Secretariat des deputes prl fdf

Particuliere bedrijvenVerenigde Staten Postal Service • Secretariat des deputes prl fdf
Private companiesUnited States Postal Service • Secretariat des deputes prl fdf

Contactgegevens Secretariat des deputes prl fdf: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Secretariat des deputes prl fdf: address, phone, fax, email, website, opening hours

Secretariat des deputes prl fdf

Regio (region): Bruxelles, 1008 - BE, België

Adres (address): Palais de la nation, België

Telefoon (phone): 32.4.2232458 32.4.2232458

Fax (fax): 32.4.2232072 32.4.2232072

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Secretariat des deputes prl fdf: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Secretariat des deputes prl fdf"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Secretariat des deputes prl fdf"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Secretariat des deputes prl fdf, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Secretariat des deputes prl fdf. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Secretariat des deputes prl fdf, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Secretariat des deputes prl fdf. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Secretariat des deputes prl fdf
Products information Secretariat des deputes prl fdf

BTW identificatienummer (tax): BE02640533447
Ondernemingsnummer: 7893920898
Hoofdstad (capital): 199,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 624,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2004
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Secretariat des deputes prl fdf zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Secretariat des deputes prl fdf
(Get full report from official database of BE for Secretariat des deputes prl fdf)

Aanvulling soorten activiteiten voor Secretariat des deputes prl fdf
Addition kinds of activities for Secretariat des deputes prl fdf

161100. Weg en straatbouw | Highway and street construction
511205. Office filing levert | Office filing supplies
735905. Verhuur van zakelijke machines en elektronische apparatuur | Business machine and electronic equipment rental services
24260205. Plukkerstokjes | Picker stick blanks
32219903. Kosmetische potten, glas | Cosmetic jars, glass
34910101. Procesregelaarventielen | Process control regulator valves
35680202. Koppelingen, as: stijf, flexibel, universeel gewricht, enz. | Couplings, shaft: rigid, flexible, universal joint, etc.
38610505. Fotokopieerapparaten | Photocopy machines
51491001. Honing | Honey

Werken bij Secretariat des deputes prl fdf: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Secretariat des deputes prl fdf: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Secretariat des deputes prl fdf. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Secretariat des deputes prl fdf. Looking for open vacancies in other companies

  • Credit Controller (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als credit collector maak je de uitblijvende betalingen van klanten inzichtelijk. Je onderzoekt de reden van het uitblijven van de betaling en treedt daarvoor in contact met de klanten en met de eigen vestigingen en bekijkt de oorzaken en pakt deze aan. Je rapporteert aan de Financiële manager. Taken en verantwoordelijkheden: • Je maakt overzichten van de openstaande betalingen vanuit het financiële pakket. • Je onderzoekt de herstellingsdossiers in het operationele pakket met betrekking tot oorzaken van niet-betaling. • Je neemt contact op met de dossierbeheerders en de vestigingsmanagers van de eigen organisatie om de oorzaak van niet-betaling helder te krijgen. • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten bij problemen met betalingen. • Je onderhoudt contacten op regelmatige basis met de verantwoordelijke personen bij de top 10 klanten, en voorziet hen van de overeengekomen periodieke informatie. • Je zorgt ervoor, met goede voorstellen en oplossingen, zowel telefonisch als schriftelijk, dat de klanten vlot overgaan tot betaling. • Je bezorgt je klanten alle benodigde informatie die moet leiden tot betaling. • Je staat continu in overleg met de financiële manager en het financiële team. • Je doet navraag m.b.t. dossiers voor lease en verzekeringsmaatschappijen per mail en telefoon.

  • DOSSIERBEHEERDER LEVENSVERZEKERINGEN (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Select HR Antwerpen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je functioneert binnen een team van dossierbeheerders, aangestuurd door een teamleider en bent verantwoordelijk voor volgende taken: Opmaak, beheer en uitbetaling van polissen levensverzekeringen, van aanvraag tot beëindiging Aanvragen van en wijzigingen in de polis toetsen aan het acceptatiekader en het mogelijke risico, waarbij je autonoom beslist een aanvraag of wijziging te aanvaarden Nauwgezet opvolgen en coördineren van de aan jouw toegewezen dossiers Op termijn: kantoorhouders en het contactcenter adviseren bij inhoudelijke vragen   Bedrijfsprofiel: Voor een bank-en verzekeringsgroep met vestiging te Antwerpen zoeken wij een DOSSIERBEHEERDER met interesse in het domein van verzekeringen.

  • BEDIENDE INTERNAL SALES (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een metaalverwerkend bedrijf in de regio, dat instaat voor productie van dak- en wandprofielen zijn wij op zoek naar een bediende Internal Sales. Jouw takenpakket: - Je staat in voor het onthaal en de bediening van klanten. - Je verstrekt de nodige technische informatie over producten. - Je maakt offertes op basis van de vraag van de klant.

  • Spelhost dinerspellen (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: DINERSPEL.NL

    Type: Studentenjob

    Dinerspel.nl is een Nederlandse producent van dinerspellen zoals moorddiners. Wij zijn ook actief in Vlaanderen en zoeken met name in Brugge studenten om onze spellen te begeleiden.

  • Ondernemende Office Administrator (m/v) NL/FR (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Rainbow Resources Mechelen

    Type: Vaste Job

    We zoeken een administratieve duizendpoot die een team van consultants en trainers kan ondersteunen. Je doet dit op vele verschillende manieren: je bereid documenten voor, creëert rapporten en volgt 1 keer per maand de facturatie op. Je assisteert ook bij de organisatie van trainingen, je legt bijvoorbeeld de lokalen en de catering vast. Een job met veel variatie waar geen enkele dag dezelfde zal zijn!

  • Kwaliteitsverantwoordelijke (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: HR Experts

    Type: Vaste Job

    Na een korte introductie zal je enerzijds instaan voor de administratieve follow-up (procedures, wetgeving, klantencommunicatie) en anderzijds voor de praktische aansturing op de werkvloer (instructies, opleiding, kwaliteitscontrole). Daarnaast zal je instaan voor de begeleiding van audits door de overheid en de klanten. Tevens fungeer je als woordvoerder voor het bedrijf. Je rapporteert rechtstreeks aan de familiale directie.

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • OPERATIONEEL PREVENTIEADVISEUR (OUD-TURNHOUT)

    Regio: OUD-TURNHOUT

    Bedrijf: ENERGIEF

    Type: Vaste Job

    Energief Energief als onderneming is in beweging. Waar Energief voornamelijk actief was in de multinationals als ondersteuning voor de interne preventiedienst of op projectbasis, breidt Energief nu zijn diensten uit naar de KMO's. Veiligheid en preventie voor de KMO. Zaakvoerders die optreden als preventieadviseur bijstaan met raad maar zeker en vooral ook met daad. Energief pakt zo de rol van preventieadviseur op zich voor de kleinere, startende ondernemingen en dit in alle sectoren. We dienen instrumenten aan om tot een gedegen en structrueel preventiebeleid te komen en voeren dit ook uit. Kijk gerust eens op www.energief.be Inhoud van de funtie Energief is op zoek naar zijn eerste werknemer. Je staat aan de grondslag van de verdere uitbouw van de organisatie. Je krijgt de kans om mee te denken wat de juiste weg voorwaarts is. Je neemt de rol op als operationeel preventieadviseur. Je start nieuwe dossiers op bij klanten en volgt deze periodiek op. Je zal ondermeer deze taken op jou nemen. : - uitvoeren risico-analyses op verschillende niveaus : - je doet verbetervoorstellen, bespreekt en implementeert deze tesamen met de verantwoordelijke bij de klant : - je voert kwaliteitvoortgangen uit : - je voert werkplekinspecties uit : - je implementeert VCA of een ander managementsysteem : - je bent steeds op zoek naar verbeteringen in het proces : - je beheert alle aspecten van de welzijnswet in naam van de klant...

  • E&I Designer (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: Mercor

    Type: Vaste Job

    Je hebt ervaring als ontwerper van proces- en productie-installaties op gebied van elektriciteit en/of instrumentatie. Je voert elektrisch detailontwerp (middenspanning en laagspanning) uit en beschikt over kennis van alle recente regelgeving. Je hebt een goede kennis van alle moderne instrumentatietechnieken (field instrumentatie en analysesystemen) en bent in staat om zelfstandig dossiers samen te stellen.

  • Deeltijds winkelbediende (24u) - onmiddellijk contract voor 6 maanden - regio Oudenaarde (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INDUSTRY

    Type: Vaste Job

    Als winkelbediende ben je het uithangbord van de winkel. Je staat altijd klaar voor de vragen van klanten en helpt hen verder met een glimlach. Je hebt heel wat verschillende taken: Je bedient de kassa, bakt de broden en gebakjes af, zorgt voor de orde en netheid in de winkel, vult de rekken aan en bedient het elektrisch of manueel transpallet om de producten in het magazijn of in de winkel te plaatsen. Je werkt in een wisselend rooster en weet drie weken op voorhand je werkplanning. Zaterdagwerk hoort hier zeker bij, maar dit is altijd maar een paar uur. Daarnaast krijg je ook meteen een contract van bepaalde duur bij de winkel!

  • Freelance projectverpleegkundige (O) (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • auticoach (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: FOKUS PRAKTIJKHUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Fokus PraktijkHuis is een groepspraktijk voor psychosociaal welzijn. Bent u als auticoach op zoek naar een sfeervolle en inspirerende plek om uw klanten te begeleiden? Een plek die vlot bereikbaar en heel toegankelijk is? Dan is Fokus PraktijkHuis ideaal. Wij verhuren in een mooi, rustig en praktisch huis 2 ingerichte gesprekskamers, 1 ingerichte kamer voor behandelingen, een ruime polyvalente kamer met ingerichte keuken en een prachtige tuin in een groene, rustige en discrete omgeving. Wij zoeken een auticoach die zich op zelfstandige basis (minimum 1 dag per week) kan vestigen in onze praktijk. De integriteit, autonomie en persoonlijke verantwoordelijkheid staan centraal in onze zorg. We willen samenwerken in gelijkwaardigheid: met mensen, met collega's en met de hulpverleners die betrokken zijn bij het traject. Onze zorg is ook kwaliteitsvolle zorg: wij baseren ons op een cliëntcenterent en experiëntele disciplines en zullen zorgvragen op een holistische manier benaderen en opvolgen. Als hulpverlener scholen we ons daarom voortdurend bij en zorgen voor onze zelfontplooiing.

Zoek naar antwoorden van Secretariat des deputes prl fdf in sociale netwerken
Look for responds of Secretariat des deputes prl fdf in social networks

Lees alle opmerkingen voor Secretariat des deputes prl fdf. Laat een reactie achter voor Secretariat des deputes prl fdf. Secretariat des deputes prl fdf bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Secretariat des deputes prl fdf. Leave a respond for Secretariat des deputes prl fdf. Secretariat des deputes prl fdf on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Secretariat des deputes prl fdf op de google maps. Adres en contacten Secretariat des deputes prl fdf
Location of Secretariat des deputes prl fdf on the google maps. Address and contacts of Secretariat des deputes prl fdf

Andere gerelateerde bedrijven als come Secretariat des deputes prl fdf Secretariat des deputes prl fdf: Louis Christophe Entreprise Générale | Alvatech BVBA | DE DEKEN-SCHEFFER-VAN REUSEL CV | MERCEDES-BENZ CARLO DECKX | Jive Diffusion

Other related companies as Secretariat des deputes prl fdf: Louis Christophe Entreprise Générale | Alvatech BVBA | DE DEKEN-SCHEFFER-VAN REUSEL CV | MERCEDES-BENZ CARLO DECKX | Jive Diffusion

Secretariat des deputes prl fdf is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio Bruxelles, 1008 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Secretariat des deputes prl fdf, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02640533447. Het bedrijf Secretariat des deputes prl fdf bevindt zich op het adres: Palais de la nation. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 199,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 624,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Secretariat des deputes prl fdf zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Secretariat des deputes prl fdf is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Secretariat des deputes prl fdf is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Secretariat des deputes prl fdf, openstaande posities, locatie van Secretariat des deputes prl fdf op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Secretariat des deputes prl fdf is a company, that was registered 2004 in Bruxelles, 1008 - BE region, Belgium. Full name of company is Secretariat des deputes prl fdf, company assigned to the tax number BE02640533447. The company Secretariat des deputes prl fdf is located at the address: Palais de la nation. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 199,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 624,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Secretariat des deputes prl fdf were not found.
The main activity of Secretariat des deputes prl fdf is United States Postal Service, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Secretariat des deputes prl fdf is not available. You also can look at reviews of Secretariat des deputes prl fdf, open positions, location of Secretariat des deputes prl fdf on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Secretariat des deputes prl fdf, Bruxelles, 1008 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Secretariat des deputes prl fdf, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Secretariat des deputes prl fdf, Bruxelles, 1008 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Secretariat des deputes prl fdf, employees, financial statistics.