Passe Murailles ASBL

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • Passe Murailles ASBL
Private companiesFurniture and Fixtures • Passe Murailles ASBL

Contactgegevens Passe Murailles ASBL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Passe Murailles ASBL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Passe Murailles ASBL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Cité des Petites Préelles 34; 7330; Saint-Ghislain, België

Telefoon (phone): 065 80 34 06 (+32-065 80 34 06) 065 80 34 06 (+32-065 80 34 06)

Fax (fax): 065 80 34 07 (+32-065 80 34 07) 065 80 34 07 (+32-065 80 34 07)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Passe Murailles ASBL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Passe Murailles ASBL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Passe Murailles ASBL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Passe Murailles ASBL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Passe Murailles ASBL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Passe Murailles ASBL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Passe Murailles ASBL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Passe Murailles ASBL
Products information Passe Murailles ASBL

BTW identificatienummer (tax): BE03011322021
Ondernemingsnummer: 4984191894
Hoofdstad (capital): 999,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 747,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Professional & trade-union associations & federations

Product categorie (product category): Social service organizations

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Passe Murailles ASBL
(Get full report from official database of BE for Passe Murailles ASBL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Passe Murailles ASBL
Addition kinds of activities for Passe Murailles ASBL

07810000. Landschapsadvies en planning | Landscape counseling and planning
23690404. Jassen: Meisjes, Kinderen en Zuigelingen ' | Jackets: girls', children's, and infants'
30889904. Sink, kunststof | Sinks, plastics
36799901. Antennes, ontvangen | Antennas, receiving
50859914. Tanks, onder druk | Tanks, pressurized

Werken bij Passe Murailles ASBL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Passe Murailles ASBL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Passe Murailles ASBL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Passe Murailles ASBL. Looking for open vacancies in other companies

  • Carwasher (m/v) (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het wassen en klaarmaken van nieuwe wagens Je poetst de wagens volledig, zowel binnen als buiten Je bent graag met auto's bezig en wast ze af alsof het je eigen wagen is Je werkt heel nauwkeurig en voorzichtig Je bent bereid om andere taken uit te voeren Je zorgt dat je werkplaats steeds ordelijk en net blijft Je bent bereid om onderhoudswerkzaamheden in en rond de garage uit te voeren

  • Assistent projectleider (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Overpelt, zijn wij op zoek naar een assistent projectleider Takenpakket: - Algemene assistentie aan de projectleider bieden - Opmetingen doen - Meetstaten opstellen

  • Poetshulp /Huishoudhulp in Sint-Pieters-Leeuw – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • zaalhulp (jobstudent weekends en vakanties) (MIDDELKERKE)

    Regio: MIDDELKERKE

    Bedrijf: De Zandbank

    Type: Studentenjob

    Als zaal hulp onthaal je de klanten, neem je bestellingen op en bedien je de klanten. Je ruimt de tafels af en zet de zaal terug op orde.

  • Vrachtwagenchauffeur met kraan CE (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Ben je een ervaren vrachtwagenchauffeur en heb je zin in een nieuwe ervaring? Voor onze klant, een professioneel maar gemoedelijk bedrijf in de buurt van Beringen, zoeken we een kraanchauffeur met rijbewijs CE. Je zult instaan voor het nationaal vervoer van hoofdzakelijk staal en bouwmaterialen met kraan achter de cabine (autolaadkraan) of op de trailer (rolkraan) voor het lossen bij klanten.

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE MET AUTOTECHNISCHE ACHTERGROND M/V (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ADECCO AALST OFFICE

    Type: Vaste Job

    De administratief medewerker maakt deel uit van een kleine ploeg en behandelt, samen met zijn collega's, alle technische, commerciële en administratieve vragen van onze klanten. Hij is een “duizendpoot” met een hands-on mentaliteit, die zich o.m. met plezier ontfermt over alle verborgen taakjes in een klein team. Hij is gemotiveerd om alle opdrachten met optimale efficiëntie te vervullen en zo een maximale klantentevredenheid te bereiken. Een belangrijk deel van deze functie bestaat uit het helpen van klanten om de correcte onderdeelnummers te vinden voor hun voertuigen, gebaseerd op het chassisnummer en met behulp van elektronische onderdelencatalogi. De medewerker is een auto-expert en heeft een grondige (theoretische) kennis van auto-onderdelen. Naast zijn technische kennis, beschikt hij over de nodige commerciële en administratieve vaardigheden en is hij een perfecte teamplayer

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Chauffeur distributie (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Konvert Interim Eeklo

    Type: Vaste Job

    Om de logistieke dienst te versterken van een klant te Aalter zijn wij op zoek naar een chauffeur C - CE: FUNCTIE : • Op basis van de ladinglijst bepaal je een efficiënte route; • Je staat in voor het klantvriendelijk leveren van de goederen bij klanten; • Je levert volgens een variërende route in diverse regio's bij verschillende klanten • Je bent verantwoordelijk voor het proper houden van de vrachtwagen en je hebt voortdurend aandacht voor de eigen veiligheid en deze van anderen.

  • Natuurlijk gezond consulent (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: NATUURLIJK GEZOND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Natuurlijk gezond is klaar om uit te breiden! Wilt u graag een eigen bedrijf in de gezondheidssector beginnen of uw bestaande activiteit uitbreiden? Natuurlijk gezond zoekt iemand die graag met therapeutische etherische oliën aan de slag gaat. Voorkennis over etherische oliën is niet noodzakelijk. U wordt door ons begeleid en we leren u alles wat nodig is om uw eigen gezondheidsbedrijf succesvol op te starten. Ik heb momenteel plaats in mijn agenda om 2 personen intensief te begeleiden, dus ik kies uit de geïnteresseerden de meest gemotiveerde personen uit om intensief te begeleiden. Uiteraard kan u ook mee op de kar springen indien u niet bij deze hoort of het wat rustiger aan wil doen, maar dan zal u op een aan uw tempo en inzet aangepast schema begeleid worden. Laat dit u dus niet afschrikken. Uw inkomsten hangen volledig van uw eigen inspanningen af. Uiteraard doen we er samen alles aan om u succesvol te maken, wat ook zeker gaat lukken als u zich voluit hierachter zet. Heeft u interesse,? Stuur dan geheel vrijblijvend een mailtje met wat informatie over jezelf en je motivatie naar [email protected] bel me op het nummer 0479 812 892 Ken je iemand die volledig in dit profiel past? Stuur deze vacature door. Alvast bedankt! Lindsey

  • Jafra consulent(e) en toekomstige managers voor uitbreiding van ons team (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: INE VAN DEURSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als je enthousiast bent over cosmetica, plezier hebt in de omgang met en het adviseren van mensen en daarbij vriendelijk en verzorgd optreedt, dan ben je bij ons aan het goede adres. Jafra verkoopt "high" level verzorgingsproducten en make up. Jafra is tevens 1 van de best betaalde bedrijven in de directe verkoop. Je verdiensten zijn zéér goed. Wij geven vooral gratis workshops bij gastvrouwen thuis. Schoonheidsspecialistes, nagelstylistes en kapsters zijn ook welkom om de Jafra producten in het salon te gebruiken en te verkopen. Geen maandelijkse verplichting, géén investering, gratis te verdienen productpakketten, werk in jouw regio, op jouw tempo, zoals het past in jouw gezinsleven en dat voor zéér hoge verdiensten in de direct selling! Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging....wij hebben een fantastisch carrierèreplan. Reden genoeg om bij Jafra aan de slag te gaan. Contacteer ons gerust, ook als je "gewoon" benieuwd naar ons Jafra concept bent op 0475 96 71 98.

  • Apside Belgium - Mainframe / Cobol Analyst Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job description Cobol analyst developer to modify an existing system Codes, tests, debugs, implements, and documents moderately complex programs. Creates appropriate documentation in work assignments such as program code, and technical documentation. Designs systems and programs to meet complex business needs. Prepares detailed specifications from which programs are developed and coded. Ensures programs meet standards and technical specifications; performs technical analysis and component delivery. Gathers information from existing systems, analyzes program and time requirements. Assists Scrum Master in preparing time estimates and justification for assigned tasks. Your profile Good personal computer and business solutions software skills Analytical and problem solving skills for design, creation and testing of programs Ability to work as part of team and independently Interpersonal skills to interact with team members Communication skills to work effectively with team members, support personnel, and clients Ability to work independently and as part of a team 6+ years of overall IT experience which will include the following: 5+ years' experience working in a Mainframe environment 5+ years Cobol - 5+ years JCL - 4+ years DB2 Experience with both batch and online Mainframe processing Experience with Eclipse is a plus Experience working on enhancements on a legacy system You speak fluently French

  • Service medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: 2THELOO

    Type: Flexijob

    Functieomschrijving Elke bezoeker wil onze unieke 2theloo beleving ervaren, daarom is het van belang om de toiletten en ander sanitair brandschoon te houden. Wij werken met design sanitair en dragen luxe en comfort uit. Daarnaast beschikt 2theloo over een shop met 'to go-producten', waarbij jouw commerciële verkoopervaring goed van pas kan komen. Als Service Medewerker speel jij een belangrijke rol in ons 2theloo team, jij bent namelijk het visitekaartje naar onze klanten toe. Je bent een energiek, representatief en servicegericht persoon en hiermee weet je de commerciële doelstellingen van 2theloo te behalen en te overtreffen.

Zoek naar antwoorden van Passe Murailles ASBL in sociale netwerken
Look for responds of Passe Murailles ASBL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Passe Murailles ASBL. Laat een reactie achter voor Passe Murailles ASBL. Passe Murailles ASBL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Passe Murailles ASBL. Leave a respond for Passe Murailles ASBL. Passe Murailles ASBL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Passe Murailles ASBL op de google maps. Adres en contacten Passe Murailles ASBL
Location of Passe Murailles ASBL on the google maps. Address and contacts of Passe Murailles ASBL

Andere gerelateerde bedrijven als come Passe Murailles ASBL Passe Murailles ASBL: CAR AUDIO TUNING | Arena P | B EN D HEATING SYSTEMS | VAN DIJCK L.-VAN DIJCK J. | Michaux C

Other related companies as Passe Murailles ASBL: CAR AUDIO TUNING | Arena P | B EN D HEATING SYSTEMS | VAN DIJCK L.-VAN DIJCK J. | Michaux C

Passe Murailles ASBL is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Passe Murailles ASBL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03011322021. Het bedrijf Passe Murailles ASBL bevindt zich op het adres: Cité des Petites Préelles 34; 7330; Saint-Ghislain. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 999,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 747,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Social service organizations. Lijst met producten zijn Professional & trade-union associations & federations.
De hoofdactiviteit van Passe Murailles ASBL is Meubels en uitrustingen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Passe Murailles ASBL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Passe Murailles ASBL, openstaande posities, locatie van Passe Murailles ASBL op de kaart.

Passe Murailles ASBL is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Passe Murailles ASBL, company assigned to the tax number BE03011322021. The company Passe Murailles ASBL is located at the address: Cité des Petites Préelles 34; 7330; Saint-Ghislain. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 999,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 747,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Social service organizations. List of products are Professional & trade-union associations & federations.
The main activity of Passe Murailles ASBL is Furniture and Fixtures, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Passe Murailles ASBL is not available. You also can look at reviews of Passe Murailles ASBL, open positions, location of Passe Murailles ASBL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Passe Murailles ASBL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Passe Murailles ASBL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Passe Murailles ASBL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Passe Murailles ASBL, employees, financial statistics.