Groupe Halfon

Contactgegevens Groupe Halfon: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Groupe Halfon: address, phone, fax, email, website, opening hours

Groupe Halfon

Regio (region): Brussels, Brabant 1180 - BE, België

Adres (address): Avenue Napoleon, 56, België

Telefoon (phone): 32 2 5343172 32 2 5343172

Fax (fax): 32 2 5343969 32 2 5343969

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Groupe Halfon: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Groupe Halfon"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Groupe Halfon"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Groupe Halfon, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Groupe Halfon. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Groupe Halfon, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Groupe Halfon. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Groupe Halfon
Products information Groupe Halfon

BTW identificatienummer (tax): BE08532501220
Ondernemingsnummer: 4763916015
Hoofdstad (capital): 815,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 252,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1986
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Groupe Halfon zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Groupe Halfon
(Get full report from official database of BE for Groupe Halfon)

Aanvulling soorten activiteiten voor Groupe Halfon
Addition kinds of activities for Groupe Halfon

08310100. Verzamelen van bosproducten | Gathering of forest products
16230102. Bouw van aardgas compressor station | Natural gas compressor station construction
29510100. Plaveiselblokken | Paving blocks
32310102. Gesneden en gegraveerd glaswerk: gemaakt van aangekochte glas | Cut and engraved glassware: made from purchased glass
58120203. Ijsstandjes of zuivelstaven | Ice cream stands or dairy bars
79299905. Entertainment groep | Entertainment group

Werken bij Groupe Halfon: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Groupe Halfon: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Groupe Halfon. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Groupe Halfon. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur G loonwerk (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Werkers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je taken is rijden met landbouwmachines, voor zaaien en oogsten van verschillende groenten en maaien van gras. - Indien je ervaring hebt met het onderhouden van machines, behoort dit ook tot je taken, anders is het fulltime chauffeur. Je bestuurt voornamelijk een tractor met een aanhangwagen (zaaimachines en oogstmachines). Mogelijke teelten: bieten, ajuinen, knolselder en gras. Heel het jaar door is er werk: najaar rooien van de bieten + knolselder. In de winter zout strooien, februari, maart en april zaaien van bieten. In mei renovatie van voetbalvelden. Juni-september: maaien van wegbermen, stro pikdorsen. September: maaien van de wegbermen ajuinen oogsten.

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Transportplanner Frankrijk voor snelle opstart (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een tijdelijke transportplanner Frankrijk (juli 2018 - december 2018):  Als transportplanner Frankrijk sta je in voor volgend takenpakket:  *Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt inplannen van de ritten van de chauffeurs *Je hebt dagelijks contact met klanten, interne chauffeurs, externe transporteurs en jouw team  *Je biedt ondersteuning aan de chauffeurs *Je zoekt oplossingen om de klanten op een tijdige manier te bedienen *Je ontvangt de externe leveranciers en je duidt aan waar zij hun goederen kunnen lossen

  • Magazijnier (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: t-interim Haacht

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf inBoortmeerbeek zijn wij dringend opzoek naar een gedreven, gemotiveerde enordelijke magazijnier. Je staat in voor alle facetten aangaande wisselstukkenopzoeken en bestellen alsook het beheer van het bandenhotel.

  • Customer Service Export - Kallo (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Actief op zoek naar een uitdagende Customer Service functie voor de export markt? Hou je van klantencontact en ben je vlot drietalig? Dit is jouw kans! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een internationale grootspeler actief binnen de Voedingssector is dringend op zoek naar een Customer Service Medewerker om hun export-team te versterken. Het bedrijf is gelegen in de regio Kallo/Waaslandhaven en eenvoudig te bereiken met de wagen. De verbinding met het openbaar vervoer is minder gunstig. Omschrijving Als lid van dit dynamisch export-team ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve opvolging van de internationale klantendosssiers, in nauwe samenwerking met sales. Dankzij jouw commerciële flair bouw je een duurzame relatie op met de klant. je zal verantwoordelijk zijn voor jouw eigen klantenportefeuille. Je bent een centraal aanspreekpunt voor verschillende interne diensten zoals: productieplanning, boekhouding, expeditie Daarnaast sta je de klant correct te woord m.b.t. vragen over leveringen, documenten, klachten met als doel een goede klantenservice te bieden. Stipt en correct opvolgen en beheren van klantendossiers, vanaf opmaak contract tot en met facturatie (Order-to-Cash). Orders worden accuraat opgevolgd opdat een vlekkeloze levering kan gebeuren in overeenstemming met de behoeften van de klant en de organisatiedoelstellingen. Veelvuldig contact met douane-agenten m.b.t. de opmaak van uitvoerdocumenten en expediteurs om containers te boeken, afspraken te maken m.b.t. correcte opmaak Bill of Lading en aanverwante documenten. Je rapporteert aan de Customer Service Manager en maakt deel uit van een enthousiast en gemotiveerd team.

  • Poetshulp (m/v) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Vol enthousiasme spring je ’s morgens met het goede been uit bed. Na een frisse douche geniet je van een stevig ontbijt, want zo’n hele dag poetsen vraagt wel wat energie. Met de fiets of je eigen wagen vertrek je van thuis uit naar jouw eigen klanten volgens de planning die je vorige week van ons doorkreeg. Bij de ene klant word je door de mensen zelf met een grote glimlach onthaald, want zij kijken al uit naar hun wekelijks babbeltje met jou, al dan niet met een kop koffie, en vooral het feit dat hun huis er na jouw bezoek weer helemaal piekfijn uit zal zien. Andere klanten zijn zelf aan het werk en hebben jou de sleutel van hun huis toevertrouwd. Je weet dan ook heel goed wat van jou verwacht wordt, zodat zij ‘s avonds, op de dag dat jij bij hen komt poetsen, extra graag naar huis komen. Het kan ook regelmatig gebeuren dat de klanten jou vragen om hen een handje te helpen bij hun strijk. Uiteraard doe jij dit ook met veel plezier, want zowel poetsen als strijken zijn taken waar jij je goed bij voelt. Jij bent immers van nature iemand die heel precies werkt en graag heeft dat alles netjes is en op zijn plaats ligt. Heb je zelf ook nood aan wat extra tijd voor jouw gezin of hobby’s? Dan kun jij zelf jouw planning in grote lijn bepalen. Jij hebt de ervaring en vooral de motivatie, wij hebben de klanten die jou met open armen zullen ontvangen.

  • Poetshulp regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: De Schoonmakerij BVBA

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn dringend op zoek naar 1: Huishoudhulp regio Gent Functie: • Schoonmaken • Ruiten wassen • Strijken

  • Jobstudenten verpleegkunde / zorgkundigen (weekends en zomervakantie) (BINKOM)

    Regio: BINKOM

    Bedrijf: BINKOM

    Type: Studentenjob

    Coördinatie, organisatie en uitvoeren van de fysieke, psychische en sociale begeleiding van de bewoner, waarbij de eigenheid van de bewoner en zijn zelfredzaamheid centraal staan. - Toedienen van toilet- en comfortzorg aan bewoners. - Begeleiding bij de maaltijden. - Bedden opmaken en kamers netjes achterlaten. - Aandachtig luisteren naar alle (ook de "stille") bewoners om hun gewoonten , wensen en vragen te kennen. - Zorg leveren op maat van de wensen en gewoonten van de bewoners. - aandacht hebben vor detailzorg.

  • Young Starter (M/V) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1673241-inline.html?cid=Partner_VDAB Heb je zopas een bachelor- of masterdiploma in elektriciteit, elektromechanica, automatisering en/of bouw behaald? Ben je op zoek naar een eerste professionele ervaring en wens je je technische kennis en vaardigheden te ontwikkelen bij de MIVB? Aarzel dan niet langer en neem deel aan ons programma voor Young Starters! Wat is het Young Starter programma? Dit programma is specifiek bestemd voor pas afgestudeerde bachelors en/of masters en biedt je de kans om je talenten te ontwikkelen, een eerste ervaring op te doen en kennis te maken met de MIVB. Het doel? Je de mogelijkheid bieden een definitieve functie te bekomen aan het einde van dit traject. Met het Young Starter Programma krijg je de kans om: • een individueel traject van 2 jaar te volgen bestaande uit 12 opleidingsdagen • 3 opdrachten van 8 maanden te vervullen in verschillende afdelingen van de onderneming. De opdrachten zullen gekozen worden in functie van je profiel en je vaardigheden, maar ook van de behoeften van de MIVB. • begeleid, opgevolgd en opgeleid te worden door een mentor en de dienst human resources.

  • Financieel medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Vaste Job

    Voor een gerenommeerd bedrijf vlak aan het station van Leuven zijn we op zoek naar een financieel medeweker om het back office team te versterken. Ben je vlot in beide landstalen, ben je analytisch aangelegd en op zoek naar een job met je neus in de cijfers? Dan lijkt dit een erg interessante opportuniteit voor jou. Jouw takenpakket als financieel medewerker: Je functioneert in het sociaal secretariaat als tussenpersoon tussen de klanten en de overheid aangaande sociale aangiftes en de daarbij horende facturen en betalingen Je staat in voor een goede service inzake facturatie en betalingen naar zowel klanten als de overheid toe Je spoort eventuele fouten op in dit proces, zoekt naar de oorzaak van de problemen en helpt mee oplossingen te zoeken voor de klant Je staat klanten met vragen of problemen inzake aangiftes, betalingen en facturen te woord Je analyseert dagelijks of de rekeningen van alle betrokken stakeholders in evenwicht zijn Je volgt steeds de gestandaardiseerde processen en methoden, maar je neemt ook initiatief inzake verbetering of optimalisatie en je schat potentiële risico's in Je ondersteunt je team waar nodig met financieel-administratieve taken

  • Supply Chain Coordinator (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Mainfreight Belgium

    Type: Vaste Job

    Mainfreight is een sterke wereldwijde innovatieve logistieke dienstverlener met vestigingen in Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika, Azië en Europa. Ons team in Europa bestaat uit meer dan 2000 team members, maar vraag het aan onze mensen en ze zullen vertellen dat we één grote familie zijn. Passie en teamwork zitten in ons DNA. Om de uitbreiding van onze logistieke activiteiten op te vangen, gaan we op zoek naar een gedreven Supply Chain Coordinator. https://careers.mainfreight.com/be/job/supply-chain-coordinator-3/ Als Supply Chain Coordinator zie je het als een uitdaging om alle logistieke processen omtrent onze warehouse activiteiten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, en telkens weer te verbeteren. Je speelt snel in op veranderingen en durft hierin de juiste beslissingen te nemen. Naast het behartigen van de verschillende belangen, schakel je snel, leg je de juiste prioriteiten en weet je het overzicht te behouden. Dit is een veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is! Dit ga je doen: Je wordt ingeschakeld als SPOC: je bent de beheerder van de relatie met de klant; Je zet nieuwe projecten op met de klant, en begeleidt de implementatie van A tot Z; Samen met de operationele en administratieve teams sta je in voor het behalen van productiviteits- en kwaliteitsdoelstellingen; Samen met de supervisor administratie ben je verantwoordelijk voor de facturatie aan de klant, en de opvolging ervan; Je zorgt ervoor dat contractuele afspraken worden nagekomen; Je coacht, motiveert en stuurt team members aan; Je werkt goed samen met je eigen en andere teams; Je streeft een gezonde, veilige en plezierige werkplek na voor iedereen; Je rapporteert aan de Branch Manager.

  • assertiviteitstrainer volwassenen (HEFFEN)

    Regio: HEFFEN

    Bedrijf: DE SADELEIR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor ons praktijkhuis in Heffen zijn we op zoek naar een assertiviteitstrainer voor volwassenen. Je werkt samen met sportcoach, yoga coach, kinesist, studiecoach, loopbaancoach, ... Meer info over het praktijkhuis: www.praktijkhuissen.be

Zoek naar antwoorden van Groupe Halfon in sociale netwerken
Look for responds of Groupe Halfon in social networks

Lees alle opmerkingen voor Groupe Halfon. Laat een reactie achter voor Groupe Halfon. Groupe Halfon bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Groupe Halfon. Leave a respond for Groupe Halfon. Groupe Halfon on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Groupe Halfon op de google maps. Adres en contacten Groupe Halfon
Location of Groupe Halfon on the google maps. Address and contacts of Groupe Halfon

Andere gerelateerde bedrijven als come Groupe Halfon Groupe Halfon: Bats SA | RSV CENTRALE | Computil N.V. | Confect Schockaert B.V.B.A. | SINT-JORIS vzw

Other related companies as Groupe Halfon: Bats SA | RSV CENTRALE | Computil N.V. | Confect Schockaert B.V.B.A. | SINT-JORIS vzw

Groupe Halfon is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio Brussels, Brabant 1180 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Groupe Halfon, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08532501220. Het bedrijf Groupe Halfon bevindt zich op het adres: Avenue Napoleon, 56. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 815,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 252,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Groupe Halfon zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Groupe Halfon is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Groupe Halfon is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Groupe Halfon, openstaande posities, locatie van Groupe Halfon op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Groupe Halfon is a company, that was registered 1986 in Brussels, Brabant 1180 - BE region, Belgium. Full name of company is Groupe Halfon, company assigned to the tax number BE08532501220. The company Groupe Halfon is located at the address: Avenue Napoleon, 56. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 815,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 252,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Groupe Halfon were not found.
The main activity of Groupe Halfon is Services, Not Elsewhere Classified, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Groupe Halfon is not available. You also can look at reviews of Groupe Halfon, open positions, location of Groupe Halfon on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Groupe Halfon, Brussels, Brabant 1180 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Groupe Halfon, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Groupe Halfon, Brussels, Brabant 1180 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Groupe Halfon, employees, financial statistics.