Post Europ

Contactgegevens Post Europ: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Post Europ: address, phone, fax, email, website, opening hours

Post Europ

Regio (region): Brussels, EUR 1130 - BE, België

Adres (address): Rue De La Fusee 100, België

Telefoon (phone): +32 (58) 614-34-75 +32 (58) 614-34-75

Fax (fax): 32 02 776 30 08 32 02 776 30 08

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Post Europ: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Post Europ"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Post Europ"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Post Europ, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Post Europ. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Post Europ, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Post Europ. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Post Europ
Products information Post Europ

BTW identificatienummer (tax): BE06488769531
Ondernemingsnummer: 3448577880
Hoofdstad (capital): 442,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 470,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2018
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)

Producten die in Post Europ zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Post Europ
(Get full report from official database of BE for Post Europ)

Aanvulling soorten activiteiten voor Post Europ
Addition kinds of activities for Post Europ

142201. Kalksteen, grond | Limestones, ground
28191001. Bleekpoeder, kalk bleekverbindingen | Bleaching powder, lime bleaching compounds
33130204. Ijzerfosfiden | Ferrophosphorus
36120313. Reactor transformatoren | Reactor transformers
38120105. Angle-of-attack instrumenten | Angle-of-attack instruments

Werken bij Post Europ: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Post Europ: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Post Europ. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Post Europ. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker m/v 2 ploegen bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Estée Lauder zoekt orderpickers: Altijd al in de cosmetische sector willen werken? Kies dan zeker voor een job bij ESTEE LAUDER !! Je staat in voor: Het klaarmaken van bestellingen De pakketten van de juiste labels voorzien Het verzendklaar maken van de pakketten Het ordelijk en net verpakken van de producten Werken met verschillende computersystemen en scanners Het sorteren van afval- en restproducten Je bent stressbestendig Het product labelen naar wens van de klant Nauwkeurig en zorgvuldig werken is een must Je werkt steeds veilig en helpt collega's veilig te werken Wat houdt het sollicitatietraject precies in? 1. Allereerst stellen we in de pre-screening enkele vragen om te weten te komen of je voldoet aan de basisvoorwaarden voor een job bij Estée Lauder. 2. Daarna doorloop je een e-learning waarin je informatie krijgt over Estee Lauder en jouw toekomstige job. Neem deze aandachtig door, want nadat je deze presentatie hebt doorlopen, vragen we jou om meerkeuzevragen te beantwoorden. 3. Na een positieve e-learning zal je een e-testing doorlopen waar praktische vragen worden gesteld inzake je tewerkstelling bij Estée Lauder. Na het positief doorlopen van deze stappen kan je jezelf inplannen voor een infosessie op het inhouse kantoor van Estee Lauder. Tijdens dit gesprek krijg je nog meer informatie over Estee Lauder en peilen we naar jouw motivatie.

  • PLC Onderhoudstechnieker in een 2 ploegenstelsel bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Estee Lauder Inhouse - Geel LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het dagelijks onderhoud, de technische interventies en de herstellingen van installaties, machines en gebouwen. Je voert planmatig onderhoud uit aan diverse machines volgens diverse methodieken zoals tools uit Lean Manufacturing, Total Productive Maintenance, enz. Je signaleert verbeteringsmogelijkheden, werkt mee aan verbeteringsprojecten en voert de besluiten uit. Je maakt deel uit van een permanentiedienst, in twee ploegen.

  • Technieker Middenspanning (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een familiebedrijf dat zich bezighoudt met de totaalservice voor elektromotoren, hoogspanningscabines, automatisering en transformatoren zijn we op zoek naar een technieker middenspanningscabines. Een greep uit je takenpakket: montage, assemblage en aansluiten van middenspanningscabines elektriciteitswerken uitvoeren: hoogspanning en laagspanningsverdeling Hoogspanningscabines voorzien van transformatoren

  • afwasser (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    afwassen zowel manueel als met de vaatwas keuken proper houden en kuisen af en toe wat helpen met groenten wassen in de keuken vuilbakken ledigen

  • CALCULATOR (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de vacature als calculator zijn we op zoek naar iemand die instaat voor kostprijscalculaties voor de afdeling bouw. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: Offertes aanvragen bij leveranciers en onderaannemers; De scherpste prijsoffertes opstellen; Regelmatig werven bezoeken zodat je voeling houdt met de uitvoering; Je rapporteert aan het hoofd van de calculatieafdeling.

  • Bekister (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wie solliciteert voor de vacature als bekister regio Scherpenheuvel-Diest-Bekkevoort neemt de volgende taken voor zijn rekening: je bent verantwoordelijk voor het bekisten van ruwbouwwerken; je wordt 's ochtends opgepikt regio Scherpenheuvel-Diest-Bekkevoort; je krijgt op de verschillende werven zelf opleiding van ervaren collega-bekisters; je past de veiligheidsregels strikt toe en je werkt in goede verstandhouding met je collega's.

  • Gemotiveerde HUISHOUDHULP - Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: AKSI THUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als huishoudhulp? Dan ben je bij AKSI THUIS aan het juiste adres! We vertrekken vanuit jou als medewerker en gaan kijken waar jij goed in bent en hoe we jouw talenten bij onze klanten maximaal kunnen inzetten. We matchen jou met de behoeften van deze klant. We houden zowel bij jou als met de klant een nauw contact waardoor we snel kunnen inspelen op je noden. We bieden jou ook de mogelijkheid aan om je bij te scholen en begeleiden je graag om je talenten nog meer te ontwikkelen, maar ook om dingen te leren die niet echt met het werk te maken hebben. (zoals de kans om gratis een cursus zelfverdediging te volgen is zomaar een extraatje) Je collega's voelen zich erg thuis bij ons omdat wij veel persoonlijke aandacht geven en omdat wij het belangrijk vinden dat je je goed voelt bij ons zodat we een fijn team vormen. Bij ons sta je er nooit alleen voor want wij staan altijd voor je klaar! Wij zijn een warme hartelijke organisatie waar het fijn is om te werken! :-)

  • Huishoudhulp in Brecht-Wuustwezel (WUUSTWEZEL)

    Regio: WUUSTWEZEL

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Student tolk Nederlands - Frans / 60u werken, verspreid tussen september en december / regio Menen (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    Studeer jij momenteel nog verder? En heb jij tijd over om een extra centjes te verdienen? Dan is deze vacature zeker iets voor jou ! Voor onze klant in de regio van Menen zoeken wij een student tolk Nederlands - Frans. Je zal helpen bij het vertalen van de onthaalbrochure (40-tal pagina's) en de nieuwe website.

  • Management Assistant (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Als Management Assistant zal je een belangrijke rol spelen in de dagelijkse organisatie en ondersteuning van je Partners. Je kan terechtkomen op de Consulting, Risk Advisory of Tax afdeling volgens je competenties en voorkeur. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de klanten, collega’s en leveranciers. Je takenpakket ziet er als volgt uit: - Je staat in voor het agendabeheer van de partner; - Je plant vergaderingen in; - Je organiseert team events en meetings (locatie, catering, parking,...); - Je staat in voor het boeken van vluchten, hotels, wagens en regelt de essentiële reisdocumenten; - Je bent verantwoordelijk voor een feilloze administratieve opvolging; - Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie; - Je maakt documenten en presentaties op; - Je staat in voor het klasseren van documenten; - Je kijkt de lay-out en de spelling na van dossiers, bereidt het administratieve deel van proposals voor en zorgt dat deze op tijd worden ingediend.

  • Accountant / Dossierbeheerder voor leuk kantoor - Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Collegiaal, professioneel en open zijn wellicht de 3 sleutelwoorden die dit kantoor het beste omschrijven. Dit kantoor dat na 20 jaar ervaring in de accountancy wereld een mooie reputatie opbouwde is op zoek naar een dossierbeheerder om hun team te komen versterken. Ze gaan niet alleen voor een persoonlijke aanpak naar hun klanten toe, maar ook onder de medewerkers heerst een open communicatie. Dit uit zich onder andere in een open werkvloer waar iedereen elkaar bijstaat en streeft naar kwaliteitsverlening op een hoog niveau. Accountant / Dossierbeheerder - Functie: Het verlenen van advies aan je eigen klantenportefeuille zal behoren tot je takenpakket, je voert dus ook de nodige besprekingen met klanten en bent hun eerste aanspreekpunt. Ja zal je eigen dossiers van A-Z afwerken, waardoor je deze door en door kent. Als senior dossierbeheerder ben jij de steunpilaar voor je junior collega's die je bijstaat om hen naar een hoger niveau te tillen.

  • Software Advies - Senior Project Manager Finance (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie   Als projectmanager draag jij E2E verantwoordelijkheid voor het opleveren van je projecten binnen tijd, scope, budget en kwaliteit, en garandeert de verankering ervan binnen de organisatie. Wat verwachten wij van een Senior PM?   Als realisator: Faciliteer je de realisatie van de business case zonder er eigenaar van te zijn, binnen tijd- scope -budget - kwaliteit. Neem je verantwoordelijkheid voor het realiseren van de project doelstellingen binnen het gegeven mandaat. Vorm, leid en motiveer je het projectteam. Definieer, initieer en onderhoud je de projectstructuur en werking. Geef je dagelijkse leiding aan het project.  Als implementator: Creëer je de omgeving waar en voorzie je in de middelen waarmee alle partijen efficiënt en effectief kunnen samenwerken en opleveren Leid je het core team en extended team, zorg je voor de opvolging van de taken en stuur je het team voorwaarts.  Als regisseur: Rapporteer en leg je verantwoording af aan de project sponsor/stuurgroep Betrek je tijdig alle betrokken stakeholders Stuur je binnen het projectteam op samenhang en dynamiek Zorg je voor escalatie naar sponsor wanneer het project dreigt te ontsporen Leid je de verandering in goede banen via verander management    Gevraagde kennis & vaardigheden Je behaalde een masterdiploma en minimaal 10 jaar ervaring als Project Manager Je bent PMI Certified Je beschikt over ervaring met projectmethodologie en projectmanagement binnen de bank- en verzekeringswereld Je hebt affiniteit met IT, business process management Je hebt in het verleden ervaring opgebouwd in Financial en Risk project implementaties Kennis van Oracle Finance en Clarity zijn pluspunten Door jouw communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en assertiviteit ben je succesvol in het omgaan met verschillende stakeholders. Je beschikt over voldoende zelfzekerheid en je bent niet bang om vragen af te blokken van stakeholders die niet behoren tot je directe takenpakket. Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel en werkt autonoom met oog voor service. Uitstekende communicatieve vaardigheden. Een grote dosis overtuigingskracht en assertiviteit. Kennis van en tenminste 5 jaar ervaring in stakeholder management. Resultaatsgericht, dynamisch en stressbestendig. Autonoom kunnen werken. Je bent dynamisch en flexibel ingesteld om in diverse omgevingen te werken. Je bent bovendien stressbestendig, hebt geen 9-to-5 mentaliteit en bent bereid om de 'extra mile' te lopen. 

Zoek naar antwoorden van Post Europ in sociale netwerken
Look for responds of Post Europ in social networks

Lees alle opmerkingen voor Post Europ. Laat een reactie achter voor Post Europ. Post Europ bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Post Europ. Leave a respond for Post Europ. Post Europ on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Post Europ op de google maps. Adres en contacten Post Europ
Location of Post Europ on the google maps. Address and contacts of Post Europ

Andere gerelateerde bedrijven als come Post Europ Post Europ: COMPAGNIE GENERALE DE DESINFECTION SPRL | Linders BVBA | Vinicom Select Wines | De Smet Engineers & Contractors N.V. | iSA

Other related companies as Post Europ: COMPAGNIE GENERALE DE DESINFECTION SPRL | Linders BVBA | Vinicom Select Wines | De Smet Engineers & Contractors N.V. | iSA

Post Europ is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio Brussels, EUR 1130 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Post Europ, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06488769531. Het bedrijf Post Europ bevindt zich op het adres: Rue De La Fusee 100. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 442,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 470,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in Post Europ zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Post Europ is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Post Europ is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Post Europ, openstaande posities, locatie van Post Europ op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Post Europ is a company, that was registered 2018 in Brussels, EUR 1130 - BE region, Belgium. Full name of company is Post Europ, company assigned to the tax number BE06488769531. The company Post Europ is located at the address: Rue De La Fusee 100. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 442,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 470,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in Post Europ were not found.
The main activity of Post Europ is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Post Europ is not available. You also can look at reviews of Post Europ, open positions, location of Post Europ on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Post Europ, Brussels, EUR 1130 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Post Europ, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Post Europ, Brussels, EUR 1130 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Post Europ, employees, financial statistics.