJO CVBA | HOTEL COBUT | TEMPO SPORT SPRL

Other related companies as TTI BVBA: DESCAMPS (FIDUCIAIRE) | PEUGEOT NV | ZEEFDRUK GERJO CVBA | HOTEL COBUT | TEMPO SPORT SPRL

TTI BVBA is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio Brussel 1030 - Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is TTI BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01264770507. Het bedrijf TTI BVBA bevindt zich op het adres: Distelsstraat 44/6. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 301,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 251,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in TTI BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van TTI BVBA is Legale diensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TTI BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TTI BVBA, openstaande posities, locatie van TTI BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

TTI BVBA is a company, that was registered 2013 in Brussel 1030 - Belgium region, Belgium. Full name of company is TTI BVBA, company assigned to the tax number BE01264770507. The company TTI BVBA is located at the address: Distelsstraat 44/6. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 301,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 251,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in TTI BVBA were not found.
The main activity of TTI BVBA is Legal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of TTI BVBA is not available. You also can look at reviews of TTI BVBA, open positions, location of TTI BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over TTI BVBA, Brussel 1030 - Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TTI BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TTI BVBA, Brussel 1030 - Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TTI BVBA, employees, financial statistics.