Fardem Belgium nv

Contactgegevens Fardem Belgium nv: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Fardem Belgium nv: address, phone, fax, email, website, opening hours

Fardem Belgium nv

Regio (region): Beerse, 2340 - BE, België

Adres (address): Toekomstlaan 18, België

Telefoon (phone): 32 14 61 50 31 32 14 61 50 31

Fax (fax): 32 14 61 50 39 32 14 61 50 39

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Fardem Belgium nv: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Fardem Belgium nv"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Fardem Belgium nv"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Fardem Belgium nv, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Fardem Belgium nv. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Fardem Belgium nv, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Fardem Belgium nv. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Fardem Belgium nv
Products information Fardem Belgium nv

BTW identificatienummer (tax): BE09862670898
Ondernemingsnummer: 8118865966
Hoofdstad (capital): 998,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 794,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Fardem Belgium nv zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Fardem Belgium nv
(Get full report from official database of BE for Fardem Belgium nv)

Aanvulling soorten activiteiten voor Fardem Belgium nv
Addition kinds of activities for Fardem Belgium nv

3873. Horloges, horloges, horloges en onderdelen | Watches, clocks, watchcases, and parts
608299. Buitenlandse handel en internationale banken, nv | Foreign trade and international banks, nec
22730201. Badmatten en sets, textiel | Bathmats and sets, textile
28650100. Kleurstoffen en pigmenten | Dyes and pigments
31110201. Lakleer | Patent leather
32999902. Vloersamenstelling, magnesiet | Floor composition, magnesite
38220102. Ventilator controle, temperatuur responsief | Fan control, temperature responsive
59410400. Oefen materiaal | Exercise equipment
76990903. Kegelpennen, reparatie of reparatie | Bowling pins, refinishing or repair
76992208. Reparatie van machines en uitrusting voor drukwerk | Printing trades machinery and equipment repair

Werken bij Fardem Belgium nv: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Fardem Belgium nv: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Fardem Belgium nv. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Fardem Belgium nv. Looking for open vacancies in other companies

  • Commercieel Assistent (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij de commercieel assistent die we zoeken? We zijn namelijk voor de regio Anderlecht op zoek naar een commercieel medewerker. Ben je de komende 6 maanden beschikbaar? Heb je commerciële skills? Hou je van klantencontact? Lees dan zeker verder ! Je staat in voor het ondersteuning van het sales team Je maakt offertes op en volgt deze op Je helpt bij audits Je zorgt voor een up-to-date klanteninformatie in het systeem

  • Customer Service Medewerker - Tijdelijk (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO ON SITE DHL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor DHL te Bornem zijn we op zoek naar een tijdelijke Customer Service agent tot eind februari 2018. Jouw taken: Controleren order/leverdata om indien nodig de klant te kunnen informeren en actie te kunnen ondernemen teneinde de overeengekomen afspraak te kunnen nakomen; Registreren en verwerken van gegevens mbt dagelijkse orders, de gestelde vragen en klachten in de beschikbare systemen; Het aanleveren van gegevens en rapporteringen en KPI's volgens de bestaande afspraken zowel intern als met de klant(en); Opbouwen en onderhouden van een goede relatie met klant(en) en/of vervoerders tav operationele zaken met als doel de klanttevedenheid te verhogen; Optreden als eerste aanspreekpunt in telefonische of directe contacten met de externe klant(en) en interne afdelingen voor het inwinnen of doorgeven van informatie; Behandelen van verzoeken en klachten en hiervoor oplossingen vinden en aanbieden; Op een zo nauwkeurig mogelijke manier beantwoorden van alle mogelijke gestelde vragen van de klant, na grondige analyse en de nodige opzoekingen via alle mogelijke systemen die tot zijn/haar beschikking staan.

  • Magazijnier reachtruck (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een doe-het-zelf zaak regio Halle zijn we op zoek naar een magazijnier die in het bezit is van een reachtruck-attest. Het gaat hierbij om een lange termijnsopdracht met optie vast. Je takenpakket bestaat uit: het laden en lossen van materiaal met reachtruck elektronisch ontvangen van goederen info verlenen aan klanten waar nodig magazijn proper houden

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Metser (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Arendonk zijn we op zoek naar metsers

  • Tankparkoperator (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Beveren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde tankparkoperator (M/V) Je zal instaan voor het overpompen van vloeistoffen, dit van zowel wagons/tankwagens/schepen naar de opslagtanks, maar ook omgekeerd.

  • Huishoudhulp Tielt-Ruiselede (m/v) (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens groei zijn wij op zoek naar een nieuwe collega binnen onze dienstencheque afdeling. Je zal werken bij gezinnen in de regio Tielt, Ruiselede en je kan zelf bepalen hoeveel werkuren je wenst per week. Taken: huishoudelijke taken (schoonmaak, strijken, koken) Jouw uurrooster is minimum 10 uren en maximum 38 uren op weekbasis.

  • Jobstudent administratie (MOLLEM)

    Regio: MOLLEM

    Bedrijf: Agilitas Asse

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent help je mee met het opnemen en invoeren van de bestellingen: Je behandelt inkomende bestellingen per telefoon en mail. Je noteert de bestellingen in het SAP-systeem. Bedrijfsprofiel: bestellingen invoeren in SAP

  • JOBSTUDENT Verkoper/verkoopster kerststal op kerstmark te Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: PICK'S

    Type: Studentenjob

    Op de kerstmarkt van Oostende bemant u een kerststal waarin u diverse artikelen verkoopt. De aangeboden artikelen bestaan in hoofdzaak uit kwalitatieve musten, handschoenen, sjaals, kerstdecoratie ( theelichthouders, kerstmannen,.. ) en diverse andere souvenirs. Als persoon opent u 's morgens het kerststal en etaleert de aangeboden producten op een ordentelijke manier. Na het afsluiten van het kerststal rapporteert u dagelijks, met het oog op het continue aanbod van alle artikelen, aan de zaakvoerder inzake de verkochte artikelen. U denkt tevens proactief mee aan de opstelling van de aangeboden artikelen. U komt terecht in een familiaal bedrijf met meerdere tijdelijke- en vaste vestigingen. U wordt dan ook persoonlijk begeleid.

  • Frituurmedewerker (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wij zoeken frituurmedewerker Na opleiding zelfstandig in de frituur staan Avond werk Weekend werk

  • Kok (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: 5th AVENUE

    Type: Vaste Job

    Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar een gemotiveerde kok voor onze pas volledig vernieuwde zaak gelegen langs de Kinepolis te Hasselt.

Zoek naar antwoorden van Fardem Belgium nv in sociale netwerken
Look for responds of Fardem Belgium nv in social networks

Lees alle opmerkingen voor Fardem Belgium nv. Laat een reactie achter voor Fardem Belgium nv. Fardem Belgium nv bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Fardem Belgium nv. Leave a respond for Fardem Belgium nv. Fardem Belgium nv on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Fardem Belgium nv op de google maps. Adres en contacten Fardem Belgium nv
Location of Fardem Belgium nv on the google maps. Address and contacts of Fardem Belgium nv

Andere gerelateerde bedrijven als come Fardem Belgium nv Fardem Belgium nv: Acominfor SC | Meta | Tack R | Dembla B.V.B.A. | Dils Drukkerij N.V.

Other related companies as Fardem Belgium nv: Acominfor SC | Meta | Tack R | Dembla B.V.B.A. | Dils Drukkerij N.V.

Fardem Belgium nv is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Beerse, 2340 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Fardem Belgium nv, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09862670898. Het bedrijf Fardem Belgium nv bevindt zich op het adres: Toekomstlaan 18. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 998,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 794,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Fardem Belgium nv zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Fardem Belgium nv is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Fardem Belgium nv is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Fardem Belgium nv, openstaande posities, locatie van Fardem Belgium nv op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Fardem Belgium nv is a company, that was registered 2016 in Beerse, 2340 - BE region, Belgium. Full name of company is Fardem Belgium nv, company assigned to the tax number BE09862670898. The company Fardem Belgium nv is located at the address: Toekomstlaan 18. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 998,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 794,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Fardem Belgium nv were not found.
The main activity of Fardem Belgium nv is Justice, Public Order and Safety, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Fardem Belgium nv is not available. You also can look at reviews of Fardem Belgium nv, open positions, location of Fardem Belgium nv on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Fardem Belgium nv, Beerse, 2340 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Fardem Belgium nv, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Fardem Belgium nv, Beerse, 2340 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Fardem Belgium nv, employees, financial statistics.