Mercer Human Resource Consulting SA-NV

Particuliere bedrijvenDiversen Detailhandel • Mercer Human Resource Consulting SA-NV
Private companiesMiscellaneous Retail • Mercer Human Resource Consulting SA-NV

Contactgegevens Mercer Human Resource Consulting SA-NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Mercer Human Resource Consulting SA-NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Mercer Human Resource Consulting SA-NV

Regio (region): WATERMAEL-BOITSFORT, België

Adres (address): BOULEVARD DU SOUVERAIN 68,1170, België

Telefoon (phone): 02 674 99 50 02 674 99 50

Fax (fax): 02 674 99 53 02 674 99 53

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Mercer Human Resource Consulting SA-NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Mercer Human Resource Consulting SA-NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Mercer Human Resource Consulting SA-NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Mercer Human Resource Consulting SA-NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Mercer Human Resource Consulting SA-NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Mercer Human Resource Consulting SA-NV
Products information Mercer Human Resource Consulting SA-NV

BTW identificatienummer (tax): BE08561065673
Ondernemingsnummer: 7086425781
Hoofdstad (capital): 540,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 445,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2007
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Mercer Human Resource Consulting SA-NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Mercer Human Resource Consulting SA-NV
(Get full report from official database of BE for Mercer Human Resource Consulting SA-NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Mercer Human Resource Consulting SA-NV
Addition kinds of activities for Mercer Human Resource Consulting SA-NV

242102. Zaag-, schaaf- en houtschaafjes | Sawdust, shavings, and wood chips
07230305. Groenteclassificatiediensten | Vegetable grading services
22210408. Polypropyleen breedgeweven stoffen | Polypropylene broadwoven fabrics
22950103. Metalliseren van stoffen | Metallizing of fabrics
28990402. vuurwerk | Fireworks
38210106. Distillatieapparatuur, laboratoriumtype | Distilling apparatus, laboratory type
39310403. Korrels en delen | Cornets and parts
39999931. Ooglashoeken afdrukken | Printing eyeglass frames
51119902. Printpapier | Printing paper
76991812. Schaalreparatieservice | Scale repair service

Werken bij Mercer Human Resource Consulting SA-NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Mercer Human Resource Consulting SA-NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker rollend materieel (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als monteur binnen deze gespecialiseerde en op en top professionele onderneming sta je in voor het inrichten en bekleden van bedrijfswagens. Op maat van de klant zal je de voertuigen voorzien van vloeren, wanden, kasten, stellingen, ... Je zorgt ervoor dat alle toebehoren correct geïnstalleerd en aangesloten worden. Vb. compressoren, verwarming, signalisatie,...

  • Verpleegkundige Oncologie regio Antwerpen (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Care Talents Antwerpen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project kom je terecht op een dienst oncologie in een ziekenhuis  Je streeft de visie van dit ziekenhuis na en behandelt de patiënt met het nodige respect. Je gaat samen met het multidisciplinair team kwaliteitszorg verlenen en draagt bij tot de juiste verzorging van de patiënt. Als verpleegkundige sta je in voor deverpleegtechnische en hygiënische verzorging van de patiënten. Je zet medicatie klaar, geeftinspuitingen, verzorgt wonden, doet bloedafnames, enz. Binnen dit project staje in voor de totaalzorg van de patiënten. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projecstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woon-zorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Afzakoperator (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, gelegen in Evergem, gespecialiseerd in honden- en kattenvoeding, zijn we op zoek naar een afzakoperator. • Bedienen van de afzaklijn; • Mechanisch instellen van de afzaklijn; • Precies instellen van de recepturen voor de afzakcomputer; • Instellen en onderhouden van de printers; • Het lezen van de productieplanning; • Correct toepassen van de werkorders; • Tijdig voorzien van hulpstoffen; • Permanent controleren van de kwaliteit d.m.v. staalnames en visuele controle van de verpakkingen; • Uitvoeren van de kalibratie van de metaaldetectoren uit; • Registreren van deze controles; • Na het afzakken, ingeven van de afzakorders in het afzakprogramma; • Opstellen van de palletfiche en identificeren van iedere pallet; • Reinigen van de machines en werkvloer; • Uitvoeren van preventieve onderhoudswerkzaamheden; • Oplossen van storingen (indien mogelijk)

  • Franstalige callagents /telefonisten (met optie vast) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant - actief in de commerciele sector - zijn we op zoek naar franstalige call - agents. Jouw taken: - Je wordt  ingezet op één van de uitdagende projecten van hun opdrachtgevers. In de projecten waarvoor je belt is het doel altijd om commercieel resultaat te behalen. Dit kan zijn door het telefonisch verkopen van abonnementen, contracten of het maken van afspraken voor één van hun klanten. -  Jij weet in je rol als Callcenter Agent als geen ander een visitekaartje te zijn voor de klant.   - Ieder gesprek is weer anders en geeft je de mogelijkheid om je te onderscheiden van je collega's

  • Verkoop herenkledij (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    voor een trendy zaak regio Roeselare zoeken wij  EEN VERKOPER/VERKOOPSTER HERENKLEDIJ  Functieomschrijving : de verkoper/verkoopster is verantwoordelijk voor de verkoop van herenkledij je bezorgt de klant de nodige info omtrent de verschillende textielartikelen en merken je houdt orde op je afdeling

  • Huishoudhulp met Dienstencheques in Nazareth - Gavere - Zingem (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Een huishoudhulp is vaak onmisbaar voor vele gezinnen.Je bent als het ware de pilaar binnen het huishouden. Jouw belangrijkste taak is het huis schoonmaken, maar er kunnen ook andere taken bijkomen zoals wassen, strijken en kleine naaiwerken.De klant kan jou ook vragen om boodschappen te doen en eventueel maaltijden voor te bereiden. Kortom: een mooie afwisseling van taken die je dichtbij huis kan uitvoeren.Je bepaalt samen met jouw consulente hoe ver je van huis wil werken en de taken die je wil uitoefenen. Daarnaast bepaal je ook hoeveel uren per week je kan werken en op welke dagen je beschikbaar bent.

  • Studenten inventaris kledingwinkel Turnhout (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Op 5-11-2018 organiseert een bekende kledingwinkel een inventaris. Concreet betekend dit een opkuis van de zomercollectie. Je dient de kledingstukken uit de zomercollectie te labelen, in te scannen en op een correcte manier in te pakken. De inventaris gebeurt in twee beurten op dezelfde dag. De eerste shift zal plaatsvinden van 7u tot 11u. De tweede shift van 17.45u-22u. Voor de tweede shift dien je minstens 18 jaar te zijn wegens de late werkuren. Je mag dus een keuze maken tussen één van de twee shiften.

  • Jobstudent Bon'Ap Oostkamp (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: Meat&More

    Type: Studentenjob

    Functieomschrijving Je bedient elke klant steeds met een glimlach. Je hanteert de kassa en betalingsmiddelen. Je bedient klanten aan het broodjesmeubel en produceert traiteurproducten zoals salades en kant-en-klare maaltijden. Je reinigt jouw werkruimte volgens de geldende regels. Met vragen kunnen onze klanten ook bij jou terecht.

  • ZAALVERANTWOORDELIJKE (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Lago Beveren De Meerminnen

    Type: Vaste Job

    Je rapporteert aan de Horecamanager, die op zijn beurt rapporteert aan de centrummanager; Helicopterview, overzicht, aansturen, plannen, offertes, bestelling zijn voor jou standaard begrippen; Je hoofdtaak is het opnemen, bedienen en afrekenen van de bestellingen van de bezoekers van het Rest-eau-café, alsook het aansturen van de vaste- en interimmedewerkers; In concreto betekent dit eveneens de mise-en-place van de zaal vóór opening waarbij je verantwoordelijk bent voor een verzorgde, propere omgeving die aangenaam is en bezoekers uitnodigt een drankje en een hapje te nuttigen; Drankbestellingen verzorg je zelf, bestellingen voor eten geef je tijdig en correct door aan de keuken; Je ruimt de tafels af en zorgt voor een correcte betaling van de rekening van de bezoekers; Je bent permanent en proactief attent voor de noden van de bezoeker en behandelt de klachten; Bij sluiting van het Rest-eau-café doe je de mise-en-place voor de volgende dienst, je haalt dranken op, vult frigo’s aan en bergt het bedieningsmateriaal op; Je volgt punctueel de ontvangsten op volgens de Lago procedures (via IT-systeem, afstortingen, …) Je zorgt voor orde en netheid in het Rest-eau-café; Je neemt actief deel aan de regelmatig georganiseerde oefeningen ter navolging van de Lago noodplannen; Je wordt in je taken ondersteund door de Horecamanager;

  • Talent Officer (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: AUSY

    Type: Vaste Job

    Je overlegt op regelmatige basis met de business omtrent personeelstekorten, vacatures, opleidingsbehoeften, team functioneren, etc. Je staat mee in voor de rekrutering van diverse profielen (vnl. ingenieurs). Je volgt het RCR proces op van A tot Z: intakes, job postings, sourcing, CV screening en interviews, testing, contractonderhandelingen en follow-up. Je bent verantwoordelijk voor de uitzendkrachten, neemt het contact met de partners op alsook de administratieve opvolging. Je werkt campus recruitment activiteiten uit en volgt het Televic stage programma op. Je garandeert een correct onboarding proces voor nieuwe collega's. Je werkt mee aan de implementatie van de Televic Training Academy.

  • Integration Analyst (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Een integration analyst vertaalt de wensen rond integratie tussen applicaties en services van onze interne en externe klanten naar een win-winoplossing voor iedereen. Dankzij je uitgebreide technische kennis vind je altijd het beste antwoord op – soms – complexe IT-vraagstukken. Na een doorgedreven interne opleiding kom je terecht bij Business Processes & Systems, de globale IT-afdeling van Colruyt Group. Jouw talenten als integration analyst worden dus aangewend in verschillende domeinen: marketing & communicatie, security management, aankoop, supply chain, HR, finance, sales, business intelligence … Maar in welk domein je ook aan de slag gaat, je basisopdracht ziet er hetzelfde uit. Je bouwt sterke interne en externe partnerrelaties op, gaat in dialoog met je klanten en komt samen tot de essentie. Je analyseert de bestaande situatie, overlegt met de betrokken eindgebruikers en stelt vanuit jouw expertise de best mogelijke oplossing voor. Via een spitsvondige behoefteanalyse achterhaal je de functionele en niet-functionele requirements. Je neemt trouwens ook het volledige ownership tijdens de uitrol van jouw oplossing: je ontwerpt, implementeert, test en documenteert de nieuwe situatie. Je werkt tegelijkertijd aan meerdere projecten. Stressbestendig zijn en prioriteiten kunnen stellen, zijn een must. Het leukste aspect van je job is de constante uitdaging: bij een mogelijk probleem krijg je steeds de vrijheid en verantwoordelijkheid om een geschikte oplossing te vinden op maat van de klant. Je werkt in ons hoofdkantoor in Bornem, in onze regionale kantoren (Haasrode, Mechelen, Deinze, Lot, Halle) of op de locatie van de externe klant.

  • Harvey Nash - Software Engineer for Junior Graduate (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job description   Successful engineers in our team will have strong problem solving, design, coding and debugging skills, drive for execution and results, while delivering quality software. We value passion, creativity, agility, accountability and the desire to learn new technical areas. You will be an important part of our team of highly motivated and talented individuals and this is a great opportunity to challenge yourself, grow your career and influence the next generation of mid-office applications.     What you'll do Build the next generation of mid-office applications As an experimented developer, bring us your expertise, your motivation and your commitment Come to manage major projects, express your technical leadership and propose solutions to become a key element and a functional reference Define user requirements for development of new or improvement of existing software solutions Design technical solutions and perform feasibility studies Propose viable technical solutions to Product Management and/or users for validation Model, design and implement databases as necessary Develop software according to the company's standards Conduct unit, package and performance tests of the software and ensure a level of quality in line with the company guidelines Participate in the validation / acceptance phase of the product cycle ensuring the fine-tuning necessary to finalize the product Produce software documentation necessary for the application and issue it to the requesting departments Support the end user in the Production phase by debugging existing software solutions in response to Problem Tracking Records (PTR) and Change Requests (CR) issued from Product Management or Product Definition   Profile Multicultural approach Pro-activity, sense of initiative, autonomy Change management and Flexibility Information gathering Communication English fluent   Required Skills Master degree in Computer Science Unix, Linux Experienced in Object Oriented Programming Language C++, Java, Angular, c# knowledge or willingness to learn Progress 4GL knowledge is a plus (depending on the project) Design-patterns Database modeling and database optimization techniques Oracle knowledge is a plus Progress DB knowledge is a plus (depending on the project) Knowledge of distributed development and service oriented architecture Profound understanding of non-functional requirements   We care about your privacy. Learn how we collect and use your information: www.harveynash.be/privacypolicy.

Zoek naar antwoorden van Mercer Human Resource Consulting SA-NV in sociale netwerken
Look for responds of Mercer Human Resource Consulting SA-NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Laat een reactie achter voor Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Mercer Human Resource Consulting SA-NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Leave a respond for Mercer Human Resource Consulting SA-NV. Mercer Human Resource Consulting SA-NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Mercer Human Resource Consulting SA-NV op de google maps. Adres en contacten Mercer Human Resource Consulting SA-NV
Location of Mercer Human Resource Consulting SA-NV on the google maps. Address and contacts of Mercer Human Resource Consulting SA-NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Mercer Human Resource Consulting SA-NV Mercer Human Resource Consulting SA-NV: Fransen W | VALEMI | Lemince | Memo NV | Groep Gijbels Accountants B.V.B.A.

Other related companies as Mercer Human Resource Consulting SA-NV: Fransen W | VALEMI | Lemince | Memo NV | Groep Gijbels Accountants B.V.B.A.

Mercer Human Resource Consulting SA-NV is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio WATERMAEL-BOITSFORT, België. De volledige naam van het bedrijf is Mercer Human Resource Consulting SA-NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08561065673. Het bedrijf Mercer Human Resource Consulting SA-NV bevindt zich op het adres: BOULEVARD DU SOUVERAIN 68,1170. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 540,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 445,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Mercer Human Resource Consulting SA-NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Mercer Human Resource Consulting SA-NV is Diversen Detailhandel, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Mercer Human Resource Consulting SA-NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Mercer Human Resource Consulting SA-NV, openstaande posities, locatie van Mercer Human Resource Consulting SA-NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Mercer Human Resource Consulting SA-NV is a company, that was registered 2007 in WATERMAEL-BOITSFORT region, Belgium. Full name of company is Mercer Human Resource Consulting SA-NV, company assigned to the tax number BE08561065673. The company Mercer Human Resource Consulting SA-NV is located at the address: BOULEVARD DU SOUVERAIN 68,1170. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 540,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 445,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Mercer Human Resource Consulting SA-NV were not found.
The main activity of Mercer Human Resource Consulting SA-NV is Miscellaneous Retail, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Mercer Human Resource Consulting SA-NV is not available. You also can look at reviews of Mercer Human Resource Consulting SA-NV, open positions, location of Mercer Human Resource Consulting SA-NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Mercer Human Resource Consulting SA-NV, WATERMAEL-BOITSFORT: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Mercer Human Resource Consulting SA-NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Mercer Human Resource Consulting SA-NV, WATERMAEL-BOITSFORT: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Mercer Human Resource Consulting SA-NV, employees, financial statistics.