Catalyst Consult

Particuliere bedrijvenLegale diensten • Catalyst Consult
Private companiesLegal Services • Catalyst Consult

Contactgegevens Catalyst Consult: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Catalyst Consult: address, phone, fax, email, website, opening hours

Catalyst Consult

Regio (region): Waterloo Brabant B1410 - BE, België

Adres (address): avenue du Blier, België

Telefoon (phone): 023514379 023514379

Fax (fax): +32 (71) 812-92-45 +32 (71) 812-92-45

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Catalyst Consult: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Catalyst Consult"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Catalyst Consult"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Catalyst Consult, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Catalyst Consult. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Catalyst Consult, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Catalyst Consult. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Catalyst Consult
Products information Catalyst Consult

BTW identificatienummer (tax): BE03686981201
Ondernemingsnummer: 4882019042
Hoofdstad (capital): 395,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 793,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)

Producten die in Catalyst Consult zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Catalyst Consult
(Get full report from official database of BE for Catalyst Consult)

Aanvulling soorten activiteiten voor Catalyst Consult
Addition kinds of activities for Catalyst Consult

3764. Ruimte aandrijfeenheden en onderdelen | Space propulsion units and parts
20919904. Visproducten: verpakt in blikjes, potten, enz. | Seafood products: packaged in cans, jars, etc.
33160101. Strook, Staal, Koudgewalst, Nec: Uit aangekochte warmgewalste, | Strip, steel, cold-rolled, nec: from purchased hot-rolled,
51370201. korsetten | Corsets
76929902. solderen | Brazing

Werken bij Catalyst Consult: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Catalyst Consult: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Catalyst Consult. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Catalyst Consult. Looking for open vacancies in other companies

  • arbeider, technieker (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: JANSENS

    Type: Vervanging brugpensioen

    1 ervaren technieker voor het reinigen en afstellen van CV-ketels met attest + het opstarten en uitvoeren van herstellingen aan huishoudelijke cv-installaties en sanitaire installaties. De te onderhouden installaties zijn enkel installaties die door ons eigen bedrijf werden geïnstalleerd bij een vast clïenteel. Onze huidige technieker kan de kanidaat nog een tijdje begeleiden want hij gaat binnen enkele maanden met brugpensioen.

  • Executive Assistant (ASSENEDE)

    Regio: ASSENEDE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Adient te Assende werft een Executive Assistant aan. Op vlak van productie van autozetels is Adient een wereldwijde speler en leveren zij aan diverse grote automerken. Ben jij de persoon die achter deze bedrijvigheid kan zorgen voor een goede ondersteuning van het Management? Als Executive Assistant bied je een ondersteuning voor allerhande administratieve en organisatorische taken. Je staat het Management bij in hun dagdagelijkse werking. Je doet hun agendabeheer en organiseert en bereidt vergaderingen en conferenties voor. Je bent het aanspreekpunt voor reisaanvragen en boekt de nodige vluchten en tranfers. Je staat in voor het beheer van de poolcars en zoveel meer.

  • Verpleegkundige ziekenhuis te Ukkel (UKKEL)

    Regio: UKKEL

    Bedrijf: Care Talents Brussel

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als verpleegkundige krijg je een aantal patiënten toegewezen en sta je continu in voor hun zorgen. Je zal ook temperatuur, bloeddruk, hartslag en het zuurstofgehalte van jouw patiënten monitoren. Bij onverwachte problemen zal je accuut ingrijpen. Je werkt nauw multidisciplinair samen. Dit ziekenhuis investeert in de moderne medische technologie om zo haar patiënten persoonlijke, kwalitatieve en veilige zorgen te kunnen verlenen. Op de afdeling Intensieve Zorgen komen patiënten terecht die zich in een kritieke, levensbedreigende situatie bevinden. Vaak is de opname onverwachts zoals bijvoorbeeld na een ongeval of een andere medische urgentie, maar kan ook zijn naar aanleiding van een ziekte of opvolging na een operatie.  Begeleiding en communicatie zijn hier cruciaal, aangezien Intensieve Zorgen een hoogtechnologische afdeling is met complexe machines en bedradingen en waar de toekomst van de patiënt nog onzeker kan zijn.   Als verpleegkundige ben je ook het eerste aanspreekpunt voor zowel de patiënt als zijn of haar familie.  Bedrijfsprofiel: Care Talents rekruteert ! Voor een ziekenhuis regio Ukkel zijn wij momenteel op zoek naar een verpleegkundige voor een voltijdse, tijdelijke, opdracht van ongeveer 3 maanden.  Je zal terecht komen op de afdeling Intensieve zorgen.  Dit ziekenhuis investeert in de moderne medische technologie om zo haar patiënten persoonlijke, kwalitatieve en veilige zorgen te kunnen verlenen.

  • DOSSIERBEHEERDER LEVENSVERZEKERINGEN (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Select HR Antwerpen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je functioneert binnen een team van dossierbeheerders, aangestuurd door een teamleider en bent verantwoordelijk voor volgende taken: Opmaak, beheer en uitbetaling van polissen levensverzekeringen, van aanvraag tot beëindiging Aanvragen van en wijzigingen in de polis toetsen aan het acceptatiekader en het mogelijke risico, waarbij je autonoom beslist een aanvraag of wijziging te aanvaarden Nauwgezet opvolgen en coördineren van de aan jouw toegewezen dossiers Op termijn: kantoorhouders en het contactcenter adviseren bij inhoudelijke vragen   Bedrijfsprofiel: Voor een bank-en verzekeringsgroep met vestiging te Antwerpen zoeken wij een DOSSIERBEHEERDER met interesse in het domein van verzekeringen.

  • Monteur Machinebouw (m/v) (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je kan volgens plan machines samenbouwen voor de automobielindustrie - Je hebt voldoende kennis van pneumatica -

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Mal - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudent zaterdagwerk Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor een contactcenter te Gent zijn we op zoek naar gemotiveerde Nederlandstalige commerciële studenten die iedere zaterdag kunnen werken van 09u tot 18u! Wens je mee te werken aan verschillende projecten en wil je samen groeien met het bedrijf? Dat kan!

  • Jobstudent - America Today Nieuwpoort (NIEUWPOORT)

    Regio: NIEUWPOORT

    Bedrijf: AMERICA TODAY BELGIUM

    Type: Studentenjob

    COOL PEOPLE WANTED! Jobstudent America Today Ben jij spontaan, heb jij inlevingsvermogen in onze klant en durf je vol enthousiasme het verkoopgesprek aan te gaan? Wil je daarnaast een extra zakcentje verdienen in het weekend en/of tijdens je schoolvakanties? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze store in Nieuwpoort zijn wij op zoek naar dé VAKANTIE- / WEEKENDKRACHT die ons team komt versterken! A day @ America Today Je kan natuurlijk niet wachten om weer te beginnen aan een nieuwe werkdag. Na een warm welkom van je crew begin je de dag weer vol energie! Tijdens de ‘dag-opstart’ worden de targets besproken. De hele dag door assisteer je jouw collega’s bij verschillende werkzaamheden. Uiteraard staat de klant hierbij centraal. Je begroet iedere klant die binnen komt en je bent daar waar nodig, of dat nu bij de kassa is of bij de paskamers. Je helpt met de binnengekomen vracht en je helpt ervoor te zorgen de store zo netjes en aantrekkelijk mogelijk te houden.

  • Meestergast / metselaar (regio Ninove) (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant zoeken wij op heden een meetsergast, metselaar regio Ninove. Je staat in voor: het meewerken op de werf opvolgen van de werkzaamheden op de werf opleiden van nieuw personeel op de werf

  • Vastgoedmakelaar met BIV nr (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: InstaHome

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je krijgt optimale kansen om zowel je commerciële skills als je juridische kennis bij te schaven en te vervolmaken, en dit zowel door in-huis training als middels externe opleidingen. Je laat geen kans onbenut om afspraken te maken met eigenaars die hun eigendom willen verkopen. Je zorgt dan ook voor actieve en doelgerichte prospectie. Je analyseert de noden van de klant om op die manier de juiste oplossing te kunnen aanbieden. Je bent grotendeels extern actief, hierbij word je ondermeer gesteund door een CRM systeem. Je komt in een sterk commercieel team terecht waar er nauw overleg heerst en waar ideeën en ervaringen met elkaar worden uitgewisseld. Je rapporteert over je werk en je mag rekenen op een grondige begeleiding. Empathie en emotionele intelligentie zijn zeker een pluspunt Empathie en emotionele intelligentie zijn zeker een pluspunt

  • Product Developer Bio-Plastics Packaging (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: DE STER

    Type: Werfreserve

    FUNCTION We are looking for a very entrepreneurial Product Developer with a passion for creating sustainable food packaging and tableware, a solid interest/understanding of bio-plastics and strong presentation skills. He/She is expected to combine this with a thorough understanding of how to translate material properties into packaging products with the required properties. You will manage and execute bio-plastic packaging developments in line with the deSter eco-strategy from initial idea to final delivery and effectively balance the commercial, technical and design aspects during these new product developments. Key area of focus will be developments in line with our circular economy approach. Your target is the development of food packaging products for both our foodservice and airline segments made of recyclable and/or recycled material, compostable materials and/or materials based on natural resources. Responsible for new bio-plastic product development process. • Manage the new developments from start to market introduction. • Focusing mostly on specifically defined development projects that target the expansion of our product packaging portfolio and defining how to put these developments into the market. • Development of complete product ranges with required properties from different bio-plastic materials • Define the right sustainable-solution that fits the specific market and customer need. • Understand the product lifecycles of the different market segments and integrate this knowledge into new developments. (Operations, product usage, waste management, logistics) • Converting the initial idea into a clear development brief as input for design, other product developers, product engineering, material engineering, procurement and suppliers. • Define the right market positioning of the product and provide clear input on key features and key selling points to create the right marketing story. (in cooperation with the marketing manager) Responsible for the product specification definition of the developments • Determine the right conditions of use for new developments and define quality levels. • Make sure the specifications are in line with customer expectations on eco-impact, usage, operations and logistics • Responsible for the product approval and introduction of the product. Check if prototype samples are in line with the agreed specifications before launching the product. • Adjust specifications and products based on market feedback and learnings from quality • Propose specs changes to enhance profitability • Support quality in finding the root causes and solutions for quality non-conformities The person will report to the Manager Sustainable Packaging & Materials. SKILLS AND EXPERIENCE Product development or engineering education – Master or similar by work experience Minimum 3-5 years of work experience in product development of (preferably) food packaging Good knowledge of bio-plastics and affinity with the related production techniques (mainly injection moulding and thermoforming) Entrepreneurial mindset Experience with different development routes and a good feeling which approach will be best suited for different situations. Product development process know-how. (how to develop a product, how to put it on the market…) Feeling and understanding of design (product design and graphical design) Knowledge of food packaging for foodservice. Experience in customer presentations and communication. Strong project management skills Computer and software knowledge (powerpoint, excel, word) Knowledge of graphical software is a plus

  • Medewerker hotel (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: T'BUSKRUID

    Type: Flexijob

    Je taken bestaan uit: het poetsen van de hotelkamers; het verzorgen van het ontbijt; het poetsen van de gemeenschappelijke ruimtes. Je werkt zeker op zondag en vrijdag, de derde werkdag kan bepaald worden in overleg.

Zoek naar antwoorden van Catalyst Consult in sociale netwerken
Look for responds of Catalyst Consult in social networks

Lees alle opmerkingen voor Catalyst Consult. Laat een reactie achter voor Catalyst Consult. Catalyst Consult bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Catalyst Consult. Leave a respond for Catalyst Consult. Catalyst Consult on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Catalyst Consult op de google maps. Adres en contacten Catalyst Consult
Location of Catalyst Consult on the google maps. Address and contacts of Catalyst Consult

Andere gerelateerde bedrijven als come Catalyst Consult Catalyst Consult: VAN MARCKE | Von Spitzbubezwinger | I.T.C.F. | Butz-Ieper België N.V. | caradiam

Other related companies as Catalyst Consult: VAN MARCKE | Von Spitzbubezwinger | I.T.C.F. | Butz-Ieper België N.V. | caradiam

Catalyst Consult is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Waterloo Brabant B1410 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Catalyst Consult, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03686981201. Het bedrijf Catalyst Consult bevindt zich op het adres: avenue du Blier. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 395,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 793,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in Catalyst Consult zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Catalyst Consult is Legale diensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Catalyst Consult is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Catalyst Consult, openstaande posities, locatie van Catalyst Consult op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Catalyst Consult is a company, that was registered 2016 in Waterloo Brabant B1410 - BE region, Belgium. Full name of company is Catalyst Consult, company assigned to the tax number BE03686981201. The company Catalyst Consult is located at the address: avenue du Blier. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 395,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 793,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in Catalyst Consult were not found.
The main activity of Catalyst Consult is Legal Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Catalyst Consult is not available. You also can look at reviews of Catalyst Consult, open positions, location of Catalyst Consult on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Catalyst Consult, Waterloo Brabant B1410 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Catalyst Consult, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Catalyst Consult, Waterloo Brabant B1410 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Catalyst Consult, employees, financial statistics.