Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

Particuliere bedrijvenLidmaatschapsorganisaties • Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.
Private companiesMembership Organizations • Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

Contactgegevens Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

Regio (region): Belgium, België

Adres (address): Avenue Louise 250 b14, B-1050 Bruxelles, België

Telefoon (phone): (02) 6390606 (02) 6390606

Fax (fax): (02) 6488230 (02) 6488230

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.
Products information Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

BTW identificatienummer (tax): BE09952484130
Ondernemingsnummer: 2354064941
Hoofdstad (capital): 590,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 486,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 2007
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.
(Get full report from official database of BE for Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.
Addition kinds of activities for Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

179903. Service station apparatuur | Service station equipment
233701. Vrouwen en missen 'jurken en rokken | Women's and misses' suits and skirts
513700. Dames- en kinderkleding | Women's and children's clothing
20450103. Gemengd meel: van gekochte bloem | Blended flour: from purchased flour
30890308. Fittings voor pijp, kunststof | Fittings for pipe, plastics
33399917. Tin-base legeringen (primaire) | Tin-base alloys (primary)
38290105. Brandstof totalizers, vliegtuig motor | Fuel totalizers, aircraft engine
50650104. Teletype apparatuur | Teletype equipment
59849901. Butaangas, gebotteld | Butane gas, bottled

Werken bij Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker technische ondersteuning (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent 1e lijnshulp voor zowel technische als procestechnische problemen/interventies en werkt hiervoor nauw samen met onze IT helpdesk en leveranciers Als medewerker technische ondersteuning ben je, samen met je 3 collega's, verantwoordelijk voor: - Interventies in het distributiecentrum (opslag, order picking, automatisch magazijn en - inpaksysteem,...) Indien nodig interventies in de snijafdeling (snijrobots, vouwmachines, stansmachines, moulding machines, plotters,...) Indien nodig interventies in het grondstoffenmagazijn (relaxtafels, inspectietafels,...) - Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud van onze machines in het distributiecentrum - Je staat in voor de proces-technische ondersteuning voor het distributiecentrum: Je zorgt voor een optimale output van onze kranen, pickingsystemen, shuttle,... Hiervoor verwachten we een bepaalde systeem-technische affiniteit

  • Grondwerker (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als grondwerker bij onze klant t ben je gedreven. Je takenpakket zal bestaan uit: ?Samen met jouw collega's sta je in voor grondwerken; ?Het opbreken van wegbestrating; ?Het graven en dichten van sleuven en putten (machinaal en manueel); ?Je staat in voor plaatsing renovatie onderhoud en uitbreiding van drukleidingnetwerken en riolenstelsels; ?Buizen die aangelegd worden zijn voor afvoer van rioolwater aanvoer van drinkwater en aardgas; ?Ook pijpleidingen voor transport van gassen en vloeistoffen; ?Tot allerhande industriële leidingen

  • Planner (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Go4Jobs Londerzeel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - planningen controleren - planningen opstellen en daarbij rekening houden met de beschikbaarheid van mensen, materialen, voertuigen,... - leiding geven aan plaatsers - volledige administratie van werven - opstellen van materiaallijsten - oplossen van problemen die zich voordoen op werven - je hebt 'wachtperiodes', tijdens deze periode ben je 24/7 'van wacht' om interventies te plannen

  • HUISHOUDHULP REGIO SCHOTEN (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp poetst en/ of strijkt u bij verscheidene particulieren. U kan zich makkelijk verplaatsen met openbaar vervoer of auto en bent flexibel bij voorgestelde opdrachten en/of vervangingen die Tempo-Team u aanbiedt. U kan parttime of fulltime werken (tussen 15u/week en 38u/week). U bent stipt, eerlijk en klantvriendelijk. Ervaring in de sector is een pluspunt, maar niet noodzakelijk. U hebt kennis van huishoudelijke schoonmaakproducten. U kan vlot communiceren in het Nederlands.

  • Huishoudhulp Torhout- vanaf 10 tot 38u per week (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hulp in huis is steeds op zoek naar huishoudhulpen die zeer gemotiveerd zijn en aan de slag willen in eigen regio, met gezinsvriendelijke werkuren en mooie loonvoorwaarden. U neemt met de glimlach alle huishoudelijke taakjes over van uw klanten, u houdt van orde en netheid en bent stipt en klantvriendelijk. U kan direct bij ons aan de slag vanaf 10uur tot fulltime 38uur per week, met een werkschema aangepast aan jouw levensstijl. Vaste job, maaltijdcheques, spaarpunten, gezinsvriendelijke uren, gratis rijbewijs, verlof vrij te kiezen,...

  • Gezocht; Studenten voor een delicatessenzaak te Aalter (M/V) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Studentenjob

    Voor een delicatessenzaak te Aalter, zijn wij op zoek naar studenten voor de afdeling beenhouwerij. Ben jij beschikbaar het volledig jaar door om in het weekend bij te werken? Zo ja, dan kan deze vacature iets zijn voor jou. Je staat in voor de verkoop, behandelen van klanten, snijden van vlees, maken van broodjes, verpakken van kaas/vlees.

  • Teamleider weekend - Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: ARDO

    Type: Vaste Job

    Bij de opstart van een nieuw groenteseizoen, ben je aanwezig in productie voor de ondersteuning van productielijnen. Je helpt mee aan de receptie van de groenten in drukke periode (keuring kwaliteit groenten, communicatie externen, ...) Je doet de dagelijkse opvolging van operationele problemen en staat in voor de netheid in de werkomgeving. Je staat in voor de opvolging van de biomethanisatie en waterzuivering (in samenwerking met een technieker van het weekend) Bij afwezigheid van de weekendcoördinator sta je in voor planning van de weekendploeg. Je rapporteert telkens aan de weekendcoördinator

  • STUKADOOR - PLAATSER GYPROC (RILLAAR)

    Regio: RILLAAR

    Bedrijf: BUILD M.E.

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de binnenbepleistering van muren en plafonds zowel in nieuwbouwwoningen als verbouwingen, hoofdzakelijk in particuliere woningbouw. Verder doe je ook de buitenbepleistering van gevels en het plaatsen van gyprocwanden en -plafonds. De verschillende werven zijn gelegen in de regio Leuven-Aarschot-Diest.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Dentist/Orthodontist (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: POLIKLINIEKEN DE VOORZORG

    Type: Zelfstandige activiteit

    Investigate and correct the position of the teeth and jaws of patients.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • FLEXIJOB Verkoper/verkoopster kerststal op kerstmark te Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: PICK'S

    Type: Flexijob

    Op de kerstmarkt van Oostende bemant u, gedurende ( een deel van ) de periode van 30 November tem 6 januari, een kerststal waarin u diverse artikelen verkoopt. De aangeboden artikelen bestaan in hoofdzaak uit kwalitatieve musten, handschoenen, sjaals, kerstdecoratie ( theelichthouders, kerstmannen,.. ) en diverse andere souvenirs. Als zelfstandig persoon opent u 's morgens het kerststal en etaleert de aangeboden producten op een ordentelijke manier. Na het afsluiten van het kerststal rapporteert u dagelijks, met het oog op het continue aanbod van alle artikelen, aan de zaakvoerder inzake de verkochte artikelen. U denkt tevens proactief mee aan de opstelling van de aangeboden artikelen. U komt terecht in een familiaal bedrijf met meerdere tijdelijke- en vaste vestigingen. U wordt dan ook persoonlijk begeleid. Naast bedienden komen ook zelfstandigen en flexijobbers komen in aanmerking voor deze vacature.

Zoek naar antwoorden van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. in sociale netwerken
Look for responds of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Laat een reactie achter voor Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Leave a respond for Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.. Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. op de google maps. Adres en contacten Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.
Location of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. on the google maps. Address and contacts of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.

Andere gerelateerde bedrijven als come Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: Farias-Fernandez | Lefort SA | Garden Styling BVBA | Jeldrez A., J.L. | Sielik N.V.

Other related companies as Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A.: Farias-Fernandez | Lefort SA | Garden Styling BVBA | Jeldrez A., J.L. | Sielik N.V.

Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09952484130. Het bedrijf Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. bevindt zich op het adres: Avenue Louise 250 b14, B-1050 Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 590,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 486,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., openstaande posities, locatie van Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is a company, that was registered 2007 in Belgium region, Belgium. Full name of company is Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., company assigned to the tax number BE09952484130. The company Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is located at the address: Avenue Louise 250 b14, B-1050 Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 590,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 486,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. were not found.
The main activity of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is Membership Organizations, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. is not available. You also can look at reviews of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., open positions, location of Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bureau Van Dyk - Editions Electroniques S.A., employees, financial statistics.