Ateliers Louis Blaze SPRL

Contactgegevens Ateliers Louis Blaze SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ateliers Louis Blaze SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ateliers Louis Blaze SPRL

Regio (region): Belgium, België

Adres (address): Rue Dorez 9-11, B-7500 Tournai, België

Telefoon (phone): (069) 22 17 64 (069) 22 17 64

Fax (fax): (069) 21 51 83 (069) 21 51 83

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ateliers Louis Blaze SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ateliers Louis Blaze SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ateliers Louis Blaze SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ateliers Louis Blaze SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ateliers Louis Blaze SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ateliers Louis Blaze SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ateliers Louis Blaze SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ateliers Louis Blaze SPRL
Products information Ateliers Louis Blaze SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE06235260009
Ondernemingsnummer: 8711303710
Hoofdstad (capital): 527,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 256,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 1985
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Ateliers Louis Blaze SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ateliers Louis Blaze SPRL
(Get full report from official database of BE for Ateliers Louis Blaze SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ateliers Louis Blaze SPRL
Addition kinds of activities for Ateliers Louis Blaze SPRL

753201. Binnenlandse reparatiediensten | Interior repair services
08119900. Houtkanalen, nec | Timber tracts, nec
20150205. Eenden, verwerkt: bevroren | Ducks, processed: frozen
20999907. Kokosnoot, verdroogd en verscheurd | Coconut, desiccated and shredded
28191013. Zwaveldioxide | Sulfur dioxide
38250209. Electron buis test apparatuur | Electron tube test equipment
42139911. Aanhangwagen of container op platte auto (tofc / cofc) | Trailer or container on flat car (tofc/cofc)
50120204. Taxi's | Taxicabs

Werken bij Ateliers Louis Blaze SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ateliers Louis Blaze SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ateliers Louis Blaze SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ateliers Louis Blaze SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Inspecteur dierenarts voor de Lokale Controle Eenheden (m/v/x) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: SELOR

    Type: Examen openbaar bestuur (SELOR)

    Er zijn meerdere plaatsen bij de Lokale Controle Eenheden (LCE) van het Directoraat-Generaal Controle van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen(FAVV). Indien je deel uitmaakt van de laureaten die niet onmiddellijk in dienst kunnen treden, word je naam opgenomen in een lijst waaruit we kunnen putten zodra er opnieuw een plaats vrijkomt voor deze functie binnen dezelfde dienst of in één van de andere Nederlandstalige LCE's. Binnen het hoofdbestuur en in elke LCE werden drie diensten opgericht op basis van een indeling van alle operatoren actief in de voedselketen naargelang hun activiteit en hun autocontrolesysteem. Je expertisegebied omvat hoofdzakelijk dierengezondheid en de controle van levensmiddelen van dierlijke oorsprong, met name de goede hygiënepraktijken, de autocontrole op basis van het Hazard Analysis and Critical Control Point (HACCP), dierziekten, geneesmiddelen voor dieren en de afvalproblematiek daaromtrent. Je werkt zowel op levende dieren als op karkassen.

  • Administratief/commercieel bediende (M/V) (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je komt terecht op de commerciële binnendienst van het bedrijf en zal na een opleiiding je eigen klanten opvolgen van A tot Z. Dit wilt zeggen van offerte tot facturatie: - Offertes opmaken en bespreken met de klant - Orders inputten en doorgeven naar productie - Stockbeheer - Levertermijnen opvolgen en de klant op de hoogte houden - Transport regelen naar de klant - Facturatie

  • Commercieel Bediende Binnendienst (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Hasselt zijn we opzoek naar een Commercieel Bediende Binnendienst. Het gaat over een fulltime tewerkstelling. Je zal terechtkomen in een dynamisch, groeiend en positief ingesteld bedrijf met een familiaal karakter en vlakke structuur. Onze klant maakt deel uit van een internationale groep maar functioneert steeds als een autonome speler. Om bevallingsverlof op te vangen van een vaste medewerkster zijn we opzoek naar een all round medewerker die reeds de nodige expertise heeft in het verwerken van inkomende orders. Je zal samen met je 3 andere collega's instaan voor de volgende taken : Verwerken en opvolgen van de orderflow van ingave t.e.m. levering en facturatie binnen Microsoft Dynamics (Navision) je zorgt voor een correcte verwerking van de orderadministratie tot en met de facturatie en de logistieke afhandeling je staat in voor de stockcontrole, de organisatie van het distributietransport, het opmaken van de documenten. Voeren van de ordergerelateerde interne en externe communicatie : je staat de klanten te woord in verband met productvragen, voorraden, prijzen, … je behandelt eventuele klachten Receptie en onthaal (zeer beperkt) je onthaalt de bezoekers aan de balie je helpt de klanten bij de afhalingen van hun bestellingen Gerelateerd administratief en klasseerwerk

  • HANDELSVERTEGENWOORDIGER BEVEILIGINGSYSTEMEN (OUTER)

    Regio: OUTER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als handelsvertegenwoordiger: Volg je bestaande leads op. Ga je actief prospecteren op nieuwe werven en jouw netwerken. Sta je in voor de opmaak offertes. Ga je de klant adviseren betreffende inbraak beveiliging brandbeveiliging camerabewaking en mogelijke toegangscontrolesystemen.

  • Commercieel medewerker (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Samen met de directie sta je in voor de klantenontvangst- en begeleiding. - Je verzorgt de administratieve opvolging. - Je ontvangt klanten en geeft ze informatie over de woningen. - Je begeleidt hen bij een bezoek aan een modelwoning.

  • Kinderoppas (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant - een gezin met 2 kinderen (2 en 5 jaar)- sta je in voor volgende taken: ophalen van de kinderen aan school (rond 16u) eten klaarmaken eventueel kleine huishoudelijke taken bezig zijn met de kindjes

  • HUISHOUDHULP-regio Lummen - Herk.de.stad : onmiddellijk te starten (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: ASPECT SERVICE

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens de snelle groei van onze onderneming zijn wij dringend op zoek Bij particuliere gezinnen thuis huishoudelijke taken verrichten (poetsen, strijken, wassen, ramen lappen, ...). Je start met minstens 13u per week - meer uren of voltijds is zeker mogelijk. Het rooster wordt opgebouwd tot het gewenste aantal uren.

  • Stagiair(e) Inkoopadministratie (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Studentenjob

    Binnen de afdeling master data staat een team klaar om onze inkopers en actiemanagers te ondersteunen bij de uitvoering van de algemene administratie. De afdeling vraagt leveranciers, artikelgegevens en contracten op en verwerkt deze in ons systeem. De doelstellingen van de afdeling zijn onze winkels tijdig van de correcte prijskaarten te kunnen voorzien, onze klanten aan de kassa steeds aan de juiste prijs af te rekenen én de boekhouding de juiste leveranciersgegevens aan te leveren. Als stagiair(e) kom je terecht op de afdeling inkoopadministratie, jouw belangrijkste taak is onze inkopers mee te ondersteunen bij de correcte uitvoering van de algemene administratie. Je werkt voornamelijk mee op de sub-afdeling stamdata. Hier ben je mede-verantwoordelijk voor de ingave van leveranciers- en artikelgegevens en voor de juiste prijzen en prijskaarten in onze winkels. Je krijgt de kans om mee te werken op de andere afdelingen binnen inkoop. Zo kan je ook kunnen meewerken op de afdeling contractadministratie. Je hebt op regelmatige basis contact met collega’s van andere afdelingen.

  • Jobstudenten - licht inpakwerk tijdens academiejaar 2018-2019 (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: NEWCOM SERVICES

    Type: Studentenjob

    Voor één van onze e-commerce klanten zorg je voor het inpakken en verzendklaar maken van goederen in verzenddozen. Je werkt hiervoor samen met een team van jobstudenten en medewerkers in een aangename sfeer. We zoeken jobstudenten om 1 dag per week (of meer) in te pakken tijdens het academiejaar 2018-2019

  • Site Supervisor / Werfleider regio Antwerpse Haven (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Vaste Job

    P4P is op zoek naar een Site Supervisor / Werfleider in de Antwerpse Haven. FUNCTIEBESCHRIJVING: Als Site Supervisor / Werfleider sta je in voor de organisatie, voorbereiding, planning en het optimaal benutten van de capaciteit gedurende projecten op de werf. Je geeft leiding aan een aantal brigadiers, die op hun beurt een team elektriciens, monteurs en meet- en regeltechniekers aansturen. Je volgt de werkzaamheden nauw op en vormt het eerste aanspreekpunt voor de klant, projectleiding en leveranciers. Je geeft advies aan de brigadiers tijdens hun werkvoorbereiding. Je verzorgt de bestellingen van materialen. Je staat in voor de opvolging en de controle van de uitvoering van de werken met bijzondere aandacht voor: veiligheid, kwaliteit, planning en kostprijs. Je beheert de nodige administratie. Je rapporteert aan de Site Manager of de Project Manager.

  • IT Business Analyst - Office 365 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675863-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  De business case en de informatieanalyse voor te bereiden en de klant te challengen bij zijn toekomstplan m.b.t. integratie van Office365.... Wat wil men bereiken na implementatie? Welke meerwaarde zal er zijn voor de medewerkers? Is er hierrond reeds communicatie geweest naar het personeel toe? Een inventaris opmaken van een aantal essentiële zaken rond bestaande applicaties in de organisatie, intranetsites, mailboxen, filestorage, officeonderdelen die nu reeds in gebruik zijn, macro’s die geconfigureerd zijn geweest in Excel, Word of Access, migraties.... Vragen stellen rond “het mobiliteitsgegeven” vandaag en in de toekomst... : wat mag een medewerker allemaal kunnen vanop zijn GSM met betrekking tot werk. Een analyse en aanbeveling rond het gebruik van Office 365 voor te leggen aan de klant en hem bij het opzetten en het gebruik ervan voor te bereiden. de lead neemt in de analyse en de aanpak na analyse, dat je oog hebt voor een gebruiksvriendelijke integratie. dat je een sterke gesprekspartner bent en helder kan communiceren. door jouw ervaring de juiste oplossing kan aanreiken

  • RESERVE schoonmaak regio Ieper 2018 (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Ieper zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).

Zoek naar antwoorden van Ateliers Louis Blaze SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Ateliers Louis Blaze SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ateliers Louis Blaze SPRL. Laat een reactie achter voor Ateliers Louis Blaze SPRL. Ateliers Louis Blaze SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ateliers Louis Blaze SPRL. Leave a respond for Ateliers Louis Blaze SPRL. Ateliers Louis Blaze SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ateliers Louis Blaze SPRL op de google maps. Adres en contacten Ateliers Louis Blaze SPRL
Location of Ateliers Louis Blaze SPRL on the google maps. Address and contacts of Ateliers Louis Blaze SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Ateliers Louis Blaze SPRL Ateliers Louis Blaze SPRL: Van Boom R NV | Business training SA | FLANDERS COLOR NV | Amis de la Nature-Chalêt | Dessomville NV

Other related companies as Ateliers Louis Blaze SPRL: Van Boom R NV | Business training SA | FLANDERS COLOR NV | Amis de la Nature-Chalêt | Dessomville NV

Ateliers Louis Blaze SPRL is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is Ateliers Louis Blaze SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06235260009. Het bedrijf Ateliers Louis Blaze SPRL bevindt zich op het adres: Rue Dorez 9-11, B-7500 Tournai. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 527,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 256,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Ateliers Louis Blaze SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Ateliers Louis Blaze SPRL is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ateliers Louis Blaze SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ateliers Louis Blaze SPRL, openstaande posities, locatie van Ateliers Louis Blaze SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Ateliers Louis Blaze SPRL is a company, that was registered 1985 in Belgium region, Belgium. Full name of company is Ateliers Louis Blaze SPRL, company assigned to the tax number BE06235260009. The company Ateliers Louis Blaze SPRL is located at the address: Rue Dorez 9-11, B-7500 Tournai. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 527,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 256,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Ateliers Louis Blaze SPRL were not found.
The main activity of Ateliers Louis Blaze SPRL is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Ateliers Louis Blaze SPRL is not available. You also can look at reviews of Ateliers Louis Blaze SPRL, open positions, location of Ateliers Louis Blaze SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ateliers Louis Blaze SPRL, Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ateliers Louis Blaze SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ateliers Louis Blaze SPRL, Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ateliers Louis Blaze SPRL, employees, financial statistics.