Business Communication
Contactgegevens Business Communication: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Business Communication: address, phone, fax, email, website, opening hours
Business Communication
Regio (region): Oostende W-Vl B-8400 - BE, België
Adres (address): Kastanjelaan 52, België
Telefoon (phone): 003259515278 003259515278
Fax (fax): +32 (61) 788-41-12 +32 (61) 788-41-12
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Business Communication: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Business Communication"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Business Communication"? - Contact us!
We found such data of Business Communication, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Business Communication. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Business Communication
Products information Business Communication
Producten die in Business Communication zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Business Communication Addition kinds of activities for Business Communication
242901. Vaten en vatdelen | Barrels and barrel parts
478999. Transportdiensten, NIET, NIET | Transportation services, nec, nec
17419900. Metselwerk en ander steenwerk, nec | Masonry and other stonework, nec
22840304. Handbreedraad | Hand knitting thread
33989904. Shot peening (behandeling van staal om vermoeidheid te verminderen) | Shot peening (treating steel to reduce fatigue)
36769901. Weerstand netwerken | Resistor networks
49619903. Stoomverwarmingssystemen (leveranciers van warmte) | Steam heating systems (suppliers of heat)
61419901. Industriële leningsbanken en bedrijven, geen depositobank | Industrial loan banks and companies, not a deposit bank
Werken bij Business Communication: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Business Communication: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Business Communication. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Business Communication. Looking for open vacancies in other companies
-
Telesales (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je maakt ongeveer 3-10 afspraken per dag. Je registreert het resultaat van de gesprekken in het datasysteem.
-
chauffeur C (MENEN)
Regio: MENEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
We kijken uit naar een vrachtwagenchauffeur met rijbewijs C dit ter vervanging van langdurig verlof van een medewerker in de maand juli. Je taken: > rondbrengen van (runder)vlees naar groothandels. > ophalen van het vlees bij slachthuizen en groothandels. > je doet 3 tot 6 klanten per dag > goederen worden gelost met haken. Voor het lossen wordt het vlees aan een haak uitgeschoven. > regio: België dagritten zonder uitslapen
-
Inside Sales (SINT-AGATHA-BERCHEM)
Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM
Bedrijf: FLEXTRA INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
Als telesales medewerker verkoop je software programma's die de solvabiliteit van bedrijven kan nagaan. Je prospecten/klanten zijn bedrijven. Erkenningsnummer 00603-406-20170629
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO URSEL (Regio Aalter-Deinze)
Regio: Regio Aalter-Deinze
Bedrijf: DOME ASSISTANCE DIENSTENCHEQUES
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.
-
3e bachelor- of masterstudent Elektromechanica in Essen gezocht (ESSEN)
Regio: ESSEN
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Je ondersteunt 2 à 3 dagen per week het team werkvoorbereiding van het bedrijf, dat gelegen is in Essen. Je zal vooral technische dossiers in orde brengen, via Access en Excel, QA/QC documentatie verzamelen en opslaan en bestellingen doen van materialen onder begeleiding van de werkvoorbereider.
-
Elektrisch Tekenaar (Revit – BIM) met ambitie (NAZARETH)
Regio: NAZARETH
Bedrijf: WITTE RAVEN ADVIES
Type: Vaste Job
Omschrijving Jouw uitdaging bestaat erin om een werf administratief en technisch te beheren. Op basis van elektrotechnische en bouwkundige ideeën en schema’s ga je aan de slag vanop jouw aangename werkplek in Eke. Je leest en interpreteert de plannen van jouw werven en zet deze om naar een digitaal ontwerp. Bij AElectrics passen we graag efficiënte werkwijzes toe om ons professionalisme verder te kunnen bestendigen. Daarom ontwerpen we in de REVIT-module (BIM software) omdat deze tool ons, onze klanten en jou veel te bieden heeft! Als jij de tool kent dan moeten we jou daar wellicht niet meer van overtuigen? Jouw ontwerpen zijn een sterke basis voor verdere externe contacten. Zo overleg je met bouwheren, architecten, ingenieurs, nevenaannemers over de inplanting van de technieken. Je weet het overzicht te bewaren en je sterke organisatorische vaardigheden zorgen voor een soepele voortgang van jouw werven. Leuk, denk je, maar het mag ook wat meer zijn? Dat kan! De sterke groei van ons bedrijf en ons HR beleid (waarbij we inzetten op ieders sterktes), laat ons toe om jouw takkenpakket verder te “tunen” naar jouw interesses en skills. Meer verantwoordelijkheid? Ander soort verantwoordelijkheid? Leidinggeven? We houden rekening met jouw competenties.
-
Assistent - Storemanager Noord-Limburg (LOMMEL)
Regio: LOMMEL
Bedrijf: LIDL
Type: Vaste Job
Je steekt graag de handen uit de mouwen, zoekt een actieve job en durft je verantwoordelijkheid nemen. Dan is een job als assistant store manager bij Lidl een echte uitdaging! Met je team sta je in voor het dagelijks winkelbeheer. Samen met je store manager ben je verantwoordelijk voor je winkel. Taken: Help elke klant vriendelijk en met de glimlach verder. Motiveer je team door je eigen enthousiasme. Spring in aan de kassa wanneer het te druk wordt. Waak samen met je team over de versheid van de producten. Vul mee de rekken aan wanneer er producten ontbreken. Sta mee in voor het voorraadbeheer: voer bestellingen uit en volg op. Waak over de orde en winkelpresentatie in je supermarkt. Monitor en begeleid je team. Werk samen met je manager de werkverdeling uit en voer controle. Geef je team feedback over hun prestaties. Stuur bij waar nodig.
-
Payroll Officer (KALLO)
Regio: KALLO
Bedrijf: HR Talents Kortrijk
Type: Vaste Job
- Als payroll officer ben je verantwoordelijk voor een tijdige en correcte payrollverwerking voor een 200 tal arbeiders in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je verwerkt zeer accuraat de tijdsregistratie en volgt alle payroll materie op. - Je ondersteunt het management en jouw HR collega’s met diverse rapporten en statistieken. - Het opvolgen van de sociale wetgeving en sociaaljuridische topics is jouw sterkte en je kan deze vertalen naar het management, jouw collega’s en de medewerkers. - Verder geef je vorm aan een aantal projecten in het kader van de efficiëntieverbetering en automatisatie van de HR processen. Zo kan je eveneens een kostenbewust HR beleid realiseren in lijn met de bedrijfsobjectieven. - Je formuleert voorstellen tot verbetering inzake tijdsregistratie, planning, payrolling, personeelsgegevens, hospitalisatieverzekering, medische controle en andere gerelateerde topics. - Binnen deze domeinen en door jouw geactualiseerde en nauwkeurige kennis bied je geloofwaardigheid en service aan alle stakeholders. Jouw vlotte communicatiestijl zorgt voor een laagdrempelig en toegankelijk HR. - Je rapporteert aan de HR Manager van de site en werkt in een tandem met de HR Officer. Bedrijfsprofiel: Mijn klant is actief in de voedingssector en dé grootste speler op de Belgische markt. Om hun enthousiast team te versterken in de vestiging te Kallo zijn ze op zoek naar een Payroll Officer. Samen werken jullie mee aan de groei van het bedrijf.
-
PAYROLL CONSULTANT (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Select HR Groot-Bijgaarden
Type: Vaste Job
Als Payroll Consultant help je bedrijven bij de verwerking van hun loon- en tewerkstellingsadministratie. Jouw takenpakket bestaat uit: opbouwen van een vertrouwensrelatie met je klanten. zorgen voor de opvolging, berekening en controle van de lonen. adviseren indien klanten vragen hebben. steeds bijscholen over de loonprocessen en sociale wetgeving. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een Belgische organisatie die dankzij haar innovatieve producten en doorgedreven dienstverlening volledig op maat van de klant kan werken.
-
Zelfstandige Promotors en Verdelers M/V (Regio Borgloon)
Regio: Regio Borgloon
Bedrijf: MiekBrebels.be
Type: Zelfstandige activiteit
Vanwege de snelle groei in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen, die interesse hebben in BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat in je eigen regio aan de slag als een ENTHOUSIASTE en SPORTIEVE PROMOTOR van BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat mensen helpen, die op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit willen verbeteren met de voedingsproducten van HERBALIFE Nutrition. Ook op sportief vlak word je opgeleid en is er de mogelijkheid tot uitbreiding om te werken met de Top-sportvoeding & supplementen: HERBALIFE24. Affiniteit met voeding en een gezonde, actieve levensstijl is een pro, maar geen must.Voorkennis op deze gebieden zijn meegenomen. Wat ga je doen? PROMOTEN van onze SPORTACTIVITEITEN én TOP-voeding, in jouw eigen regio. Eigen klantenbestand leren opbouwen & coachen. Nieuwe sportieve en enthousiaste teamleaders leren aanwerven & coachen.
-
Freelance Payroll Officer (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: HR Talents Kortrijk
Type: Zelfstandige activiteit
Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station. Om de payrollverwerking op te vangen ben ik op zoek naar een freelance payroll officer voor 2 dagen/week. Je staat in voor de organisatie en uitvoering van de payroll voor 70 FTE's zowel arbeiders als bedienden. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat SD Worx. Bedrijfsprofiel: Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station.
-
kuisen/ afwas (TEMSE)
Regio: TEMSE
Bedrijf: FINESSE
Type: Flexijob
zaterdagwerk van 10 - 13u en van 13.30-18u. kuisen en afwassen 30 minuten pauze, eten op kosten van het werk
Zoek naar antwoorden van Business Communication in sociale netwerken
Look for responds of Business Communication in social networks
Lees alle opmerkingen voor Business Communication. Laat een reactie achter voor Business Communication. Business Communication bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Business Communication. Leave a respond for Business Communication. Business Communication on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Business Communication op de google maps. Adres en contacten Business Communication Location of Business Communication on the google maps. Address and contacts of Business Communication
Andere gerelateerde bedrijven als come Business Communication Business Communication: VANDENBORRE-LAUWERS BVBA | Brittannia bvba/RVF | Alpha Copy BVBA | Frank Salliau | Independent iodine company bvba
Other related companies as Business Communication: VANDENBORRE-LAUWERS BVBA | Brittannia bvba/RVF | Alpha Copy BVBA | Frank Salliau | Independent iodine company bvba
Business Communication is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio Oostende W-Vl B-8400 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Business Communication, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06400878906. Het bedrijf Business Communication bevindt zich op het adres: Kastanjelaan 52. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 806,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 738,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Business Communication zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Business Communication is Industriële en commerciële machines en computerapparatuur, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Business Communication is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Business Communication, openstaande posities, locatie van Business Communication op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Business Communication is a company, that was registered 1990 in Oostende W-Vl B-8400 - BE region, Belgium. Full name of company is Business Communication, company assigned to the tax number BE06400878906. The company Business Communication is located at the address: Kastanjelaan 52. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 806,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 738,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Business Communication were not found.
The main activity of Business Communication is Industrial and Commercial Machinery and Computer Equipment, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Business Communication is not available. You also can look at reviews of Business Communication, open positions, location of Business Communication on the map. For more information, write us to email [email protected]