Go Events Agency

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Go Events Agency
Private companiesReal Estate • Go Events Agency

Contactgegevens Go Events Agency: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Go Events Agency: address, phone, fax, email, website, opening hours

Go Events Agency

Regio (region): Brussel, België

Adres (address): Pagodenlaan 235,1020, België

Telefoon (phone): 02 725 34 85 02 725 34 85

Fax (fax): +32 (57) 676-95-73 +32 (57) 676-95-73

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Go Events Agency: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Go Events Agency"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Go Events Agency"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Go Events Agency, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Go Events Agency. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Go Events Agency, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Go Events Agency. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Go Events Agency
Products information Go Events Agency

BTW identificatienummer (tax): BE02931671142
Ondernemingsnummer: 2142578125
Hoofdstad (capital): 400,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 839,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2010
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Go Events Agency zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Go Events Agency
(Get full report from official database of BE for Go Events Agency)

Aanvulling soorten activiteiten voor Go Events Agency
Addition kinds of activities for Go Events Agency

508503. Kleppen, zuigers en toebehoren | Valves, pistons, and fittings
26790602. Telegraafband, papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Telegraph tape, paper: made from purchased material
35610101. Pompen en andere pompapparatuur | Pump jacks and other pumping equipment
38430109. Tandheelkundige handinstrumenten, nec | Dental hand instruments, nec
50939905. Olie, afval | Oil, waste
72190402. Franse handwas | French hand laundry
73190100. Transit reclame diensten | Transit advertising services
79419901. Manager van individuele professionele atleten | Manager of individual professional athletes

Werken bij Go Events Agency: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Go Events Agency: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Go Events Agency. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Go Events Agency. Looking for open vacancies in other companies

  • Kinesist of Psychomotorisch therapeut Psychosezorg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5749 Locatie: ZNA Psychiatrisch ziekenhuis Stuivenberg Afdeling/ Bedrijfseenheid: Psychomotorische therapie, Psychosezorg Jobtime: 100% (38 uur/ week) Contract: onbepaalde duur met ingang van 1/11/2018 Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je staat vooral in voor de residentiële therapieën, zowel in groep als individueel. Je hebt als opdracht aan elke patiënt een individuele en planmatige zorg te bieden door toepassing van psychomotorisch-therapeutische technieken en handelingen, met inachtname van de noden en behoeften van de patiënt, met als doel het menswaardig bestaan van de patiënt te bevorderen en dit zonder onderscheid van geslacht, ras, godsdienstige of filosofische overtuiging. Je past de psychomotorisch-therapeutische technieken en handelingen deskundig en doelgericht toe in kader van opgestelde programma. Je beheert administratieve gegevens, toestellen, materialen en documentatie. Je bewaakt en verbetert de kwaliteit van het aangeboden programma, o.a. door mee te werken aan overleg en vormingsprojecten. Ook volg je opleiding en bijscholing, en kan hieraan in voorkomend geval meewerken. Je rapporteert aan de verantwoordelijke Psychomotorische therapie PZ Stuivenberg, en werkt samen binnen een multidisciplinair team. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Niels Vrijsen, HR recruiter, op 03 234 40 28. Meer weten over de functie? Contacteer Jurgen Lodewijckx, Trajectverantwoordelijke paramedisch, op 03 217 77 87. Zie je dit 100% zitten?

  • Service- en onderhoudstechnieker (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verzekerd de service, onderhoud en herstellingen van de windturbines Je staat in voor de controle van de werking van de windturbines Je voert elektrische en mechanische herstellingen uit Je schrijft een gedetailleerd verslag

  • Productieverantwoordelijke (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf gespecialiseerd in de productie en verwerking van granola, zoeken we een productieverantwoordelijke. Dit betreft een zwangerschapsvervanging (uitval voorzien rond november 2018) met optie vast. Het takenpakket omvat zowel een commercieel en administratief luik. Gaande van bestellingen opmaken, het transport, de stock controleren. Daarnaast hanteer je een allround mentaliteit en help je graag mee in de productie.

  • Meubelmonteur op verplaatsing - Daguren met zaterdagwerk (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een gekend bedrijf in de regio van Gent Zeehaven, zijn we op zoek naar een gemotiveerde meubelinstallateur. Je werkt steeds in hetzelfde team en levert meubelen bij klanten thuis. Naast het leveren kan er ook gevraagd worden om de meubelen in elkaar te steken. De klant zoekt daarom iemand met een achtergrond in de houtbewerking/schrijnwerkerij. De werkuren zijn wisselend, want dit hangt af van het aantal leveringen en de plaats van de levering. Het startuur is wel steeds om 9.00 en je stopt tussen 16.00-18.00. De vaste sluitingsdagen zijn dinsdag en zondag. Op zaterdag werken zij van 9.00-15.30/16.00. Op feestdagen wordt er ook niet gewerkt. De flexibiliteit wordt natuurlijk ook vergoed. Naast een marktconform loon, krijgt u na een jaar een interne opleiding tot vrachtwagenbestuurder.

  • Technisch operator/mecanicien (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf te Wetteren zijn we op zoek naar een technisch operator Het bedrijf ontwikkelt, produceert en verkoopt producten met textieltechnologie voor markten zoals antistatisch en elektrisch geleidend textiel en hoge temperatuurbestendige toepassingen. Dankzij continue product- en procesbeheersing en -verbetering enerzijds en een zeer gedreven en flexibel team anderzijds is het bedrijf wereldwijd marktleider in elk van deze niches. Jouw rol: Deze functie betreft een technische operator bij het extruderen van metaalvezel gebaseerde kabels. Extrusie is een proces waarbij een polymere deklaag omheen een kabel gelegd wordt door middel van een extrusieproces. Jouw taken zijn onder meer: Beheersing werking proces: opstart, grondstofselectie en opzetten, opvolging verloop, procesparameters registreren, finaal product afhalen, identificatie en administratie op pc. Ombouwen van de machine bij productwijziging: veranderen van kunststof of type kabel. Oplossen van productiestoring Proces- & programmawijzigingen doorvoeren/opstellen bij nieuwe producten. Preventief en curatief onderhoud van machineonderdelen, kritische onderdelen beheren. Voorstellen formuleren ter verbetering van het proces en product. Opleidingen verzorgen.

  • Koeltechnicus (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Vind jij het opzoeken en herstellen van defecten bij koeltechnische installaties een interessante uitdaging? Dan hebben wij de job voor jou! Voor onze klant in Lummen zijn wij opzoek naar een koeltechnicus. Naast de herstellingen voer je ook enige onderhoudswerken uit aan de bestaande installaties. Jouw takenpakket bestaat uit: Fouten in de installaties opsporen en herstellen; De verschillende onderdelen van de installaties (de)monteren; Installaties in bedrijf stellen, afregelen en verbeteren; Koeltechnische installaties vacumeren, vullen en afregelen voor opstart; Het lezen van elektrische schema's.

  • Magazijnier dagwerk gezocht (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant in regio Tielt zijn we op zoek naar een gemotiveerde magazijnmedewerker! Takenpakket Orderpicken Besturen van een reachtruck Binnenkomende goederen opmeten en controleren Goederen op juiste plaats in magazijn zetten Zorgen voor orde en netheid in het magazijn

  • HUISHOUDHULP/POETSVROUW TERVUREN (TERVUREN)

    Regio: TERVUREN

    Bedrijf: 123 Servi Clean

    Type: Dienstenchequebaan

    Je werkt als huishoudhulp bij particulieren waar je instaat voor de poets en strijk.

  • Huishoudhulp te Puurs (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: AXXI4YOU T POETSHUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Samen met 250 collega’s over heel Vlaanderen ondersteun je onze klanten met diverse taken als huishoudhulp. Zo kan je instaan voor schoonmaak, strijken,…maar ook voor het bereiden van maaltijden. Axxi4you bestaat 5 jaar en onderscheidt zich in de markt door : Bij Axxi4you ben je geen nummer maar iemand die deel uitmaakt van een team. Jij als huishoudhulp zorgt samen met onze consulenten voor tevreden klanten. Axxi4you zorgt voor een goede match tussen onze klanten en hun thuishulp (oa door een thuisbezoek bij opstart) Axxi4You maakt deel uit van een grotere groep Facilicom die stabiliteit waarborgt Je kan beroep doen op een team van ervaren Axxi4you consulenten die klaarstaan voor alle mogelijke vragen en ondersteuning maar ook helpen bij het beheer van alle mogelijke sociale documenten Je komt terecht in een tevreden team medewerkers die allemaal reeds langer deel uitmaken van Axxi4You

  • Expert Buyer (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ETHIAS VERZEKERINGEN HASSELT

    Type: Vaste Job

    Standaard inkoopstrategieën uitrollen, rekening houdend met externe markttrends, feedback van de business, best practices, onderlinge koppelingen met Group Procurement en afstemming op interne initiatieven Beheren en faciliteren van het end-to-end inkoopproces voor aanvragen met hoge waarde en strategische categorieën: identificatie van leveranciers, due diligence, beheer van aanbestedingsprocedures, onderhandelingen, voorbereiding van SLA’s en contracten, gunning van contracten en juridische ondertekening, prestatiemeting, risicobeheer, voortdurende verbetering, enz. Communiceren over categoriestrategie, doelstellingen en prestatiedoelstellingen binnen Procurement (aankoopdepartement) De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren Toezicht houden op het beheer van de contractendatabank, anticiperen op toekomstige verlengingen en dienovereenkomstig handelen Onderhandelen en uitvoeren van contracten voor strategische categorieën Toezicht houden op juridische aspecten & contracten en ervoor zorgen dat deze worden nageleefd De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren De Category Owner ondersteunt de Inkoopverrichtingen bij het oplossen van complexe inkoopproblemen De Category Owner verwijst naar de Juridische afdeling voor contract- en risicobeheer Plannen en beheren van strategische inkoopactiviteiten voor de categorie Voortdurend de leveranciersmarkt monitoren en opportuniteiten identificeren die voortvloeien uit nieuwe productaanbiedingen en/of marktverschuivingen Beslissen om een catalogus aan te maken in het systeem De inhoud van catalogi bezitten en goedkeuren Communicaties over catalogi beheren en bezorgen aan lokale leveranciers Assisteren bij het organiseren van leveranciersbijeenkomsten met uitleg over catalogusactiviteiten

  • Senior dossierbeheerder Accountancy TOPKANTOOR - Knokke- Heist (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Voor een van onze klanten gelegen te Knokke-Heist gaan we op zoek naar een senior dossierbeheerder met een stevige kennis en ervaring in de rugzak. De troeven van dit kantoor? Waar zullen we beginnen? Misschien bij het vernieuwde en moderne kantoor? Eventueel bij het gedreven en dynamische team? Of misschien bij het gevarieerde en stabiele klantenbestand? En zo kunnen we ongetwijfeld nog een hele waslijst opnoemen.. Je profiel als ervaren dossierbeheerder / Boekhouder / Accountant ziet er als volgt uit: - Je hebt een ambitieuze persoonlijkheid, en je bruist van energie. Op die manier draag jij je steentje bij aan de groei van het kantoor. - Je bent in het bezit van een diploma Accountancy-Fiscaliteit (of eender welk economisch gericht diploma) - Je hebt minstens 6 jaar ervaring in de omgeving van een boekhoud- of accountantskantoor.

  • Flexijob afwas en schoonmaak (STADEN)

    Regio: STADEN

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Flexijob

    Voor een slagerij gelegen te Staden zijn we momenteel op zoek naar een gemotiveerde medewerkers om bij te springen in de winkel. Je staat onder andere in voor het schoonmaken en onderhouden van de winkelruimte, het doen van de afwas.

Zoek naar antwoorden van Go Events Agency in sociale netwerken
Look for responds of Go Events Agency in social networks

Lees alle opmerkingen voor Go Events Agency. Laat een reactie achter voor Go Events Agency. Go Events Agency bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Go Events Agency. Leave a respond for Go Events Agency. Go Events Agency on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Go Events Agency op de google maps. Adres en contacten Go Events Agency
Location of Go Events Agency on the google maps. Address and contacts of Go Events Agency

Andere gerelateerde bedrijven als come Go Events Agency Go Events Agency: Colpaert J BVBA | Coretech SA | S.D.W. SA | Hens NV | ABC-Vertalingen

Other related companies as Go Events Agency: Colpaert J BVBA | Coretech SA | S.D.W. SA | Hens NV | ABC-Vertalingen

Go Events Agency is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio Brussel, België. De volledige naam van het bedrijf is Go Events Agency, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02931671142. Het bedrijf Go Events Agency bevindt zich op het adres: Pagodenlaan 235,1020. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 400,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 839,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Go Events Agency zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Go Events Agency is Onroerend goed, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Go Events Agency is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Go Events Agency, openstaande posities, locatie van Go Events Agency op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Go Events Agency is a company, that was registered 2010 in Brussel region, Belgium. Full name of company is Go Events Agency, company assigned to the tax number BE02931671142. The company Go Events Agency is located at the address: Pagodenlaan 235,1020. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 400,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 839,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Go Events Agency were not found.
The main activity of Go Events Agency is Real Estate, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Go Events Agency is not available. You also can look at reviews of Go Events Agency, open positions, location of Go Events Agency on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Go Events Agency, Brussel: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Go Events Agency, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Go Events Agency, Brussel: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Go Events Agency, employees, financial statistics.