DYOS COMMUNICATIONS

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • DYOS COMMUNICATIONS
Private companiesTobacco Products • DYOS COMMUNICATIONS

Contactgegevens DYOS COMMUNICATIONS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DYOS COMMUNICATIONS: address, phone, fax, email, website, opening hours

DYOS COMMUNICATIONS

Regio (region): BAARLE-HERTOG BELGIUM B-2387 - BE, België

Adres (address): TAXANDRIASTRAAT 20, België

Telefoon (phone): +32 14 699869 +32 14 699869

Fax (fax): +32 14 699951 +32 14 699951

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DYOS COMMUNICATIONS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DYOS COMMUNICATIONS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DYOS COMMUNICATIONS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DYOS COMMUNICATIONS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DYOS COMMUNICATIONS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DYOS COMMUNICATIONS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DYOS COMMUNICATIONS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DYOS COMMUNICATIONS
Products information DYOS COMMUNICATIONS

BTW identificatienummer (tax): BE04501617431
Ondernemingsnummer: 9675903320
Hoofdstad (capital): 302,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 286,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1994
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in DYOS COMMUNICATIONS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DYOS COMMUNICATIONS
(Get full report from official database of BE for DYOS COMMUNICATIONS)

Aanvulling soorten activiteiten voor DYOS COMMUNICATIONS
Addition kinds of activities for DYOS COMMUNICATIONS

24210402. Sneeuw hek lath | Snow fence lath
28330213. Opium derivaten | Opium derivatives
34999913. Meubelen delen, metaal | Furniture parts, metal
35560200. Snijden, hakken, slijpen, mengen en dergelijke machines | Cutting, chopping, grinding, mixing, and similar machinery
55510103. Jetski's | Jet skis
73599907. Verzenden container leasing | Shipping container leasing

Werken bij DYOS COMMUNICATIONS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DYOS COMMUNICATIONS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DYOS COMMUNICATIONS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DYOS COMMUNICATIONS. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: Konvert Interim Leuven

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma regio Kampenhout zijn wij op zoek naar een magazijnier met heftruckattest. Samen met je collega's sta je in voor het algemeen magazijnwerk: Je verwerkt de inkomende goederen, je zorgt voor de orderpicking en het laden en lossen van de vrachtwagen. Je helpt eveneens mee bij de productie bij verlof of ziekte van collega's. Je hebt ervaring als heftruckchauffeur en orderpicken. Kortom, ben jij de persoon die wij zoeken? Mail je cv naar [email protected] en wij nemen contact met je op! Hopelijk tot snel!

  • Elektricien - regio Oostkamp (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar een elektricien voor een elektriciteitsbedrijf regio Oostkamp. Je doet aansluitingen op werven regio Brugge. Je hebt sterke interesse in elektriciteitswerken.

  • HUISHOUDHULP met zin om erin te vliegen (m/v) regio Brugge (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Brugge

    Type: Dienstenchequebaan

    Bepaal je graag je eigen werkuren én heb je graag wat meer tijd voor je gezin of hobby's? Ben je van nature iemand die heel precies werkt en graag heeft dat alles netjes is? Werk je graag in eigen regio en hou je van wat afwisseling in je job? Dan zoeken wij jou!

  • Productiearbeiders 3 ploegen - GOEDE VERLONING!! (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het afpakken van de isolatiepanelen van de band. Je doet dit in team per 2 - 4 -... afhankelijk van de grootte van het paneel.

  • Student kinderopvang herfstvakantie (NIEUWPOORT)

    Regio: NIEUWPOORT

    Bedrijf: ADECCO VEURNE

    Type: Studentenjob

    Heb je ervaring in animatie van kinderen? Wil je graag regio Nieuwpoort werken? Ben je beschikbaar in de herstvakantie? Wij zoeken een student kinderopvang voor een vakantiecentrum in Nieuwpoort in de herfstvakantie. In de kinderopvang zorg je voor kindjes en doe je activiteiten met hen. Dit in samenwerking met een collega. Het betreft kinderen tussen 3 en 12 jaar.

  • Call agent/recruiter gezocht bij Activate Brussel! (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ACTIVATE

    Type: Studentenjob

    Werken bij Activate betekent de perfecte balans tussen een leerzame studentenjob en een superleuke tijd! Je werkt in een jong en enthousiast team waarmee je het gezicht van leuke merken of goede doelen bent. Hiervoor bieden wij jou topbegeleiding en een goed loon. Functieomschrijving Je dagelijkse werkzaamheden kunnen als volgt omschreven worden: Posten van vacatures op verschillende jobboards voor de functie Werver Inkomende sollicitaties via e-mail en de verschillende jobboards beoordelen en verwerken Nabellen van potentiële kandidaten met als doel intakegesprekken in te plannen Administratieve opvolgingen

  • STUDENT MET KENNIS VAN MEETSTATEN VOOR ADMINISTRATIEVE STUDENTENJOB (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MANPOWER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Je maakt hoofdzakelijk de meetstaten op en biedt aanvullend administratieve ondersteuning.

  • ICT Businesspartner apotheek en technische diensten ICT Applicaties (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5746 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: ICT Jobtime: 100 % ( 38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: De ICT afdeling applicaties beheert alle software die door klinische en ondersteunende diensten wordt gebruikt. Wij integreren (beperkte) ontwikkelingen met diverse externe oplossingen. Binnen de subdivisie “ICT business partners” sta je in voor de procesmatige implementatie van een applicatie of applicatiesuite, het opvolgen van nieuwe versies en het beheer van de toepassing samen met de key-users. Je werkt actief mee aan andere implementatieprojecten binnen het ICT-toepassingsdomein (onder meer apotheek en technische diensten). Je volgt de probleemmeldingen van de aan jou toevertrouwde applicaties op, langs de kant van de eindgebruikers, intern ICT en extern met de leveranciers. Je bent bereid je te verplaatsen binnen de verschillende sites van ZNA. Je rapporteert aan de verantwoordelijke ICT business partners – binnen de ICT applicaties-afdeling (departement Kwaliteit & Innovatie). Je bent als ICT business partner het aanspreekpunt binnen ZNA voor de technische kant van de ICT toepassingen gebruikt door onder meer apotheek en technische diensten. ICT staat in voor de technische ondersteuning van de applicatie. Dit vertaalt zich in: implementatie van nieuwe versies, integratie van de applicatie met andere applicaties, ondersteuning bij inrichting, aanleveren van rapporteringen, project management aan ICT-zijde… Je wordt hiervoor verantwoordelijk en kan hierbij rekenen op de mede- en samenwerking van de andere ICT-teams. Je werkt proactief zodat fouten of suboptimaal gebruik van de applicaties snel gedetecteerd worden en sensibiliseert de gebruikers omtrent correct en volledig gebruik. Je denkt toekomstgericht en bent promotor van de aan jou toegewezen applicatie(s) Je bent betrokken bij het onderzoek naar nieuwe toepassingen/functionaliteiten. Je maakt je de processen van de toegewezen domeinen eigen en denkt mee na over procesoptimalisatie. Je vertegenwoordigt ICT in de met aan jou toegewezen applicatie(s) gerelateerde projectgroepen. Als ICT businesspartner bewaak je de regels die aan alle partijen zijn opgelegd en de conformiteit met de ZNA ICT-processen zoals releasemanagement. Je verzorgt de correcte administratieve afhandeling. Je speelt vlot in op opgedoken problemen, zoekt constructief naar oplossingen en communiceert hierrond veelvuldig met alle betrokken partijen. Je voorkomt liever dan te moeten escaleren. Je bent bereid om ook andere applicaties binnen je verantwoordelijkheid op te nemen, zelfs al zijn die niet gerelateerd met de aan jou initieel toegewezen domeinen. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR-rekrutering ZNA op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Bruno De Geest, ICT manager applicaties, op 03 217 74 70. Voel jij je aangesproken?

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Tielt (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Tielt? Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Freelance technical analyst (Cloud + Google Gsuite) - Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf is ??n van de grotere spelers op hun markt en ze zijn internationaal gekend. Momenteel zijn ze bezig met een grote digitale transformatie, waardoor ze dringend op zoek zijn naar een freelance technisch analist met ervaring in Cloud en Google Gsuite. Omschrijving Als technisch analist word je betrokken bij de verschillende digitalisatieprojecten. Je zal daarbij oplossingen moeten uitwerken die bijdragen aan de digitale transformatie. Je bent daarbij de lijm tussen de verschillende technische partijen en voorziet waar mogelijke problemen kunnen ontstaan. Door je sterke ondernemingszin ben je niet bang voor verandering en kun je goed communiceren op alle niveaus. Je komt namelijk in contact met verschillende suppliers, maar ook interne stakeholders en business vertegenwoordigers. Enkele taken uit je takenpakket: Je werkt nauw samen met de architecten en functioneel analisten aan een oplossing, waarbij je ook rekening houdt met impact ervan. Je volgt de volledige technische lifecycle mee op, van design tot ontwikkeling en go-live van de verschillende applicaties, als onderdeel van de digitale transformatie. Je co?rdineert en voert de aangebrachte oplossingen technisch mee uit. Je voorziet problemen en denkt na over oplossingen. Je behoudt daarbij een overzicht van alle lopende technische zaken en gaat na wat er nog moet gebeuren Je rapporteert over de stand van zaken en voorziet documentatie waar nodig. Je werkt mee aan de creatie van trainingen of geeft ze zelf.

  • Flexijob: Kelner / Serveerster (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: BISTRO-OPERA

    Type: Flexijob

    Wij zijn op zoek naar een energieke, kelner of serveerster om ons team enkele dagen per week te versterken. We zoeken een teamspeler die ons kan helpen, een warme en gastvrije sfeer te creëren voor onze klanten. Je neemt op een professionele manier bestellingen op. Je houdt, samen met het keukenpersoneel, toezicht op bestellingen. Je zorgt ervoor dat iedere tafel volledig is gedekt, met servetten, specerijen en andere benodigdheden. Je serveert eten en drinken aan de tafels met klanten, je kan minstens 3 borden dragen. Je ruimt de tafels af nadat iedere klant klaar is en je maakt de tafels klaar voor nieuwe klanten. Je ontvangt betalingen.

  • Onderhoud hotelkamers zondag (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: BOARDHOUSE

    Type: Flexijob

    Wij zijn op zoek naar een onderhoudsdame of -heer voor onze kamers op zondag.

Zoek naar antwoorden van DYOS COMMUNICATIONS in sociale netwerken
Look for responds of DYOS COMMUNICATIONS in social networks

Lees alle opmerkingen voor DYOS COMMUNICATIONS. Laat een reactie achter voor DYOS COMMUNICATIONS. DYOS COMMUNICATIONS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DYOS COMMUNICATIONS. Leave a respond for DYOS COMMUNICATIONS. DYOS COMMUNICATIONS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DYOS COMMUNICATIONS op de google maps. Adres en contacten DYOS COMMUNICATIONS
Location of DYOS COMMUNICATIONS on the google maps. Address and contacts of DYOS COMMUNICATIONS

Andere gerelateerde bedrijven als come DYOS COMMUNICATIONS DYOS COMMUNICATIONS: Jury d'Ethique Publicitaire | Aupair Stufam | De Witte & Morel/Baeten Consulting B.V.B.A | Frans d'Hondt & Co N.V. | ACUBE SPRL

Other related companies as DYOS COMMUNICATIONS: Jury d'Ethique Publicitaire | Aupair Stufam | De Witte & Morel/Baeten Consulting B.V.B.A | Frans d'Hondt & Co N.V. | ACUBE SPRL

DYOS COMMUNICATIONS is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio BAARLE-HERTOG BELGIUM B-2387 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is DYOS COMMUNICATIONS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04501617431. Het bedrijf DYOS COMMUNICATIONS bevindt zich op het adres: TAXANDRIASTRAAT 20. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 302,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 286,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in DYOS COMMUNICATIONS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DYOS COMMUNICATIONS is Tabaksproducten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DYOS COMMUNICATIONS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DYOS COMMUNICATIONS, openstaande posities, locatie van DYOS COMMUNICATIONS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

DYOS COMMUNICATIONS is a company, that was registered 1994 in BAARLE-HERTOG BELGIUM B-2387 - BE region, Belgium. Full name of company is DYOS COMMUNICATIONS, company assigned to the tax number BE04501617431. The company DYOS COMMUNICATIONS is located at the address: TAXANDRIASTRAAT 20. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 302,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 286,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in DYOS COMMUNICATIONS were not found.
The main activity of DYOS COMMUNICATIONS is Tobacco Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of DYOS COMMUNICATIONS is not available. You also can look at reviews of DYOS COMMUNICATIONS, open positions, location of DYOS COMMUNICATIONS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over DYOS COMMUNICATIONS, BAARLE-HERTOG BELGIUM B-2387 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DYOS COMMUNICATIONS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DYOS COMMUNICATIONS, BAARLE-HERTOG BELGIUM B-2387 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DYOS COMMUNICATIONS, employees, financial statistics.