BORA'S BOATSHOP
Contactgegevens BORA'S BOATSHOP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BORA'S BOATSHOP: address, phone, fax, email, website, opening hours
BORA'S BOATSHOP
Regio (region): ANTWERPEN, - 2000 - BE, België
Adres (address): TAVERNIERKAAI 2, België
Telefoon (phone): 332-587-47 332-587-47
Fax (fax): 3-233-5088 3-233-5088
E-Mail: [email protected]
Website: BORAS-BOATSHOP.COM
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BORA'S BOATSHOP: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BORA'S BOATSHOP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BORA'S BOATSHOP"? - Contact us!
We found such data of BORA'S BOATSHOP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BORA'S BOATSHOP. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BORA'S BOATSHOP
Products information BORA'S BOATSHOP
Producten die in BORA'S BOATSHOP zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor BORA'S BOATSHOP Addition kinds of activities for BORA'S BOATSHOP
3764. Ruimte aandrijfeenheden en onderdelen | Space propulsion units and parts
284200. Pools en sanitair goederen | Polishes and sanitation goods
26550403. Cores, vezel: gemaakt van aangekocht materiaal | Cores, fiber: made from purchased material
38290502. Electrogamma ray loggers | Electrogamma ray loggers
50130102. Automobielglas | Automobile glass
50840102. Brouwerij producten productie machines, commercieel | Brewery products manufacturing machinery, commercial
63619901. Garantie van titels | Guarantee of titles
Werken bij BORA'S BOATSHOP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BORA'S BOATSHOP: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BORA'S BOATSHOP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BORA'S BOATSHOP. Looking for open vacancies in other companies
-
Assistant Accountant - Brussels (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ACCOUNTEMPS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben jij een ervaren hulpboekhouder en ben jij bereid je kennis te delen gedurende een periode van 2 tot 3 maanden? Dan heeft Accountemps de geschikte job voor jou! De klant is gelegen rond Brussel en is actief binnen de brandstof en energie markt. Jouw takenpakket: Controleren en inboeken van Accounts Payables; Het opstellen van uitgaande facturen; Banken verwerken en inboeken; Eventuele ondersteuning voor procedure verbeteringen. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
-
Onderhoudsmedewerker Schildersafdeling (KONINGSHOOIKT)
Regio: KONINGSHOOIKT
Bedrijf: T-INTERIM HEIST-OP-DEN-BERG
Type: Interim met optie "vast werk"
Je staat in voor het reinigen en onderhouden van de spuitcabines en van het schildersmateriaal: pistolen, filters, werkplatformen, verf- en luchtslangen, rooster, afzuigkanalen, verfketels,... Je helpt bij het verwijderen van van het afplakmateriaal (papier, tape,...) aan de wagens. Je zorgt voor het correct afvoeren van de gebruikte verffilters, het afplakmateriaal, het afvalwater,... Bedrijfsprofiel: Voor een groot bedrijf gelegen te Koningshooikt, zijn we op zoek naar een onderhoudsmedewerker voor de schildersafdeling.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Veerle-Laakdal – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VEERLE)
Regio: VEERLE
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
HUISHOUDHELDEN REGIO Heusden - Destelbergen solliciteer via sms (HEUSDEN)
Regio: HEUSDEN
Bedrijf: EASY LIFE MELLE
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO BEERVELDE (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren.
-
Jobstudent kassa (ZOERSEL)
Regio: ZOERSEL
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Je staat voornamelijk aan de kassa maar kan ook worden ingezet voor de aanvul. Aan de kassa zorg je voor een ordelijke werkomgeving. Je bent klantvriendelijk en weet de klanten te informeren over de lopende acties. Je bent een harde werker die de klanten met een glimlach verwelkomt. Je zorgt voor een correcte betalingsafhandeling en kan met zorg omgaan met de producten.
-
Stage Recruitment Consultant (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: StepStone
Type: Studentenjob
www.stepstone.be/vacatures----1672891-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt. Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt. Als stagair(e) recruitment consultant ben je samen met je team verantwoordelijk voor de interne (Trifinance) en externe (klanten) recruitment opdrachten: Je hebt contact met onze klanten, zoekt pro-actief naar kandidaten, screent hun competenties tijdens interviews en maakt een verslag op over deze kandidaten; Je bent verantwoordelijk voor de A-Z opvolging van onze kandidaten en sollicitaties; Je bouwt een netwerk op van finance professionals en wordt hun trusted partner in hun zoektocht naar nieuwe uitdagingen; Als een business partner onderhoud je contacten met onze klanten; Je wordt betrokken bij de verdere ontwikkeling van onze intake initiatieven: communicatie, interne projecten, events, etc. Ben je sterk in communicatie? Ben je gepassioneerd door het maken van de juiste match tussen kandidaat en klant? Ben je klantgericht en geïnteresseerd in het ontmoeten van mensen? Ben je resultaatgericht, pro-actief en weet je van aanpakken? Heb je zin om een ambitieus en gepassioneerd team te versterken?
-
Call medewerker - bespreekbaar uurregime (MELLE)
Regio: MELLE
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Als Call medewerker zal je van op kantoor afspraken inplannen met klanten en prospecten voor de account managers. Jij maakt de afspraken, de account managers doen de rest. Je beheert de agenda van de account managers en bewerkt gegevens waar nodig.
-
Shopverantwoordelijke computer winkel (PUTTE)
Regio: PUTTE
Bedrijf: Spot Group
Type: Vaste Job
Je bent verantwoordelijk voor de commerciële en operationele management van computerwinkel Je neemt initiatieven om de omzet en winstcijfers te optimaliseren Je motiveert het team om de commerciële doelstellingen te behalen Je bewaakt de klantvriendelijkheid en netheid van de winkel en het team Je zorgt er voor dat je team zijn taken en verantwoordelijkheden perfect en vlekkeloos uitvoert Je verwelkomt, informeert, adviseert en gebeleidt de klanten bij hun aankoop
-
Halian - Office 365 Administrator (ESCH-SUR-ALZETTE)
Regio: ESCH-SUR-ALZETTE
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nous recherchons actuellement pour le compte de notre client un Office 365 Administrator pour une mission d'une durée de 3 mois extensible à 1 an. Profil Connaissances requises : Exchange online OneDrive for Business Skype for Business Des connaissances dans les domaines suivants étant considérées comme un atout : Groups Teams SharePoint online Langue de travail : anglais obligatoire : B2 à C2
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
-
Bijverdienste Horeca Linkeroever (3d/week) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: QUINTO
Type: Flexijob
Voor een prachtig restaurant op Linkeroever met zicht op de Schelde zoeken we een flexi-jobber of student die zich wekelijks kan vrijmaken op woensdag, donderdag en vrijdag om de aanwezige klanten in het restaurant een top bediening te garanderen! Start: 18u Einde: rond 23u Je haalt in de keuken de gedresseerde borden en plaatst deze volgens de etiquetteregels bij de klant op tafel. Je bereidt en serveert koude en warme dranken, bieren, wijn, ... Je ruimt de tafels op een professionele manier af. Kortom, je zorgt ervoor dat de aanwezige gasten niets te kort komen!
Zoek naar antwoorden van BORA'S BOATSHOP in sociale netwerken
Look for responds of BORA'S BOATSHOP in social networks
Lees alle opmerkingen voor BORA'S BOATSHOP. Laat een reactie achter voor BORA'S BOATSHOP. BORA'S BOATSHOP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BORA'S BOATSHOP. Leave a respond for BORA'S BOATSHOP. BORA'S BOATSHOP on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BORA'S BOATSHOP op de google maps. Adres en contacten BORA'S BOATSHOP Location of BORA'S BOATSHOP on the google maps. Address and contacts of BORA'S BOATSHOP
Andere gerelateerde bedrijven als come BORA'S BOATSHOP BORA'S BOATSHOP: De Bruyne Styling BVBA | V.D.B. Engineering NV | Carlisi Vincent (Bureau) | BON-VAL BRONNEN/ SOURCES-BAVIK BROUWERIJ/BRASSERIE | Lyriange
Other related companies as BORA'S BOATSHOP: De Bruyne Styling BVBA | V.D.B. Engineering NV | Carlisi Vincent (Bureau) | BON-VAL BRONNEN/ SOURCES-BAVIK BROUWERIJ/BRASSERIE | Lyriange
BORA'S BOATSHOP is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio ANTWERPEN, - 2000 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is BORA'S BOATSHOP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01360900878. Het bedrijf BORA'S BOATSHOP bevindt zich op het adres: TAVERNIERKAAI 2. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 775,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 609,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in BORA'S BOATSHOP zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BORA'S BOATSHOP is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BORA'S BOATSHOP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BORA'S BOATSHOP, openstaande posities, locatie van BORA'S BOATSHOP op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
BORA'S BOATSHOP is a company, that was registered 1994 in ANTWERPEN, - 2000 - BE region, Belgium. Full name of company is BORA'S BOATSHOP, company assigned to the tax number BE01360900878. The company BORA'S BOATSHOP is located at the address: TAVERNIERKAAI 2. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 775,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 609,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in BORA'S BOATSHOP were not found.
The main activity of BORA'S BOATSHOP is Automotive Repair, Services and Parking, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BORA'S BOATSHOP is not available. You also can look at reviews of BORA'S BOATSHOP, open positions, location of BORA'S BOATSHOP on the map. For more information, write us to email [email protected]