Mr Sven Huijbrechts

Contactgegevens Mr Sven Huijbrechts: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Mr Sven Huijbrechts: address, phone, fax, email, website, opening hours

Mr Sven Huijbrechts

Regio (region): Merksem - Antwerp - B-2170 - BE, België

Adres (address): Dr. M. Timmermanslaan 77, België

Telefoon (phone): +32-495-503681 +32-495-503681

Fax (fax): +32 (10) 652-27-32 +32 (10) 652-27-32

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Mr Sven Huijbrechts: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Mr Sven Huijbrechts"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Mr Sven Huijbrechts"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Mr Sven Huijbrechts, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Mr Sven Huijbrechts. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Mr Sven Huijbrechts, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Mr Sven Huijbrechts. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Mr Sven Huijbrechts
Products information Mr Sven Huijbrechts

BTW identificatienummer (tax): BE02620208740
Ondernemingsnummer: 7106750488
Hoofdstad (capital): 413,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 255,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 2003
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Mr Sven Huijbrechts zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Mr Sven Huijbrechts
(Get full report from official database of BE for Mr Sven Huijbrechts)

Aanvulling soorten activiteiten voor Mr Sven Huijbrechts
Addition kinds of activities for Mr Sven Huijbrechts

275999. Commercieel drukwerk, nec, nec | Commercial printing, nec, nec
358599. Koel- en verwarmingsapparatuur, niet inbegrepen | Refrigeration and heating equipment, nec
503102. Bouwmaterialen, interieur | Building materials, interior
38610400. Fotografische film, plaat en papierhouders | Photographic film, plate, and paper holders
95329900. Stedelijke en gemeenschapsontwikkeling, nec | Urban and community development, nec

Werken bij Mr Sven Huijbrechts: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Mr Sven Huijbrechts: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Mr Sven Huijbrechts. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Mr Sven Huijbrechts. Looking for open vacancies in other companies

  • Polyvalente customer service medewerker (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE JOHNSON & JOHNSON

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je klantgericht en gebruik je graag jouw talen? Perfect! Parfait! Dan pas je zeker binnen de internationale setting van het bedrijf. De afdeling customer service van Johnson & Johnson Medical is momenteel in volle verandering: er werden nieuwe computersystemen geïmplementeerd, de taakverdeling binnen het team wordt herbekeken, er verdwijnen bepaalde taken (zoals order entry) en er komen andere verantwoordelijkheden in de plaats. Er werken momenteel zo'n 15-tal gemotiveerde werknemers die healthcare professionals te woord staan: zowel bedrijven als particulieren. Samen met jouw collega's ben je als Polyvalente Customer Service Representative verantwoordelijk voor volgend takenpakket: inbound telefonie algemene opvolging en dienstverlening na verkoop correct verwerken en opvolgen van retourzendingen verantwoordelijk voor een correcte facturatie: manuele facturen opmaken, facturatieproblemen analyseren en opvolgen,debit/credit nota's opmaken opvolgen mailbox opvolgen van back orders allerlei: prijsbevestigingen opmaken, shipments opvolgen, facturatie, klachtenbehandeling,... back-up zijn voor order entry taken samen met het management meewerken aan de lopende veranderingsprojecten Deze vacature biedt een job gedurende minimum 12 maanden en er is kans op een vast contract na 6-12 maanden succesvolle interimperiode.

  • Chauffeur B M/V (EKE)

    Regio: EKE

    Bedrijf: ADECCO DEINZE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Hou jij ervan om continue op de baan te zijn en ben je dringend op zoek naar een nieuwe uitdaging als chauffeur B? Voor een vleesverwerkend bedrijf zijn wij dringend op zoek naar een Chauffeur B! Je staat in voor het dagelijks bezorgen van vlees, groenten en vis aan diverse klanten zoals bedrijfsrestaurants, horecazaken en diverse andere grootkeukens. Je bezorgt de producten met veel zorg voor hygiëne en nauwkeurigheid. Je houdt er ook van om in contact te komen met de klanten

  • Chauffeur CE internationaal transport (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een meubelbedrijf in Kortemark zijn wij op zoek naar een ervaren chauffeur CE. Je werkt voornamelijk voor de Franse markt, waarbij je instaat voor het transport van meubelen naar verschillende winkels. Je bent telkens van maandag tot vrijdag weg, in normale omstandigheden ben je in het weekend thuis.

  • Administratief Assistent bij TNT Express te Brucargo (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO BRUXELLES ETTERBEEK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant TNT zijn wij zeer dringend op zoek naar een persoon die administratief sterk is. Heel breed takenpakket – allround administratie – verantwoordelijk voor planning/contact uitzendbureau/tikkingen Blindelings vertrouwen kunnen geven (zal in aanraking komen met bedrijfsgevoelige informatie) Agendabeheer van Management

  • Administratieve bediende (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij de administratieve duizendpoot waar wij naar op zoek zijn? Voor onze klant, regio Wevelgem, zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor onmiddellijke opstart. Jouw taken als administratief bediende zijn als volgt: Administratieve ondersteuning van de boekhoudafdeling (inboeken van facturen, btw-aangifte, debiteurenbeheer) Onthaal en telefonie Administratieve taken binnen de aankoop- en/of verkoopadministratie Ondersteuning van de personeelsadministratie Bediening van de weegbrug en input van de weegbonnen Kwaliteitsopvolging

  • Sales Manager (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jobomschrijving Verkoopovereenkomsten opzetten, ontwikkelen en onderhouden via lange termijn partnerships met vendors en klanten teneinde de positie van Advanced Solutions als preffered verdeler/partner uit te bouwen en te verzekeren en omzet te realiseren dit specifiek gericht naar IBM en Lenovo. Verantwoordelijkheidsgebieden • Identificeren van marktpotentieel en kwalificeren van accounts, in de vorm van een strategisch accountplan. • Initiëren van het verkoopproces door het plannen van afspraken en het bezoeken van potentiële en bestaande klanten. • Actief prospecteren naar nieuwe klanten voor IBM en Lenovo op basis van gestructureerde input. • Overeenkomsten afsluiten door een relatie op te bouwen, een gedegen uitleg van product en service te geven en nieuwe toepassingen te ontwikkelen en te initiëren. • Een sterke relatie uitbouwen met de contactpersonen bij de vendor en cliënteel. • De omzet vergroten van bestaande accounts door nieuwe producten en diensten aan te bieden, kansen in de markt te spotten en deze verder te ontwikkelen. • Bijdragen leveren aan het verzamelen van strategische marktinformatie door producten van concurrenten en reacties van klanten te volgen. • Nieuwe producten en diensten proactief promoten; signaleren van behoeften. • Bijhouden van een correcte administratie en opvolging van bezoeken, offertes, klanten contactgegevens in CRM • In nauw contact met Inside Sales de pipeline opvolgen en vragen van klanten beantwoorden. • Up-to-date houden van vakkennis • Voldoen aan de salesresultaten door het behalen van de verwachte omzet, gross profit en targets.

  • Transportplanner | Willebroek | ploegen (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS KLEIN-BRABANT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze klanten, een groeiende logistieke onderneming te Willebroek, gaat Synergie op zoek naar een transportplanner. Je staat mee in voor de optimale inzet van ruim 40 vrachtwagens, voornamelijk gaat het om vervoer van tankcontainers. Je verzamelt en controleert alle nodige gegevens voor het opstellen van de rittenplanning voor onze chauffeurs. Vervolgens geef je hen de planning en beste routes door. Indien nodig, pas je de planning aan, zodat de afgesproken levertijden gerespecteerd blijven.

  • Poetshulp met dienstencheques (M/V) (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Je zal instaan voor het onderhoud en eventueel het strijken bij verschillende klanten regio Sint-Truiden, Borgloon, Zoutleeuw, Tienen,...

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO EVERGEM (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • 2 gemotiveerde HUISHOUDHULPEN in Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: AKSI THUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als huishoudhulp dan ben je bij AKSI thuis aan het juiste adres! We vertrekken vanuit jou als medewerker en gaan kijken waar jij goed in bent en hoe we jouw talenten bij onze klanten maximaal kunnen inzetten. We matchen jou met de behoeften van deze klant. We houden zowel bij jou als met de klant een nauw contact waardoor we snel kunnen inspelen op je noden. We bieden jou ook de mogelijkheid aan om je bij te scholen en begeleiden je graag om je talenten nog meer te ontwikkelen, maar ook om dingen te leren die niet echt met het werk te maken hebben. (zoals de kans om gratis een cursus zelfverdediging te volgen is zomaar een extraatje) Je collega's voelen zich erg thuis bij ons omdat wij veel persoonlijke aandacht geven en omdat wij het belangrijk vinden dat je je goed voelt bij ons zodat we een fijn team vormen. Bij ons sta je er nooit alleen voor want wij staan altijd voor je klaar. Wij zijn een warme hartelijke organisatie waar het fijn is om te werken.

  • Zelfstandig kantoorhouder in arrondissement Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.? Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Barman (m/v) (WILSELE)

    Regio: WILSELE

    Bedrijf: DE SCHUUR

    Type: Flexijob

    Hulp in café. Je helpt mee met klaarzetten van dranken, bedienen van klanten, aanvullen van frigo's, afwas... "Allround medewerker" in tof café.

Zoek naar antwoorden van Mr Sven Huijbrechts in sociale netwerken
Look for responds of Mr Sven Huijbrechts in social networks

Lees alle opmerkingen voor Mr Sven Huijbrechts. Laat een reactie achter voor Mr Sven Huijbrechts. Mr Sven Huijbrechts bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Mr Sven Huijbrechts. Leave a respond for Mr Sven Huijbrechts. Mr Sven Huijbrechts on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Mr Sven Huijbrechts op de google maps. Adres en contacten Mr Sven Huijbrechts
Location of Mr Sven Huijbrechts on the google maps. Address and contacts of Mr Sven Huijbrechts

Andere gerelateerde bedrijven als come Mr Sven Huijbrechts Mr Sven Huijbrechts: Garage Selleslaghs NV | Philips Constant | Bipass SCRL | United Belgian Mills NV | Goossens Binnenhuiskunst B.V.B.A.

Other related companies as Mr Sven Huijbrechts: Garage Selleslaghs NV | Philips Constant | Bipass SCRL | United Belgian Mills NV | Goossens Binnenhuiskunst B.V.B.A.

Mr Sven Huijbrechts is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Merksem - Antwerp - B-2170 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Mr Sven Huijbrechts, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02620208740. Het bedrijf Mr Sven Huijbrechts bevindt zich op het adres: Dr. M. Timmermanslaan 77. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 413,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 255,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Mr Sven Huijbrechts zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Mr Sven Huijbrechts is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Mr Sven Huijbrechts is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Mr Sven Huijbrechts, openstaande posities, locatie van Mr Sven Huijbrechts op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Mr Sven Huijbrechts is a company, that was registered 2003 in Merksem - Antwerp - B-2170 - BE region, Belgium. Full name of company is Mr Sven Huijbrechts, company assigned to the tax number BE02620208740. The company Mr Sven Huijbrechts is located at the address: Dr. M. Timmermanslaan 77. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 413,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 255,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Mr Sven Huijbrechts were not found.
The main activity of Mr Sven Huijbrechts is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Mr Sven Huijbrechts is not available. You also can look at reviews of Mr Sven Huijbrechts, open positions, location of Mr Sven Huijbrechts on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Mr Sven Huijbrechts, Merksem - Antwerp - B-2170 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Mr Sven Huijbrechts, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Mr Sven Huijbrechts, Merksem - Antwerp - B-2170 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Mr Sven Huijbrechts, employees, financial statistics.