Creative Sales Services
Contactgegevens Creative Sales Services: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Creative Sales Services: address, phone, fax, email, website, opening hours
Creative Sales Services
Regio (region): Antwerp Antwerp 2000 - BE, België
Adres (address): Vleminckstraat 5/4, België
Telefoon (phone): +32 3 224 83 93 +32 3 224 83 93
Fax (fax): +32 3 234 90 67 +32 3 234 90 67
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Creative Sales Services: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Creative Sales Services"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Creative Sales Services"? - Contact us!
We found such data of Creative Sales Services, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Creative Sales Services. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Creative Sales Services
Products information Creative Sales Services
Producten die in Creative Sales Services zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Creative Sales Services Addition kinds of activities for Creative Sales Services
506306. batterijen | Batteries
10990402. Monaziet mijnbouw | Monazite mining
20410204. Pizzadeeg, bereid | Pizza dough, prepared
32720104. Tanks, beton | Tanks, concrete
87120100. Bouwkunde | Architectural engineering
Werken bij Creative Sales Services: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Creative Sales Services: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Creative Sales Services. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Creative Sales Services. Looking for open vacancies in other companies
-
Koeltechnieker (M/V) (BRASSCHAAT)
Regio: BRASSCHAAT
Bedrijf: ACTIEF INTERIM SCHOTEN
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Onze klant in Brasschaat is op zoek naar een ervaren koeltechnieker voor een voltijdse betrekking. Het takenpakket bestaat uit volgende zaken: Herstellen en nakijken van warmtepompen, koelinstallaties, airco's ... Nazicht installaties bij particulieren Indien mogelijk eerstelijnsherstellingen doen Afspraak inplannen voor groot onderhoud of herstelling Betaalbonnen op correcte wijze opmaken Zelfstandig kunnen werken
-
Medewerker Money Market (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Axis
Type: Interim met optie "vast werk"
- Je bent verantwoordelijk voor de uitstaande leningen en deposito's van Belgische klanten in de diamant sector en je volgt hiervan de looptijd en vervaldata op. - Met deze klanten sta je telefonisch in contact voor het aangaan van nieuwe deposito's en leningen alsook het mogelijks verlengen van deposito's en leningen op vervaldata. - Je voert hierbij de nodige controles uit betreffende toegestane krediet- en valuta limieten, tarifering etc. en je maakt telefonisch een offerte aan met de klant in lijn hiermee. - Je staat in voor het opvolgen van de correcte boeking van de lening. - Je bent het communicatiekanaal en het verbindingspunt tussen de klant, de relatiebeheerders, de Markets desk, de Funding desk en de Treasury administratie. - Je bent de verantwoordelijke voor de administratieve organisatie van de verschillende comités. Je draagt zorg voor de agenda en de opmaak van de notulen op vastgestelde tijdstippen. Je coördineert ook de opvolging en de actiepunten. - Je kan worden ingeschakeld in ad hoc specifieke krediet- en compliance gerelateerde projecten.
-
Commercieel bediende (INGELMUNSTER)
Regio: INGELMUNSTER
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
voor een bedrijf regio Ingelmunster zoeken wij EEN COMMERCIEEL BEDIENDE BOUW/INDUSTRIE/WERKPLAATSUITRUSTING (M/V) Veelvuldig klantencontact per telefoon, e-mail en fax m.b.t.: Omzetting referenties (crossing) Beschikbaarheid en prijs van onderdelen Status lopende bestellingen Ingeven voorraad administratie (inkomende en uitgaande goederen) Communicatie met leveranciers over bestellingen, leveringstermijnen e.d. Beheer documentatie en prijslijsten
-
Onderhoudsmecanicien (EEKLO)
Regio: EEKLO
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf gespecialiseerd in piping, projecten en drukapparaten zijn we op zoek naar een onderhoudsmecanicien. Je werkt 40 uur per week waardoor je 12 extra dagen verlof hebt. Taken: - Werktuigbouwkundige installaties bij onze klanten onderhouden - Eenvoudig laswerk (TIG) - Appendages/flensverbindingen de- en monteren
-
ERP Project Manager (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: Let's Work
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor de IT-afdeling van onze klant is Let's Work op zoek naar een ERP Project Manager. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het opleveren van succesvolle ERP-projecten en ondersteun je een internationale ERP omgeving met ongeveer 800 gebruikers wereldwijd. Als ERP Project Manager omvat uw takenpakket het volgende: - Je denkt mee over hoe ERP applicaties het best ingezet worden om optimaal onze bedrijfsdoelstellingen te halen. - Als project manager lever je samen met de applicatie analisten en ontwikkelaars succesvolle projecten in het domein van ERP. - Je neemt beslissingen over de ERP architectuur en je weegt standaardconfiguratie af ten opzichte van maatwerkoplossingen, alsook de integratie met aanverwante applicaties en het product en application lifecycle management. - Je bespreekt met de bedrijfsgebruikers hun noden en wensen en vertaalt die naar projecten, solution requirements, initial design concepts, functionele requirements en software specificaties. Daarbij is er ook ondersteuning door een business analyst mogelijk. - Je volgt de projecten en wijzigingen nauwgezet op, zodat deze binnen de gestelde budgettaire en tijdslimieten gerealiseerd worden. Een nauwe samenwerking met IT collega’s en key-users zijn hierbij belangrijk. - Je brengt op die manier een uitgebreide portfolio aan boeiende ERP-implementatieprojecten tot realisatie, die het bedrijf steeds voorop houdt in de marktcompetitie. - Je geeft leiding aan een Agile ontwikkelingsteam en werkt samen met de externe partijen binnen het domein van ERP. Je zorgt daarbij dat het projectteam zich verder kan ontplooien zowel in kennis van ERP als in de optimale ontwikkelingsmethoden. - Je blijft continu op de hoogte van evoluties en ontwikkelingen op het gebied van ERP toepassingen en je deelt die kennis met je collega’s.
-
Operator Afvulmachines (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: STEGMANN BELGIUM
Type: Interim met optie "vast werk"
- U staat in voor het bedienen van onze hooggeautomatiseerde vulmachines - U voert diverse controles uit en registreert deze nauwgezet, zodat de kwaliteit maximaal geborgd blijft - U draagt zorg voor een propere en hygiënische installatie en werkplek - U ondersteunt techniekers bij herstellingen en/of preventief onderhoud
-
afwasser/keukenhulp (jobstudent september) (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: RESTAURANT DE YOT
Type: Studentenjob
Je staat in voor de afwas machinaal en je doet de mise-en-place.
-
Commercieel adviseur verzekeringen (WIELSBEKE)
Regio: WIELSBEKE
Bedrijf: VERZEKERINGEN MISSIAEN
Type: Vaste Job
- het actief beheer van polisdossiers - Het voeren van verkoopactieve adviesgesprekken - Het proactief uitdiepen van bestaande cliënten van het agentschap - Het detecteren van nieuwe mogelijkheden en het contacteren van prospecten binnen het werkgebied
-
Supervisor Collections & Debt Recovery met juridische achtergrond (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ICREDIT
Type: Vaste Job
Als people gerichte Supervisor Collections & Debt Recovery zorg je voor de aansturing, coaching en ontwikkeling van je eigen team. Je geeft op een coachende manier leiding aan een team van +/- 15 personen om op die manier de afdeling- en dienst doelstellingen te realiseren. Je geeft richting aan je team door het duiden en concretiseren van de visie en het beleid binnen je eigen verantwoordelijkheidsgebied. Je volgt actualiteit en evoluties op binnen je vakgebied en ontwikkelt actieplannen om deze binnen je eigen werkprocessen te implementeren. Je formuleert het jaarplan en bent verantwoordelijk voor het behalen van de resultaatafspraken. Je zorgt voor resourceplanning, forecasting en werkverdeling binnen je departement. Je treedt op als aanspreekpunt in geval van klachten en/of escalatie. Je adviseert je teamleden m.b.t. de te volgen strategie bij complexe procedures. Je zorgt voor een maandelijkse rapportering over de afdelingsactiviteiten.
-
IT SUPPORT MEDEWERKER (BORNEM)
Regio: BORNEM
Bedrijf: Select HR ICT
Type: Vaste Job
Je maakt deel uit van het customer service team (7 medewerkers) en rapporteert aan de Teamleader customer service. Je zal voornamelijk ingeschakeld worden voor het leveren van oplossingsgerichte ondersteuning aan klanten, zowel telefonisch als via een online ticketing systeem. Je neemt deel aan dagelijkse overlegmomenten en meetings om zo de interne werking mee te helpen optimaliseren. Bedrijfsprofiel: Wil jij deel uitmaken van een dynamisch groeibedrijf ? Al bijna 20 jaar is het hun missie om ervoor te zorgen dat dienstverlenende KMO’s en accountants hun administratie beter kunnen organiseren door de automatisatie van tijdsregistratie, facturatie, klantbeheer, projectbeheer en medewerkersbeheer. Wil jij deelnemen aan onze missie en word je hun nieuwe IT SUPPORT MEDEWERKER?
-
Keukenadviseurs/keukenverkopers (groot Leuven) (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: Randstad
Type: Vaste Job
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste verkoper die gebeten is door al wat met interieur te maken heeft en in het bijzonder keukendesign. Hierbij ligt de focus op hetbenaderen van de klant en hun behoeftes in kaart brengen. Na een grondige opleiding (technisch, commercieel, logistiek) zal je het volledig commerciële dossier beheren van a tot z. Deze vacature is met optie vast. Offertes opmaken Interieurbouw Adviseren klanten Particulieren Aanspreken klanten
-
Administratieve Kracht / Receptioniste (TIENEN)
Regio: TIENEN
Bedrijf: Motion Center
Type: Zelfstandige activiteit
Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in het hartje van Tienen. Onze visie is een "gezonde geest in een gezond lichaam" Beweging onder de vorm van kinesitherapie of personal training is de basis bij Motion Center. Om dat doel te bereiken, zijn we ervan overtuigd dat naast beweging, aangepaste voeding en mentale ondersteuning uiterst belangrijk is. Ons team van therapeuten bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, diëtisten, psychologen en logopedisten. Bij Motion Center behandelen we zowel volwassenen als kinderen. Door de sterke groei zijn we momenteel op zoek naar een Administratieve duizendpoot op zelfstandige basis om ons team te versterken. Functieomschrijving Samen met je collega’s van de administratie sta je in voor het dagelijkse onthaal van onze klanten en patiënten en het goede functioneren van onze praktijk. Je takenpakket bestaat onder andere uit het volgende: - Onthaal/receptie - Inplannen en beheren van de agenda’s van de therapeuten - Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken - Opmaken van getuigschriften en invullen documenten voor mutualiteit en verzekeringen - Opvolgen van betalingen - Bestellen van kantoormateriaal Profiel Ben jij vriendelijk en discreet, spreek je naast Nederlands ook een aardig woordje Frans en kan je bovendien goed met een PC werken, dan bij jij misschien de persoon die wij zoeken. Aanbod Wij bieden jou een tewerkstelling van minimum 10 uren per week op zelfstandige basis in een jong en dynamisch team in het hartje van Tienen. Interesse? Stuur dan een mail met je motivatie en je CV naar [email protected]
Zoek naar antwoorden van Creative Sales Services in sociale netwerken
Look for responds of Creative Sales Services in social networks
Lees alle opmerkingen voor Creative Sales Services. Laat een reactie achter voor Creative Sales Services. Creative Sales Services bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Creative Sales Services. Leave a respond for Creative Sales Services. Creative Sales Services on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Creative Sales Services op de google maps. Adres en contacten Creative Sales Services Location of Creative Sales Services on the google maps. Address and contacts of Creative Sales Services
Andere gerelateerde bedrijven als come Creative Sales Services Creative Sales Services: Adis Alarm SA | Wijckmans Gebr NV | ESNS | Safar N.V. | MESTDAG FREDDY
Other related companies as Creative Sales Services: Adis Alarm SA | Wijckmans Gebr NV | ESNS | Safar N.V. | MESTDAG FREDDY
Creative Sales Services is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Antwerp Antwerp 2000 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Creative Sales Services, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03736968994. Het bedrijf Creative Sales Services bevindt zich op het adres: Vleminckstraat 5/4. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 138,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 531,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in Creative Sales Services zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Creative Sales Services is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Creative Sales Services is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Creative Sales Services, openstaande posities, locatie van Creative Sales Services op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Creative Sales Services is a company, that was registered 2003 in Antwerp Antwerp 2000 - BE region, Belgium. Full name of company is Creative Sales Services, company assigned to the tax number BE03736968994. The company Creative Sales Services is located at the address: Vleminckstraat 5/4. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 138,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 531,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in Creative Sales Services were not found.
The main activity of Creative Sales Services is Insurance Carriers, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Creative Sales Services is not available. You also can look at reviews of Creative Sales Services, open positions, location of Creative Sales Services on the map. For more information, write us to email [email protected]