Schaubroeck N.V.

Contactgegevens Schaubroeck N.V.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Schaubroeck N.V.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Schaubroeck N.V.

Regio (region): Belgium, België

Adres (address): Steenweg Deinze 154, B-9810 Nazareth, België

Telefoon (phone): (09) 3890211 (09) 3890211

Fax (fax): (09) 3890200 (09) 3890200

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Schaubroeck N.V.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Schaubroeck N.V."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Schaubroeck N.V."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Schaubroeck N.V., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Schaubroeck N.V.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Schaubroeck N.V., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Schaubroeck N.V.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Schaubroeck N.V.
Products information Schaubroeck N.V.

BTW identificatienummer (tax): BE06982604980
Ondernemingsnummer: 8466583251
Hoofdstad (capital): 192,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 379,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2004
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)

Producten die in Schaubroeck N.V. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Schaubroeck N.V.
(Get full report from official database of BE for Schaubroeck N.V.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Schaubroeck N.V.
Addition kinds of activities for Schaubroeck N.V.

0783. Sierstruik- en boomdiensten | Ornamental shrub and tree services
363902. Naaimachine | Sewing equipment
737700. Computer verhuur en leasing | Computer rental and leasing
799906. Skating rink operatie diensten | Skating rink operation services
57220207. Microgolfovens | Microwave ovens

Werken bij Schaubroeck N.V.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Schaubroeck N.V.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Schaubroeck N.V.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Schaubroeck N.V.. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige projectstaffing radiologie (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden in een gerenommeerd ziekenhuis regio Roeselare op de afdeling radiologie en ondersteun je jouw collega's bij verschillende verpleegtechnische taken zoals o.a. het uitvoeren van klassieke RX of CT. Ervaring in deze setting is een must. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Financial Officer (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Konvert Office zoekt voor een klant in Ieper naar een financial officer (m/v). Je vervult de rol van hulpboekhouder voor 2 vennootschappen van de groep. Je verzorgt de A tot Y boekhouding , hierbij ben je verantwoordelijk voor facturatie, aankoopfacturen en financiële opvolging, alsook het maken van periodieke aangiftes. Samen met een collega ben je ook verantwoordelijk voor de inkoopzijde en het financiële luik van de boekhouding van de 2e vennootschap.

  • Laadkaai Verantwoordelijke (KOOLSKAMP)

    Regio: KOOLSKAMP

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een nieuwe, moderne versnijderij zijn we op zoek naar een laadkaai verantwoordelijke voor in de namiddag (11u tot 19u). In deze functie ben je verantwoordelijk voor: Het wegen van de bestellingen. Het klaarzetten van de bestellingen bij de juiste klant. Het plannen van de ritten en het laden van de vrachtwagens in de correcte volgorde. Dit alles gebeurt in nauwe samenwerking met de productie en met naleving van de geldende normen inzake veiligheid, kwaliteit en hygiëne.

  • VPC Supervisor Repair (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: Konvert Interim Beveren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een logistieke firma in Kallo, zijn wij op zoek naar een Vehicle Processing Center (VPC) Supervisor (m/v). Vehicle Processing is een extra service dat dit bedrijf aanbiedt aan de klant. Hier worden allerlei handelingen uitgevoerd op nieuwe wagens alvorens ze geleverd of verscheept worden. Voor dit center zijn wij op zoek naar een supervisor verantwoordelijk voor de coördinatie en controle van de operaties. Je bent verantwoordelijk voor: - Toepassen en opvolgen van de veiligheidsvoorschriften + rapporteren en corrigeren van potentiële gevaren - Het behalen van afdelingscijfers (rendementen, leadtimes, kosten,…) binnen de verwachtingen van het management - Efficiënt plannen en voorzien van de nodige gekwalificeerde personen teneinde alle werkzaamheden volgens de klantverwachtingen af te werken - Voorzien van de nodige opleidingen teneinde professioneel en kwalitatief werk af te leveren - Volledigheid en correctheid van de administratie en rapportering met betrekking tot de afdelingsactiviteiten - Zorg dragen voor een goede werksfeer waar mensen graag komen werken en gemotiveerd zijn om steeds te verbeteren en respect hebben voor hun collega's, leidinggevenden en huisregels

  • Internal Sales support - Groeiende firma actief in de bouwsector - Regio Moeskroen (M/V) (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een groeiende firma actief in de bouwsector, gelegen in de omgeving van Moeskroen,  is forum Office op zoek naar een Internal Sales support.  Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:  Je maakt telefonische afspraken op basis van de binnenkomende leads.  Je detecteert de behoeften van potentiële klanten.  Je overtuigt klanten om een bezoek te plannen met één van de interne vertegenwoordigers. Je volgt de afspraken op van de vertegenwoordigers.  Je houdt de dossiers up to date.  Je staat in voor een aantal administratieve taken: creactie van verkochte dossiers, input van info in het CRM-pakket,...

  • Administratief commercieel bediende Gas en Elektriciteit Groepsaankoop (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In het kader van de 8ste groepsaankoop groene stroom en aardgas van de Provincie West-Vlaanderen zoekt Adecco een Administratief commercieel bediende om dit project mee in goede banen te leiden M/V. Je staat in voor de organisatie van het provinciaal loket en voor de ondersteuning van de gemeentelijke loketten in het kader van de 8ste groepsaankoop groene stroom en aardgas van de Provincie West-Vlaanderen. De inschrijvingen en acceptaties verlopen zo veel mogelijk digitaal. Sommige burgers beschikken echter niet over internet, hebben hulp nodig bij het lezen van hun energiefactuur of bij het interpreteren van hun besparingsresultaat. Deze mensen kunnen terecht bij een medewerker van hun gemeente of Provincie die hen persoonlijk begeleidt. Bijna alle gemeenten richten zo'n loket in. Ook de Provincie zelf houdt een loket open. Naast de gemeentelijke loketten krijgen ook OCMW's, lokale en intergemeentelijke woonwinkels en energiehuizen de vraag om mee te werken aan de groepsaankoop. Taakinhoud: Je helpt burgers persoonlijk via het provinciaal loket om hun inschrijving of acceptatie in orde te brengen Je staat in voor de correcte verwerking van het dossier Je belt de burgers op wanneer hun gegevens niet volledig zijn Je bent het eerste aanspreekpunt voor de loketten wanneer ze vragen of problemen hebben (zowel telefonisch als via e-mail) Je helpt aan de voorbereiding van nieuwsbrieven, handleidingen en ander communicatiemateriaal voor gemeentelijke loketten Je zorgt voor de logistieke organisatie van infosessie(s) voor loketten Je werkt actief mee aan de evaluatie van de campagne door de gemeentes

  • Student Onthaalbediende/receptionist(e) kerstvakantie 2018 (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent onthaalbediende/receptionist(e) te Lochristi: sta je in voor het onthaal van klanten/bezoekers ben je verantwoordelijk voor de eerstelijnstelefonie voer je administratieve taken uit.

  • Verpleegkundige Geriatrie (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5703 Locatie: ZNA Jan Palfijn in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Geriatrie, Interne Jobtime: 100% (38 uur/week) of ander regime bespreekbaar Contract: onbepaalde duur Waarom werken met ouderen? Geen dag is hetzelfde. Geen mens is gelijk. Soms komt de zelfstandigheid van een oudere door een ziekenhuisopname in het geding. Ernstig verzwakte of dementerende mensen kunnen niet altijd duidelijk aangeven wat ze willen, dus het is van belang dat je goed observeert om hen de benodigde zorg en aandacht te kunnen geven. Op een geriatrische afdeling krijg je te maken met zeer brede pathologieën. Dit vraagt veel van jou flexibiliteit en een brede kijk, en maakt dat je volop uitdagingen in je werk zult vinden. Dankbaar werk. Je kunt daadwerkelijk iets voor een ander betekenen. Een glimlach of een handdruk, een bedankje van een familielid. Het zijn de kleine dingen die voldoening geven. Goede werksfeer. Werken met ouderen binnen een multidisciplinair team is teamwork, met de patiënten, familieleden en collega’s. Onze medewerkers ervaren een grote collegialiteit en betrokkenheid. Jouw uitdaging: Je verleent individuele, planmatige en deskundige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt en zijn directe omgeving. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je verzekert de continuïteit van de zorgverlening via mondelinge besprekingen, schriftelijke registraties in het verpleegdossier en verpleegkundige transfertnota’s. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. De actieve promotie van gezondheidspreventie, -voorlichting en -opvoeding is vanzelfsprekend in jouw functie. Je staat onder leiding van de hoofdverpleegkundige en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij, o.a. door mee te werken aan opgelegde taken door de instelling of overheid (bv. registratie, minimale verpleegkundige gegevens, …). De opvang, begeleiding en evaluatie van stagiair(e)s is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR Specialist op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer één van de verpleegkundig afdelingshoofden: Reinhilde Van Oevelen, 6B Geriatrie, op 03 800 62 26; Ilse Van de Velde, 6C Geriatrie, op 03 800 62 46; Linda Demeyer, 2B Psychogeriatrie, op 03 800 62 62; Kristel Tijsmans, 1B Ortho-geriatrie, op 03 800 61 62. Voel jij je aangesproken?

  • commercieel bankbediende (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: AVANCE Werving & Selectie

    Type: Vaste Job

    je voert commerciële klantengesprekken over de 4 bankdomeinen (betalingsverkeer, sparen, kredieten en verzekeringen) je werkt pro-actief en ziet opportuniteiten je werkt graag in teamverband

  • Testleiders (Vlaanderen)

    Regio: Vlaanderen

    Bedrijf: Pearson Benelux

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als testleider verzamel je Vlaamse normen voor de WPPSI-IV-NL (vanaf heden tot april 2019).Je volgt een training waarbij je kennis maakt met de nieuwe test en oefent met het materiaal. Vervolgens zoek je peuters/kleuters in je omgeving (school, sportclub...) en verzorg je, onder begeleiding van de regiocoördinator, de afnames. Als testleider ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afnames. Je zal feedback ontvangen van de regiocoördinator over je afnames, waardoor je groeit in het scoren hiervan.

  • Connect-ICT - Service Desk Operator (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie Als Service Desk Operator ontvang je dagelijks oproepen ivm technische problemen.   Je voegt het incident toe in het Service Management Tool.   Vervolgens analyseer je het probleem en je geeft hieraan een gepaste oplossing.   Eens de oplossing geïmplementeerd is breng je de gebruiker op de hoogte. Als Service Desk Operator ben jij een onmisbare schakel in het IT landschap, zowel in de profitsector als in de non-profitsector. Jij bent diegene die zich bezig houdt met allerhande problemen inzake infrastructuur gaande van netwerkproblemen, authentication, desktop support (Hardware, software)...   Profiel    Bezit je over de volgende competenties, dan ben jij diegene waar we naar op zoek zijn om ons team te versterken: Bij voorkeur heb je al een 1ste ervaring in een Service Desk omgeving Windows ITIL SCCM Teamspirit Goede communicatie skills (Nederlands/Frans en Engels) zijn een must

  • Receptionist(e) flexijob - weekend (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: Auberge du pecheur

    Type: Flexijob

    Auberge du Pêcheur te Sint-Martens-Latem is alom gekend omwille van zijn unieke locatie langs de oevers van de Leie. De zaak beschikt over 32 kamers, een moderne brasserie, diverse feest -en seminariezalen. Auberge du Pêcheur maakt deel uit van de Flanders Hotel Holding waartoe ook Hotel Serwir te Sint-Niklaas, de Charl’s te Knokke, Hotel Gosset te Groot-Bijgaarden en traiteur Dîner Privé toe behoort. Meer info terug te vinden via stars-of-flanders.be. Om verder te bouwen aan ons succes zijn wij op zoek naar (m/v): Receptionist(e) flexijob tijdens het weekend en soms ook tijdens de week. U voldoet aan de voorwaarden om te werken als flexijob. (minstens 3/4 tewerkgesteld bij een andere werkgever, en dit sinds 3 kwartalen voor aanvang) Functieomschrijving: U staat in voor het beantwoorden van telefoons, tal van administratieve taken en onthaal van klanten. U bent klantvriendelijk, stipt en betrouwbaar. Daarnaarst heeft u een verzorgd voorkomen en beschikt u over motivatie en inzet. U bent flexibel, stressbestendig en een echte multitasker. U heeft een goede talenkennis van het Frans / Engels. Kennis van Duits is een pluspunt.

Zoek naar antwoorden van Schaubroeck N.V. in sociale netwerken
Look for responds of Schaubroeck N.V. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Schaubroeck N.V.. Laat een reactie achter voor Schaubroeck N.V.. Schaubroeck N.V. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Schaubroeck N.V.. Leave a respond for Schaubroeck N.V.. Schaubroeck N.V. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Schaubroeck N.V. op de google maps. Adres en contacten Schaubroeck N.V.
Location of Schaubroeck N.V. on the google maps. Address and contacts of Schaubroeck N.V.

Andere gerelateerde bedrijven als come Schaubroeck N.V. Schaubroeck N.V.: Elektro Robert Rigole | BK INOX DESIGN NV | Annio's Sportswear CV | XL-Consult | Lasudry

Other related companies as Schaubroeck N.V.: Elektro Robert Rigole | BK INOX DESIGN NV | Annio's Sportswear CV | XL-Consult | Lasudry

Schaubroeck N.V. is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is Schaubroeck N.V., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06982604980. Het bedrijf Schaubroeck N.V. bevindt zich op het adres: Steenweg Deinze 154, B-9810 Nazareth. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 192,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 379,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in Schaubroeck N.V. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Schaubroeck N.V. is Beveiliging & Commodity Brokers, Dealers, Uitwisselingen & Diensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Schaubroeck N.V. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Schaubroeck N.V., openstaande posities, locatie van Schaubroeck N.V. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Schaubroeck N.V. is a company, that was registered 2004 in Belgium region, Belgium. Full name of company is Schaubroeck N.V., company assigned to the tax number BE06982604980. The company Schaubroeck N.V. is located at the address: Steenweg Deinze 154, B-9810 Nazareth. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 192,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 379,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in Schaubroeck N.V. were not found.
The main activity of Schaubroeck N.V. is Security & Commodity Brokers, Dealers, Exchanges & Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Schaubroeck N.V. is not available. You also can look at reviews of Schaubroeck N.V., open positions, location of Schaubroeck N.V. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Schaubroeck N.V., Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Schaubroeck N.V., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Schaubroeck N.V., Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Schaubroeck N.V., employees, financial statistics.