ASP Management BV

Particuliere bedrijvenVoedingswinkels • ASP Management BV
Private companiesFood Stores • ASP Management BV

Contactgegevens ASP Management BV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ASP Management BV: address, phone, fax, email, website, opening hours

ASP Management BV

Regio (region): Bodegraven, 2410 AE - BE, België

Adres (address): Postbus 240, België

Telefoon (phone): 31/348-684444 31/348-684444

Fax (fax): 31/348-688266 31/348-688266

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ASP Management BV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ASP Management BV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ASP Management BV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ASP Management BV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ASP Management BV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ASP Management BV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ASP Management BV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ASP Management BV
Products information ASP Management BV

BTW identificatienummer (tax): BE04267333984
Ondernemingsnummer: 3521087646
Hoofdstad (capital): 842,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 463,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1998
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in ASP Management BV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ASP Management BV
(Get full report from official database of BE for ASP Management BV)

Aanvulling soorten activiteiten voor ASP Management BV
Addition kinds of activities for ASP Management BV

349699. Diverse gefabriceerde draadproducten, nec | Miscellaneous fabricated wire products, nec
07210301. Ziektebeheersdiensten bezorgen | Crop disease control services
17999934. Prop, set of landschap bouw, theatraal | Prop, set or scenery construction, theatrical
34949900. Ventielen en buisleidingen, nec, nec | Valves and pipe fittings, nec, nec
36510119. Luidsprekers | Speaker monitors
37140123. Herbouw van motoren en transmissies, fabrieksbasis | Rebuilding engines and transmissions, factory basis
50850704. vlechten | Twine
76310202. Pearl restringing | Pearl restringing

Werken bij ASP Management BV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ASP Management BV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ASP Management BV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ASP Management BV. Looking for open vacancies in other companies

  • Dakwerker (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een kleine zelfstandige gespecialiseerd in dakwerken zijn we op zoek naar een gemotiveerde dakwerker. Onze klant doet zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten. Dit voor platte alsook hellende daken. Taken: - herstellingswerken - zinkwerken - alles van daktimmerwerk (komt minder voor)

  • Credit Controller (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een internationaal bedrijf in Antwerpen is op zoek naar een Credit Controller. Heb je ervaring in debiteurenbeheer en ben je klantgericht ingesteld? Je komt terecht in een functie met vele klantencontacten en autonomie! Jouw takenpakket als Credit Controller: Aanvraag kredietlimieten bij de kredietverzekeraar en (jaarlijkse) herbeoordeling Onderhouden van de klantendatabase (aanmaken klanten , registreren wijzigingen, onderhouden kredietlimieten) Bewaking kredietruimte Controle betalingstermijnen en negotiëren betalingscondities met de klanten in samenspraak met de directie en de vtw Algemene opvolging van de openstaande facturenlijst en aanzuivering ervan Aanmaning klanten (telefonisch en schriftelijk) Opvolging op te lossen problemen i.v.m. verkoopfacturen Opvolgen incasso- en schadedossiers Periodieke rapportages ten behoeve van de directie/vtw en RvB

  • Showroomverkoper Automotive - Klassevolle zaak regio Kortrijk! (M/V) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klassevolle garage met gekende automerken regio Kortrijk, zoekt Forum Office een Klantenadviseur. Hierbij sta je in voor het volledige verkoopproces. Je ontvangt de klant in de showroom en zorgt voor een eerste 'klik'. Je doet een behoefteanalyse waarbij je de wensen van de klant nagaat. Je presenteert de wagen en laat de klant kennis maken a.d.h.v. eventueel een proefrit. Je maakt de offerte op. Dit vormt de basis voor de verkoopovereenkomst. Je zorgt dat de klant zijn auto zonder al te veel problemen kan inruilen. Dit door een grondige evaluatie van het voertuig. Je verkoopt actief financieringen, leasingen en verzekeringen. Door financiële diensten kan de klant een auto aanschaffen met meer opties. Als klantenadviseur is het jouw taak om de herlancering van de verkoop actief te ondersteunen en dit op een overtuigende manier. 85% van de klanten koopt niet bij een eerste bezoek. Contacteer de klant zelf en wacht niet tot die zelf terug contact opneemt. Beweeg de klant ertoe het verkoopscontract te ondertekenen. Stel de klant tevreden door hem te bevestigen dat dit de juiste keuze is tegen de correcte prijs. Geef bij de afsluitfase als klantenadviseur het nodige enthousiasme mee met de klant.  

  • Orderpicker (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Start People Lommel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Aan de hand van een voicepicking systeem ga je bestellingen voor klanten klaarzetten. Dit systeem geeft de locatie aan in het magazijn en de hoeveelheid goederen die moeten gepicked worden. Je waakt mee over de orde en de netheid van het magazijn.

  • Huishoudhulp Wuustwezel (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: Comforthome

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij van schoonmaken, strijken en mensen helpen? En zoek je werk in de omgeving van Wuustwezel ? Aarzel dan niet om bij ons te solliciteren!

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge (Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge)

    Regio: Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • STUDENT VERKOPER JACK & JONES Kuurne (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    JACK & JONES KUURNE IS LOOKING FOR A STUDENT WORKER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van JACK & JONES? Solliciteer dan nu voor de functie van student verkoper! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: • Service is bij JACK & JONES prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden. Je maakt de klanten wegwijs in de verschillende collecties, je geeft hen styling advies op maat en informeert hen over de verschillende producten, fittings en materialen; • Je zorgt voor het op orde houden van de winkel (plooien, ophangen, presenteren) en het aanvullen van de stock; • Je verzorgt een correcte en snelle verwerking van leveringen (goederen uitpakken, kleding beveiligen en labelen); • Je doet kassaverrichtingen, ontvangt betalingen en staat in voor de dienst-na-verkoop; • Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • Afdelingsmanager (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Ausy Sales & Marketing

    Type: Vaste Job

    Als afdelingsmanager beschik je over de gave om jouw team zo te leiden dat alles op rolletjes loopt. Je hebt een passie voor voeding en brengt deze passie over op jouw medewerkers. Op drukke tijdstippen werk je mee op het terrein. Hoofdzakelijk ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van jouw afdelingen. Daarnaast streef je elke dag naar tevreden klanten. Je bent op de hoogte van de wensen en noden van de klanten en stemt je afdeling hier op af. Commercieel denken en handelen zit in jouw natuur. Je speelt vlot in op opportuniteiten die zich voordoen. Je neemt beslissingen op basis van de resultaten van je afdelingen en durft meedenken met de keten op lange termijn. Om jouw afdelingen efficiënt te beheren, voer je de bijhorende administratieve taken met plezier uit. Zo stel je de planningen en uurroosters van jouw team op en zorgt voor een optimale voorraadbeheer.

  • ERVAREN DOSSIERBEHEERDER M/V (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: FRANK SPRUYT

    Type: Vaste Job

    Het kantoor van Gerechtsdeurwaarder FRANK SPRUYT is een toonaangevend Gerechtsdeurwaarderskantoor in volle groei dat met de modernste informatica-systemen werkt. Voor onze administratieve zetel te Zellik zijn we op zoek naar een bediende om ons team van dossierbeheerders en juristen te versterken. We streven naar verantwoordelijkheid en open communicatie. Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door wederzijds respect, teamspirit en vertrouwen in het individuele potentieel van elke bediende. Werknemers dragen actief en succesvol toe tot de kwaliteitsverhoging van onze diensten en om een verdere ontwikkeling te ervaren die in lijn is met de individuele sterke punten en potentieel. De sleutel van ons succes zijn plichtsgetrouwe, gemotiveerde en gekwalificeerde werknemers. Je krijgt als administratieve medewerker je eigen klantenportefeuille in beheer. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de onbetaalde facturen van je klant ingevorderd worden. Je krijgt de verantwoordelijkheid over een minnelijke en/of een gerechtelijke procedure. Jij bepaalt het volledige traject en neemt alle beslissingen, in samenspraak met de wensen van de klant. Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van juridische akten/aanmaningen en voor de opvolging van de aan jou toevertrouwde dossiers. Je verricht opzoekingen in het rijksregister, centraal systeem van beslagberichten en de DIV. Je behandelt briefwisseling en betwistingen. Je onderhandelt afbetalingsplannen en zorgt voor de opvolging hiervan. Je communiceert met je klant of opdrachtgever en rapporteert op regelmatige basis aan je teamleader over je werkzaamheden. • Teamleader assisteren in zijn dagelijkse taken • Relatiebeheer • Zelfstandig debiteurenbeheer (gerechtelijke procedures) • Zelfstandige administratieve verwerking van aktes • Ondersteunen van de (kandidaten-) GDW, stagiairs • Behandelen van binnenkomende oproepen (klanten & debiteurs) • Loket werkzaamheden • Verwerking briefwisseling • Begeleiden (jr) administratieve medewerkers

  • Tekenaar (HERNE)

    Regio: HERNE

    Bedrijf: De Bondt Verandas

    Type: Vaste Job

    Debondt Verandas staat als familiebedrijf sinds 35 jaar in voor de vakkundige plaatsing van veranda’s, pergola’s, overkappingen en zonneluifels in aluminium of hout. Vanuit het hoofdkantoor in Herne wordt elke klant op professionele wijze begeleid, vanaf de eerste potloodschets tot de overhandiging van de sleutel. Vermits Debondt Verandas alles in eigen beheer doet en dus zonder tussenpersonen werkt, kunnen we zeer flexibel inspelen op de wensen van de klant. In het kader van onze groei zijn wij op zoek naar een (m/v) tekenaar. Bekijk onze jobvideo hier Tekenaar Als tekenaar speel jij een vitale rol in het hele productieproces. Zo stel je bijvoorbeeld de detailtekeningen voor bouwvergunningen op, breng je de voorbereidende ruwbouwwerken in kaart en teken je de constructiedetails uit. In een volgende fase werk je de technische plannen uit voor de productieafdeling en de plaatsingsdienst. Je werkt hiervoor nauw samen met je collega-tekenaars en maakt gebruik van AutoCAD en/of Vectorworks.

  • Begeleid(st)ers buitenschoolse kinderopvang (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR BEERNEM

    Type: Werfreserve

    We leggen een wervingsreserve aan voor begeleid(st)ers in de buitenschoolse kinderopvang. Je vangt kinderen op uit het lager en kleuteronderwijs voor en na de schooluren, op woensdagnamiddagen en op vakantiedagen.

  • Medewerker onderhoud/keuken - Kasteel d'Aertrycke (Torhout) (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: COREX

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Kasteel D'Aertrycke – Torhout behoort tot de groep Eccellenza, met ondertussen meer dan 35 jaar ervaring in de horecasector. Door continue groei zijn wij op zoek naar een medewerker onderhoud/keuken. Uw takenpakket Onderhoud U bent verantwoordelijke voor de algemene schoonmaak van meubilair (kasten, tafels, deuren,..), installaties (keuken en zaal), publieke ruimten (gangen, trappen, zalen, inkom, restaurant,…) en sanitair (desinfecteren en bevoorrading). U help bij de afwas van porselein (machinaal) en keukenmateriaal (handmatig). U organiseert op regelmatige basis grote schoonmaakwerken (muren afwassen, onderhoud luchters, reinigen van tapijten,...) U staat voor de opmaak van het onderhoudsplan. U staat in voor de bestelling van alle onderhoudsproducten en het aanvullen ervan. U help bij de voorbereidingen (opdekken van tafels, zaalopstellingen voor seminars, …) U zorgt voor een onberispelijke netheid. U voert controle het voltooien van de wekelijkse taken (aanvullen van de bar, opbergen van goederen, …) Keuken U help mee aan de voorbereidingen voor onze buffetten. Werkregeling U werkt volgens een uitgewerkt schema in samenspraak met de manager. U werkt tijdens de week en/of weekend, uren bespreekbaar.

Zoek naar antwoorden van ASP Management BV in sociale netwerken
Look for responds of ASP Management BV in social networks

Lees alle opmerkingen voor ASP Management BV. Laat een reactie achter voor ASP Management BV. ASP Management BV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ASP Management BV. Leave a respond for ASP Management BV. ASP Management BV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ASP Management BV op de google maps. Adres en contacten ASP Management BV
Location of ASP Management BV on the google maps. Address and contacts of ASP Management BV

Andere gerelateerde bedrijven als come ASP Management BV ASP Management BV: Baelen Invest nv | Lafaille | De Brugse Databank BVBA | Technisch Instituut Heilig Hart | Etablissement Stine-Castus S.P.R.L.

Other related companies as ASP Management BV: Baelen Invest nv | Lafaille | De Brugse Databank BVBA | Technisch Instituut Heilig Hart | Etablissement Stine-Castus S.P.R.L.

ASP Management BV is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio Bodegraven, 2410 AE - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is ASP Management BV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04267333984. Het bedrijf ASP Management BV bevindt zich op het adres: Postbus 240. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 842,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 463,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in ASP Management BV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ASP Management BV is Voedingswinkels, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ASP Management BV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ASP Management BV, openstaande posities, locatie van ASP Management BV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

ASP Management BV is a company, that was registered 1998 in Bodegraven, 2410 AE - BE region, Belgium. Full name of company is ASP Management BV, company assigned to the tax number BE04267333984. The company ASP Management BV is located at the address: Postbus 240. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 842,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 463,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in ASP Management BV were not found.
The main activity of ASP Management BV is Food Stores, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ASP Management BV is not available. You also can look at reviews of ASP Management BV, open positions, location of ASP Management BV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over ASP Management BV, Bodegraven, 2410 AE - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ASP Management BV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ASP Management BV, Bodegraven, 2410 AE - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ASP Management BV, employees, financial statistics.