Dahlialaan 39

Particuliere bedrijvenVoedingswinkels • Dahlialaan 39
Private companiesFood Stores • Dahlialaan 39

Contactgegevens Dahlialaan 39: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dahlialaan 39: address, phone, fax, email, website, opening hours

Dahlialaan 39

Regio (region): Oostende, WVL 8400 - Belgium, België

Adres (address): Oostende, WVL 8400 - Belgium België

Telefoon (phone): 08452132251 08452132251

Fax (fax): +32 (81) 156-29-50 +32 (81) 156-29-50

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dahlialaan 39: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dahlialaan 39"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dahlialaan 39"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Dahlialaan 39, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Dahlialaan 39. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Dahlialaan 39, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dahlialaan 39. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Dahlialaan 39
Products information Dahlialaan 39

BTW identificatienummer (tax): BE05515380859
Ondernemingsnummer: 8073822021
Hoofdstad (capital): 355,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 349,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1990
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Dahlialaan 39 zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Dahlialaan 39
(Get full report from official database of BE for Dahlialaan 39)

Aanvulling soorten activiteiten voor Dahlialaan 39
Addition kinds of activities for Dahlialaan 39

2522. Kantoormeubelen, behalve hout | Office furniture, except wood
519301. Bloemistenbenodigdheden | Florists' supplies
20150700. Konijnen slachten en verwerken | Rabbit slaughtering and processing
38279919. Reflectors, optisch | Reflectors, optical
52110507. Tegel, keramiek | Tile, ceramic
57369906. Wind instrumenten | Wind instruments

Werken bij Dahlialaan 39: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dahlialaan 39: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dahlialaan 39. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dahlialaan 39. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk Logistiek & Customer Care Medewerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zorgt voor een algemene ondersteuning van de transportadministratie. Je staat in voor het inboeken van de transporten rechtstreeks op het extranet van de betrokken klanten. Je analyseert en registreert binnengekomen klachten (cfr productie, tranport, verlies,...), je bespreekt deze met de betrokken interne diensten en werkt hiervoor oplossingen uit. Je behandelt deze dossiers van A tot Z. Je staat in voor het opmaken van tapijtetiketten : het verzamelen van de nodige data en het ontwerpen op een etiket.

  • Productiemedewerker (m/v) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma te Maasmechelen is Actief Interim Maasmechelen op zoek naar een productiemedewerker Het grootste deel van je tijd werk je mee in de afdeling productie. Als monteur zorg je ervoor dat de te bekleden rollen geassembleerd worden voor het gietproces. Het t gebruik van kraan/loopbrug zal zeer intensief zijn. Verder hoort het in de ovens leggen van rollen, rollen transporteren, rollen verven , opruimen en ondersteuning in de stralerij ook tot het takenpakket van de productiemedewerkers. Het betreft een zelfstandige functie waarbij verantwoordelijkheidsgevoel, precisie, orde en netheid, probleemoplossend vermogen, flexibiliteit en motivatie noodzakelijk zijn.

  • Customer Service Specialist (M/V) (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: SECRETARY PLUS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze klanten te Opglabbeek zijn we op zoek naar een (junior) Customer Service Specialist (M/V): - Op de afdeling Customer Service ben je het rechtstreekse aanspreekpunt voor de klant, en voor de ontvangst, voorbereiding en opvolging van orders. - Als drijvende kracht reageer je snel en correct op al de praktische vragen van de klant met betrekking tot orders, leveringsmogelijkheden en -termijnen en eventuele klachten. - Je houdt toezicht op leveringen, leveringsvoorwaarden en transporten en analyseert en optimaliseert de informatie en goederenstroom naar de klant. - Je behandelt ook de retouraanvragen en werkt aan verbeteringsactiviteiten.

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Zottegem (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw,poetsen,kuisen,schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • VRIJWILLIGERS ZEECENTRUM DUNEROZE (WENDUINE)

    Regio: WENDUINE

    Bedrijf: Anima Cura VZW/Zeecentrum Duneroze

    Type: Studentenjob

    Wij zoeken vrijwilligers voor het woonzorgcentrum van Duneroze in Wenduine. * Vrijwilliger om te gaan wandelen met bewoners van het woonzorgcentrum Wij zoeken vrijwilligers die zich vrij kunnen maken om mee te gaan op wandeling of naar de markt. Van april tot oktober gaan wij steeds, met enkele bewoners, op dinsdagnamiddag gaan wandelen én op donderdagvoormiddag naar de markt. Daarbij is de hulp van vrijwilligers noodzakelijk, omdat de meeste bewoners rolstoelafhankelijk zijn. De taak van de vrijwilliger bestaat er dan in om één van onze bewoners te begeleiden tijdens de wandeling of naar de markt. * Vrijwilligers voor hulp bij animatie-activiteiten Wij zoeken steeds vrijwilligers die ons animatieteam kunnen versterken door hulp te bieden bij verschillende activiteiten. Hulp bij spelactiviteiten en optredens, hulp bij maaltijden, kamerbezoeken, ... * Vrijwilligers voor hulp bij maaltijden * Vrijwilligers voor onderhoud van onze dwaaltuin en tuin Wij zoeken een man of vrouw die op regelmatige basis het onderhoud kan doen van onze tuin. Iemand waar we op kunnen rekenen, die bij voorkeur kan omgaan met personen met dementie. Het gaat om een afgesloten tuintje waar onze bewoners een wandelingetje kunnen maken of gewoon wat buiten kunnen zitten. Taken: onkruid wieden, water geven aan plantjes, eventueel het gras afrijden. * Cafetariamedewerkers Wij zoeken iemand die één of meerdere dagen per week onze cafetaria wil openhouden of erin wil meewerken op drukke momenten. Betrouwbaar, vriendelijk, verzorgd en goede mobiliteit. Taken : met een glimlache en goed humeur bestellingen opnemen, drankjes en lekkers klaarmaken en bestellen,bedienen minder mobiele klanten aan tafe, tafels afruimen, afwassen, koelkasten aanvullen. De cafetaria van Duneroze is elke dag open tot 17u30.

  • Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist - 2018ATPDOCEX112 (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Universiteit Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist - 2018ATPDOCEX112 De Dienst Valorisatie van het Departement Onderzoek & Innovatie van de Universiteit Antwerpen zoekt een voltijds Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist Jouw opdracht De functie omvat onder andere volgende opdrachten: Je bent verantwoordelijk voor de interne opvolging van de documenten, gerelateerd aan valorisatie- en octrooidossiers. Je volgt mee de tijdslijnen van de verschillende octrooidossiers op en informeert het valorisatieteam omtrent de deadlines in de octrooiprocedure. Je ondersteunt de Marktanalist met de opvolging en uitbetaling van de licentie-inkomsten. Je houdt beslissingen en actiepunten bij in het software programma ter opvolging van de valorisatiedossiers. Je zorgt dat de nodige documenten ondertekend worden en tijdig worden aangeleverd aan de belanghebbenden. Je beheert de vergaderkalender en plant veranderingen in rond IP- en licentiedossiers. Je assisteert de IP-officer en Marktanalist bij de verslaggeving rond IP- en licentiedossiers en opleidingen rond IP- en licentiemanagement. Je springt bij waar nodig in functie van continuïteit van de werking en bij organisatie van evenementen. Je houdt hierbij steeds rekening met de opgelegde instructies en de regelgeving, met het oog op de realisatie van de doelstellingen.

  • Contract Manager HVAC - Waregem (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: VINCI Facilities

    Type: Vaste Job

    Verantwoordelijk voor het beheer van een aantal klanten met een service of onderhoudscontract. Deze verantwoordelijkheid behelst de kwaliteit, het inzetten van de juiste ressources, de relatie, de organisatie en de financiële parameters van zijn portfolio. TAKEN Ondersteunt de Business Unit Manager bij het opstellen van het jaarlijks strategisch plan. Implementeert het HSEQ beleid op de werkvloer : gebruik DIF, incidentmeldingen, melden van onveilige situaties, opstellen en toepassen HSEQ-plan, audits, respect en controle van veiligheidsinstructies op de werkplek. Hij is verantwoordelijk voor de financiële resultaten van zijn portfolio. Hij volgt zijn omzet en Gross Margin op en zorgt voor de nodige groei. Hij bereidt de contractreviews voor en stelt oplossingen voor in geval van problemen. Hij zoekt steeds naar mogelijkheden om voortdurend te verbeteren. Hij implementeert de conclusies. Hij is verantwoordelijk voor de uitvoering van het technisch onderhoud op de installaties van de klanten. Hij is verantwoordelijk voor de opvolging van de wetgeving aangaande koeling, verwarming, elektriciteit, enz... en neemt nodige acties. Tevens moet hij doelstellingen maken i.v.m. trendanalyses en de opvolging ervan. Hij is verantwoordelijk voor een goede ratio aan spin off werkzaamheden t.o.v. zijn contractportfolio. Hij benadert zijn klanten commercieel en biedt voortdurend en proactief oplossingen aan. Is verantwoordelijk voor de goede organisatie en planning van zijn ressources i.f.v. zijn contractportfolio. Is verantwoordelijk voor een goed people-management, en zorgt voor motivatie en teamspirit in zijn ploeg. Is verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met zijn klanten : communicatie en rapportering Overzicht behouden : delegeren en analyseren, controleren. Verantwoordelijk voor het veiligheidsonthaal op de eerste werkdag van de nieuwe werknemers en interims. PROFIEL Opleiding : Master in Electromechanica – optie klimatisatie. Ervaring : relevante ervaring van 5 à 10 jaar in een technisch omgeving, liefst in een onderhoudsafdeling Technische vaardigheden : multi technisch en algemeen brede kennis van technologie/nieuwe technologie, Excel – Word – PowerPoint. Feeling voor juridische aspecten., stipt kunnen werken/goede organisatie, stressbestendig zijn. AANBOD VINCI Energies biedt u een professionele omgeving waar u de mogelijkheid krijgt om een heel interessant werk te leveren en verder te bouwen aan uw carrière. Tevens biedt VINCI Energies u een attractief loon met voordelige extralegale voordelen, zoals : Groepsverzekering + overlijdensverzekering en invaliditeitsverzekering. Gratis hospitalisatieverzekering. Arbeidsduurvermindering : 12 dagen bijkomend betaald verlof per jaar (vrij op te nemen – geen sluitingsperiode). Carrièremogelijkheden en opleidingsplan. Maaltijdcheques. Bonusplan. Firmawagen.

  • Junior Schadebeheerder BOAR (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: WinBee HRC

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een grote verzekeringsmaappij, zijn we op zoek naar een kandidaat. De verzekeringsmaatschappij ligt in Brussel. Uw functie : • In de functie van schadebeheerder BOAR – voornamelijk brand – sta je in voor een correcte afhandeling van de schadedossiers volgens de gestelde procedures ; • Je werkt de schades rechtstreeks af met onze klanten ; • Je benadert de verschillende partijen – zoals onze agentschappen, experten, advocaten en onze strategische verzekeringsmaatschappijen – op de meest klantvriendelijke manier waarbij je de interne afspraken respecteert.

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

  • Verpleegkundige met een hart voor ouderen in Evergem (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: NV de Molen

    Type: Vaste Job

    Ben jij graag met zorg en verpleegkunde bezig? Hou jij van een verpleegkundige uitdaging binnen de ouderenzorg? Zoek je een job waarin je je ziel kwijt kan? Ben je graag lid van een enthousiast en dynamisch team? ... Laat dan van je horen !! Ook enkel weekendwerk behoort tot de mogelijkheden.

  • FLEXI-JOB/EXTRA KEUKENPERSONEEL (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Bistro Vienna

    Type: Flexijob

    Om ons keukenteam te versterken ( geen afwas ) . Op vrijdag en/of zaterdagavond.

Zoek naar antwoorden van Dahlialaan 39 in sociale netwerken
Look for responds of Dahlialaan 39 in social networks

Lees alle opmerkingen voor Dahlialaan 39. Laat een reactie achter voor Dahlialaan 39. Dahlialaan 39 bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dahlialaan 39. Leave a respond for Dahlialaan 39. Dahlialaan 39 on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Dahlialaan 39 op de google maps. Adres en contacten Dahlialaan 39
Location of Dahlialaan 39 on the google maps. Address and contacts of Dahlialaan 39

Andere gerelateerde bedrijven als come Dahlialaan 39 Dahlialaan 39: Accountantskantoor Koevoets & Partners nv NV | FORD-VAN ROYEN nv | Van Cappel | Van Damme | Jochems Gebr NV

Other related companies as Dahlialaan 39: Accountantskantoor Koevoets & Partners nv NV | FORD-VAN ROYEN nv | Van Cappel | Van Damme | Jochems Gebr NV

Dahlialaan 39 is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio Oostende, WVL 8400 - Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is Dahlialaan 39, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05515380859. Het bedrijf Dahlialaan 39 bevindt zich op het adres: Oostende, WVL 8400 - Belgium, België. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 355,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 349,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Dahlialaan 39 zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Dahlialaan 39 is Voedingswinkels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dahlialaan 39 is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dahlialaan 39, openstaande posities, locatie van Dahlialaan 39 op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Dahlialaan 39 is a company, that was registered 1990 in Oostende, WVL 8400 - Belgium region, Belgium. Full name of company is Dahlialaan 39, company assigned to the tax number BE05515380859. The company Dahlialaan 39 is located at the address: Oostende, WVL 8400 - Belgium, Belgium. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 355,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 349,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Dahlialaan 39 were not found.
The main activity of Dahlialaan 39 is Food Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Dahlialaan 39 is not available. You also can look at reviews of Dahlialaan 39, open positions, location of Dahlialaan 39 on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Dahlialaan 39, Oostende, WVL 8400 - Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Dahlialaan 39, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Dahlialaan 39, Oostende, WVL 8400 - Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Dahlialaan 39, employees, financial statistics.