Quality Pack CV

Contactgegevens Quality Pack CV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Quality Pack CV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Quality Pack CV

Regio (region): Sint-Katelijne Waver, 2360 - BE, België

Adres (address): Mechelsesteenweg 150, België

Telefoon (phone): 32.15.555001 32.15.555001

Fax (fax): 32.15.555200 32.15.555200

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Quality Pack CV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Quality Pack CV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Quality Pack CV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Quality Pack CV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Quality Pack CV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Quality Pack CV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Quality Pack CV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Quality Pack CV
Products information Quality Pack CV

BTW identificatienummer (tax): BE04557098388
Ondernemingsnummer: 5013854980
Hoofdstad (capital): 303,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 708,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2006
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Quality Pack CV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Quality Pack CV
(Get full report from official database of BE for Quality Pack CV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Quality Pack CV
Addition kinds of activities for Quality Pack CV

356802. Gewrichten en koppelingen | Joints and couplings
24310205. Raamkaders, hout | Window frames, wood
28699917. Ethyleenoxide | Ethylene oxide
28739900. Stikstofmeststoffen, nec | Nitrogenous fertilizers, nec
30110204. Fietsbanden, pneumatisch | Bicycle tires, pneumatic
30890212. Lampen en tinten, kunststoffen | Lamp bases and shades, plastics
48410000. Kabel- en andere betaaltelevisie | Cable and other pay television services
50849913. Tanks, opslag | Tanks, storage
60999901. Controleer inbetalingsbureaus | Check cashing agencies

Werken bij Quality Pack CV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Quality Pack CV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Quality Pack CV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Quality Pack CV. Looking for open vacancies in other companies

  • MEESTERGAST ELEKTRICITEIT (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma in de regio Waregem zijn we op zoek naar een meestergast elektriciteit.

  • General Ledger Accountant - medische sector - Berchem (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is op zoek naar een General Ledger Accountant (m/v) die een leuke uitdaging wil aangaan bij een multinational in Berchem. Dit uitzendproject loopt al zeker tot februari 2019. Onze klant is wereldwijd marktleider in de medische sector en maakt deel uit van een grote internationale groep. Je komt terecht in een gemoedelijke en aangename werkomgeving in het kantoor te Berchem. Als General Ledger Accountant sta je in voor volgende zaken: Je verricht diverse boekingen Je volgt balans- en resultatenrekeningen op Je verzorgt de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting Je staat in voor de financiële rapportering Je bent contactpersoon voor diverse business units Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • customer service medewerker - Zellik (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Inkomende oproepen van klanten behandelen. E-mails van klanten beantwoorden. Chatberichten van klanten beantwoorden. Afspraken voor leveringen plannen. Problemen rapporteren aan Team Leaders om een oplossing te zoeken. Samen met het team zorgen dat de klant ook voor zijn volgende aankoop terugkeert naar de winkel

  • Credit Controller (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    De credit collector maakt de uitblijvende betalingen van klanten inzichtelijk. Hij/zij onderzoekt de reden of oorzaak van het uitblijven van de betaling en treedt daarvoor in contact met de klanten en met de eigen vestigingen. Als de oorzaak van niet-betaling een klacht is over de dienstverlening, dan zorgt hij/zij ervoor dat dit uitgeklaard wordt met de juiste personen in de organisatie. Als de oorzaak van administratieve aard is helpt hij/zij bij het vinden van een oplossing. Voor beide gevallen houdt hij/zij nauw contact met de vestigingen en met het operationele en het financiële management. De Credit Collector rapporteert aan de Financiële manager. Taken en verantwoordelijkheden: • Je maakt overzichten van de niet-betalingen vanuit het financiële pakket. • Je onderzoekt de herstellingsdossiers in het operationele pakket met betrekking tot oorzaken van niet-betaling. • Je neemt contact op met de dossierbeheerders en de vestigingsmanagers van de eigen organisatie om de oorzaak van niet-betaling helder te krijgen. • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten bij problemen met betalingen. • Je onderhoudt contacten op regelmatige basis met de voor de betalingen verantwoordelijke personen bij de top 10 klanten, en voorziet hen van de overeengekomen periodieke informatie. • Je gaat op zoek naar, en neemt contact met de verantwoordelijke personen bij alle klanten in geval van niet betaling. • Je zorgt ervoor, met goede voorstellen en oplossingen, zowel telefonisch als schriftelijk, dat de klanten vlot overgaan tot betaling. • Je bezorgt je klanten alle benodigde informatie die moet leiden tot betaling. • Je pleegt veelvuldig overleg met de financiële manager, en naargelang met de andere leden van het management team. • Je houdt je aan de werk-, kwaliteits-, veiligheids- en milieuvoorschriften. • Je doet navraag m.b.t. dossiers bij lease en verzekeringsmaatschappijen per mail en telefoon.

  • Polyvalent bediende met AUTOCAD (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Je bent goed met administratieve taken. Je belt klanten op en maakt afspraken (commerciële). Je wordt ingeschakeld op andere afdelingen. Je verwerkt informatie met het MS Office pakket en daarnaast werk je vlot met autocad/tekenprogramma's.

  • Elektricien automatische regeling (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Konvert Interim Beveren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onder leiding van een Teamleader en samen met je collega's zorg je voor de montage-, bedradings- en bekabelingswerken van elektrische installaties in gebouwen. Naast hoog- en laagspanningsinstallaties installeren we ook beveiliging (toegangscontrole, inbraakbeveiliging, camerabewaking), multimedia, data-installaties, gebouwbeheersystemen en energiemanagementsystemen bij onze klanten (ziekenhuizen, zwembaden, kantoorgebouwen…).

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Field Service Engineer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je een passie voor techniek en hou je van klantencontact? Ben je graag op de baan? Dan is deze functie misschien wel de ideale uitdaging voor je. Je staat voornamelijk in voor de installatie en het onderhoud van de elektronische betaaloplossingen bij de klanten in regio Brussel en je doet interventies voor acute storingen. Als vlotte communicator licht je de klant in over het gebruik van onze toepassingen en het voorkomen van storingen. Je ziet opportuniteiten bij de klanten en je kan hen informeren over welke toepassingen nog meer comfort bieden. Je kan in deze functie rekenen op een stevige back-up voor zowel planning en materiaal als voor technische ondersteuning door ons team van experten.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kapellen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Enthousiaste thuishulp te Wolvertem (MEISE)

    Regio: MEISE

    Bedrijf: PLUS HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Kelner studentenjob (LEOPOLDSBURG)

    Regio: LEOPOLDSBURG

    Bedrijf: MISTARA

    Type: Studentenjob

    Zoek jij een studentenjob in de horeca? Geen ervaring vereist.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

Zoek naar antwoorden van Quality Pack CV in sociale netwerken
Look for responds of Quality Pack CV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Quality Pack CV. Laat een reactie achter voor Quality Pack CV. Quality Pack CV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Quality Pack CV. Leave a respond for Quality Pack CV. Quality Pack CV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Quality Pack CV op de google maps. Adres en contacten Quality Pack CV
Location of Quality Pack CV on the google maps. Address and contacts of Quality Pack CV

Andere gerelateerde bedrijven als come Quality Pack CV Quality Pack CV: Satra SA | Koninckx Johan | Depannage Rik BVBA | HANSSENS HOUT NV | ALL HAIR MEDIMPLA BVBA

Other related companies as Quality Pack CV: Satra SA | Koninckx Johan | Depannage Rik BVBA | HANSSENS HOUT NV | ALL HAIR MEDIMPLA BVBA

Quality Pack CV is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio Sint-Katelijne Waver, 2360 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Quality Pack CV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04557098388. Het bedrijf Quality Pack CV bevindt zich op het adres: Mechelsesteenweg 150. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 303,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 708,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Quality Pack CV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Quality Pack CV is Mijnbouw en Steengroeven van Nonmetallic Minerals, met uitzondering van brandstoffen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Quality Pack CV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Quality Pack CV, openstaande posities, locatie van Quality Pack CV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Quality Pack CV is a company, that was registered 2006 in Sint-Katelijne Waver, 2360 - BE region, Belgium. Full name of company is Quality Pack CV, company assigned to the tax number BE04557098388. The company Quality Pack CV is located at the address: Mechelsesteenweg 150. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 303,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 708,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Quality Pack CV were not found.
The main activity of Quality Pack CV is Mining and Quarrying of Nonmetallic Minerals, Except Fuels, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Quality Pack CV is not available. You also can look at reviews of Quality Pack CV, open positions, location of Quality Pack CV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Quality Pack CV, Sint-Katelijne Waver, 2360 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Quality Pack CV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Quality Pack CV, Sint-Katelijne Waver, 2360 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Quality Pack CV, employees, financial statistics.