Multi Space Management

Contactgegevens Multi Space Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Multi Space Management: address, phone, fax, email, website, opening hours

Multi Space Management

Regio (region): Sint-Pieters-Leeuw, België

Adres (address): Ter Borcht 46,1600, België

Telefoon (phone): 02 378 35 52 02 378 35 52

Fax (fax): 02 426 78 54 02 426 78 54

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Multi Space Management: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Multi Space Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Multi Space Management"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Multi Space Management, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Multi Space Management. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Multi Space Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Multi Space Management. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Multi Space Management
Products information Multi Space Management

BTW identificatienummer (tax): BE02840759277
Ondernemingsnummer: 4702667236
Hoofdstad (capital): 577,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 370,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1987
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Multi Space Management zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Multi Space Management
(Get full report from official database of BE for Multi Space Management)

Aanvulling soorten activiteiten voor Multi Space Management
Addition kinds of activities for Multi Space Management

22519903. Tights, vrouwen | Tights, women's
24110100. Houten bouten, gekapt | Wooden bolts, hewn
31729901. Checkbook covers | Checkbook covers
38610316. Statieven, camera en projector | Tripods, camera and projector
73890602. Binnenhuisarchitect | Interior designer

Werken bij Multi Space Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Multi Space Management: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Multi Space Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Multi Space Management. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelmedewerker bakkerij (m/v) (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor het filiaal te Evergem zijn we op zoek naar een parttime medewerker: Je staat in voor de verkoop van onze dagverse producten en het correct afrekenen en beheren van de kassa. Samen met jouw collega's vorm je een hecht team dat sterk klant-en verkoopsgericht is. Je bereidt met zorg belegde broodjes en salades voor onze klanten. Naast de dagdagelijkse taken zoals de winkel klaarzetten, onderhouden en bestellingen opvolgen, zorg je ervoor dat de werkplaats voldoet aan alle hygiënische normen. Als winkelmedewerker draag je persoonlijk bij tot een ordelijke, aantrekkelijke winkel met een aangename sfeer en een optimale klantenservice.

  • Maritiem Inside Sales Coordinator (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Start People Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    • Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor Supply Chain Solutions, zowel in zeevracht, luchtvracht als multimodale door-to-door oplossingen binnen West Europa. • Je antwoordt snel en correct op prijsaanvragen van zowel nieuwe als bestaande klanten. • Je onderhoudt en ontwikkelt actief de bestaande portfolio van klanten. • Je werkt aan RFQ’s en Tenders van bestaande en nieuwe klanten, in nauwe samenwerking met je collega’s van aankoop en forwarding. • Je bent sterk in relaties opbouwen. • Je bent een doorgedreven gebruiker en gelover van Salesforce en duidelijke sales-processen. Verkopen is de kern, maar zonder een gedegen opvolging via de juiste tools – in ons geval Salesforce – werkt het niet. • Je contacteert en bezoekt geregeld bestaande klanten om de vinger aan de pols te houden.

  • Assistent account manager M/V (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een gerennomeerd bouwbedrijf in Zwevezele zoekt Adecco Experts een assistent van de account manager M/V: Je Functie: Na een inwerkperiode wordt u verantwoordelijk voor de ondersteuning van het commerciële team voor de Duitse markt. U streeft synergie na tussen de verschillende afdelingen. Dankzij optimalisatie van de binnendienst zorgt u voor een succesvolle klantenservice. Combinaties van klantenorders en een perfecte balans tussen leverbetrouwbaarheid en stock staan hierin centraal. U rapporteert aan de Account Manager. Wekelijkse rapportering Account Manager Opvolging van klantenorders en communicatie met de klant. Offertes opmaken Dossieropvolging van een aantal strategisch belangrijke klanten Opvolgen en (oplossen) claims Dagelijkse link met productie en aankoop voor probleemdossiers

  • Plaatser ramen en deuren (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant in de regio Overpelt zoekt Trixxo een ervaren plaatser ramen en deuren. We verwachten naast een goede motivatie ook een relevante werkervaring. Je zal voornamelijk werken met PVC en aluminium. De werven zijn gelegen in de nabije omgeving van Overpelt. Ben jij de gemotiveerde en bekwame kandidaat die we zoeken? Stel je dan zeker kandidaat!

  • Huishoudhulp in Deurne (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Storemanager Mechelen 37u (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: HOLLAND & BARRETT MECHELEN

    Type: Vaste Job

    Overzicht: Als Storemanager ben je er verantwoordelijk voor dat de afgesproken resultaten behaald worden. Je motiveert, coacht en geeft leiding aan jouw team. Functiebeschrijving: Als Storemanager heb je een grote verantwoordelijkheid. In deze functie geef je leiding en motiveer/coach je jouw team. Je bent verantwoordelijk dat de afgesproken (commerciële) resultaten behaald worden. Daarbij zorg je ervoor dat de winkel draait volgens de uitgangspunten van de ‘Holland & Barrett’ formule. Tot jouw taken behoren verder: Het coachen van je medewerkers om zo je doelstellingen te kunnen behalen; Het opleiden van medewerkers en het op peil houden van het kennis- en verkoop niveau van jouw team; Het signaleren van omzetkansen voor jouw filiaal en het succesvol uitvoeren daarvan; Het behalen van de resultaten en het bewaken van filiaal-specifieke kosten; Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers uit jouw team en afspraken maken met betrekking tot functioneren, opleiding en begeleiding; Het initiëren en voorzitten van een werkoverleg; Analyseren en vergelijken van de filiaal cijfers; Het juiste beheer van de geld- en goederenstroom; De klant deskundig adviseren ten aanzien van het Holland & Barrett assortiment; Je rapporteer aan de area sales manager. Kortom, een hele uitdagende functie in een snelgroeiend bedrijf.

  • Procesoperator (ERTVELDE)

    Regio: ERTVELDE

    Bedrijf: OLEON

    Type: Vaste Job

    Jouw dag als procesoperator… Als procesoperator bij Oleon ben je verantwoordelijk om het productieproces van A tot Z in goede banen te leiden: Je start je dag met een kort overleg. Samen met je collega’s zorg je voor een goede shiftoverdracht zodat je perfecte inschatting kan maken van de gebeurtenissen in de vorige shift. Daarna is je takenpakket afwisselend: het ene moment werk je als paneloperator, het andere moment als fieldoperator. Als fieldoperator voer je, na het overleg, controlerondes uit tussen onze installaties. Je voert hierbij metingen uit, je neemt stalen, je verpompt onze producten, … Daarnaast maak je werkbonnen aan en voer je kleine technische verrichtingen uit. Als paneloperator werk je vanuit het hart van het proces. Parameters controleren en aanpassen, het proces opvolgen en bijsturen zodat je een kwalitatief eindproduct kan produceren.

  • Onderhoudsmechanicien mét kennis lassen (schoolverlaters ook welkom) (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Talentus Sint-Niklaas

    Type: Vaste Job

    Je zal instaan voor: Herstellaswerk (inox - halfautomaat en TIG) Onderhoud installaties (pompen, lagers, reductoren, transportbanden, centrifuges, aflsuiters, leidingen …) Kleine electriciteitswerken (attest BA4 – BA5) Kleine constructies maken en plaatsen: draaien, frezen, plooien, boren, slijpen,... Bedoeling is om binnen 2 jaar door te groeien naar de functie van hoofdtechnieker. Bedrijfsprofiel: Onze klant is marktleider in België, Luxemburg en Frankrijk voor het inzamelen van gebruikte frituurolie. 

  • Hulpverlener Zorgcentrale bij Mutas (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: HEEFT-NIEUWE-JOBS

    Type: Vaste Job

    Als Hulpverlener Zorgcentrale bijstand ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de dienstverlening vanuit onze zorgcentrale: niet-dringend ziekenvervoer (liggend, zittend, rolstoelwagen,...), personenalarmering (noodknop thuis), opvang zieke kinderen en permanentie thuiszorgdiensten (thuisverpleging,...). Je biedt vanuit onze kantoren in Zellik (rand van Brussel) telefonische bijstand binnen de geldende procedures en polisvoorwaarden van de aangesloten ziekenfondsen en andere opdrachtgevers. Je maakt nieuwe dossiers en zorgt samen met je collega's (een team van 35 hulpverleners) voor een duidelijke schriftelijke weergave van de communicatie met verzekerden, ziekenhuizen, dialysecentra, ambulancemaatschappijen etc. Je zorgt voor de opvolging en afhandeling van lopende dossiers, waarbij je rekening houdt met zowel de belangen van de verzekerden (krijgt men de gepaste hulp?) als met de belangen van de verzekeraar of de opdrachtgever (worden de polisvoorwaarden en afspraken gerespecteerd?). Als dossierbeheerder pleeg je voortdurend intern overleg met de collega-hulpverleners en met de verantwoordelijken van de zorgcentrale. 

  • Freelance Project Manager Product Development (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat houdt deze functie in? Voor onze klant in Vlaams-Brabant, actief in Product Development in zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je Product Development processen leiden vanaf de project start (business proposal) tot en met de productlancering. Ook prototyping en industrialisering van de productie horen tot het project. Daarenboven zal een nieuwe ontwikkelmethodiek gevolgd worden, waardoor er een belangrijk luik van change management aanwezig is. Jouw taken: Vastleggen van duidelijke en realistische projectdoelstellingen, onderbouwd door een degelijke business case Aansturen van een internationaal multidisciplinair projectteam tot 15 personen Teamwork faciliteren in deels virtuele teams, doelen stellen en voortgang opvolgen Tijd, kosten en kwaliteit managen zoals voorzien in de business case Voorbereiden en opvolgen van projectplanning met focus op behalen van de deadline Verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden Project governance modellen, tools en processen toepassen Team meetings en workshops plannen en leiden Communiceren met klanten, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen Interface verzorgen met manufacturing en suppliers

  • Kinesist (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: LOCOLOGO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Kinesist

  • ClearSource - Java Developer (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We're actively looking for 2 Java Developers for a freelance mission of 6 months (+extension) in Geel. You'll join a team of 11 people working on supply-chain applications Job Description develop applications in Java 8 coach fellow developers monitor best practices help the technical architecture together with the Solution Architect contribute to a DevOps culture work in an Agile way Profile min 2 years' experience in Java EE / JBoss experience with micro service / SOA landscape experience with API Design and Domain Driven Design experience with AWS Cloud native development (Lambda, DynamoDB, API GateWay, SQS / SNS / ...) any experience with Docker / Kubernetes, Jenkins, Artifactory, sonar, CI-CD is a strong asset fluent in English (Dutch is an asset) Details Start: ASAP Duration : 6 months + extension (scope of the project : 2 years) Location: Limburg

Zoek naar antwoorden van Multi Space Management in sociale netwerken
Look for responds of Multi Space Management in social networks

Lees alle opmerkingen voor Multi Space Management. Laat een reactie achter voor Multi Space Management. Multi Space Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Multi Space Management. Leave a respond for Multi Space Management. Multi Space Management on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Multi Space Management op de google maps. Adres en contacten Multi Space Management
Location of Multi Space Management on the google maps. Address and contacts of Multi Space Management

Andere gerelateerde bedrijven als come Multi Space Management Multi Space Management: D'Heldt | IDC Construct NV | POINT CENTRE IGRETEC SC | Dejonghe M | Zetelfabriek Durlet N.V.

Other related companies as Multi Space Management: D'Heldt | IDC Construct NV | POINT CENTRE IGRETEC SC | Dejonghe M | Zetelfabriek Durlet N.V.

Multi Space Management is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio Sint-Pieters-Leeuw, België. De volledige naam van het bedrijf is Multi Space Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02840759277. Het bedrijf Multi Space Management bevindt zich op het adres: Ter Borcht 46,1600. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 577,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 370,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Multi Space Management zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Multi Space Management is Groothandel - Nondurable Goods, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Multi Space Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Multi Space Management, openstaande posities, locatie van Multi Space Management op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Multi Space Management is a company, that was registered 1987 in Sint-Pieters-Leeuw region, Belgium. Full name of company is Multi Space Management, company assigned to the tax number BE02840759277. The company Multi Space Management is located at the address: Ter Borcht 46,1600. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 577,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 370,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Multi Space Management were not found.
The main activity of Multi Space Management is Wholesale Trade - Nondurable Goods, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Multi Space Management is not available. You also can look at reviews of Multi Space Management, open positions, location of Multi Space Management on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Multi Space Management, Sint-Pieters-Leeuw: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Multi Space Management, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Multi Space Management, Sint-Pieters-Leeuw: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Multi Space Management, employees, financial statistics.