ABN
Contactgegevens ABN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ABN: address, phone, fax, email, website, opening hours
ABN
Regio (region): Haacht, Eur 3150 - BE, België
Adres (address): Scharent 91, België
Telefoon (phone): 32 477 85 09 97 32 477 85 09 97
Fax (fax): 32 16 60 59 39 32 16 60 59 39
E-Mail: [email protected]
Website: abncru.com
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ABN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ABN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ABN"? - Contact us!
We found such data of ABN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ABN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti ABN
Products information ABN
Producten die in ABN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor ABN Addition kinds of activities for ABN
359200. Carburatoren, zuigers, zuigerringen en kleppen | Carburetors, pistons, piston rings and valves
22730402. Tapijten, textielvezel | Carpets, textile fiber
23390306. Rijgewoonten: vrouwen, missen 'en junioren' | Riding habits: women's, misses', and juniors'
23950402. Tucking: voor de handel | Tucking: for the trade
35520108. Frames, doubling en twisting, textielmachines | Frames, doubling and twisting, textile machinery
36339902. Wringers, binnenlandse industrie | Wringers, domestic industry
Werken bij ABN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ABN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ABN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ABN. Looking for open vacancies in other companies
-
Project & sales manager (LUMMEN)
Regio: LUMMEN
Bedrijf: Gentis SA
Type: Vervanging brugpensioen
Over ons Gentis is een Belgisch recruitmentbedrijf met de hoofdzetel in Brussel. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verstrekken van permanente personeelsbezetting evenals project sourcing-oplossingen voor meerdere sectoren wereldwijd. De klant Je zult werkzaam zijn voor een familiebedrijf met een zeer goede naam binnen de koeltechniek. Wel zijn zij onderdeel van een grotere groep waardoor ze de voordelen die daaraan verbonden zijn ook kunnen bieden. Zij richten zich op het gebruik van duurzame en energiezuinige koelproducten. Bovendien staat bij hun de werknemer centraal en is er een groot besef dat zonder hun mensen ze de gestelde doelen niet zullen halen. Momenteel hebben zij een mooie combi-functie openstaan voor een sales & project manager. De functie - Je bent verantwoordelijk voor een portfolio van klanten verspreid over de regio Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant, het gaat vooral dat je een lange termijn-relatie opbouwt en onderhoudt met deze klanten actief in commerciële maar ook industriële koeling - Naast het onderhouden van je bestaande klantenbestand ben jij ook voortdurend op zoek naar nieuwe commerciële kansen - Je denkt met de klant mee over de best mogelijke oplossing, en doet een gepast voorstel. Je werkt dit voorstel uit en doet zelf ook de calculatie ervan. - Nadat je een project succesvol hebt weten te verkopen aan de klant ben je ook zelf betrokken bij de opvolging van het project bovendien zorg je er ook voor dat de klant ook het onderhoudscontract bij jou afsluit en doe je de opvolging van deze onderhoudscontracten
-
Technical Expert - Automation (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Randstad High Technics
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als marktleider beheert en onderhoudt onze klant tal van technische installaties in heel België. Van airco, elektriciteit en verlichting tot transportsystemen in luchthavens, sportcomplexen, zwembaden, kantoren, ziekenhuizen, industrie, ... . We nemen ook het volledige energiebeheer van gebouwen van klanten voor onze rekening en verzorgen facilitaire diensten zoals telefoniebeheer, catering, cleaning, klusjesdienst, onderhoud van groene zones en nog veel meer voor een pak organisaties en ondernemingen. We zijn op zoek naar een Technical Expert - Automation, die een bijdrage wil leveren aan de groei van een veelzijdige automatiseringsafdeling. De projecten zijn vooral gesitueerd in Vlaanderen en Brussel. Het betreft veelal projecten voor HVAC (heating ventilation and air conditioning), waterbehandeling van zwembaden en industriële productie van warm water, stoom, ijswater, perslucht. De programmering heeft betrekking op PLC-systemen, aandrijftechniek, meet- en regelapparatuur en SCADA. Je zorgt ervoor dat de projecten vanaf gespecifieerde offertes worden uitgewerkt tot volledig werkende systemen Je assisteert bij de inkoop, bereidt offertes voor en geeft indien nodig ondersteuning aan bedradingsmonteurs
-
1ste verkoper (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als eerste verkoopmedewerker voor onze winkel gelegen in Roeselare krijg je bepaalde taken toegewezen: verkoop van goederen informeren en adviseren over alle goederen assistentie bieden aan de logistieke medewerkers opmaken van de inventaris je kan een winkel openen en sluiten monteren van toonmodellen presentatie van de winkel invullen van de bestelbon' s klanten bijstaan in de verkoop collega's coachen toffe settingen uitzetten de winkel aankleden naar een aangenaam winkelbeeld
-
Huishoudhulp dienstencheques regio Damme - Moerkerke (DAMME)
Regio: DAMME
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Dienstenchequebaan
Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.
-
Zorgzame gezellige huishoudhulpen Regio Nijlen (NIJLEN)
Regio: NIJLEN
Bedrijf: HET POETSPALEIS
Type: Dienstenchequebaan
Zet 2018 goed in en contacteer ons! Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals, Itegem, Bevel, Grobbendonk, Nijlen Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.
-
Comics Station Antwerp - jobstudent attractiemedewerker (weekdagen en weekends) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Comics station Antwerp biedt meer dan 60 attracties en activiteiten. Wij zoeken enthousiaste studenten die bij ons willen werken als parkmedewerker. Dit houdt in: bedienen van de attracties het onderhoud van de attracties (schoonmaken, opruimen,...)
-
Receptionist(e) (KESSEL-LO)
Regio: KESSEL-LO
Bedrijf: BUDGET IBIS
Type: Studentenjob
Ibis budget Leuven is op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste student om haar jong en dynamisch team te vervolledigen. Als aanspreekpunt van de gasten binnen het hotel wordt er van u verwacht dat u klantvriendelijk bent ingesteld. Door uw onthaal krijgt de gast een aangenaam gevoel bij zijn verblijf. Indien u flexibel bent, niet bang bent om verantwoordelijkheid te nemen, verschillende talen beheerst en van variatie houdt, dan is deze job zeker voor u ! Wij werken met een 3-ploegenstelsel volgens volgende uren: 7u - 15u / 15u - 23u / 23u - 7u
-
Technician Stralingsbescherming in dagdienst - Kerncentrale Doel (DOEL)
Regio: DOEL
Bedrijf: ELECTRABEL KERNCENTRALE DOEL
Type: Vaste Job
ENGIE Electrabel is de marktleider voor energie in België. De onderneming maakt deel uit van ENGIE, een wereldspeler op het vlak van elektriciteit, aardgas en energiediensten. Bij ENGIE Electrabel krijg je de kans om door te groeien en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Welke opleiding je ook hebt genoten, bij ons gaat een wereld van mogelijkheden voor je open. In België bekleedt ENGIE Electrabel een unieke positie omdat onze portefeuille uit alle energievormen bestaat: windenergie, bio-energie, aardgas, kernenergie, gecombineerde oplossingen,… Onze medewerkers in de productieactiviteiten zorgen ervoor dat ENGIE Electrabel haar sterke reputatie als elektriciteitsproducent behoudt. Dankzij hun talent, knowhow en inzet helpen ze de technische en technologische troeven van ons productiepark verder uit te bouwen. Kerncentrale Doel zoekt een Technician Stralingsbescherming Kerncentrale Doel. Jouw missie adviseren en controleren van alle betrokken partijen in de installaties op het vlak van veiligheidspreventie en stralingsbescherming. Verzekeren van het volledige toezicht van de gecontroleerde zones je implementeert operationele preventie- en beschermingsmaatregelen op de werven om de fysieke integriteit van de betrokken partijen te garanderen en hun blootstelling aan ioniserende straling te beperken je organiseert en voert toezichts- en controleprogramma's uit om de impact op personen, installaties en het leefmilieu te beperken je staat in voor de routine analyse voor het bepalen van fysische en chemische grootheden je voert technisch administratieve taken uit die verband houden met verantwoordelijkheden van de dienst
-
Leerkrachten en coaches (m/v) (UKKEL)
Regio: UKKEL
Bedrijf: MYMETHOD
Type: Zelfstandige activiteit
MyMethod biedt studiebegeleiding voor leerlingen van het secundair onderwijs in en rond het Brusselse. De individuële lessen, stages of workshops worden aan huis of in onze kantoren te Ukkel aangeboden. Opdracht: Voor bijlessen (voornamelijk na de schooluren et/of in het weekend), workshops of stage begeleiding, werven wij leerkrachten en coaches aan voor alle vakken en meer specifiek voor: - Nederlands - Wiskunde - Wetenschappen (biologie, physica, chemie) - Methodologie - Geschiedenis en aardrijkskunde Uurloon: 16 tot 20 €/h voor bijlessen ; 25 tot 35 €/h voor stages en workshops ; + premies De opdrachten kunnen ad hoc of op regelmatige basis uitgevoerd worden. MyMethod kan de leerkrachten verlonen onder de vorm van een d eeleconomieplatform (info**). Dit platform bestaat voor het leveren van diesten van particulier tot particulier en geeft lagere lasten voor werknemer en werkgever. **: https://economie.fgov.be/nl/themas/ondernemingen/duurzame-economie/deeleconomie Gewenst profiel De kandidaat heeft voor één of meerdere van de gewenste vakken ; - een master of student voor een master ; - een doctoraat ; - een aggregatie of student aggregatie ; Ervaring gevraagd voor individuële ondersteuning (bijlessen) en/of begeleiding van kleine groepen. Wij bieden : Een contract onder het “deeleconomie” statut (niet nodig om een zelfstandig statut te hebben) of zelfstandig statut. Part-time job Een uitkering van 16€ tot 20€ volgens ervaring.
-
Freelance boekhouding 0.5 à 1 dag/week (DEINZE)
Regio: DEINZE
Bedrijf: GLOBIUS
Type: Zelfstandige activiteit
Ik ben op zoek naar administratieve en financiële ondersteuning onder de vorm van een freelance boekhouder (m/v/x) voor een halve dag tot 1 dag in de week, tijdelijk of permanent (overeen te komen). Facturatie, boeken van aankoopfacturen, BTW-aangifte, diverse boekingen, afschrijvingen, debiteurenbeheer, controle en rapportage,... Eventueel ook ingave van data voor de loonverwerking (via Acerta)
-
Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.
-
HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)
Regio: Provincie Oost-Vlaanderen
Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM
Type: Leercontract
FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).
Zoek naar antwoorden van ABN in sociale netwerken
Look for responds of ABN in social networks
Lees alle opmerkingen voor ABN. Laat een reactie achter voor ABN. ABN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ABN. Leave a respond for ABN. ABN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie ABN op de google maps. Adres en contacten ABN Location of ABN on the google maps. Address and contacts of ABN
Andere gerelateerde bedrijven als come ABN ABN: Nieuwgoed East-West Cy NV | Liftal Belgium N.V. | onlinecheapflights.com | Olivier Vanheoydonck | d'Oude Galerij
Other related companies as ABN: Nieuwgoed East-West Cy NV | Liftal Belgium N.V. | onlinecheapflights.com | Olivier Vanheoydonck | d'Oude Galerij
ABN is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio Haacht, Eur 3150 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is ABN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02166748046. Het bedrijf ABN bevindt zich op het adres: Scharent 91. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 628,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 289,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in ABN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ABN is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ABN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ABN, openstaande posities, locatie van ABN op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
ABN is a company, that was registered 1986 in Haacht, Eur 3150 - BE region, Belgium. Full name of company is ABN, company assigned to the tax number BE02166748046. The company ABN is located at the address: Scharent 91. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 628,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 289,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in ABN were not found.
The main activity of ABN is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of ABN is not available. You also can look at reviews of ABN, open positions, location of ABN on the map. For more information, write us to email [email protected]